je doet alleen rioolwerk in morsige kruipruimtes ?quote:Op zondag 30 december 2012 14:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helaas, in keukenkastjes kom ik niet.
Nee, ook niet.quote:Op zondag 30 december 2012 14:40 schreef JerryLee het volgende:
[..]
je doet alleen rioolwerk in morsige kruipruimtes ?
Ah ,de koperen dakgoten bij hitsige schuldloos gescheiden milfen .quote:
Geniaal liedje over zijn beroepquote:Op zondag 30 december 2012 14:40 schreef JerryLee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ah ,de koperen dakgoten bij hitsige schuldloos gescheiden milfen .
Tuurlijk joh, doe jij dan maar lekker asociaal. En niet zo stoer doen, wat dat slopen en naar de stort etc. Doe je niet in een uurtje.quote:Op zondag 30 december 2012 12:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom zou je het stofvrij maken? In totaal kost het misschien een uurtje.
Geen wonder dat jij tijd genoeg hebt om te slopenquote:Op zondag 30 december 2012 14:43 schreef cvboer het volgende:
[..]Moet zeggen dat je een rijke fantasie hebt. Maar nee, dat doe ik ook niet.
Moblo snapt het.quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat om het principe 'dan liever naar de sloop'. Dat je het dan niet alsnog gratis geeft aan de mensen die er niet voor wilden geven wat jij ervoor wilde hebben dat snap ik dan ergens nog, maar dat je het er dan uitsloopt en er NIEMAND wat aan laat hebben, dáár kan ik dan met de grootste moeite niet bij. Als je het er dan al uithaalt omdat je het de 'gierigaards' niet gunt, geef het dan aan mensen die er écht wat aan hebben. Vraag rond of mensen nog mensen weten die het echt niet breed hebben en die het wel kunnen gebruiken. Zo was ik zelf echt blij dat we het konden geven aan iemand die het wel echt kon gebruiken, van die meevallers waar je zelf ook blij mee zou zijn als je het (even) niet al te breed hebt.
Waarom word het maar van 1 kant bekeken, als iemand een ikea vloer neemt, heeft die persoon waarschijnelijk een bepaalt budget. Het zou fijn zijn als de nieuwe huurders het een mooie vloer vinden en het daarom graag willen overnemen, indien dit het geval is en ze niet te krenterig zijn zullen ze geen 100 euro bieden. Doen ze dat wel en hebben ze er niet meer voor over dan kopen ze zelf maar een vloer, deze zal wel hun smaak zijn en misschien is het stiekem toch de zelfde ikea vloer.quote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij kan niet hebben dat je er op gewezen wordt dat je een koppige gierige boer bent die liever zaken stuk maakt dan een ander wat te gunnen.
Het gaat om het idee, de mentaliteit
Wie heeft het over slopen? Weet je wel wat laminaat is en hoe dat op een vloer ligt? Kwestie van loshalen, in de auto gooien 10 minuutjes naar de stort rijden. Zou niet weten waarom dat langer dan een uur moet duren.quote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, doe jij dan maar lekker asociaal. En niet zo stoer doen, wat dat slopen en naar de stort etc. Doe je niet in een uurtje.
Ik hoop dat wanneer je ooit volwassen wordt, je je eigen onzin nog eens terug leest.quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie heeft het over slopen? Weet je wel wat laminaat is en hoe dat op een vloer ligt? Kwestie van loshalen, in de auto gooien 10 minuutjes naar de stort rijden. Zou niet weten waarom dat langer dan een uur moet duren.
quote:Op zondag 30 december 2012 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou precies andersom redenerenLiever dat iemand anders er blij mee is dan dat het wordt weg gegooid.
Ja, is goed met je. Ik heb vorig jaar mijn eigen huis nog leeg getrokken omdat de vorige eigenaar 2 lagen laminaat over elkaar had laten liggen. In totaal zo'n 90 m2. Lag in een half uurtje buiten.quote:Op zondag 30 december 2012 15:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik hoop dat wanneer je ooit volwassen wordt, je je eigen onzin nog eens terug leest.
Die met z'n vloer bezig denk ik.quote:
De vloer van TS is toch echt van TS hoor en niet van de verhuurder.quote:Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je snapt de nuance dat de vloer niet van de huurder maar van de verhuurder is blijkbaar niet.
Dubbele moraal......quote:Op zondag 30 december 2012 11:35 schreef tombolafan het volgende:
Laminaat gratis laten liggen voor de volgende bewoners zou ik zó doen, toen ik echter mijn oude woning op moest leveren (2-kamerflat zonder deur tussen de 2 kamers waar we zelf een deur tussen gezet hadden) en de woningbouw zei 'dat ik die voor hen mocht laten zitten omdat zij dan geen deur meer hoefden te plaatsen was ik dan weer WEL geneigd m eruit te slopen
Druk in onderhandeling met Piet over de vloer. Op hoofdlijnen zijn ze er uit, maar Piet wil inclusief ondervloer en rimbeurt.quote:
Dat zal die nieuwe huurders lerenquote:Op zondag 30 december 2012 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou precies andersom redenerenLiever dat iemand anders er blij mee is dan dat het wordt weg gegooid.
Omdat je dit niet in je haard wilt hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel
Toen wij 2 jaar geleden gingen verhuizen moest het laminaat er ook uit. Mocht helaas niet blijven liggen omdat de woning verkocht ging worden (was sociale huur), op marktplaats gezet om gratis af te laten halen en er iemand die door wateroverlast geen vloer meer had zeer blij mee gemaakt. Was nog best een klus om die meuk eruit te halen, maargoed, iemand wel er blij mee gemaakt. Snap niet dat je zoiets dan liever naar de stort brengt. Ongelofelijk.
Daarom hoeft hij het nog niet voor dat bedrag te verkopen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou gierig. Jij hebt het uitgekozen, dus voor jou is het exact wat je wilt. Andere mensen hadden waarschijnlijk wanneer ze het helemaal zelf zouden kiezen iets anders gekozen, dus het is voor hun toch "genoegen nemen met" en daarnaast is het ook nog eens tweedehands. Als ik een hoop geld moest uitgeven dan liever aan iets wat mijn eerste keus is.
Zeker spanje allemaal?quote:Op zondag 30 december 2012 12:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel hoor, vroeg het me gewoon af omdat 'de emigranten' het eens lijken te zijn
Goh ik was al benieuwd wie er als eerste zou beginnen over de mensen die het niet breed hebben, laten ze maar gaan werken doe ik ook.quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat om het principe 'dan liever naar de sloop'. Dat je het dan niet alsnog gratis geeft aan de mensen die er niet voor wilden geven wat jij ervoor wilde hebben dat snap ik dan ergens nog, maar dat je het er dan uitsloopt en er NIEMAND wat aan laat hebben, dáár kan ik dan met de grootste moeite niet bij. Als je het er dan al uithaalt omdat je het de 'gierigaards' niet gunt, geef het dan aan mensen die er écht wat aan hebben. Vraag rond of mensen nog mensen weten die het echt niet breed hebben en die het wel kunnen gebruiken. Zo was ik zelf echt blij dat we het konden geven aan iemand die het wel echt kon gebruiken, van die meevallers waar je zelf ook blij mee zou zijn als je het (even) niet al te breed hebt.
Hier is alles gratis.quote:Op zondag 30 december 2012 14:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
In veel gemeentes is de eerste 500 kilo gratis.
De keuken zou ik dan wel weer gewoon laten staan of dit nou moet of niet.quote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij kan niet hebben dat je er op gewezen wordt dat je een koppige gierige boer bent die liever zaken stuk maakt dan een ander wat te gunnen.
Het gaat om het idee, de mentaliteit
Lezen voordat je een reactie plaatst scheelt foute aannames.quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef klipper het volgende:
[..]
De vloer van TS is toch echt van TS hoor en niet van de verhuurder.
Jij hebt het blijkbaar nu over de andere vloer, waarbij je dus gestoffeerd huurt, dat is heel wat anders dan wanneer je kaal huurt.
vind ik niet, de wbv kan extra geld vragen voor het appartement aan de volgende huurder hoorde ik, en wilde mij nergens in tegemoet komen dus die zouden er alleen maar op verdienen, dat is iets anders imhoquote:
Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?quote:Op zondag 30 december 2012 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vind ik niet, de wbv kan extra geld vragen voor het appartement aan de volgende huurder hoorde ik, en wilde mij nergens in tegemoet komen dus die zouden er alleen maar op verdienen, dat is iets anders imho
Ik had het ook over een deur hèquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?
De wbv kan er extra geld voor vragen, dit doen ze echter alleen bij spullen die zij overnemen en waar je een vergoeding voor krijgt, krijg jij geen vergoeding van de wbv dan vragen ze ook geen extra geld.
dat zou bovendien betekenen dat zij het ook moeten vervangen wanneer versleten.
Nee overname via de wbv geldt in het algemeen alleen voor woningverbeteringen zoals dubbel glas, cv-installatie, een nieuwe groepenkast of dergelijke niet voor vloerbedekking en laminaat wordt onder vloerbedekking geschaard.
Dit soort opmerkingen zegt meer over jou, maar dat besef je zelf ook wel.quote:Op zondag 30 december 2012 14:40 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Principe blijft gelijk, door plaatsing van een deur mogen ze niet opeens extra geld vragen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het ook over een deur hè
Waardoor het nu 2 afsluitbare ruimtes waren ipv 1 geheel
mmm ik hoorde van iemand in een dergelijke functie dat de huur dan omhoog kan ofzo, maar ik ben een n00b dus zal misschien verkeerd begrepen hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef klipper het volgende:
[..]
Principe blijft gelijk, door plaatsing van een deur mogen ze niet opeens extra geld vragen.
Ja daar lig ik ook wakker vanquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?
De wbv kan er extra geld voor vragen, dit doen ze echter alleen bij spullen die zij overnemen en waar je een vergoeding voor krijgt, krijg jij geen vergoeding van de wbv dan vragen ze ook geen extra geld.
dat zou bovendien betekenen dat zij het ook moeten vervangen wanneer versleten.
Nee overname via de wbv geldt in het algemeen alleen voor woningverbeteringen zoals dubbel glas, cv-installatie, een nieuwe groepenkast of dergelijke niet voor vloerbedekking en laminaat wordt onder vloerbedekking geschaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |