SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ga denk zo even verhuizen naar de slaapkamer.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarom angst voor de lapo?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggenquote:Op zondag 30 december 2012 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga denk zo even verhuizen naar de slaapkamer.![]()
![]()
Ik ga slapen. KPD had ook al geen "nieuws" dus dan maar slapen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Weltrustenquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef fietsie het volgende:
Ik ga slapen. KPD had ook al geen "nieuws" dus dan maar slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
is je bed nog bezet?quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Anders heeft je nichtje haar leven lang geen trauma's meer van het donker ?quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen![]()
![]()
Ik had al twee keer eerder de laatste post. Eerste keer niet in de gaten, tweede keer raakte ik in paniekquote:![]()
![]()
Hoe kan je nou niet weten hoe je een nieuw topic moet openen?
In een SC »» Open nieuw deel
Anders »» nieuw topic
[b]AirwiN schreef [/b]
stel dat ie in het donker erbij gaat liggen en behoeftes krijgtquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had al twee keer eerder de laatste post. Eerste keer niet in de gaten, tweede keer raakte ik in paniek_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Achja, ik ben hetquote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe kan je nou niet weten hoe je een nieuw topic moet openen?
In een SC »» Open nieuw deel
Anders »» nieuw topic
Dan kan alles..![]()
truste?quote:Op zondag 30 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste Koen!
Zo, glitters zijn van m'n nagels af. Nu moet ik ze nog van mijn handen afkrijgen.
ik kom net binnen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo mag je niet denkenquote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stel dat ie in het donker erbij gaat liggen en behoeftes krijgt![]()
![]()
![]()
Ja even verhuizen, tot straks
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinniiee, mijn motorrijinstructeur gaf aan dat vooral choppers slecht voor je rug zijn, veel motorrijders die op zo een apparaat rijden krijgen daar last van.
![]()
Ja ik ga ook eens slim doen en mijn bed opzoeken. Truste mensen; het was gezellig
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Trustequote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik ga ook eens slim doen en mijn bed opzoeken. Truste mensen; het was gezellig![]()
![]()
truste Priempje, leuk je weer eens te sprekenquote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik ga ook eens slim doen en mijn bed opzoeken. Truste mensen; het was gezellig![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koud in bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als je dat samen met iemand kan doenquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stom, maar het opwarmen is ook wel lekker
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow? Dan mag je mijn bed wel opwarmenquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stom, maar het opwarmen is ook wel lekker.
![]()
GMTA:quote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je dat samen met iemand kan doenquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow? Dan mag je mijn bed wel opwarmen.
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je dat samen met iemand kan doen
Maar die luxe heb je niet![]()
![]()
Not reallyquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar die luxe heb je niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, na massage komt bed voorverwarmenquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar die luxe heb je niet.
![]()
![]()
Je loopt een dag achter schatquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, na massage komt bed voorverwarmen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat je dan je pyjamabroekje kwijt bent. Op een kamer van 13m2. Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn.![]()
![]()
Mensen die niet naakt slapenquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat je dan je pyjamabroekje kwijt bent. Op een kamer van 13m2. Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
dat zeker, het gaat hier de laatste tijd steeds sneller, echt een SC in opkomstquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee dat niet. Maar het gaat hier best snel.
in tegenstelling tot sommige andere van m'n vaste SC's
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn vaste SC heeft ook betere tijden gekend idd.quote:Op zondag 30 december 2012 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zeker, het gaat hier de laatste tijd steeds sneller, echt een SC in opkomst
in tegenstelling tot sommige andere van m'n vaste SC's![]()
broekje kwijtquote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat je dan je pyjamabroekje kwijt bent. Op een kamer van 13m2. Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
en welke is dat?quote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn vaste SC heeft ook betere tijden gekend idd.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hmnee, daar houd ik niet zo van. Al heb ik de laatste tijd al wel steeds minder aan haha. Vorig jaar sliep ik rond deze tijd al in lange pyjama's, want koud.quote:![]()
![]()
Hahah welke disneyfilm?quote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met m'n nichtje een disneyfilm gekeken. Zij vond het erg leuk, ik vond er dus niks aan![]()
![]()
Verwarming op mijn kamer staat altijd uit en mijn deken is ook niet al te dik!quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Misschien geen verwarming op de kamer en een dun dekentje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet wel hoognodig een grotere deken hebben!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
verwarming op slaapkamer krijg ik keel en hoofdpijn vanquote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwarming op mijn kamer staat altijd uit en mijn deken is ook niet al te dik!Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Was toch wel blij dat ik hem vond. In alleen m'n string slapen doe ik alleen met een leuke man erbij.
![]()
![]()
Ben je gegroeid?quote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet wel hoognodig een grotere deken hebben!![]()
Ik heb het liefst ook mn raam openquote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwarming op slaapkamer krijg ik keel en hoofdpijn van
Dan juist naakt!quote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Was toh wel blij dat ik hem vond. In alleen m'n string slapen doe ik alleen met een leuke man erbij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja? Vinnie had het koud vannacht?quote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet wel hoognodig een grotere deken hebben!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
SHJN.quote:Daar word ik ook niet heel gelukkig van idd. Maar verwarming hier is ook écht niet nodig.quote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwarming op slaapkamer krijg ik keel en hoofdpijn van![]()
Nee, Vinniiee had een koude kont vannacht omdat ik alle deken inpiktequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Godverdomme, verslik ik me.. bijna gestikt hier, moest half kotsen en nu heb ik m'n hele gezicht vol met traantjes![]()
Wil je erover praten?quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Godverdomme, verslik ik me.. bijna gestikt hier, moest half kotsen en nu heb ik m'n hele gezicht vol met traantjesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja herkenbaarquote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, Vinniiee had een koude kont vannacht omdat ik alle deken inpikte![]()
Beweer je nu dat ik niet braaf benquote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha tja, ik ben heel braaf.En vind dat dus ook gewoon niet zo fijn.
![]()
Roy stil jij!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij gaf niet aan dat ie ging komen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
Godverdomme, verslik ik me.. bijna gestikt hier, moest half kotsen en nu heb ik m'n hele gezicht vol met traantjesDit account is niet meer in gebruik.![]()
SHJN?quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
SHJN.
[..]
Daar word ik ook niet heel gelukkig van idd. Maar verwarming hier is ook écht niet nodig.
wasda?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb die 's nachts uit en overdag aanquote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwarming op mijn kamer staat altijd uit en mijn deken is ook niet al te dik!![]()
![]()
Hij werd tenminste niet het bed uitgewerktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beweer je nu dat ik niet braaf ben![]()
Roy stil jij!![]()
![]()
En mijn eigen bed nog welquote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij werd tenminste niet het bed uitgewerkt![]()
![]()
Show hier je nagelsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaf niet aan dat ie ging komen?![]()
![]()
![]()
ShowHierJeNagels. Zit in Lifestyle.quote:
Ja en de laatste tijd post ik af en toe mee in de relatie SC, maar die is ook heeeel rustig. Zo ben ik ook hier terecht gekomen.![]()
![]()
Hihiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, niet zo vreemd dat ik dat niet ken![]()
![]()
R&P SC is niet zo vreemd, die zijn allemaal hier neergestrekenquote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
ShowHierJeNagels. Zit in Lifestyle.
Ja en de laatste tijd post ik af en toe mee in de relatie SC, maar die is ook heeeel rustig. Zo ben ik ook hier terecht gekomen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Genoeg mannen die af en toe mee komen praten over tetten en seks hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, niet zo vreemd dat ik dat niet ken![]()
![]()
Niks mis met een man die verzorgde nagels heeft hoor!quote:Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, niet zo vreemd dat ik dat niet kenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Schuldigquote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R&P SC is niet zo vreemd, die zijn allemaal hier neergestreken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja precies. Ik nu dus ook maar.quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R&P SC is niet zo vreemd, die zijn allemaal hier neergestreken![]()
![]()
wist wel dat ie bestond, maar kende afkorting nietquote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Genoeg mannen die af en toe mee komen praten over tetten en seks hoor.Same shit, different day
SC hopper present![]()
En daarom zat jij gisteren op FOK! te genieten van een biertje en niet bij een jonge deerne thuis!quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
Show hier je nagels
Ik zal mijn smerige teennagels eens postenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, Vinniiee had een koude kont vannacht omdat ik alle deken inpikte![]()
![]()
Het is de SC. Daar posten we meestal geen nagels. Maar in het originele topic was teveel offtopic gepraat, dus tadaaaa: SC.quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
Show hier je nagels
Ik zal mijn smerige teennagels eens posten![]()
Niet dan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fair enough. Die heeft mij ook nog even tijd gekost.quote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist wel dat ie bestond, maar kende afkorting niet![]()
![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
zijn er eigenlijk subfora waar GEEN SC bestaat?![]()
FB misschien?
Oh en MED waarschijnlijk nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh dus daar maken ze dan een aparte shjn sc maar bij andere topics die vaak sc worden doen ze dat nietquote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is de SC. Daar posten we meestal geen nagels. Maar in het originele topic was teveel offtopic gepraat, dus tadaaaa: SC.
Wij zijn wel de enige binnen lifestyle, er is geen algemene.quote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Koen66 het volgende:
zijn er eigenlijk subfora waar GEEN SC bestaat?![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 30 december 2012 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Volgens mij heb ik net een half uur liggen pitten, even kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon sokken aanhouden tijdens de seks.... Doen ze in films en series ook altijdquote:Op zondag 30 december 2012 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarom zat jij gisteren op FOK! te genieten van een biertje en niet bij een jonge deerne thuis!
Over een turn-off gesprokenquote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon sokken aanhouden tijdens de seks.... Doen ze in films en series ook altijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Nouja, SHJN is een reeks natuurlijk. Dus als die reeks standaard SC wordt is het efficienter om daar een aparte SC voor te maken, denk ik.quote:Op zondag 30 december 2012 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh dus daar maken ze dan een aparte shjn sc maar bij andere topics die vaak sc worden doen ze dat niet
Maar toen ik op FOK kwam was de SC er al, dus daar weet ik allemaal het fijne niet van.![]()
Doet iedereen toch?quote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon sokken aanhouden tijdens de seks.... Doen ze in films en series ook altijd![]()
![]()
Ik was te laatquote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel koffie op bed gebracht he
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
20 minuten.
Niet erg om bij jou in slaap te vallen
[b]AirwiN schreef [/b]
Het theewater stond wel al op toen hij al uit bed kwam!quote:
Ik was echt net te laat!
En jij weet dat ik meestal wel zorg voor koffie/thee op bed!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt! Werd gelijk ingeschonkenquote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het theewater stond wel al op toen hij al uit bed kwam!
Ik was echt net te laat!
En jij weet dat ik meestal wel zorg voor koffie/thee op bed!![]()
![]()
Ja, 's morgens ben je wel liefquote:Op zondag 30 december 2012 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het theewater stond wel al op toen hij al uit bed kwam!
Ik was echt net te laat!
En jij weet dat ik meestal wel zorg voor koffie/thee op bed!![]()
![]()
Das jammer, er is genoeg leuks op FOK!quote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ben na m'n eerste tien posts nog nergens anders geweest dan hier volgens mijIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen dan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar daar heb ik dus geen tijd voor he. Ik moet de boel hier al draaiende houden..quote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das jammer, er is genoeg leuks op FOK!![]()
Hoeft echt niet hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen tijd voor he. Ik moet de boel hier al draaiende houden..
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan erger.quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meer dan 2000 posts in 22 dagen.. boh![]()
damn, spamsletquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meer dan 2000 posts in 22 dagen.. boh
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oe blinddoek
[b]AirwiN schreef [/b]
nog niet meerdere SC's tegelijk geprobeerd?quote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hou me nog in..Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dag levenquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meer dan 2000 posts in 22 dagen.. boh.
![]()
Jawel, vanmiddag poste ik ook al 6x achter elkaar ofzo. Kwam ik er ineens achter dat ik tegen mezelf aan het zwetsen wasquote:![]()
![]()
Ja op tv werd een vrouw geblinddoekt.quote:
Maar het is comedy dus geen geilheid
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, beetje jammerquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja op tv werd een vrouw geblinddoekt.
Maar het is comedy dus geen geilheid![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, vanmiddag poste ik ook al 6x achter elkaar ofzo. Kwam ik er ineens achter dat ik tegen mezelf aan het zwetsen was
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik herhaal: Hoeft echt niet hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, vanmiddag poste ik ook al 6x achter elkaar ofzo. Kwam ik er ineens achter dat ik tegen mezelf aan het zwetsen was
[b]AirwiN schreef [/b]
owwwww over een paar dagen is het weer byebye Fotootjequote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja iddquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik beperk me tot eentjequote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet meerdere SC's tegelijk geprobeerd?![]()
![]()
Ik doe het graag hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik herhaal: Hoeft echt niet hoor![]()
![]()
Blinddoek is leuk.quote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja op tv werd een vrouw geblinddoekt.
Maar het is comedy dus geen geilheid
En vastbinden ook![]()
ik ben net bij de buren ook binnengevallenquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik beperk me tot eentjeSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik meld uitsluitend nuttige dingen.Grapjas.
![]()
I knowquote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blinddoek is leuk.
En vastbinden ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Heej.. ik heb nog vakantie tot ehm.. ik ga beginnen met afstuderenquote:Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww over een paar dagen is het weer byebye Fotootje![]()
![]()
ow, ik dacht kerstvakantiequote:Op zondag 30 december 2012 00:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heej.. ik heb nog vakantie tot ehm.. ik ga beginnen met afstuderenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja! Regel jij dat ff!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En wie gaat die gebruiken dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ah zo'n hoogtepuntquote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met kerst had ik wel m'n hoogtepunt ja
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hihihiquote:Op zondag 30 december 2012 00:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met kerst had ik wel m'n hoogtepunt ja![]()
![]()
![]()
Dat straalt idd wel extreem veel geilheid enz uit!quote:Op zondag 30 december 2012 00:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pak gewoon een theedoek en bind die om je kop
[b]AirwiN schreef [/b]
kinky meissiequote:Op zondag 30 december 2012 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel handboeien beschikbaar?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee.quote:
Haast ofzo?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet?quote:Op zondag 30 december 2012 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat straalt idd wel extreem veel geilheid enz uit!![]()
![]()
Not really!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh van die dingen.quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sinterklaascadeautje vorig jaar. Met een rood bontje.![]()
Die gaan te makkelijk open zonder sleutelIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sinterklaascadeautje vorig jaar. Met een rood bontje.
Ok, dan maar niet met een theedoek doen!quote:![]()
![]()
Hier gaat iets mis in je plan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon eckte politiehandboeien.quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh van die dingen.
Die gaan te makkelijk open zonder sleutel![]()
Maak me gek!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar heb je helemaal geen sleutel voor nodig idd.quote:Op zondag 30 december 2012 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh van die dingen.
Die gaan te makkelijk open zonder sleutel![]()
Ik kan niet eens dominant zijn in bedquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Truequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwehehehehequote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ze mij maar boeien dan. Ik zou het nog klaar krijgen om die sleutel echt kwijt te raken![]()
![]()
Op de keukentafel kan ookquote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet eens dominant zijn in bed![]()
Die heb ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik leg wel iets anders in je handen dan.quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, leg je 'leven' nooit in mijn handen.![]()
![]()
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, leg je 'leven' nooit in mijn handen..
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vlakbij de messenset? Jij durft.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is je dus niks waar?quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik leg wel iets anders in je handen dan.![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Koen66 het volgende:
hmmm wat zal ik eens gaan drinken
nog leuke ideeen?![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is je handcreme, goed pompen hoor.
![]()
![]()
De creativiteit was vroeger wel erger jaquote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan verzin je iets anders. Wees eens creatief in je seksleven
[b]AirwiN schreef [/b]
Bejaardequote:Op zondag 30 december 2012 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De creativiteit was vroeger wel erger ja![]()
Wrijf het er even in jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent nog ouder hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent zeker ook bijna 30quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Muhaha is een uurtje of 2 ouder dan ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah wijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie??quote:Op zondag 30 december 2012 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhaha is een uurtje of 2 ouder dan ik![]()
Dat gaan we groots vieren natuurlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeur niet ik word ook zelden huppelmuts genoemd!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Rolstoel, verplegers, luiersquote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaan we groots vieren natuurlijk.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet ik word ook zelden huppelmuts genoemd!![]()
Wel een beetje respect voor de oudere he.
![]()
Infuusje erbij!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinniie is niet oud, de rest volgens mij wel.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach wat is oudquote:Op zondag 30 december 2012 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniie is niet oud, de rest volgens mij wel.![]()
![]()
God I hope notquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga me flink bezatten jaquote:Op zondag 30 december 2012 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaan we groots vieren natuurlijk![]()
Ik wilde heel bewust even niet over jouw leeftijd nadenkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kom meedoen dan hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoeft nietquote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik geef graag een demonstratie hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet? Seks met minderjarige gehad?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig niet nee!quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als 90 je bouwjaar is ben je ook geen 15 meer![]()
OOK DAN WIL IK MEE!quote:
Altijd gezellig zo'n bordeel
[b]AirwiN schreef [/b]
Leeftijd is maar een getalquote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde heel bewust even niet over jouw leeftijd nadenken![]()
![]()
Jij wil te graagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga mee voor de steunquote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OOK DAN WIL IK MEE!
Altijd gezellig zo'n bordeel.
![]()
Klopt!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
andere hoerenbuurten ken ik niet, maar de Wallen zijn gezelliequote:Op zondag 30 december 2012 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OOK DAN WIL IK MEE!
Altijd gezellig zo'n bordeel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke steun? Wie heeft er steun nodig?quote:
We hebben dan wel een BOB nodig
[b]AirwiN schreef [/b]
Morele steun, het is alweer een tijdje geleden voor ome Royquote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke steun? Wie heeft er steun nodig?
We hebben dan wel een BOB nodig.
![]()
De rode brug in Utrecht is ook gezelligquote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere hoerenbuurten ken ik niet, maar de Wallen zijn gezellie
[b]AirwiN schreef [/b]
welnee joh, ff blijven nogquote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmmm ik ga denk ik maar slapen. Dat kind zal morgen wel vroeg wakker zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
BOB?quote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke steun? Wie heeft er steun nodig?
We hebben dan wel een BOB nodig![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zeggen mensen van mijn leeftijd![]()
![]()
Handig toch, zo een wandelende wekkerquote:Op zondag 30 december 2012 01:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmmm ik ga denk ik maar slapen. Dat kind zal morgen wel vroeg wakker zijn.
![]()
Jij dacht dat het kruisverhoor van de FOK!kers erg was?quote:
Ik had net een leuk gesprek met mijn zoon!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Wil ik het weten?quote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij dacht dat het kruisverhoor van de FOK!kers erg was?
Ik had net een leuk gesprek met mijn zoon!!![]()
![]()
En dan rijdt!quote:
Bewust Onbeschonken Bestuurder geloof ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Absoluut nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
BOB-sleutelhangersquote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik heb al tig van die dingen (ik kom niet op de naam) gekregen
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij dacht dat het kruisverhoor van de FOK!kers erg was?
Ik had net een leuk gesprek met mijn zoon!!![]()
![]()
Moeilijke naam welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik weet die betekenis nooit, dus daarom zeg ik 't maar zoquote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan rijdt!
Bewust Onbeschonken Bestuurder geloof ikHouden zoquote:!
![]()
Altijd een smoes!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken mijn zoon. Die is in staat om maandag een aantal opmerkingen te maken!quote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik weet die betekenis nooit, dus daarom zeg ik 't maar zo
[..]
Houden zo!
U is gewaarschuwd!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag altijd over taal klagen want ik ben een oud wijf!quote:Op zondag 30 december 2012 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
's Nachts en 's morgens mag je niet over taal klagen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk al dat ik weet waar het over gingquote:Op zondag 30 december 2012 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken mijn zoon. Die is in staat om maandag een aantal opmerkingen te maken!
U is gewaarschuwd!![]()
![]()
Oke danquote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag altijd over taal klagen want ik ben een oud wijf!![]()
![]()
Ik heb niet gedronkenquote:![]()
Ja vanmiddag 2 bier omdat ik ontdekte dat jouw steen groter was dan ik dacht!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nu zo benieuwd hoe oud dat dan is.quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag altijd over taal klagen want ik ben een oud wijf!
Oh en over taal mag je altijd klagen, dat hoort vanzelf goed te gaan.![]()
Haha, die steen, daar komt ie echt nooit meer vanafquote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet gedronken![]()
Ja vanmiddag 2 bier omdat ik ontdekte dat jouw steen groter was dan ik dacht!.
![]()
Ik denk dat je dan goed zit met je denken!quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk al dat ik weet waar het over ging
Rotkind!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
33quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben nu zo benieuwd hoe oud dat dan is.
Oh en over taal mag je altijd klagen, dat hoort vanzelf goed te gaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een klein beetje Sourz op vandaag, valt me nog mee!quote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet gedronken![]()
Ja vanmiddag 2 bier omdat ik ontdekte dat jouw steen groter was dan ik dacht!![]()
owwww vragen naar leeftijdenquote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben nu zo benieuwd hoe oud dat dan is.
Oh en over taal mag je altijd klagen, dat hoort vanzelf goed te gaan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Huppelkind is echt een baasquote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan goed zit met je denken!
Rotkind!![]()
Dat sowieso!!quote:
Heb je gezien dat ik je verjaardag aan het plannen ben? Ik heb al een BOB gehosseld
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog even en m'n familie komt er ook achterquote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, die steen, daar komt ie echt nooit meer vanaf.
Dat moet een vreselijk gesprek zijn geweestquote:Op zondag 30 december 2012 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan goed zit met je denken!
Rotkind!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: