SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door promisionxexposed op 30-12-2012 00:35:18 ]Tax wil tetten :)!
quote:
Hoiquote:
goed hoor en met jou?quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Drabit het volgende:
Hoi, ik heb alleen geen idee hoe hier een gesprek start, die van msn ken ik wel: Heee hoeist?
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)quote:
mooi! Je mag je wel voorstellen hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)
stel jezelf eens voorquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa ook goed (*zoekend voor nieuw onderwerp)
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook welquote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi! Je mag je wel voorstellen hoor
oh ff kijkenquote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook wel
Ik ben drabit (echte naam houd ik liever voor mezelf, aangezien jullie er toch niets aan hebben)
Ik zit sinds kort op fok, uhmm wat willen jullie weten?
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepratenquote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi! Je mag je wel voorstellen hoor
Heb je een zolderkamer?quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan in het voorstel topic, maar hier kan ook wel
Ik ben drabit (echte naam houd ik liever voor mezelf, aangezien jullie er toch niets aan hebben)
Ik zit sinds kort op fok, uhmm wat willen jullie weten?
Daar zit ik nu!quote:
Hallo!quote:
Jij bent hier ook nieuw?quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepraten.
Ja da's waarquote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voorstellen is saai. Gewoon meteen meepraten.
Zoals t hoort toch?quote:
ey ik ben faux.quote:
quote:
Leuk je te ontmoetenquote:
quote:
Te lang, al sinds m'n 13equote:Op zondag 30 december 2012 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk je te ontmoetenJe zit al een tijdje op fok zie ik
quote:
Ik heb een beetje rond zitte kijkenquote:
Ik sinds mn 15equote:
ken je porsche1?quote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rond zitte kijkenIk weet wie tong80 is en jou kom ik ook regelmatig tegen
Hele nestalgie is tofquote:
hehe wie ben.ik danquote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rond zitte kijkenIk weet wie tong80 is en jou kom ik ook regelmatig tegen
quote:
je weet niet wat hij heeft gedaan voor hem heb ik 5km gefietst met ze getrollquote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja hoi. Ga maar weer weg als het zo moet.
Oei, nee nog niet gezien, is denk ik niet grappig genoeg (of is hij dat juist wel?)quote:
porsche1 is baas.quote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oei, nee nog niet gezien, is denk ik niet grappig genoeg (of is hij dat juist wel?)
Je bent 15 zag ik in het voorsteltopic staanquote:
en *nu* wordt het interessantquote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je weet niet wat hij heeft gedaan voor hem heb ik 5km gefietst met ze getroll
En nu ben je aan het sterven?quote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
PM/DM.quote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook naar mijquote:
oh appel had het over de durex play van zijn oudersquote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en wat is de aanleiding? Ik heb 20 minuten geslapen
Er is niks speciaals aan hoor, die mongool wou een fiets kopen ik fiets 5km naar de stad maakte die een grapjequote:
Hehe ah welkom iig.quote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je bent 15 zag ik in het voorsteltopic staanIk had je ouder ingeschat. Ik ken je natuurlijk niet maar ik kom regelmatig posts van je tegen
Ojaquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh appel had het over de durex play van zijn ouders
kon.je niet vinden man, kom je morgen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er is niks speciaals aan hoor, die mongool wou een fiets kopen ik fiets 5km naar de stad maakte die een grapje
picsquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
HEEEEI
Ik ben Jerry en ik ben 16 jaar en ik ben cool enzo, en FOK!s mooiste enzo. Dus ja, hoi.
zo naïef. awgh.quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er is niks speciaals aan hoor, die mongool wou een fiets kopen ik fiets 5km naar de stad maakte die een grapje
Hoi, ik ben bijna 16 en ook cool enzo, en ik vind FOK! ook mooi, wat toevallig!quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
HEEEEI
Ik ben Jerry en ik ben 16 jaar en ik ben cool enzo, en FOK!s mooiste enzo. Dus ja, hoi.
nee want de fiets is allang verkochtquote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kon.je niet vinden man, kom je morgen?
Mijn fiets is onlangs gejat....quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee want de fiets is allang verkocht
aan het museum?quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee want de fiets is allang verkocht
Waar woon je?quote:
Vandaarquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik kon niks beters verzinnen
ik ruik graag aan lantarenpalenquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Betweeter het volgende:
Mij wil je niet leren kennen.. ben niet zo een sociaal wezentje. Maar ik ben toch geïnteresseerd in jullie en de leuke comments die jullie maken. Waarschijnlijk heeft dat mij getriggerd om een berichtje achter te laten.
* Now I shall go and dissapear completely again *
hehehe welkom welkom. je bent van harte welkom hierquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Betweeter het volgende:
Mij wil je niet leren kennen.. ben niet zo een sociaal wezentje. Maar ik ben toch geïnteresseerd in jullie en de leuke comments die jullie maken. Waarschijnlijk heeft dat mij getriggerd om een berichtje achter te laten.
Ah dan zal hij daar wel ergens te vinden zijnquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah dan zal hij daar wel ergens te vinden zijn
Misschien is FOK! een manier.om.wat losser in het dagelijksleven te worden? of juist niet.quote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Betweeter het volgende:
Nee.quote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien vandaag wat eerder slapen
Je snapt mn slechte grap niet, maakt niet uitquote:
Tuurlijk snap ik hem wel, ik heb je fiets gejatquote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je snapt mn slechte grap niet, maakt niet uit
20+quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoor ik best vaak op FOK!. Hoe oud schatte je.me?
19-25quote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoor ik best vaak op FOK!. Hoe oud schatte je.me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |