SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ga.aguyim op 30-12-2012 02:10:39 ]
quote:
quote:
Teveel gedronken.quote:
Vertelquote:Op zondag 30 december 2012 02:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik denk dat het wel dieper ligt.
Hallo?quote:Op zondag 30 december 2012 02:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik leg het morgen uit. Over en uit.
Halloquote:
Alles goed?quote:
Uit geweest?quote:
Neuhl, met vrienden ouwehoeren biertjes drinken en film kijken bij mij.quote:
Ah, nog beter!quote:Op zondag 30 december 2012 02:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuhl, met vrienden ouwehoeren biertjes drinken en film kijken bij mij.
En jij?quote:
Ja hier ook filmpje gekeken. En nu kan ik niet slapen want piekermuch bleghquote:
Waar pieker je over?quote:Op zondag 30 december 2012 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hier ook filmpje gekeken. En nu kan ik niet slapen want piekermuch blegh
Over dingen die je niet zelf in de hand hebt, heel vervelendquote:
zal ik doen, lekker geslapen?quote:Op zondag 30 december 2012 09:33 schreef msacras het volgende:
Hello. De laatste zondag van 2012, geniet er van jongens!
Ja best lekker, jij ook?quote:Op zondag 30 december 2012 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal ik doen, lekker geslapen?
mwa om de 2 uur wakker geworden ongeveerquote:Op zondag 30 december 2012 10:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja best lekker, jij ook?
Helaas wel werken nu :/
Goed geslapen?quote:
Ja ookquote:
Op zondagochtend genieten we van de rust met een kopje koffie en teletekstquote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
Het is hier niet zo druk in de vroege ochtend.
Thee.quote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Op zondagochtend genieten we van de rust met een kopje koffie en teletekst
Of je ligt nog in bed met een chocoladekerstmanquote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Op zondagochtend genieten we van de rust met een kopje koffie en teletekst
waarom ga ik nu rare dingen denkenquote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Of je ligt nog in bed met een chocoladekerstman
Waarom klinkt dit fout in mijn orenquote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Of je ligt nog in bed met een chocoladekerstman
gmtaquote:Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit fout in mijn oren?
Thank God, ik ben niet de enigequote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ga ik nu rare dingen denken
quote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ga ik nu rare dingen denken
jongens =.=quote:Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit fout in mijn oren?
jij begint over een chocoladekerstman in bedquote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
jongens =.=
Dit is niet leuk. : (
Ja die eet ik op.quote:Op zondag 30 december 2012 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij begint over een chocoladekerstman in bed
naar de bios met mijn ouders en vriendinquote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef supersof het volgende:
Oke. Hou er maar over op
Wat gaan jullie vandaag doen?
GIFjes posten?quote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef supersof het volgende:
Oke. Hou er maar over op
Even met de motor bezig.quote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef supersof het volgende:
Oke. Hou er maar over op
omdat hij dat isquote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef supersof het volgende:
Waarom zingt mijn broertje dat hij een ninja-auto is
haha oke dan.quote:
leuke liedjes.quote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Iemand leuke suggesties voor liedjes die ik op mn telefoon kan zetten?
ohja dankjewel, zal even luisterenquote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke liedjes.
the script heeft alleen maar leuke
en outasight vind ik ready set go en tonight is the night heel leak.
Verder weet ik niet zo en weet niet waar jij van houdt haha
Maar eigenlijk is alles van outasight wel leuk,quote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dankjewel, zal even luisteren
Gavin Degraw.quote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
school's out, halo of flies, we're not gonna take it (twisted sister), black betty, easy livin', living on a prayer, don't stop believi gquote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Jason Mrazquote:Op zondag 30 december 2012 12:18 schreef supersof het volgende:
Ik luister nu naar Jason Mraz - Im yours.
Die hoorde ik vannacht op de radio toen ik bijna in slaap viel in de auto.
jaaa echt heerlijk is dat liedquote:
Hai nieuwe. Hoe heet je?quote:
Aangenaam. In het dagelijks leven heet ik Johanna ten Broek. Maar je mag sof zeggen.quote:
Sof...quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Aangenaam. In het dagelijks leven heet ik Johanna ten Broek. Maar je mag sof zeggen.
IK HAD HET TEGEN JONATHAN!!!!!quote:
ok grapjuh. iedereen mag sof zeggen idcquote:
Geen vuurwerk?quote:Op zondag 30 december 2012 12:44 schreef supersof het volgende:
Wie heeft het gevoel dat het einde van 2012 morgen aanbreekt? Ik heb echt geen zin in oud en nieuw. Saai met mijn ouders op de bank.
knab.
Ja eeuh.. niet.quote:Op zondag 30 december 2012 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hallo Jonathan! HOE IS HET MOGELIJK??!!
We hebben nog niks, maar laatste jaren vind ik vuurwerk niet interessant meer. Alleen om naar te kijken.quote:
ik zit ook met mijn ouders op de bank, toppiequote:Op zondag 30 december 2012 12:44 schreef supersof het volgende:
Wie heeft het gevoel dat het einde van 2012 morgen aanbreekt? Ik heb echt geen zin in oud en nieuw. Saai met mijn ouders op de bank.
knab.
Dag sof.quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Aangenaam. In het dagelijks leven heet ik Johanna ten Broek. Maar je mag sof zeggen.
Ja super saaaaaaaiquote:Op zondag 30 december 2012 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit ook met mijn ouders op de bank, toppie![]()
Knab
Dat is een bank...quote:Op zondag 30 december 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zit wel lekker comfortabel op de knab
Ja dat is waar. comfortabele knab is comfortabel.quote:Op zondag 30 december 2012 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zit wel lekker comfortabel op de knab
hahahaha ik moest hardop lachenquote:Op zondag 30 december 2012 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is waar. comfortabele knab is comfortabel.
goh...quote:Op zondag 30 december 2012 12:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de bank van die reclame.
quote:
Vertel.quote:Op zondag 30 december 2012 12:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wat een geweldige nacht was dat met andere FOK!kers
Ben je lekker genomen ja?quote:Op zondag 30 december 2012 12:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wat een geweldige nacht was dat met andere FOK!kers
quote:
Groepsgesprek Whatsapp tot een uur of 06:00quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben je lekker genomen ja?
hahahaaaquote:Op zondag 30 december 2012 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ik moest hardop lachen
quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
Groepsgesprek Whatsapp tot een uur of 06:00
Was wel grappug howrquote:
het verhaal was leuker geweest als je was genomenquote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
True, maar dan wel door iemand zonder struikgewasquote:Op zondag 30 december 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het verhaal was leuker geweest als je was genomen
Denken dat dat serieus was is wel wat triester imoquote:Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
True, maar dan wel door iemand zonder struikgewas
En ik mag daar zeker niet in?quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
Het was ook serieus ik weet het zekerquote:Op zondag 30 december 2012 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denken dat dat serieus was is wel wat triester imo
Jawel, maar jij DM'de je nummer nietquote:
Neequote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Het was ook serieus ik weet het zeker
Bewijs het maarquote:
Met hoeveel man zitten jullie in een gesprek dan?quote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij DM'de je nummer niet
Je gelooft wel meteen dat het een struikengewas zou zijn maar andersom moet ik het bewijzen.quote:
Even kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 13:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met hoeveel man zitten jullie in een gesprek dan?
quote:Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je gelooft wel meteen dat het een struikengewas zou zijn maar andersom moet ik het bewijzen.
Bitch please
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Leuk filmpje man.quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef LETMEIN het volgende:
[youtube]http://youtu.be/50hMCazreZs
[/youtube]
Ik zag het jaquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik ging gister Twitteren met OmgevallenFlat
hahahahahahaquote:Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Ik heb de hele nacht met hem in gesprek gezeten
Snipers zijn voor mietjes die geen conflict durven aan te gaan.quote:
Kijk nou maar is leipquote:Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Snipers zijn voor mietjes die geen conflict durven aan te gaan.
quote:
Koel manquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef LETMEIN het volgende:
[/youtube]
HAHAHHAquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef LETMEIN het volgende:
[/youtube]
nee er is niks met VoDaFoNequote:Op zondag 30 december 2012 13:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Is er iets met VodaFone aan de hand?
Ik heb hele tijd amper of geen bereik ineens sinds gisteravond
Godsamme kut bbquote:Op zondag 30 december 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee er is niks met VoDaFoNe
Nederlandsquote:Op zondag 30 december 2012 13:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die het apart vinden dat je voorkeur hebt voor Nederlanders in een multiculturele samenleving
Chineesquote:Op zondag 30 december 2012 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NederlandsEchte mannen praten chinees
Maar wel alleen meisjes die geen struikengewas hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Eckte mannen praten niet maar neuken alleen
daarom scheer ik me ookquote:Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar wel alleen meisjes die geen struikengewas hebben
Bewijs hetquote:
Je liegt dusquote:
Lees terug,quote:Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef Crocodi1e het volgende:
Nog iets leuks te bespreken hier? De rest van de topics hier lopen niet echt.
quote:Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Lees terug,
ik postte een topique die ik net gemaakt heb
Geweldig hequote:
Is dat die politieman?quote:Op zondag 30 december 2012 13:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Geweldig he![]()
Kan alleen mijn neef overkomen
Dat is me andere neef, zijn broer.quote:
kquote:Op zondag 30 december 2012 13:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dat is me andere neef, zijn broer.
Ik heb het over mijn jongste neef, want ze wonen samen in 2 huizen aan elkaar gemaakt zeg maar
Ieder heeft wel een eigen kant voor privacy en slapen en bij m'n jongste neef ging het mis
hontquote:
Je liegt gewoon tegen mequote:Op zondag 30 december 2012 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee het gaat je gewoon niks aan
ik vond het lekkere muziekquote:Op zondag 30 december 2012 13:58 schreef supersof het volgende:
prom, wat vond je nou van outasight? Zeg maar eerlijk hoor!
Mooiquote:Op zondag 30 december 2012 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vond het lekkere muziek
Haiquote:
Ja hoor, met jou?quote:
Hahaha, lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 14:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gaat wel![]()
Ga zo nog ff naar Batavia Stad mn pa's bankrekening leegroven xd
Je kan ze ook makenquote:Op zondag 30 december 2012 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahaha, lekkerik wil ook kleren kopen. : (
Heel veel nieuwe kleren kopen is het leukste wat er is, gisteren Primark leeggeroofd gewoon om ff veel kleren voor weinig te hebben, vandaag ga ik ff voor kwaliteit in Batavia Stad.quote:Op zondag 30 december 2012 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahaha, lekkerik wil ook kleren kopen. : (
haha nice! alleen moet ik het zelf betalen en heb ik nog maar 20 euro tot februariquote:Op zondag 30 december 2012 14:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heel veel nieuwe kleren kopen is het leukste wat er is, gisteren Primark leeggeroofd gewoon om ff veel kleren voor weinig te hebben, vandaag ga ik ff voor kwaliteit in Batavia Stad.
Krijg je kledinggeld? ;P hoeveel?quote:Op zondag 30 december 2012 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nice! alleen moet ik het zelf betalen en heb ik nog maar 20 euro tot februari
awhhquote:Op zondag 30 december 2012 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nice! alleen moet ik het zelf betalen en heb ik nog maar 20 euro tot februari
Niet echt maken-maken (dus dat ik een lap katoen heb en daar een trui van maak ofzo) maar ik pas kleding wel aan, meestal. Ik sla het goedkoop in en geef er mijn eigen draai aan. Of ik gebruik dingen die ik hier nog heb, heb bijvoorbeeld een oude kussensloop omgetoverd in een hemd voor in de zomerquote:
Nou ik was student, en ga nu werken 30 uur per week. Dus krijg genoeg geld in de maand. Kleedgeld krijg ik al een tijdje niet meer.quote:
Haha ja, nu ben ik een arme sloeber.quote:
Coolquote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Niet echt maken-maken (dus dat ik een lap katoen heb en daar een trui van maak ofzo) maar ik pas kleding wel aan, meestal. Ik sla het goedkoop in en geef er mijn eigen draai aan. Of ik gebruik dingen die ik hier nog heb, heb bijvoorbeeld een oude kussensloop omgetoverd in een hemd voor in de zomer
Ohja lol, jij bent ouder dan ik hahaquote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik was student, en ga nu werken 30 uur per week. Dus krijg genoeg geld in de maand. Kleedgeld krijg ik al een tijdje niet meer.
[..]
Haha ja, nu ben ik een arme sloeber.
Hoe oud ben je dan?quote:
oke, tof, lijkt mequote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Niet echt maken-maken (dus dat ik een lap katoen heb en daar een trui van maak ofzo) maar ik pas kleding wel aan, meestal. Ik sla het goedkoop in en geef er mijn eigen draai aan. Of ik gebruik dingen die ik hier nog heb, heb bijvoorbeeld een oude kussensloop omgetoverd in een hemd voor in de zomer
maar wel een arme sloeber met whatsappquote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik was student, en ga nu werken 30 uur per week. Dus krijg genoeg geld in de maand. Kleedgeld krijg ik al een tijdje niet meer.
[..]
Haha ja, nu ben ik een arme sloeber.
haha ja, had beter niet kunnen kopen, dan had ik nu nog geldquote:Op zondag 30 december 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar wel een arme sloeber met whatsapp
Ja ik vind dat wel vet als je dat doet!quote:Op zondag 30 december 2012 14:20 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hey een tolerant persoon, wat leuk! En inderdaad cool en lekker luchtig
Ik ben 17quote:
Ik ook daarom doe ik het ookquote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, had beter niet kunnen kopen, dan had ik nu nog geld
[..]
Ja ik vind dat wel vet als je dat doet!
[..]
Ik ben 17
Insgelijksquote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nou, ik ga weg van FOK!
Als ik jullie niet meer spreek alvast gelukkig nieuwjaar
ja mja komt wel weer goedquote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja, had beter niet kunnen kopen, dan had ik nu nog geld
[..]
Ja ik vind dat wel vet als je dat doet!
[..]
Ik ben 17
Hetzelfdequote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nou, ik ga weg van FOK!
Hetzelfde!quote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nou, ik ga weg van FOK!
jij ook roro, dat je maar een leuk meisje mag hosselen in het nieuwe jaarquote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nou, ik ga weg van FOK!
Zelfdequote:Op zondag 30 december 2012 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nou, ik ga weg van FOK!
Zo vervelend is dat jaquote:Op zondag 30 december 2012 14:25 schreef supersof het volgende:
Vandaag zorgverzekering uitzoekensnap er niks van. Straks maar eens met mn vader kijken haha.
Ik ga denk ik voor bewust.nlquote:
wat wat watquote:Op zondag 30 december 2012 14:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Die AppelCake snapt ook niks he, zelfs als ik hem Teamview snapt ie nog niks
oh okequote:Op zondag 30 december 2012 14:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hij wou iets weten, maar snapte er geen appelcake van, dus ik ging z'n pc Teamviewen om het te laten zien, snapt ie het na een half uur nog nietquote:
Je hebt het nu wel over Appel hè?quote:Op zondag 30 december 2012 14:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe bedoel jequote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over Appel hè?
nee over peerquote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over Appel hè?
waar zat jij ook alweer?quote:Op zondag 30 december 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik niet, en is ook niet veel goedkoper dan ik nu heb
Ik heb al een FOK! groepsgesprek opgezetquote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef Crocodi1e het volgende:
zullen we een FOK! tinychat opzetten?
quote:
wow dat nog niemand eerder met dat idee is gekomenquote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Je snapt 'm niet, en ik ga 'm niet uitleggen want dan is ie niet leuk meer.quote:
/jngscquote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef Crocodi1e het volgende:
CZ.quote:
Wauw, ik voel me domquote:Op zondag 30 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet, en ik ga 'm niet uitleggen want dan is ie niet leuk meer.
quote:Op zondag 30 december 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel en dom in 1 zin valt niet te vermijden
je doet maerquote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef Crocodi1e het volgende:
ohja haha.quote:Op zondag 30 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet, en ik ga 'm niet uitleggen want dan is ie niet leuk meer.
[..]
/jngsc
[..]
CZ.
Iets over een struikengewas ookquote:Op zondag 30 december 2012 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is de harde waarheid
daar moet je voor connecten met fb. noway dat mijn facebook vrienden te weten komen dat ik op FOK! zit;quote:
Je kan inderdaad via Facebook of Twitter inloggen maar je kan ook als gast in de chat, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
daar moet je voor connecten met fb. noway dat mijn facebook vrienden te weten komen dat ik op FOK! zit;
Haha kan ookquote:Op zondag 30 december 2012 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja haha.
snap er niks van. ik kijk zo wel samen met mn vader als hij terug is
Nee hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
daar moet je voor connecten met fb. noway dat mijn facebook vrienden te weten komen dat ik op FOK! zit;
hoeft niet hoorquote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijne weten hetquote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Appel zijn domheid is algemeen bekend, niemand heeft gezien hoe dat eruit ziet.quote:
neuh dan failt ie met connecten. maar ik doe sws niet want ik wil privé blijven.quote:Op zondag 30 december 2012 14:35 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Je kan inderdaad via Facebook of Twitter inloggen maar je kan ook als gast in de chat, heb ik ook gedaan.
Maar we weten wel hoe het eruit zietquote:Op zondag 30 december 2012 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Appel zijn domheid is algemeen bekend, niemand heeft gezien hoe dat eruit ziet.
Anoniem bedoel jequote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh dan failt ie met connecten. maar ik doe sws niet want ik wil privé blijven.
Iedereen adoreert mij nu en er wordt met geld naar me gegooidquote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg omg omg
en, hoe was je coming out.
nee want je hebt het niet gezienquote:Op zondag 30 december 2012 14:36 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar we weten wel hoe het eruit ziet
oh zo he. das vetquote:Op zondag 30 december 2012 14:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Iedereen adoreert mij nu en er wordt met geld naar me gegooid
Maar we weten dat je vruchtbaar bent aangezien er struikengewas aanwezig isquote:Op zondag 30 december 2012 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee want je hebt het niet gezien
je weet niet of er een struikengewas aanwezig is want je hebt het niet gezienquote:Op zondag 30 december 2012 14:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar we weten dat je vruchtbaar bent aangezien er struikengewas aanwezig is
Maar je hebt het wel verteldquote:Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet niet of er een struikengewas aanwezig is want je hebt het niet gezien
gayquote:Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
there''s go another victim to the gun
Ja, want ik weet dat je nooit liegtquote:Op zondag 30 december 2012 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik jou ga vertellen hoe het er echt uitziet
alsnog gayquote:Op zondag 30 december 2012 14:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja die track is zonder de beat wel lauw
gayquote:
NEE RHETTquote:
ik loog dat wel want je hoeft niet te weten hoe het eruit zietquote:Op zondag 30 december 2012 14:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja, want ik weet dat je nooit liegt
Doe dan wel de goede versie bitchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |