Ik hoop het. Is nu al een flinke jongen.quote:Op zondag 30 december 2012 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd of hij nu eindelijk stopt met groeien
quote:Op zondag 30 december 2012 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Het zal vermoedelijk zeer waarschijnlijk wel helpen dat ik nu niet meer ski, niet meer van rode pistes naar beneden zal gaan en daardoor niet meer zal vallen
Klinkt als een kamikaze actie.quote:Op zondag 30 december 2012 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Overigens: van de rode piste naar beneden gaan was het slechtste idee van de hele week, want dat was echt niet tofHet sneeuwde en was wat mistig, daardoor vrij weinig zicht. En mijn bril (onder m'n skibril) besloeg steeds, daardoor nog minder zicht. En probeer dán maar eens op een fatsoenlijke wijze, als onervaren skier, naar beneden te gaan. Zonder dat je ziet hoe de sneeuw ligt, welke baan je het beste kunt volgen, welke hobbels er gaan komen en met de wetenschap dat er links of rechts van de piste een afgrond kan zitten.
Ik hoor het al zou helemaal niks voor mij zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Zo voelt het nog steeds een beetjewe waren met z'n vijven, dat scheelde wel enorm - anders had ik het sowieso niet eens gewaagd. Maar achteraf: ik had gewoon de lift naar beneden moeten nemen. Maar ja, eigenwijs, koppig, en in het begin hadden we redelijk zicht. Vlot daarna niet meer. En als je eenmaal gaat, dan zijn er 2 manieren om beneden te komen. Van de piste gehaald worden door een 'reddingsteam' of zelf gaan. En zolang ik kon skieen, is dat eerste mijn eer te na natuurlijk
brings back memoriesquote:Op zondag 30 december 2012 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Overigens: van de rode piste naar beneden gaan was het slechtste idee van de hele week, want dat was echt niet tofHet sneeuwde en was wat mistig, daardoor vrij weinig zicht. En mijn bril (onder m'n skibril) besloeg steeds, daardoor nog minder zicht. En probeer dán maar eens op een fatsoenlijke wijze, als onervaren skier, naar beneden te gaan. Zonder dat je ziet hoe de sneeuw ligt, welke baan je het beste kunt volgen, welke hobbels er gaan komen en met de wetenschap dat er links of rechts van de piste een afgrond kan zitten.
Je moet het ook niet de eerste dag doenquote:Op zondag 30 december 2012 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor het al zou helemaal niks voor mij zijn.Ik zou na zo'n afdaling per gipsvlucht naar NL vertrekken gok ik.
quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
brings back memories
Hierdoor zo laat beneden komen dat de lift naar jouw dal al niet meer gaat, de volgende lift, die een half uur langer open is en een kwartier verder ook missen door hetzelfde oponthoud. Daardoor een stuk met de bus moeten en in het schemerdonker de laatste paar kilometer afdalen...
Achteraf wel een mooi verhaal
quote:Op zondag 30 december 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet het ook niet de eerste dag doen
We zijn ook naar de gletsjer geweest, was ook redelijk eng - toch minder eng dan de rode piste overigens - en toen we daarna weer op de oefenpiste stonden, helemaal bovenaan, had ik iets van 'hmmm waarom vond ik deze piste ook alweer lichtelijk eng?'.
De volgende keer een skigebied waar blauwe pistes ook echt blauwe pistes zijnquote:Op zondag 30 december 2012 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dus volgende keer de zwarte piste en schansspringen?
En geen harde voorwerpen in je broekzakken.quote:Op zondag 30 december 2012 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De volgende keer een skigebied waar blauwe pistes ook echt blauwe pistes zijn
dat deden ze achter me ook wel, maar ik mocht met een vriend zsm naar beneden om de taxi van het hotel nog vast te houden, want die reden tot een bepaalde tijd en die tijd kwam snel dichterbijquote:Op zondag 30 december 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik zou echt duizend doden sterven geloof ik
Dat zul je nu wel niet meer zo snel doen.quote:
Anticiperen op een idioot die ineens besluit naar rechts te gaan? Ik deed wat ik kon doen: remmen, half uitwijken. Dat was ook de enige reden dat het goed is gegaan geloof ik.quote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoe harder je rijdt hoe meer je moet anticiperen op het andere verkeer
Ik zou zelf ook niet harder zijn gegaanquote:Op zondag 30 december 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zou ik echt te hard vinden
150 vind ik nog te doen (mits geen oude auto die boven de 140 gaat trillen), maar harder hoeft écht niet...
Hier moet ik nodig wat bijkopen, vriendje loopt voorquote:Op zondag 30 december 2012 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, goeiemorgen
Vriendje en ik zijn de drankvoorraad aan het evalueren. Die staat namelijk al mijn hele studentenleven op mijn oude commode, en die gaat morgen naar bovenWe hebben best veel booze
![]()
Het snelste dat ik zelf gestuurd heb was 170 op de GPS, nog ietsjes hoger op de snelheidsmeter. Toen gingen er plotseling enkele waarschuwingslampjes branden. Dat is niet heel prettig kan ik je verzekerenquote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Met 150 over de Duitse snelweg racen is wel tof trouwens. Alleen jammer van die kut-Zwitser of Italiaan die het nodig vond om mij te snijden waardoor ik bijna van de weg werd gedruktdat leverde wel wat hartkloppingen op.
Toen ik sliep besloten de heren om 180 te gaan rijden, dat heb ik gemist
Dan schrik je welquote:Op zondag 30 december 2012 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het snelste dat ik zelf gestuurd heb was 170 op de GPS, nog ietsjes hoger op de snelheidsmeter. Toen gingen er plotseling enkele waarschuwingslampjes branden. Dat is niet heel prettig kan ik je verzekeren
De mensen op de achterbank schrokken meer dan ikquote:
Gengigel doet wonderenquote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok een slapeloze nacht als de eerste tand doorkomt
Nee iets met gember erin denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat een ander woord voor jenever?
Volgende keer gewoon rood doen, na wat lessen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De volgende keer een skigebied waar blauwe pistes ook echt blauwe pistes zijn
Waar wij zaten hadden ze rode pistes die blauw zouden moeten zijn en rode pistes die diepdonkerrood waren - en daar gingen wij van af. Zelfs, E., die de meeste ervaring had, vond het alles behalve tof.quote:Op zondag 30 december 2012 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon rood doen, na wat lessen.
Rood en blauw verschilt niet zo heel veel...
Google maar op gengigel, werkte bij Jair supergoed en hopelijk bij Lior ookquote:Op zondag 30 december 2012 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nee iets met gember erin denk ik
Goeie ontwikkelingen ineens IARL!
In dat geval is een dagje met een lokale skileraar aan te raden.quote:Op zondag 30 december 2012 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar wij zaten hadden ze rode pistes die blauw zouden moeten zijn en rode pistes die diepdonkerrood waren - en daar gingen wij van af. Zelfs, E., die de meeste ervaring had, vond het alles behalve tof.
Standaard door het eten roeren voor het geval dat?quote:Op zondag 30 december 2012 17:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Google maar op gengigel, werkte bij Jair supergoed en hopelijk bij Lior ook
Het is een gel die je in kleine hoeveelheden op het tandvlees smeertquote:Op zondag 30 december 2012 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Standaard door het eten roeren voor het geval dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |