SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door promisionxexposed op 30-12-2012 00:35:18 ]Tax wil tetten :)!
quote:
Hoiquote:
goed hoor en met jou?quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Drabit het volgende:
Hoi, ik heb alleen geen idee hoe hier een gesprek start, die van msn ken ik wel: Heee hoeist?
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)quote:
mooi! Je mag je wel voorstellen hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)
stel jezelf eens voorquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook welquote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi! Je mag je wel voorstellen hoor
oh ff kijkenquote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook wel
Ik ben drabit (echte naam houd ik liever voor mezelf, aangezien jullie er toch niets aan hebben)
Ik zit sinds kort op fok, uhmm wat willen jullie weten?
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepratenquote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi! Je mag je wel voorstellen hoor
Heb je een zolderkamer?quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook wel
Ik ben drabit (echte naam houd ik liever voor mezelf, aangezien jullie er toch niets aan hebben)
Ik zit sinds kort op fok, uhmm wat willen jullie weten?
Daar zit ik nu!quote:
Hallo!quote:
Jij bent hier ook nieuw?quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepraten.
Ja da's waarquote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepraten.
Zoals t hoort toch?quote:
ey ik ben faux.quote:
quote:
Leuk je te ontmoetenquote:
quote:
Te lang, al sinds m'n 13equote:Op zondag 30 december 2012 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk je te ontmoetenJe zit al een tijdje op fok zie ik
quote:
Ik heb een beetje rond zitte kijkenquote:
Ik sinds mn 15equote:
ken je porsche1?quote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rond zitte kijkenIk weet wie tong80 is en jou kom ik ook regelmatig tegen
Hele nestalgie is tofquote:
hehe wie ben.ik danquote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rond zitte kijkenIk weet wie tong80 is en jou kom ik ook regelmatig tegen
quote:
je weet niet wat hij heeft gedaan voor hem heb ik 5km gefietst met ze getrollquote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja hoi. Ga maar weer weg als het zo moet.
Oei, nee nog niet gezien, is denk ik niet grappig genoeg (of is hij dat juist wel?)quote:
porsche1 is baas.quote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oei, nee nog niet gezien, is denk ik niet grappig genoeg (of is hij dat juist wel?)
Je bent 15 zag ik in het voorsteltopic staanquote:
en *nu* wordt het interessantquote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je weet niet wat hij heeft gedaan voor hem heb ik 5km gefietst met ze getroll
En nu ben je aan het sterven?quote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
PM/DM.quote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook naar mijquote:
oh appel had het over de durex play van zijn oudersquote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en wat is de aanleiding? Ik heb 20 minuten geslapen
Er is niks speciaals aan hoor, die mongool wou een fiets kopen ik fiets 5km naar de stad maakte die een grapjequote:
Hehe ah welkom iig.quote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je bent 15 zag ik in het voorsteltopic staanIk had je ouder ingeschat. Ik ken je natuurlijk niet maar ik kom regelmatig posts van je tegen
Ojaquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh appel had het over de durex play van zijn ouders
kon.je niet vinden man, kom je morgen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er is niks speciaals aan hoor, die mongool wou een fiets kopen ik fiets 5km naar de stad maakte die een grapje
picsquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
HEEEEI
Ik ben Jerry en ik ben 16 jaar en ik ben cool enzo, en FOK!s mooiste enzo. Dus ja, hoi.
zo naïef. awgh.quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er is niks speciaals aan hoor, die mongool wou een fiets kopen ik fiets 5km naar de stad maakte die een grapje
Hoi, ik ben bijna 16 en ook cool enzo, en ik vind FOK! ook mooi, wat toevallig!quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
HEEEEI
Ik ben Jerry en ik ben 16 jaar en ik ben cool enzo, en FOK!s mooiste enzo. Dus ja, hoi.
nee want de fiets is allang verkochtquote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kon.je niet vinden man, kom je morgen?
Mijn fiets is onlangs gejat....quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee want de fiets is allang verkocht
aan het museum?quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee want de fiets is allang verkocht
Waar woon je?quote:
Vandaarquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik kon niks beters verzinnen
ik ruik graag aan lantarenpalenquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Betweeter het volgende:
Mij wil je niet leren kennen.. ben niet zo een sociaal wezentje. Maar ik ben toch geïnteresseerd in jullie en de leuke comments die jullie maken. Waarschijnlijk heeft dat mij getriggerd om een berichtje achter te laten.
* Now I shall go and dissapear completely again *
hehehe welkom welkom. je bent van harte welkom hierquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Betweeter het volgende:
Mij wil je niet leren kennen.. ben niet zo een sociaal wezentje. Maar ik ben toch geïnteresseerd in jullie en de leuke comments die jullie maken. Waarschijnlijk heeft dat mij getriggerd om een berichtje achter te laten.
Ah dan zal hij daar wel ergens te vinden zijnquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah dan zal hij daar wel ergens te vinden zijn
Misschien is FOK! een manier.om.wat losser in het dagelijksleven te worden? of juist niet.quote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Betweeter het volgende:
Nee.quote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien vandaag wat eerder slapen
Je snapt mn slechte grap niet, maakt niet uitquote:
Tuurlijk snap ik hem wel, ik heb je fiets gejatquote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je snapt mn slechte grap niet, maakt niet uit
20+quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoor ik best vaak op FOK!. Hoe oud schatte je.me?
19-25quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoor ik best vaak op FOK!. Hoe oud schatte je.me?
Ah zo, je ondertitel vat ik op als: Ik heb een fiets gejat, je kan hem bij mij goedkoop kopen!quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik hem wel, ik heb je fiets gejat![]()
Maar zo ben ik niet, ik haat dieven juist
Was in slaap gevallen! Gelukkig zonder cam dit keerquote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had je daarom al eerder verwacht, teleurstellend
Juist niet, alleen nog maar FOK!ken danquote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Misschien is FOK! een manier.om.wat losser in het dagelijksleven te worden? of juist niet.
hahah ik heb die foto nog steedsquote:Op zondag 30 december 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was in slaap gevallen! Gelukkig zonder cam dit keer
Welk niveau opleiding?quote:
Waarom?quote:
Trusten lieve vosquote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef Faux. het volgende:
nou ok als niemand reageert op mn mooie smileys ga ik wel slapen doei
Ik ben is een x hard getrolled met dat dus toen heb ik dat maar gewoon gezetquote:Op zondag 30 december 2012 00:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah zo, je ondertitel vat ik op als: Ik heb een fiets gejat, je kan hem bij mij goedkoop kopen!
Die houdt je maar voor jezelfquote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahah ik heb die foto nog steeds
Misschien wel slim om vroeg te gaan slapen, kan je Nieuwjaar wakker zijnquote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef Faux. het volgende:
Ja ik dacht eerst ik ga er nooit zoveel opzitten en kijk nuquote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Juist niet, alleen nog maar FOK!ken dan
quote:
Dat gaat wel lukken hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Misschien wel slim om vroeg te gaan slapen, kan je Nieuwjaar wakker zijn
Dat is niet zo handig, zeker ook reen reserve? Anders maar openbrekenquote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben is een x hard getrolled met dat dus toen heb ik dat maar gewoon gezet
Maar ik koop gewoon fietsen goedkoop in die kapot zijn en dan maak ik ze weer normaal en dan hoef ik ze niet super duur door te verkopen. Maar momenteel ben ik de berging sleutel kwijt waar nog 4 fietsen staan![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ik voel je aanwezigheid door mijn beeldscherm
slaapse schaduwquote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef Faux. het volgende:
Ingelijst aan het plafond?quote:Op zondag 30 december 2012 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja natuurlijkik slaap ermee
Dat is dus het grappige: de reserve sleutel ligt er binnenquote:Op zondag 30 december 2012 00:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, zeker ook reen reserve? Anders maar openbreken
Doeiquote:
Gedraag jij je niet een stuk ouder dan je klasgenoten? Of valt dat in RL mee?quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat een crackjunk en wat een mongool
IK ZAT NET MN DM'S TERUG TE LEZENquote:
yup, echt mijn sociale leven heeft er onder te lijden. als ik naar vrienden wil moet ik al met de trein (want die wonen in de plaats van mijn school en niet in lely dus ;s) en ja. dus. fukkit. en als ik daar ben zit ik alsnog op fok! en ga ik alleen soms 's avonds ff naar kroeg.quote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst ik ga er nooit zoveel opzitten en kijk nu
Dakraam? Kan je daar niet door?quote:Op zondag 30 december 2012 00:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is dus het grappige: de reserve sleutel ligt er binnen
Da's liefquote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en onder mijn kussen en ik geef er een kusje op voor ik ga slapen
Ik ben normaal nooit zoveel op fok, alleen vakantie nu...quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
yup, echt mijn sociale leven heeft er onder te lijden. als ik naar vrienden wil moet ik al met de trein (want die wonen in de plaats van mijn school en niet in lely dus ;s) en ja. dus. fukkit. en als ik daar ben zit ik alsnog op fok! en ga ik alleen soms 's avonds ff naar kroeg.
Ik ben gewoon als mn klasgenoten, makkelijk in de omgang. Niet heel serieus. Maar dat ben ik hier ook niet altijd.quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gedraag jij je niet een stuk ouder dan je klasgenoten? Of valt dat in RL mee?
quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
IK ZAT NET MN DM'S TERUG TE LEZEN_!
Zou kunnen maar goed kan mij nooit goed uiten in het dagelijkse leven en hier op Fok kan dat gelukkig weer wel. Ben altijd al beter geweest in typen dan met praten helaas. Maar goed dit is wel de plek natuurlijk om nieuwe mensen te leren kennen. Vroegah deed had je geen forums maar alleen chats, Maar dit gaat natuurlijk wat langzamer en dus is het allemaal heel goed bij te houden gelukkigquote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Misschien is FOK! een manier.om.wat losser in het dagelijksleven te worden? of juist niet.
als ik huis uitga ga ik naar vrienden huis (dikke villa's hebben de meeste ivm mijne) - of cafe drinken en chillenquote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben normaal nooit zoveel op fok, alleen vakantie nu...
Normaal zit ik altijd savond's buiten maar het weer verziekt het nu ook wel
Jij bent ook wel chill geloof ik, zag dat je een keer bovenaan stond bij een poll met de beste modquote:Op zondag 30 december 2012 00:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik kan getuigen dat Nestalgie gewoon een tof figuur is, doet nergens moeilijk over, gewoon chill.
halloquote:Op zondag 30 december 2012 00:55 schreef Betweeter het volgende:
[..]
Zou kunnen maar goed kan mij nooit goed uiten in het dagelijkse leven en hier op Fok kan dat gelukkig weer wel. Ben altijd al beter geweest in typen dan met praten helaas. Maar goed dit is wel de plek natuurlijk om nieuwe mensen te leren kennen. Vroegah deed had je geen forums maar alleen chats, Maar dit gaat natuurlijk wat langzamer en dus is het allemaal heel goed bij te houden gelukkig.
Whehe, sorry dat was even perfecte timing.quote:
Ik ben meestal wel aardig geloof ik. Ik zie mezelf gewoon als user met wat extra knopjes, als iets écht kut isquote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij bent ook wel chill geloof ik, zag dat je een keer bovenaan stond bij een poll met de beste mod
Mijn vrienden wonen gewoon in normale huizen maar ik heb best veel vrienden maar meesten wonen ver weg of gamen alleen dan is het kom maar binnen zit hele tijd de gamen ja dan is er niks aanquote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
als ik huis uitga ga ik naar vrienden huis (dikke villa's hebben de meeste ivm mijne) - of cafe drinken en chillen
Mod zal niets voor mij zijnquote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel aardig geloof ik. Ik zie mezelf gewoon als user met wat extra knopjes, als iets écht kut is
Valt mee hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel aardig geloof ik. Ik zie mezelf gewoon als user met wat extra knopjes, als iets écht kut is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
dat is wat de meeste chill aan je vinden dat je niet veranderd door je knopjes. In het echt een goede gastquote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, is hobby hier, dus ik vermaak me wel. Gewoon een beetje ruimen af en toe is nodig, daarom gewoon doenquote:Op zondag 30 december 2012 00:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mod zal niets voor mij zijnIk houd het liever bij de standaardknopjes zonder dingen op te hoeven ruimen
Owman een zo iemand, een van mn beste vrienden heeft hele wellnesscenter in kelder en alles. ik ben tyfus jaloers en zit daar zo vaak als ik zonder fok! kanquote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn vrienden wonen gewoon in normale huizen maar ik heb best veel vrienden maar meesten wonen ver weg of gamen alleen dan is het kom maar binnen zit hele tijd de gamen ja dan is er niks aan
Sigwaardig dezequote:Op zondag 30 december 2012 00:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wat de meeste chill aan je vinden dat je niet veranderd door je knopjes. In het echt een goede gast
het gaat prima, met jou dan?quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef Betweeter het volgende:
Ik was mijn Spaans aan het testen sorry. Ik vroeg alleen hoe het ging.
En ik ben nog niet oud en wijs genoeg daarvoor denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, is hobby hier, dus ik vermaak me wel. Gewoon een beetje ruimen af en toe is nodig, daarom gewoon doen
Ik word wakker gehoudenquote:
OHEMGEEquote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hehehehehehe xd xd xd xd :$:$:$:$:$:$::$:$:#:#::@:@:@:
Was maar grapjequote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik word wakker gehoudenwaarom eigenlijk?
![]()
Je noemt me oudquote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
En ik ben nog niet oud en wijs genoeg daarvoor denk ik
Ik zat serieus te twijfelen om er bij te zetten: Niet dat ik je oud vind hoor!quote:
staat filmpje jay-z er al opquote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn vrienden wonen gewoon in normale huizen maar ik heb best veel vrienden maar meesten wonen ver weg of gamen alleen dan is het kom maar binnen zit hele tijd de gamen ja dan is er niks aan
Nee, ik ben JNGquote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zat serieus te twijfelen om er bij te zetten: Niet dat ik je oud vind hoor!
Was dus wel nodig geweest60+ is oud
(ben je dat?)
Foei! Jij weet beter!quote:
LompeHork is al in de 70quote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zat serieus te twijfelen om er bij te zetten: Niet dat ik je oud vind hoor!
Was dus wel nodig geweest60+ is oud
(ben je dat?)
quote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
even schudden en het is klaar hoor
Ooo, al een opa dus!quote:
Jepquote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben JNG
[..]
Foei! Jij weet beter!
Wow, jij bent die dolfijnengast!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wow, jij bent die dolfijnengast!Ik had al dingen zien staan daarover
[..]
[..]
ah ik zal het onthoudenquote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef Betweeter het volgende:
Ook hoor ben nu een serie aan het volgen. Ben een serie aan het volgen dat zich afspeelt in het oude westen. Echt leuk verfilmd en het laat echt zien hoe de mensen in die tijd leefden en met elkaar omgingen. Maar je moet echt van zulke western series houden anders val je binnen 5 seconden in slaap met popcorn nog in je handen terwijl je op een romantische iets gehoopt had.
Aandacht te kort?quote:
[..]
quote:
1 Van de eerste topics die ik las ging over een echo met jou kinderen die allemaal een dolfijnenkop hadden... Toen ben ik FOK! maar eens beter gaan bekijkenquote:
Ik zou red dead redemption spelen als ik jou was.quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef Betweeter het volgende:
Ook hoor ben nu een serie aan het volgen. Ben een serie aan het volgen dat zich afspeelt in het oude westen. Echt leuk verfilmd en het laat echt zien hoe de mensen in die tijd leefden en met elkaar omgingen. Maar je moet echt van zulke western series houden anders val je binnen 5 seconden in slaap met popcorn nog in je handen terwijl je op een romantische iets gehoopt had.
Of GUN voor de ps2quote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik zou red dead redemption spelen als ik jou was.
Oh wbquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
1 Van de eerste topics die ik las ging over een echo met jou kinderen die allemaal een dolfijnenkop hadden... Toen ben ik FOK! maar eens beter gaan bekijken
Maar die bestaat niet voor de ps2, ik heb geen ps3quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb ik ook gespeeld, maar red dead redemption is toch wel veel uitgebreider.
volgens mij.heb ik.die gemistquote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
1 Van de eerste topics die ik las ging over een echo met jou kinderen die allemaal een dolfijnenkop hadden... Toen ben ik FOK! maar eens beter gaan bekijken
ah oke. Misschien sparen? Echt een tof spel.quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar die bestaat niet voor de ps2, ik heb geen ps3
wie nietquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Betweeter het volgende:
lol als ik een dolfijn was zou ik graag op hem willen lijken
Ik ben niet snel weg denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]Bwehehehe! Wel mooi dat dat een aanleiding was om te blijven
De IRC van FOK! is ook een beetje dood, forum is over het algemeen levendiger, vooral de slowchatsquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben niet snel weg denk ikVooral na dit topic
In de irc chat werd ik minder leuk onthaald
Idd een heel leuk spel. Vond het tof dat je je eigen bende ook kon maken en dan vervolgens op oorlogspad gaan op je ezeltje.quote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik zou red dead redemption spelen als ik jou was.
quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben moe dus ik ga slapen. Trusten dolfijnschatjes
Ik heb genoeg geldquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ah oke. Misschien sparen? Echt een tof spel.
shht zover ben ik nog niet.quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Betweeter het volgende:
[..]
Idd een heel leuk spel. Vond het tof dat je je eigen bende ook kon maken en dan vervolgens op oorlogspad gaan op je ezeltje.
slaaplekker ElBeequote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben moe dus ik ga slapen. Trusten dolfijnschatjes
trustenquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De IRC van FOK! is ook een beetje dood, forum is over het algemeen levendiger, vooral de slowchats
Ik merk hetquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De IRC van FOK! is ook een beetje dood, forum is over het algemeen levendiger, vooral de slowchats
Ik ga niet slapenquote:
Volgens mij doe je het primaquote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik merk hetIk denk dat ik vaker mee ga doen met de slowchat
(als andere me waarderen
)
Hebben je vrienden.geen.console? kan je ook online. Maar als je niet zo van.het gamen bent moet je het uiteraard niet doen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geldIk vind een ps3 de moeite niet, ik doe liever dingen met vrienden
verkeerde gequotequote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen
[..]
Volgens mij doe je het prima
pics or gtfoquote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik merk hetIk denk dat ik vaker mee ga doen met de slowchat
(als andere me waarderen
)
Ik zag hemquote:
Ik vind gamen super, vrienden hebben ook wel een console (mn beste vriend niet) Maar ik gamede teveel, en ik ben al niet echt de dunste dus ik ben gestopt met gamen (op de AC serie na) en met mn gezondheid gaat het nu al stukke beterquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hebben je vrienden.geen.console? kan je ook online. Maar als je niet zo van.het gamen bent moet je het uiteraard niet doen.
Dankjequote:
Mooi, of je moet genoeg zelf discipline hebben om het niet te vaak.te doenquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind gamen super, vrienden hebben ook wel een console (mn beste vriend niet) Maar ik gamede teveel, en ik ben al niet echt de dunste dus ik ben gestopt met gamen (op de AC serie na) en met mn gezondheid gaat het nu al stukke beter
if you're single and you like it put a ring on it.quote:Op zondag 30 december 2012 01:15 schreef JRRY het volgende:
fukyeah twee nieuwe nummers beyonce komen eraan.![]()
#nohommo
Heb ik niet echtquote:Op zondag 30 december 2012 01:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mooi, of je moet genoeg zelf discipline hebben om het niet te vaak.te doen
pics van mij? Laat ik niet teveel van mezelf hier op internet zetten, facebook is al erg genoeg.quote:
die feministische kutzooi mag me gestolen worden maar sommige nummers van drquote:Op zondag 30 december 2012 01:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
if you're single and you like it put a ring on it.
Ofzo
link?quote:Op zondag 30 december 2012 01:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ik niet echtIn GC staat een topic over een projectje van mij met een paar vrienden, post ook wel een keer fotos daar
Waterprobleemquote:
hm jammer.quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
pics van mij? Laat ik niet teveel van mezelf hier op internet zetten, facebook is al erg genoeg.
(is je UI een foto van jezelf?)
Mooi!quote:
Ik luister t nuquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef LompeHork het volgende:
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Goede muziek
quote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik luister t nuIs dit een station van FOK! ?
quote:
Ik heb net 1 liedje gehoord, dan kan ik nog niet oordelenquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vond het niet echt leuke muziek eerlijk gezegd, dat wou ik even zeggen
yup al ga ik zo mn bed opzoekenquote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef Drabit het volgende:
Tot hoe laat wordt er meestal ge-slowchat? Of gaat dat de hele nacht door?
Tot 2:30 was het gisteren vrij actief. Je kan doorgaan maar niet heel veel zal er 's nachts geregeerd wordenquote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef Drabit het volgende:
Tot hoe laat wordt er meestal ge-slowchat? Of gaat dat de hele nacht door?
ik graag mijn excuses aanbieden voor ALLLLEE gemene dingen die ik ooit hebt gezegdquote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gayayagumpuntdinges popje
wat heb je op?quote:Op zondag 30 december 2012 01:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik graag mijn excuses aanbieden voor ALLLLEE gemene dingen die ik ooit hebt gezegd
Ah, in dat geval ga ik maar eens stoppen, ik ga een andere keer weer meedoen denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tot 2:30 was het gisteren vrij actief. Je kan doorgaan maar niet heel veel zal er 's nachts geregeerd worden
Okeaj doei tot morgenquote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah, in dat geval ga ik maar eens stoppen, ik ga een andere keer weer meedoen denk ik
Doegg, slaap lekker alvastquote:
echt waar proxquote:Op zondag 30 december 2012 01:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dit is mijn ware aard die ik nu aan je onthul
ah okequote:Op zondag 30 december 2012 01:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dit is mijn ware aard die ik nu aan je onthul
slaaplekkahhhhhhhhhquote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah, in dat geval ga ik maar eens stoppen, ik ga een andere keer weer meedoen denk ik
Dankjequote:
slaaplekker nesquote:Op zondag 30 december 2012 01:30 schreef Nestalgie het volgende:
oke ik ben ook pitten, trusten iedereen
Glijmiddel kopen?quote:Op zondag 30 december 2012 01:32 schreef LETMEIN het volgende:
AAAAAAAAAAHHH IK KRIJG HEM ER NIET IN!
quote:Op zondag 30 december 2012 01:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was het alweer vergeten maargoed.
Jahoor gaygay
harder duwenquote:Op zondag 30 december 2012 01:32 schreef LETMEIN het volgende:
AAAAAAAAAAHHH IK KRIJG HEM ER NIET IN!
zal ik een Dolleman sig nemen?quote:
Hoe doe je datquote:Op zondag 30 december 2012 01:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
whhehehet oog is in ieder geval duidelijk zichtbaar
Of maak een bewegende )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |