Vond ik ook, was verbaasd dat het een split was. maar goed zoveel kennis heb ik er niet van.quote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nee man, Holloway landde veel cleaner, Garcia zwaaide alleen wat met z'n armen.
Daar had hij maar heel weinig voorbereidingstijd voor hequote:Op zondag 30 december 2012 01:28 schreef vivelafete het volgende:
Nu Duffee, eens kijken of hij wat beter is geworden.
Die partij tegen AO was gewoon pijnlijk om te zien.
Nee man, vorige keer zo'n kut partij.. alleen daarom al.quote:Op zondag 30 december 2012 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Denk het ook, maar juich voor Phil.
Ik ben altijd anti TRT en pro-Euro'squote:Op zondag 30 december 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee man, vorige keer zo'n kut partij.. alleen daarom al.
Dat laatste begrijp ikquote:Op zondag 30 december 2012 01:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ben altijd anti TRT en pro-Euro's
Die komt flying knee invliegen vanaf de bel, krijgt een counter op z'n neus en krijgt Varner's armen om z'n nek.quote:Op zondag 30 december 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
Als die arrogante coke neger maar KO geslagen wordt .. ofja verliezen is genoeg dan ben ik al blij
Jep.. net als tegen Lauzon. Heeft zijn emoties weer niet onder controle.quote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die komt flying knee invliegen vanaf de bel, krijgt een counter op z'n neus en krijgt Varner's armen om z'n nek.
Jij zou er schuimbekkend en zwetend omheen staan?quote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Die mensen rond om de cage blijven altijd zo rustig jonge.. onbegrijpelijk.
Nou.. in ieder geval wel met open mond of een dikke smile en waarschijnlijk sta ik dan al een paar seconde .. iets schreeuwen AJOOOOOOOOOO wajoooo .. ofsoquote:Op zondag 30 december 2012 01:37 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Jij zou er schuimbekkend en zwetend omheen staan?
oh ja, fuckquote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
Nu weer wachten tot 2u, het nadeel van een 1st round KO.
Vanmiddag al een omelet gehad, het nadeel van nu geen omelet meer kunnen makenquote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
Nu weer wachten tot 2u, het nadeel van een 1st round KO.
Ik heb net 6 mandarijntjes en taart gehad, wat moet ik nu weer eten.quote:Op zondag 30 december 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanmiddag al een omelet gehad, het nadeel van nu geen omelet meer kunnen maken
Niet genoeg eieren in huis hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanmiddag al een omelet gehad, het nadeel van nu geen omelet meer kunnen maken
Zoals altijd een schotel bestellen met B&J'squote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb net 6 mandarijntjes en taart gehad, wat moet ik nu weer eten.
quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals altijd een schotel bestellen met B&J's
Ben niet in Utrecht.quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals altijd een schotel bestellen met B&J's
quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
Yo where my dogs at .. ggrrrrrr
Up in here.. up in there..
Volgens mij niet want ufc.tv gebruikt volgens mij flash...quote:Op zondag 30 december 2012 01:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Mensen, kan je via je ipad ook het event afspelen als je het via ufc.tv hebt gekocht, geen zin namelijk om mijn bed uit te gaan
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 30 december 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij niet want ufc.tv gebruikt volgens mij flash...
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb net 6 mandarijntjes en taart gehad, wat moet ik nu weer eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén of ander gehucht.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal naar facebook of ufc.tv en dan op "PRELIMS" klikken
Ik weet niet of jij er een geweest bent maar ik iig niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij er een geweest bent maar ik iig niet.teveel oorlogsfilms gezien, raak in de war. Vooral vietnam doet het goed bij meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 30 december 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Winslow toen ze nog aan de meth zat.
quote:Op zondag 30 december 2012 02:04 schreef vivelafete het volgende:
Is ze nu van de Meth af dan?
Volgens mij is ze ook weer aan ded bathsalts begonnen.
nodig gelijk heel onz uit...quote:
Ik hoop dat dit gespeeld isquote:Op zondag 30 december 2012 02:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Geo4kant in ze natuurlijke habitat
Dat staat voor mij gelijk aan een uitnodiging om hier te komen posten.quote:Op zondag 30 december 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
En ik nodig hem niet uit, linkte hem alleen facebook app
Nou dan weet je het nu, dat was geen uitnodiging. Maar je bent welkom mits je je gedraagd.quote:Op zondag 30 december 2012 02:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat staat voor mij gelijk aan een uitnodiging om hier te komen posten.
Nee dit doet het straatleven, crack en veel flessen drank met je. Een van de beste rappers ooit.quote:
Jim Miller is geen mafkees hoor.. vecht altijd goed. Je verwisseld vast een partijtjequote:Op zondag 30 december 2012 02:30 schreef vivelafete het volgende:
Nu eens kijken of die mafkees zich dit keer wel eens een keer kan beheersen tegen Jlau.
Uh foutje, bedoel natuurlijk tegen Varner. Hij zou dat op zich moeten kunnen winnen.quote:Op zondag 30 december 2012 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jim Miller is geen mafkees hoor.. vecht altijd goed. Je verwisseld vast een partijtjeMelvin moet tegen Varner
Dat ja.quote:Op zondag 30 december 2012 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht dat je gisteren gewoon vroeg wakker was maar je had dus helemaal niet geslapen?
Dacht even dat je over Dennis Rodman ging beginnenquote:Op zondag 30 december 2012 02:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Over negers met blond haar gesproken, doet Randleman nog actief aan MMA?
Arouna Kone jonge!quote:Op zondag 30 december 2012 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht even dat je over Dennis Rodman ging beginnen
of Abel Xavierquote:Op zondag 30 december 2012 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht even dat je over Dennis Rodman ging beginnen
Varner is geeneens subtopquote:Op zondag 30 december 2012 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
Melvin is nooit cold.. Melvin is Melvin en die is gewoon niet goed genoeg voor de absolute top en wordt altijd gepakt.
Ik wist dat ze het terug konden vinden in je haar, maar dat het blond werd wist ik niet.quote:
Sinds de Lauzon fight weet ook iedereen hoe slecht zijn sub defense is, zo heb je altijd een game plan tegen hemquote:Op zondag 30 december 2012 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
Melvin is nooit cold.. Melvin is Melvin en die is gewoon niet goed genoeg voor de absolute top en wordt altijd gepakt.
quote:Op zondag 30 december 2012 02:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wist dat ze het terug konden vinden in je haar, maar dat het blond werd wist ik niet.
Dat was al lang daarvoor bekend hoorquote:Op zondag 30 december 2012 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sinds de Lauzon fight weet ook iedereen hoe slecht zijn sub defense is, zo heb je altijd een game plan tegen hem
Hij kan het iedereen moeilijk maken op lwquote:Op zondag 30 december 2012 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Ik heb het over Melvin, Rogan met zijn gehype weer.
Nee, na de Nate Diaz fight had hij een flinke winning streak en dat was dan "Guillard 2.0".quote:Op zondag 30 december 2012 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was al lang daarvoor bekend hoor
Lol, kunnen we ergens opzoeken wie de judges zijn?quote:Op zondag 30 december 2012 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Cecil Peoples in the house dus, hij wilde het ff laten weten
Dan was Melvin dus......quote:Op zondag 30 december 2012 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Cecil Peoples in the house dus, hij wilde het ff laten weten
quote:Op zondag 30 december 2012 03:01 schreef ChesterPerry het volgende:
heeft iemand nog die gif van vorig event met die rus?
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 30-12-2012 om 03:09:31Blackzillians camp just told me they're changing their name to "LoseZillians". #UFC155 reageer retweet
aaah, the fucker, cees slaat hem in elkaar!quote:Op zondag 30 december 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 30-12-2012 om 03:09:31Blackzillians camp just told me they're changing their name to "LoseZillians". #UFC155 reageer retweet
quote:Op zondag 30 december 2012 03:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaah, the fucker, cees slaat hem in elkaar!
Niet eens de WackZillians.quote:Op zondag 30 december 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
Like they're losing millions of fights.. huhuhuquote:
Cain is niet eens mexicaan, al hyped dana hem wel graag zoquote:Op zondag 30 december 2012 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
Viva la mehico! Maar dit is de enige mexicaan die vandaag wint.
Niet erg respectvol grapje van Arielquote:Op zondag 30 december 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
Jepquote:Op zondag 30 december 2012 03:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Cain is niet eens mexicaan, al hyped dana hem wel graag zo
quote:Op zondag 30 december 2012 03:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Niet erg respectvol grapje van Ariel
nee, was een fixed fight, cc raakt hem niet met die kickquote:Op zondag 30 december 2012 03:22 schreef Chase_Utley het volgende:
In Pride heeft toch ooit iemand met zo'n Lucha Libre masker op gevochten?
Werd wel heel hard geKOed door Cro Cop toen.
dana white en brown pride,lolquote:Op zondag 30 december 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze racist die Valesquezals ik met White Pride op me borst ga lopen dan word ik gearresteerd of neergestoken.
Hij clipped hem toch top of the skullquote:Op zondag 30 december 2012 03:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, was een fixed fight, cc raakt hem niet met die kick
Volgens mij was die toch aardig raak hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 03:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, was een fixed fight, cc raakt hem niet met die kick
nicequote:Op zondag 30 december 2012 03:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ga verder in bed kijken. De groeten
quote:Op zondag 30 december 2012 04:20 schreef Geo4kant het volgende:
Stuk rustiger het commentaar zo zonder Goldie, ook wat professioneler wat ze ook al op Sherdog zeiden.. ben ik het wel mee eens.
daar kwam ik vroeger nog weleensquote:Op zondag 30 december 2012 04:20 schreef Geo4kant het volgende:
Stuk rustiger het commentaar zo zonder Goldie, ook wat professioneler wat ze ook al op Sherdog zeiden.. ben ik het wel mee eens.
Laat dat biertje maar staan jongen, je hebt duidelijk genoeg gehad.quote:Op zondag 30 december 2012 04:35 schreef slashdotter3 het volgende:
WTF? Ik dacht dat Leben gewonnen had
Kende heel die andere gast nietquote:Op zondag 30 december 2012 04:36 schreef THEFXR het volgende:
ik had iig goed gepicked, tegen die verslaafde
*burp*quote:Op zondag 30 december 2012 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat dat biertje maar staan jongen, je hebt duidelijk genoeg gehad.
quote:Op zondag 30 december 2012 04:35 schreef slashdotter3 het volgende:
WTF? Ik dacht dat Leben gewonnen had
Wat een eerquote:Op zondag 30 december 2012 04:43 schreef Beach het volgende:
Ik wilde net vragen of je er nog was Hooidraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |