SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ga.aguyim op 30-12-2012 02:10:39 ]
quote:
quote:
Teveel gedronken.quote:
Vertelquote:Op zondag 30 december 2012 02:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik denk dat het wel dieper ligt.
Hallo?quote:Op zondag 30 december 2012 02:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik leg het morgen uit. Over en uit.
Halloquote:
Alles goed?quote:
Uit geweest?quote:
Neuhl, met vrienden ouwehoeren biertjes drinken en film kijken bij mij.quote:
Ah, nog beter!quote:Op zondag 30 december 2012 02:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuhl, met vrienden ouwehoeren biertjes drinken en film kijken bij mij.
En jij?quote:
Ja hier ook filmpje gekeken. En nu kan ik niet slapen want piekermuch bleghquote:
Waar pieker je over?quote:Op zondag 30 december 2012 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hier ook filmpje gekeken. En nu kan ik niet slapen want piekermuch blegh
Over dingen die je niet zelf in de hand hebt, heel vervelendquote:
zal ik doen, lekker geslapen?quote:Op zondag 30 december 2012 09:33 schreef msacras het volgende:
Hello. De laatste zondag van 2012, geniet er van jongens!
Ja best lekker, jij ook?quote:Op zondag 30 december 2012 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zal ik doen, lekker geslapen?
mwa om de 2 uur wakker geworden ongeveerquote:Op zondag 30 december 2012 10:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja best lekker, jij ook?
Helaas wel werken nu :/
Goed geslapen?quote:
Ja ookquote:
Op zondagochtend genieten we van de rust met een kopje koffie en teletekstquote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
Het is hier niet zo druk in de vroege ochtend.
Thee.quote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Op zondagochtend genieten we van de rust met een kopje koffie en teletekst
Of je ligt nog in bed met een chocoladekerstmanquote:Op zondag 30 december 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Op zondagochtend genieten we van de rust met een kopje koffie en teletekst
waarom ga ik nu rare dingen denkenquote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Of je ligt nog in bed met een chocoladekerstman
Waarom klinkt dit fout in mijn orenquote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Of je ligt nog in bed met een chocoladekerstman
gmtaquote:Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit fout in mijn oren?
Thank God, ik ben niet de enigequote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ga ik nu rare dingen denken
quote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ga ik nu rare dingen denken
jongens =.=quote:Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit fout in mijn oren?
jij begint over een chocoladekerstman in bedquote:Op zondag 30 december 2012 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
jongens =.=
Dit is niet leuk. : (
Ja die eet ik op.quote:Op zondag 30 december 2012 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij begint over een chocoladekerstman in bed
naar de bios met mijn ouders en vriendinquote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef supersof het volgende:
Oke. Hou er maar over op
Wat gaan jullie vandaag doen?
GIFjes posten?quote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef supersof het volgende:
Oke. Hou er maar over op
Even met de motor bezig.quote:Op zondag 30 december 2012 12:05 schreef supersof het volgende:
Oke. Hou er maar over op
omdat hij dat isquote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef supersof het volgende:
Waarom zingt mijn broertje dat hij een ninja-auto is
haha oke dan.quote:
leuke liedjes.quote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Iemand leuke suggesties voor liedjes die ik op mn telefoon kan zetten?
ohja dankjewel, zal even luisterenquote:Op zondag 30 december 2012 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
leuke liedjes.
the script heeft alleen maar leuke
en outasight vind ik ready set go en tonight is the night heel leak.
Verder weet ik niet zo en weet niet waar jij van houdt haha
Maar eigenlijk is alles van outasight wel leuk,quote:Op zondag 30 december 2012 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja dankjewel, zal even luisteren
Gavin Degraw.quote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
school's out, halo of flies, we're not gonna take it (twisted sister), black betty, easy livin', living on a prayer, don't stop believi gquote:Op zondag 30 december 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Jason Mrazquote:Op zondag 30 december 2012 12:18 schreef supersof het volgende:
Ik luister nu naar Jason Mraz - Im yours.
Die hoorde ik vannacht op de radio toen ik bijna in slaap viel in de auto.
jaaa echt heerlijk is dat liedquote:
Hai nieuwe. Hoe heet je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |