SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zweden is zoooooooooooooooooooooo mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij hier?
[..]
Het liefst Duitsland
Ja of Noorwegen/Zweden maar daar hoef ik niet eens naar te kijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm, voor wanneer wil je en waar ergens in Duitsland? Alpen, Schwarzwald, Eifel of meer naar het oosten? Ertsgebergte?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij hier?
[..]
Het liefst Duitsland
Ja of Noorwegen/Zweden maar daar hoef ik niet eens naar te kijken
Noorwegen/Zweden te duur?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij hier?
[..]
Het liefst Duitsland
Ja of Noorwegen/Zweden maar daar hoef ik niet eens naar te kijkenVia bambi kwam ik hier en toen zag ik wat oude bekenden en bleef ik wat hangen
Duitsland
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
De Landal parken in de Eifel zijn ook met kids trouwens goed te doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm, voor wanneer wil je en waar ergens in Duitsland? Alpen, Schwarzwald, Eiffel of meer naar het oosten? Ertsgebergte?
Noorwegen/Zweden te duur?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Noorwegen nog mooierquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zweden is zoooooooooooooooooooooo mooi![]()
Denk ik althans, ben nooit in Zweden geweest![]()
![]()
Priemquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Via bambi kwam ik hier en toen zag ik wat oude bekenden en bleef ik wat hangen
Duitsland![]()
![]()
![]()
Ik kom te vaak in Zweden, ben bevooroordeeldquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Noorwegen nog mooier![]()
Denk ik althans, ben nooit in Zweden geweest
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eifel is een leuk gebiedquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Landal parken in de Eifel zijn ook met kids trouwens goed te doen![]()
![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ah, maar Noorwegen was echt fenomenaal mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kom te vaak in Zweden, ben bevooroordeeld![]()
![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Via bambi kwam ik hier en toen zag ik wat oude bekenden en bleef ik wat hangen
Duitsland![]()
![]()
Denk nou aan je spierenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
Eifel moet ik een keer met de/een motor heen![]()
![]()
Ik lees echt selectief, ik zie nu Priemmeisje pas voorbij komen![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
Ik lees echt selectief, ik zie nu Priemmeisje pas voorbij komen![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ermahgerd velen bekenden theheheSamzz babe
Avond
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik verveel me
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou dat wel doen met een iets zwaardere fiets als wat je nu hebt, puur voor comfort door de tijd (trillingen, doorgifte van wegoppervlak e.d..)quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
Eifel moet ik een keer met de/een motor heenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kwam langs je huis, 2x.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Sowieso comfortabeler.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen met een iets zwaardere fiets als wat je nu hebt, puur voor comfort door de tijd (trillingen, doorgifte van wegoppervlak e.d..)![]()
hoogseizoen want kinderen = duurquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm, voor wanneer wil je en waar ergens in Duitsland? Alpen, Schwarzwald, Eifel of meer naar het oosten? Ertsgebergte?
Noorwegen/Zweden te duur?![]()
![]()
Vlg mij ben ik de enige die een topavond heeft met darts kijken![]()
![]()
Geen tv enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Hoe weet jij nou waar mijn huis staat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
Duitslandhai
Jij moet met je motor over de Nurburgquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
Eifel moet ik een keer met de/een motor heen![]()
![]()
Wij hebben een hotelrondreis gedaan in hoogseizoen doe nog best meeviel., ik kijk morgen even welke maatschappij het wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoogseizoen want kinderen = duurProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met een auto zijn die wegen heel anders dan met een motorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet alleen de wegen
Eifel is gewoon een mooi gebied.
![]()
Jij wilde naar huis!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind darten niet zo boeien...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Darten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik vind het nu niet meer de moeite waard om aan te zetten, maar vind dat echt wel leuk om te kijken!
![]()
Nouja, woonplaats, maar huis klonk leukerquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar mijn huis staat?
Ja datquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet alleen de wegen
Eifel is gewoon een mooi gebieddus die kant op, Moezel mag ook
![]()
![]()
Je hebt een stalker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe weet jij nou waar mijn huis staat?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Eerst maar fatsoenlijke spieren kweken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hai
[..]
Jij moet met je motor over de Nurburg![]()
Klopt, maar met een juiste auto kan het ook echt heel erg leuk zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een auto zijn die wegen heel anders dan met een motor.
Dan valt Scandinavië wel af ja, is erg prijzig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoogseizoen want kinderen = duur
In Duitsland moet toch wel iets te vinden zijn?![]()
![]()
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar met een juiste auto kan het ook echt heel erg leuk zijn![]()
Nog 1quote:![]()
Overigens heb ik sinds gisteren eindelijk mn seksstalker stil
[b]AirwiN schreef [/b]
HET IS ZO SPANNENDquote:![]()
Ik heb nu een potje van bourjois... Waar je je vinger in moet stoppen (thehehehehehequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet glitternagellak erafhalen.Ruilen?
) en dan gewoon wat draaien en dan komt het al los. Zélfs glitters
Echt een bazending
Helaas alleen via asos te bestellen en kost zo'n 7 euro dus eik best duur
![]()
Dus... dit ter info
Je hebt in zijn hand gebeten zodat ie niet meer kan whatsappen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 1![]()
Overigens heb ik sinds gisteren eindelijk mn seksstalker stil![]()
![]()
WIE? WAT? WAAR? VERTEL ME ALLESquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn Corsa een auto noemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een auto zijn die wegen heel anders dan met een motor.
![]()
![]()
Je verwart mij met een hitsig pubermeisjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zal eens oude filmpjes zoeken van de Alpen in mijn oude Alfa 155quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
't Is tegenwoordig nummertjes trekken bij jou?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog 1![]()
Overigens heb ik sinds gisteren eindelijk mn seksstalker stil
Neh de ring moet je doen in een S6 Avant met kinderzitjes achterin, en dan lachen om de supersports die je voorbijkacheltquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hai
[..]
Jij moet met je motor over de Nurburg
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mn huurbaas moet nog coax laten aanleggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET IS ZO SPANNEND![]()
![]()
[..]
Ik heb nu een potje van bourjois... Waar je je vinger in moet stoppen (thehehehehehe) en dan gewoon wat draaien en dan komt het al los. Zélfs glitters
Echt een bazending
![]()
Dus... dit ter info"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Officieel heet dat een auto.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn Corsa een auto noemenOh, sorryquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verwart mij met een hitsig pubermeisjeIs goed.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal eens oude filmpjes zoeken van de Alpen in mijn oude Alfa 155![]()
Ware liefde ditquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
Dus J. zit boven.. ik beneden.. ik nies en krijg een 'gezondheid' via gtalk binnen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
Dus J. zit boven.. ik beneden.. ik nies en krijg een 'gezondheid' via gtalk binnen
![]()
![]()
![]()
Best netjes eigenlijk. Wat is gtalk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
lief toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
Valt mee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is tegenwoordig nummertjes trekken bij jou?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwah ik vond het ook best goed te doen met onze Opel Astra 1.6 twinportquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh de ring moet je doen in een S6 Avant met kinderzitjes achterin, en dan lachen om de supersports die je voorbijkachelt![]()
![]()
Oeh, werkt die ook voor glitters ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET IS ZO SPANNEND![]()
![]()
[..]
Ik heb nu een potje van bourjois... Waar je je vinger in moet stoppen (thehehehehehe) en dan gewoon wat draaien en dan komt het al los. Zélfs glitters
Echt een bazending
![]()
Dus... dit ter info
En ik dacht dat ze die ook gewoon bij de Etos hadden... Maar vond hem wat prijzig idd.![]()
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Officieel heet dat een auto.
[..]
Oh, sorry
[..]
Is goed.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn huurbaas moet nog coax laten aanleggen.
Het is 4-3 voor van gerwen. 1-2 in legs voor lewis![]()
google talkquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Best netjes eigenlijk. Wat is gtalk?![]()
Nerdness galorequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
.
Ik ook, ben nu Resident Evil Retribution aan het overzetten op mijn laptop. Straks op bed liggen/zitten en film kijkenquote:
Veel bekenden hierquote:![]()
![]()
Ik heb die hier nog nergens kunnen vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oeh, werkt die ook voor glitters ja?
En ik dacht dat ze die ook gewoon bij de Etos hadden... Maar vond hem wat prijzig idd.Ze hadden die vroeger van essence maar die is (volgens mij) uit de collectie
Die baan is niet voor landbouwvoertuigen hoor! (Opel = geen auto!)quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah ik vond het ook best goed te doen met onze Opel Astra 1.6 twinportProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, in dat geval...quote:
didn'tquote:
C'est la vie
Wil jij mij ook stalken?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moezel is ook een mooi gebiedquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja datdus die kant op, Moezel mag ook
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die baan is niet voor landbouwvoertuigen hoor! (Opel = geen auto!)![]()
![]()
![]()
4-4 nu![]()
![]()
Hihiquote:
Oh ja!! Die moet ik nog even downloaden!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ook, ben nu Resident Evil Retribution aan het overzetten op mijn laptop. Straks op liggen/zitten en film kijken
[..]
Veel bekenden hierIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
*grinnik* Sorry...quote:
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar geweestquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moezel is ook een mooi gebied![]()
Ik wil wel weer terug maar niet voor een weekje. 2 weken is eigenlijk bijna niet te betalen![]()
Tieten, hartslag, blond. Yup, je voldoet aan alle eisen.quote:
Ik drenk m'n nagels met glitterlak altijd in de nagellakremover. Werkt prima.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten, hartslag, blond. Yup, je voldoet aan alle eisen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb alleen Ted en Halo 4 Forward Unto Dawn op mijn laptop staan. Na 5x Ted dacht ik: tijd voor wat nieuws.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Oh ja!! Die moet ik nog even downloaden!![]()
Doe ik ook, maar deze glitter is heel hardnekkig. En zit na 1 nagel dus al overal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
Ik drenk m'n nagels met glitterlak altijd in de nagellakremover. Werkt prima.![]()
![]()
Ik heb wel last van ontzettend slechte nagels.
vergeet Bier nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten, hartslag, blond. Yup, je voldoet aan alle eisen.![]()
Dat snap ik!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb alleen Ted en Halo 4 Forward Unto Dawn op mijn laptop staan. Na 5x Ted dacht ik: tijd voor wat nieuws.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten, hartslag, blond. Yup, je voldoet aan alle eisen.![]()
![]()
Gewoon jerrycan thinner in de garage...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar deze glitter is heel hardnekkig. En zit na 1 nagel dus al overal.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bier? Waar?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel last van ontzettend slechte nagels.
Slecht als in snel breken/scheuren/zacht?
Juh da's weer minder...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hardnekkige glitter, tell me about it. Mijn Mad as a Hatter wil ook lastig weg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar deze glitter is heel hardnekkig. En zit na 1 nagel dus al overal.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar kan ik ook voor naar de supermarkt, daar hoef ik haar niet voor te stalken.quote:
Wat is er mis met bier?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kan mij ook bier komen brengenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik ook voor naar de supermarkt, daar hoef ik haar niet voor te stalken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maahquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hardnekkige glitter, tell me about it. Mijn Mad as a Hatter wil ook lastig weg.![]()
Ik durf niet te kijken of ie nog op marktplaats staat
Ik blijf volhouden dat ik hem níet hoef
![]()
Hmmm, wij zijn in die gebieden juist meestal een weekje gebleven. Maarja, dat is hier ook 'om de hoek'quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest![]()
Ik wil wel weer terug maar niet voor een weekje. 2 weken is eigenlijk bijna niet te betalen
Geen idee hoe het momenteel met de prijzen daar zit. Ik zal morgen eens voor je kijken. Misschien dat m'n ouders nog wel iemand kennen daar![]()
![]()
Boeren! Tijdens de seks bijzonder onromantiesquote:
Scheurenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Slecht als in snel breken/scheuren/zacht?
. Precies daar waar het nagelbed over gaat in de nagel, dus ook nog eens een kutplek.
Party Hearty is dit. Ik wil nu al niet meer, en moet nog 8 nagels.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hardnekkige glitter, tell me about it. Mijn Mad as a Hatter wil ook lastig weg.
Trouwens, nagels doordrenken in nagellakremover zorgt bij mij ook altijd voor slechte nagels. Daarom probeer ik daar een middenweg in te vinden. Maar glitters.![]()
![]()
Maar wie doet dat dan ook tijdens de seksquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Boeren! Tijdens de seks bijzonder onromanties
[b]AirwiN schreef [/b]
Argh dat is zooooo ontzettend klote iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheuren. Precies daar waar het nagelbed over gaat in de nagel, dus ook nog eens een kutplek.
![]()
en vaak pijnlijk
Die moet je wel. Hij is namelijk fantastisch. Ik heb ook Absolutely Alice.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maah![]()
Ik blijf volhouden dat ik hem nÃet hoef
Dat klinkt stukken comfortabeler dan in de struiken voor je huis liggen in de hoop een glimp van je op te vangen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan mij ook bier komen brengen
+1quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maah![]()
Ik blijf volhouden dat ik hem níet hoef
![]()
![]()
![]()
Ik blijf niet vragen of je een massage wilquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
`1x meegemaakt met een bierende damequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan ook tijdens de seksProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb volgens mij ook al 'ja' gezegd hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf niet vragen of je een massage wil![]()
![]()
NEEN ZEG HET NIETquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet je wel. Hij is namelijk fantastisch. Ik heb ook Absolutely Alice.![]()
![]()
Ja aa heb ik ook![]()
Lig je op de begraafplaats?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt stukken comfortabeler dan in de struiken voor je huis liggen in de hoop een glimp van je op te vangen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De reden dat ik al dik een half jaar geen glitterlak meer draagquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Party Hearty is dit. Ik wil nu al niet meer, en moet nog 8 nagels.
Trouwens, nagels doordrenken in nagellakremover zorgt bij mij ook altijd voor slechte nagels. Daarom probeer ik daar een middenweg in te vinden. Maar glitters..
Sssht!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet je wel. Hij is namelijk fantastisch. Ik heb ook Absolutely Alice.![]()
Zo af en toe, als tegenhanger van al die kutscheten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar wie doet dat dan ook tijdens de seks
KUT KUT KUT..No buy? Meh... Who are we kidding!
Oh ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al 'ja' gezegd hoor
Nou dan stoppen met zeuren en rustig wachten op maandag
[b]AirwiN schreef [/b]
Behalve in China als je daar boert tijdens het eten is het een compliment.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Boeren! Tijdens de seks bijzonder onromanties
Dus wij houden diezelfde theorie maar aan bij seks.C'est la vie
heb ik, heb ik, heb ik!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ted blijft leuk.quote:
Ik heb nu een playbunny beertje op mijn kamer staan. telkens als ik een vallende ster zie wens ik hetzelfde als in Ted![]()
![]()
Ik had gewoon peel-off basecoat moeten gebruiken. Maar dat ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De reden dat ik al dik een half jaar geen glitterlak meer draag.
Dat inscheuren vlak boven het nagelbed heb ik ook trouwens, maar wel alleen bij mijn duimen.![]()
quote:
Bovenop 4 vrouwen.Heb ik weer mooi iets om over op te scheppen op het werk volgende week.
"Vol verwachting klopt mijn hart..."quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou dan stoppen met zeuren en rustig wachten op maandag![]()
![]()
Verder ben ik fan van Catrice. Goedkoop, gave kleurtjes en goede dekking.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Vol verwachting klopt mijn hart..."_!
[b]AirwiN schreef [/b]
thanks alle tips zijn welkom natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmmm, wij zijn in die gebieden juist meestal een weekje gebleven. Maarja, dat is hier ook 'om de hoek'
Geen idee hoe het momenteel met de prijzen daar zit. Ik zal morgen eens voor je kijken. Misschien dat m'n ouders nog wel iemand kennen daar![]()
sorry ermahgerd lewis had 6 pijlen voor de wedstrijd... ik schreeuwde net heel het huis bij elkaar... Als ik de buren geen hartverzakking heb bezorgd weet ik het ook niet meer (van gerwen brak hem namelijk...)
Rooms-Katholieke zombiesquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bovenop 4 vrouwen.Heb ik weer mooi iets om over op te scheppen op het werk volgende week.
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij klopt er tegen die tijd wel meerquote:
fixedquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Vol verwachting klopt mijn pik..."![]()
![]()
Zwitserland misschien je ding?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thanks alle tips zijn welkom natuurlijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaaa.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Verder ben ik fan van Catrice. Goedkoop, gave kleurtjes en goede dekking.
Blijft wel wat minder zitten bij mij de laatste tijd, maar dat kan ook aan m'n base- en topcoat liggen. Die zijn aan vervanging toe.
![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er tegen die tijd wel meerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bij mijn pinkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had gewoon peel-off basecoat moeten gebruiken. Maar dat ben ik vergeten.
Dat inscheuren vlak boven het nagelbed heb ik ook trouwens, maar wel alleen bij mijn duimen..
Binnenkort maar eens nailhardner kopen...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan maakt het niet uit. Homofilie vindt de paus maar niks, necrofilie hoor je hem niet over dus dan is het vast oké.quote:
Erg dit hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen dank. Des te meer mensen naar Duitsland gaan des te beterquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thanks alle tips zijn welkom natuurlijk![]()
![]()
Oh. Ik dacht dat je nagellak zat te falen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef PriemGirl het volgende:
sorry ermahgerd lewis had 6 pijlen voor de wedstrijd... ik schreeuwde net heel het huis bij elkaar... Als ik de buren geen hartverzakking heb bezorgd weet ik het ook niet meer (van gerwen brak hem namelijk...)
![]()
![]()
![]()
Fijn dat er altijd iemand anders is die het niet alleen denkt, maar vervolgens ook doet.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Lola zei het al voor geloofikquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen last van, eigenlijk. En ik gebruik geen topcoatquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa.Blijft wel wat minder zitten bij mij de laatste tijd, maar dat kan ook aan m'n base- en topcoat liggen. Die zijn aan vervanging toe.
.
Ja ik zag het alquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neh, rond 23:00 vertrekken, om en om sturen, ben je tegen het ontbijt bij de Zwitserse grens. Kids piesen en ontbijten, en tegen 13:00 kijk je tegen de Italiaanse alpen aanquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van, eigenlijk. En ik gebruik geen topcoat.
ik heb daar geen geduld voor. Binnen paar minuten moeten mn nagels droog zijn
Topcoat is me heilig
En ook enige nagellak die op gaat
Nail Hardener werkt niet bij mij. Dat droogt uit en dat is juist een oorzaak van splijtende nagels (waar ik ook last van heb). Moisture, moisture, moisture is mijn oplossing. Merk ook wel dat het beter gaat als ik dat braaf doe, maar ben er vaak te lui voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bij mijn pinken.
Binnenkort maar eens nailhardner kopen...![]()
![]()
Jongetjes onder de 16 mogen ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit. Homofilie vindt de paus maar niks, necrofilie hoor je hem niet over dus dan is het vast oké.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die vallen dan weer buiten mijn persoonlijke interessesfeer.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Wat? Zwitserland is 6 uur rijdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh, rond 23:00 vertrekken, om en om sturen, ben je tegen het ontbijt bij de Zwitserse grens. Kids piesen en ontbijten, en tegen 13:00 kijk je tegen de Italiaanse alpen aan![]()
![]()
Mja, zwakkere nagels. En top coat is voor glans en droogsnelheid.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van, eigenlijk. En ik gebruik geen topcoat.
Dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ik heb daar geen geduld voor. Binnen paar minuten moeten mn nagels droog zijn
Topcoat is me heilig
En ook enige nagellak die op gaat
![]()
![]()
![]()
Nee te ver rijdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh, rond 23:00 vertrekken, om en om sturen, ben je tegen het ontbijt bij de Zwitserse grens. Kids piesen en ontbijten, en tegen 13:00 kijk je tegen de Italiaanse alpen aan
Kan niet ivm J.s rug![]()
Ik heb nog nooit iets gebruikt om m'n nagels harder te maken...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nail Hardener werkt niet bij mij. Dat droogt uit en dat is juist een oorzaak van splijtende nagels (waar ik ook last van heb). Moisture, moisture, moisture is mijn oplossing. Merk ook wel dat het beter gaat als ik dat braaf doe, maar ben er vaak te lui voor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vast wel ooit!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zullen we ooit met rust gelaten worden?
Maar als at is dan roep jij vast wel weer in het topic dat je op visite komt
[b]AirwiN schreef [/b]
Kenne wij er wat aan doen dat jij al in België woont?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? Zwitserland is 6 uur rijden![]()
![]()
Ze hebben een OPEL!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? Zwitserland is 6 uur rijdenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zou eerst vocht proberen als ik jou was. Hardener werkt bij veel mensen averechts.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebruikt om m'n nagels harder te maken...![]()
Duitsland.. niet Belgiëquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kenne wij er wat aan doen dat jij al in België woont?![]()
![]()
Niks mis met Zaffie!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, via WA zeiden we toen straks hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel ooit!!
Maar als at is dan roep jij vast wel weer in het topic dat je op visite komt![]()
![]()
Sorry..... opvoeding zit nou eenmaal diep....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, via WA zeiden we toen straks hèIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hartkloppingen man... wat een wedstrijdvan gerwen door
Oh noesquote:![]()
wacht, dit wist ik wel!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En op welke manier vocht? Meer drinken? Weken in water?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou eerst vocht proberen als ik jou was. Hardener werkt bij veel mensen averechts.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
It's the redmobielquote:Op zondag 30 december 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes![]()
wacht, dit wist ik wel!![]()
![]()
Smeren. Handcreme, nagelriemcreme/olie, etc. Meer drinken en daarmee van binnenuit vocht inbrengen kan vast ook geen kwaad.quote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En op welke manier vocht? Meer drinken? Weken in water?
Niet weken in water, dat maakt de lagen juist los. Ook nooit knippen/vijlen als ze vlak daarvoor nog langdurig in water hebben gezeten.![]()
Neeeee niet weken in waterquote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En op welke manier vocht? Meer drinken? Weken in water?Zeer slecht. Handcrème en je nagelriemen insmeren. Is de basis van je nagels
OK op Eurosport 1 is veul leuker dan dat prikkertjesmikken
HARTKLOPPINGEN SCHREEUWEN ALLESquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeee niet weken in waterZeer slecht. Handcrème en je nagelriemen insmeren. Is de basis van je nagels
![]()
![]()
![]()
Bleh, smerenquote:Op zondag 30 december 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Smeren. Handcreme, nagelriemcreme/olie, etc. Meer drinken en daarmee van binnenuit vocht inbrengen kan vast ook geen kwaad.
Niet weken in water, dat maakt de lagen juist los. Ook nooit knippen/vijlen als ze vlak daarvoor nog langdurig in water hebben gezeten.. Maar goed, alles voor mooie nageltjes
. Ik heb nog tea tree olie.
Nagels ook niet lakken NA het douchen/badderen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Volkssport nummer 1, weet je.quote:
Ja, dat is dus ook mijn probleem.quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh, smeren. Maar goed, alles voor mooie nageltjes
Maar gelukkig heb ik wel Lemony Flutter. Bazenspul is dat.![]()
![]()
Jaaaa ik heb er ook een hekel aan hoor; maar sinds ik het consequent doe; merk ik toch echt dat ze een stuk sterker zijn...quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh, smeren. Maar goed, alles voor mooie nageltjes
![]()
Dat doe ik sowieso niet.quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Nagels ook niet lakken NA het douchen/badderen!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Haha die kop van Co Stompe.
Hilarisch.C'est la vie
En dit idd! Altijd eerst het vocht uit je nagels laten verdampen. Dus ook niet vlak na het afwassen je nagels lakken.quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Nagels ook niet lakken NA het douchen/badderen!![]()
Helemaal mee eens.quote:
Jup dat zekerrrrquote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat wereldkampioen worden.
Taylor kan stoppen, van Gerwen is de nieuwe koning
Morgen maar beginnen, danquote:Op zondag 30 december 2012 00:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb er ook een hekel aan hoor; maar sinds ik het consequent doe; merk ik toch echt dat ze een stuk sterker zijn...![]()
. Kijken of het werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Seks en camera's zover ik heb gezien.
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen maar beginnen, dan. Kijken of het werkt.
Ik heb in praktisch elke tas nu een klein potje handcrème zitten en 's avonds voor slapen gaan smeer ik altijd lemony flutter op mijn nagelriemen. Werkt goed
quote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef Ishimaru het volgende:
Mag ik meekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet trouwens niet wat ik met m'n haar heb gedaan, maar het is zachter dan ooit.
Best goede combi ookquote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is best te combineren trouwens.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef Ishimaru het volgende:
Don't get your hopes upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je een fotograaf hebt ja, anders wordt het zo lastigquote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is best te combineren trouwens.
![]()
![]()
Ned1?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het grappige is dat ik inderdaad ook altijd handcreme bij me heb. Ik gebruik het alleen nietquote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb in praktisch elke tas nu een klein potje handcrème zitten en 's avonds voor slapen gaan smeer ik altijd lemony flutter op mijn nagelriemen. Werkt goed
.
Statief met sluitertijdquote:Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een fotograaf hebt ja, anders wordt het zo lastig.
![]()
+1quote:Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik inderdaad ook altijd handcreme bij me heb. Ik gebruik het alleen niet.
Ik vergeet het altijd. En 's avonds heb ik dan geen zin om Lemony Flutter te smeren. Dus eigenlijk zijn mijn afbrekende nagels ook mijn eigen schuld.![]()
![]()
- verkeerd gelezen -I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik zeg volgens best vaak dat dingen stom zijn hequote:quote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Seks en camera's zover ik heb gezien.
![]()
![]()
De stream van mij en Vinquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je klaagt ook nooit of zoquote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zeg volgens best vaak dat dingen stom zijn he
[..].
![]()
Ik ga nu meteen maar wat inmasserenquote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
Ik vergeet het altijd. En 's avonds heb ik dan geen zin om Lemony Flutter te smeren. Dus eigenlijk zijn mijn afbrekende nagels ook mijn eigen schuld..
Prutser. Gaat goed.quote:Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een fotograaf hebt ja, anders wordt het zo lastig![]()
Ja die stond ook al niet op Uitzending gemistquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die kijk ik nu even terugquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo. Nu poker kijken![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen maar wat inmasseren.
Moet ik straks ook doen. Als die glitters er eindelijk af zijn, haha.
![]()
Zow... huis is aan kant, geen dingen die uk niet mag hebben meer onder handbereik....
Morgen bakken!!!
Ik las hetquote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gisteren gingen er ook twee even controleren of er toch niet echt porno op NED 1 was![]()
Zeek bijna in mn broek van het lachen toen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, hij is echt heel slechtquote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
You're Welcom,
[..]
Zombies + Mila Jovovich kan niet mis gaan![]()
Ik las het ja, hilarischquote:Op zondag 30 december 2012 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gisteren gingen er ook twee even controleren of er toch niet echt porno op NED 1 was![]()
![]()
Samen kijken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben vandaag nakendquote:Op zondag 30 december 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Moet ik straks ook doen. Als die glitters er eindelijk af zijn, haha.
Ga morgen mijn nye mani maken... Denk een caviar mani
![]()
ik zeur altijd en overalquote:Op zondag 30 december 2012 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik. Kan toch mooi hier zeuren en in het echte leven vrolijk zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het kijken overslaan dan maar?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet meerquote:Vroeger wel vaak gespeeld (online en met vrienden in kroeg enzulks)
Doe ik vaak genoeg hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik. Kan toch mooi hier zeuren en in het echte leven vrolijk zijn. Vooral als ik op mijn werk zit, maar dat is nog maar 1 dag
![]()
![]()
Jij vrouwmensch jij!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
KWIJLProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je kent er meer?quote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan niet. Je heet Koen. Alle Koenen zijn leuk en vrolijkquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik was pas ruim een week nakend.quote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben vandaag nakendGa morgen mijn nye mani maken... Denk een caviar mani
![]()
Moet morgen ook lakken idd. Denk Gosh Holographic Hero. En dan maar hopen dat het een beetje blijft zitten.
![]()
![]()
quote:truste
*grin* um alleen van de standaard nemen als je weet wat je doet jaquote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, ik zou direct omvallen met dat ding
ik kan alles, een leuke vrolijke jongen zijn, maar soms ook een ouwe zure kerelquote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaa, ik ken drie Koenen. Allemaal leuke, vrolijke jongens
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan alles, een leuke vrolijke jongen zijn, maar soms ook een ouwe zure kerel![]()
![]()
Ja dat hou ik.quote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je houdt van zombie films of niet
En vond de vorige allemaal goed te pruimen![]()
Ik moet een machine hebben die:quote:Op zondag 30 december 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige choppers vind ik wel mooi, maar over het algemeen vind ik de meeste niet zo.
- Rechtop zittend comfi rijdt
- Me niet uitdaagt of ik alles kan inhalen
- Past bij mijn postuur
Heu we zitten pas op pagina 1, niet op 6...quote:Op zondag 30 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
't wordt weer tijd om op te passen voor de laatste postProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hoeveelste topic is dit al niet vandaagquote:Op zondag 30 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
't wordt weer tijd om op te passen voor de laatste post
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ken je verder niet, maar choppers zijn wel echte cruizersquote:Op zondag 30 december 2012 00:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een machine hebben die:
- Rechtop zittend comfi rijdt
- Me niet uitdaagt of ik alles kan inhalen
- Past bij mijn postuur![]()
![]()
Ik heb nu geen angst voor de TTquote:Op zondag 30 december 2012 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
't wordt weer tijd om op te passen voor de laatste post
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu we zitten pas op pagina 1, niet op 6...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lolquote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu we zitten pas op pagina 1, niet op 6...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu geen angst voor de TT![]()
![]()
Verademing welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: