Ik spaar gewoon het hele jaar op en dat kwak ik in 1x eruitquote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
gelukkig allemaal kwaliteitsposts...
Samen met Brabant z'n bestequote:Op zondag 30 december 2012 09:57 schreef Karina het volgende:
434 Het Is Een Nacht - Guus Meeuwis & Vagant - 1995
Dit vind ik dan wel een leuk nummer van Guus Meeuwis
Terwijl veel mensen hem niet kennen. Ik heb een keertje dat nummer gedraaid op de radio, daar kenden ze hem nietquote:
gatverquote:Op zondag 30 december 2012 09:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik spaar gewoon het hele jaar op en dat kwak ik in 1x eruit
Begin van Brabant is mooi, totdat hij praat dat hij het alleen mooi vindt vanwege z'n vriendin. Maakt 't nummer beetje beperkt.quote:
Paulquote:
Ik moest even luisteren welke het ook alweer was, ken het wel, maar herkende de titel niet.quote:
Beetje te zweverig..quote:Op zondag 30 december 2012 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even luisteren welke het ook alweer was, ken het wel, maar herkende de titel niet.
Mijn favoriet is Who Wants to Live Forever.
beter dan Bohemian Rhapsodyquote:Op zondag 30 december 2012 10:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje te zweverig..
Ik hoorde paar jaar terug tijdens de Top2000 Innuendo voor het eerst. Dit jaar op gestemd
Zelfs even luisteren hielp bij mij niet... Ik herken het niet.quote:Op zondag 30 december 2012 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even luisteren welke het ook alweer was, ken het wel, maar herkende de titel niet.
die is toch gisteravond geliquideerd?quote:
Ik heb 2 cassettebandjesquote:Op zondag 30 december 2012 10:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Zelfs even luisteren hielp bij mij niet... Ik herken het niet.
Dat was Sander Lantinga, verkeerde naam doorgegevenquote:Op zondag 30 december 2012 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is toch gisteravond geliquideerd?
jammer genoeg nietquote:Op zondag 30 december 2012 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is toch gisteravond geliquideerd?
quote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Per jaar:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
Merci! 183 is mijn recordquote:Op zondag 30 december 2012 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Per jaar:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |