Vond ik ook, was verbaasd dat het een split was. maar goed zoveel kennis heb ik er niet van.quote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nee man, Holloway landde veel cleaner, Garcia zwaaide alleen wat met z'n armen.
Daar had hij maar heel weinig voorbereidingstijd voor hequote:Op zondag 30 december 2012 01:28 schreef vivelafete het volgende:
Nu Duffee, eens kijken of hij wat beter is geworden.
Die partij tegen AO was gewoon pijnlijk om te zien.
Nee man, vorige keer zo'n kut partij.. alleen daarom al.quote:Op zondag 30 december 2012 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Denk het ook, maar juich voor Phil.
Ik ben altijd anti TRT en pro-Euro'squote:Op zondag 30 december 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee man, vorige keer zo'n kut partij.. alleen daarom al.
Dat laatste begrijp ikquote:Op zondag 30 december 2012 01:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ben altijd anti TRT en pro-Euro's
Die komt flying knee invliegen vanaf de bel, krijgt een counter op z'n neus en krijgt Varner's armen om z'n nek.quote:Op zondag 30 december 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
Als die arrogante coke neger maar KO geslagen wordt .. ofja verliezen is genoeg dan ben ik al blij
Jep.. net als tegen Lauzon. Heeft zijn emoties weer niet onder controle.quote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die komt flying knee invliegen vanaf de bel, krijgt een counter op z'n neus en krijgt Varner's armen om z'n nek.
Jij zou er schuimbekkend en zwetend omheen staan?quote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Die mensen rond om de cage blijven altijd zo rustig jonge.. onbegrijpelijk.
Nou.. in ieder geval wel met open mond of een dikke smile en waarschijnlijk sta ik dan al een paar seconde .. iets schreeuwen AJOOOOOOOOOO wajoooo .. ofsoquote:Op zondag 30 december 2012 01:37 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Jij zou er schuimbekkend en zwetend omheen staan?
oh ja, fuckquote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
Nu weer wachten tot 2u, het nadeel van een 1st round KO.
Vanmiddag al een omelet gehad, het nadeel van nu geen omelet meer kunnen makenquote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
Nu weer wachten tot 2u, het nadeel van een 1st round KO.
Ik heb net 6 mandarijntjes en taart gehad, wat moet ik nu weer eten.quote:Op zondag 30 december 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanmiddag al een omelet gehad, het nadeel van nu geen omelet meer kunnen maken
Niet genoeg eieren in huis hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanmiddag al een omelet gehad, het nadeel van nu geen omelet meer kunnen maken
Zoals altijd een schotel bestellen met B&J'squote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb net 6 mandarijntjes en taart gehad, wat moet ik nu weer eten.
quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals altijd een schotel bestellen met B&J's
Ben niet in Utrecht.quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals altijd een schotel bestellen met B&J's
quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
Yo where my dogs at .. ggrrrrrr
Up in here.. up in there..
Volgens mij niet want ufc.tv gebruikt volgens mij flash...quote:Op zondag 30 december 2012 01:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Mensen, kan je via je ipad ook het event afspelen als je het via ufc.tv hebt gekocht, geen zin namelijk om mijn bed uit te gaan
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 30 december 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij niet want ufc.tv gebruikt volgens mij flash...
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb net 6 mandarijntjes en taart gehad, wat moet ik nu weer eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |