abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120950585
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:32 schreef tech4u het volgende:
Had bij vorige verhuizing ook. Had een vloer twv 800e erin liggen en rolgordijnen op maat a 500 euro en gordijnen a 500 euro. Alles een 14 maand oud.

Ze vonden het mooi en wilden het wel overnemen. Ik vroeg 500 euro voor alles bij elkaar. Boden ze 100 euro :')

Fuck dat, heb ik alles eruit gehaald en een gedeelte weer opnieuw kunnen gebruiken. Gierige mensen :r
Wat nou gierig. Jij hebt het uitgekozen, dus voor jou is het exact wat je wilt. Andere mensen hadden waarschijnlijk wanneer ze het helemaal zelf zouden kiezen iets anders gekozen, dus het is voor hun toch "genoegen nemen met" en daarnaast is het ook nog eens tweedehands. Als ik een hoop geld moest uitgeven dan liever aan iets wat mijn eerste keus is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 12:35:15 #127
45833 crew  Fogel
pi_120950611
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:32 schreef tech4u het volgende:
Had bij vorige verhuizing ook. Had een vloer twv 800e erin liggen en rolgordijnen op maat a 500 euro en gordijnen a 500 euro. Alles een 14 maand oud.

Ze vonden het mooi en wilden het wel overnemen. Ik vroeg 500 euro voor alles bij elkaar. Boden ze 100 euro :')

Fuck dat, heb ik alles eruit gehaald en een gedeelte weer opnieuw kunnen gebruiken. Gierige mensen :r
De gierigaard hier ben jij...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_120950625
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat nou gierig. Jij hebt het uitgekozen, dus voor jou is het exact wat je wilt. Andere mensen hadden waarschijnlijk wanneer ze het helemaal zelf zouden kiezen iets anders gekozen, dus het is voor hun toch "genoegen nemen met" en daarnaast is het ook nog eens tweedehands. Als ik een hoop geld moest uitgeven dan liever aan iets wat mijn eerste keus is.
Blijkbaar vonden ze het zelf ook mooi want ze kwamen zelf met het aanbod om het over te nemen. Om dan voor alles 100 euro te bieden vind ik ronduit schandalig.
pi_120950674
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Woon je ook in het buitenland? ;)

Moblo, piet en ik wel, en we zijn het eens.
nee, hoor ik er nu niet bij? :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 12:44:26 #130
45833 crew  Fogel
pi_120950866
quote:
9s.gif Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nee, hoor ik er nu niet bij? :'(
Jawel hoor, vroeg het me gewoon af omdat 'de emigranten' het eens lijken te zijn :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_120951250
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Tuurlijk, niet reageren op mijn post dat je de OP verkeerd gelezen hebt :')
Goh, die had ik even niet gezien, sorry hoor. Maar je hebt gelijk, blij met je internetpuntje?
Verder blijft 400 een mooie start in onderhandeling. Anders zak je straks nog onder de 300 en dat is echt te weinig.
pi_120951266
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

De gierigaard hier ben jij...
Grappig, ik ben in mijn leven nog nooit beticht van gierigheid juist het tegenovergestelde.
Altijd van die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten :r
Zelfde op marktplaats, zet je er een tv op van 2000 euro, 1 jaar oud. Van die mensen die dan 50 euro bieden :')
Zelfde mensen die nooit eens een rondje geven in de kroeg of na een etentje met een groep voor zichzelf alles narekenen dat ze niks teveel betalen :')
pi_120951381
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:53 schreef tech4u het volgende:

[..]

Grappig, ik ben in mijn leven nog nooit beticht van gierigheid juist het tegenovergestelde.
Altijd van die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten :r
Zelfde op marktplaats, zet je er een tv op van 2000 euro, 1 jaar oud. Van die mensen die dan 50 euro bieden :')
Zelfde mensen die nooit eens een rondje geven in de kroeg of na een etentje met een groep voor zichzelf alles narekenen dat ze niks teveel betalen :')
Inderdaad. Maar Fok zit er dus ook vol mee.. En ze noemen de anderen ook nog gierig...
pi_120951494
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:56 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar Fok zit er dus ook vol mee.. En ze noemen de anderen ook nog gierig...
Het gaat om het principe 'dan liever naar de sloop'. Dat je het dan niet alsnog gratis geeft aan de mensen die er niet voor wilden geven wat jij ervoor wilde hebben dat snap ik dan ergens nog, maar dat je het er dan uitsloopt en er NIEMAND wat aan laat hebben, dáár kan ik dan met de grootste moeite niet bij. Als je het er dan al uithaalt omdat je het de 'gierigaards' niet gunt, geef het dan aan mensen die er écht wat aan hebben. Vraag rond of mensen nog mensen weten die het echt niet breed hebben en die het wel kunnen gebruiken. Zo was ik zelf echt blij dat we het konden geven aan iemand die het wel echt kon gebruiken, van die meevallers waar je zelf ook blij mee zou zijn als je het (even) niet al te breed hebt.
Ja doei.
  zondag 30 december 2012 @ 13:07:33 #135
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_120951757
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het gaat om het principe 'dan liever naar de sloop'. Dat je het dan niet alsnog gratis geeft aan de mensen die er niet voor wilden geven wat jij ervoor wilde hebben dat snap ik dan ergens nog, maar dat je het er dan uitsloopt en er NIEMAND wat aan laat hebben, dáár kan ik dan met de grootste moeite niet bij. Als je het er dan al uithaalt omdat je het de 'gierigaards' niet gunt, geef het dan aan mensen die er écht wat aan hebben. Vraag rond of mensen nog mensen weten die het echt niet breed hebben en die het wel kunnen gebruiken. Zo was ik zelf echt blij dat we het konden geven aan iemand die het wel echt kon gebruiken, van die meevallers waar je zelf ook blij mee zou zijn als je het (even) niet al te breed hebt.
Dat zou een mooie oplossing zijn. Echter niet iedereen heeft of kent zulke mensen. Wat dan rest is inderdaad de stort.
Als ik ga verhuizen haal ik de vloer er sowieso uit, nou is dit ook geen Ikea vloer, maar eentje van Quickstep. Niet omdat ik het een ander niet gun, maar alleen omdat ik hem zelf kan gebruiken, er is altijd wel genoeg om meerdere slaapkamers mee te doen. ( hier ligt zo'n 75 m˛ )
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_120951920
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat zou een mooie oplossing zijn. Echter niet iedereen heeft of kent zulke mensen. Wat dan rest is inderdaad de stort.
Als ik ga verhuizen haal ik de vloer er sowieso uit, nou is dit ook geen Ikea vloer, maar eentje van Quickstep. Niet omdat ik het een ander niet gun, maar alleen omdat ik hem zelf kan gebruiken, er is altijd wel genoeg om meerdere slaapkamers mee te doen. ( hier ligt zo'n 75 m˛ )
Ja, het er zelf uithalen als je het zelf weer kunt gebruiken is toch compleet geen schande? Als ik zou weten dat m'n kliklaminaat nog (voor een groot deel) in m'n nieuwe woning zou passen zou ik dat ook meenemen _O- Het gaat om het 'liever naar de stort'-principe ;(

Toen wij het laminaat op marktplaats zetten kreeg ik ook een vijftigtalreacties. De mensen die mailden "ik moet dat laminaat, geef adres maar, ik kom het vanavond ophalen" (ja, letterlijk) heb ik wel genegeerd :') maar mensen met een fatsoenlijk verhaal waren gewoon prima. Vervolgens de persoon met het eerste fatsoenlijke verhaal teruggebeld en afspraak gemaakt. Weet je dan 100% zeker of het zielige verhaal klopte? Nee, want ik kende de mensen niet, maar het was een aardige vent en kreeg er toch nog een lekkere fles wijn voor O+ Geloof de vent ook wel :) Van de man die onze wasmachine en droger gratis op kwam halen kregen we een klus-lunch-pakket O+ _O-
Ja doei.
  zondag 30 december 2012 @ 13:13:44 #137
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_120952018
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Toen wij het laminaat op marktplaats zetten kreeg ik ook een vijftigtalreacties. De mensen die mailden "ik moet dat laminaat, geef adres maar, ik kom het vanavond ophalen" (ja, letterlijk) heb ik wel genegeerd :') maar mensen met een fatsoenlijk verhaal waren gewoon prima. Vervolgens de persoon met het eerste fatsoenlijke verhaal teruggebeld en afspraak gemaakt. Weet je dan 100% zeker of het zielige verhaal klopte? Nee, want ik kende de mensen niet, maar het was een aardige vent en kreeg er toch nog een lekkere fles wijn voor O+ Geloof de vent ook wel :) Van de man die onze wasmachine en droger gratis op kwam halen kregen we een klus-lunch-pakket O+ _O-
Dat is dan wel weer netjes, dat ze toch wat geven.
Controle op eerlijkheid blijft moeilijk.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_120953451
Ik sla het ook liever kort en klein. Niets mooiers om met je vrienden gebroederlijk dat klusje te klaren. Potten bier erbij en blčren maar. Geeft toch een heerlijk gevoel en laat die parasiet het dan maar uitzoeken.
pi_120953886
ja liever naar de stort brengen. heerlijk om een dag lekker te klussen en nog wat geld te betalen voor de stort! Vind ik zo leuk! Ja dat is veel leuker dan 100 euro in je klauwen en een vrije dag. Geloof mij maar!
  zondag 30 december 2012 @ 14:01:16 #140
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_120954106
quote:
12s.gif Op zondag 30 december 2012 13:55 schreef cracktor het volgende:
ja liever naar de stort brengen. heerlijk om een dag lekker te klussen en nog wat geld te betalen voor de stort! Vind ik zo leuk! Ja dat is veel leuker dan 100 euro in je klauwen en een vrije dag. Geloof mij maar!
In veel gemeentes is de eerste 500 kilo gratis.
pi_120954124
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 14:01 schreef cvboer het volgende:

[..]

In veel gemeentes is de eerste 500 kilo gratis.
wow tel uit je winst:)
  zondag 30 december 2012 @ 14:05:06 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120954285
In de woning van mijn man zat een keuken, het meisje wat daar in kwam heeft het niet breed. We hebben haar die keuken geschonken. Gewoon om iemand wat te gunnen. De brallers hier hadden hem waarschijnlijk gesloopt. Hebben alleen een bedrag gevraagd voor de amerikaanse dubbeldeurs koelkast.
( en nee, een keuken hoort in D niet bij de woning)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 december 2012 @ 14:07:42 #143
45206 Pietverdriet
pi_120954390
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Woon je ook in het buitenland? ;)

Moblo, piet en ik wel, en we zijn het eens.
Typisch, niet? Elkaar het licht in de ogen niet gunnen, zo hollands, je ziet het ook in het verkeer.
  zondag 30 december 2012 @ 14:15:47 #144
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_120954746
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
In de woning van mijn man zat een keuken, het meisje wat daar in kwam heeft het niet breed. We hebben haar die keuken geschonken. Gewoon om iemand wat te gunnen. De brallers hier hadden hem waarschijnlijk gesloopt. Hebben alleen een bedrag gevraagd voor de amerikaanse dubbeldeurs koelkast.
( en nee, een keuken hoort in D niet bij de woning)
Dat slaat weer als een tang op een varken. Normaliter sloop je in NL de keuken niet uit je woning.
Bovendien gaat de OP over een situatie in NL, niet in Duitsland.
  zondag 30 december 2012 @ 14:18:58 #145
45206 Pietverdriet
pi_120954913
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 14:15 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat slaat weer als een tang op een varken. Normaliter sloop je in NL de keuken niet uit je woning.
Bovendien gaat de OP over een situatie in NL, niet in Duitsland.
En jij kan niet hebben dat je er op gewezen wordt dat je een koppige gierige boer bent die liever zaken stuk maakt dan een ander wat te gunnen.
Het gaat om het idee, de mentaliteit
pi_120955610
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals gezegd, sloop dan ook gelijk het behang, en vergeet het schilderwerk niet.
Echt, zo triest dit.
Zakje cement doortrekken in de WC
Volle sluiting in alle WCD s
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_120955704
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En jij kan niet hebben dat je er op gewezen wordt dat je een koppige gierige boer bent die liever zaken stuk maakt dan een ander wat te gunnen.
Ach in het nieuwe jaar ligt hij weer met zijn kop in een vies aanrechtkassie te dweilen :9 om zijn aflossing af te kunnen betalen .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 30 december 2012 @ 14:38:45 #148
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_120955895
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog, is het niet?
Ik voel mij ook niet aangesproken door je stukje tekst.
  zondag 30 december 2012 @ 14:39:39 #149
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_120955942
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:35 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Ach in het nieuwe jaar ligt hij weer met zijn kop in een vies aanrechtkassie te dweilen :9 om zijn aflossing af te kunnen betalen .
Helaas, in keukenkastjes kom ik niet. En een aflossing heb ik al helemaal niet, want ik heb een huurwoning.
  zondag 30 december 2012 @ 14:40:17 #150
45206 Pietverdriet
pi_120955982
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef cvboer het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog, is het niet?
Ik voel mij ook niet aangesproken door je stukje tekst.
Dat komt door al die platen laminaat voor je kop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')