SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ga denk zo even verhuizen naar de slaapkamer.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarom angst voor de lapo?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggenquote:Op zondag 30 december 2012 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga denk zo even verhuizen naar de slaapkamer.![]()
![]()
Ik ga slapen. KPD had ook al geen "nieuws" dus dan maar slapen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Weltrustenquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef fietsie het volgende:
Ik ga slapen. KPD had ook al geen "nieuws" dus dan maar slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
is je bed nog bezet?quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Anders heeft je nichtje haar leven lang geen trauma's meer van het donker ?quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen![]()
![]()
Ik had al twee keer eerder de laatste post. Eerste keer niet in de gaten, tweede keer raakte ik in paniekquote:![]()
![]()
Hoe kan je nou niet weten hoe je een nieuw topic moet openen?
In een SC »» Open nieuw deel
Anders »» nieuw topic
[b]AirwiN schreef [/b]
stel dat ie in het donker erbij gaat liggen en behoeftes krijgtquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh goed dat je dat zeg, nu denk ik eraan dat ik m'n vriend ff moet appen dat ie straks niet erbij komt liggen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had al twee keer eerder de laatste post. Eerste keer niet in de gaten, tweede keer raakte ik in paniek_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Achja, ik ben hetquote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe kan je nou niet weten hoe je een nieuw topic moet openen?
In een SC »» Open nieuw deel
Anders »» nieuw topic
Dan kan alles..![]()
truste?quote:Op zondag 30 december 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Truste Koen!
Zo, glitters zijn van m'n nagels af. Nu moet ik ze nog van mijn handen afkrijgen.
ik kom net binnen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo mag je niet denkenquote:Op zondag 30 december 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stel dat ie in het donker erbij gaat liggen en behoeftes krijgt![]()
![]()
![]()
Ja even verhuizen, tot straks
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinniiee, mijn motorrijinstructeur gaf aan dat vooral choppers slecht voor je rug zijn, veel motorrijders die op zo een apparaat rijden krijgen daar last van.
![]()
Ja ik ga ook eens slim doen en mijn bed opzoeken. Truste mensen; het was gezellig
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Trustequote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik ga ook eens slim doen en mijn bed opzoeken. Truste mensen; het was gezellig![]()
![]()
truste Priempje, leuk je weer eens te sprekenquote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik ga ook eens slim doen en mijn bed opzoeken. Truste mensen; het was gezellig![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koud in bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als je dat samen met iemand kan doenquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stom, maar het opwarmen is ook wel lekker
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow? Dan mag je mijn bed wel opwarmenquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stom, maar het opwarmen is ook wel lekker.
![]()
GMTA:quote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je dat samen met iemand kan doenquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow? Dan mag je mijn bed wel opwarmen.
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als je dat samen met iemand kan doen
Maar die luxe heb je niet![]()
![]()
Not reallyquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar die luxe heb je niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, na massage komt bed voorverwarmenquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar die luxe heb je niet.
![]()
![]()
Je loopt een dag achter schatquote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, na massage komt bed voorverwarmen.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: