SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zweden is zoooooooooooooooooooooo mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij hier?
[..]
Het liefst Duitsland
Ja of Noorwegen/Zweden maar daar hoef ik niet eens naar te kijkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm, voor wanneer wil je en waar ergens in Duitsland? Alpen, Schwarzwald, Eifel of meer naar het oosten? Ertsgebergte?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij hier?
[..]
Het liefst Duitsland
Ja of Noorwegen/Zweden maar daar hoef ik niet eens naar te kijken
Noorwegen/Zweden te duur?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij hier?
[..]
Het liefst Duitsland
Ja of Noorwegen/Zweden maar daar hoef ik niet eens naar te kijkenVia bambi kwam ik hier en toen zag ik wat oude bekenden en bleef ik wat hangen
Duitsland
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
De Landal parken in de Eifel zijn ook met kids trouwens goed te doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm, voor wanneer wil je en waar ergens in Duitsland? Alpen, Schwarzwald, Eiffel of meer naar het oosten? Ertsgebergte?
Noorwegen/Zweden te duur?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Noorwegen nog mooierquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zweden is zoooooooooooooooooooooo mooi![]()
Denk ik althans, ben nooit in Zweden geweest![]()
![]()
Priemquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Via bambi kwam ik hier en toen zag ik wat oude bekenden en bleef ik wat hangen
Duitsland![]()
![]()
![]()
Ik kom te vaak in Zweden, ben bevooroordeeldquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Noorwegen nog mooier![]()
Denk ik althans, ben nooit in Zweden geweest
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eifel is een leuk gebiedquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Landal parken in de Eifel zijn ook met kids trouwens goed te doen![]()
![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ah, maar Noorwegen was echt fenomenaal mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kom te vaak in Zweden, ben bevooroordeeld![]()
![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Via bambi kwam ik hier en toen zag ik wat oude bekenden en bleef ik wat hangen
Duitsland![]()
![]()
Denk nou aan je spierenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
Eifel moet ik een keer met de/een motor heen![]()
![]()
Ik lees echt selectief, ik zie nu Priemmeisje pas voorbij komen![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
Ik lees echt selectief, ik zie nu Priemmeisje pas voorbij komen![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ermahgerd velen bekenden theheheSamzz babe
Avond
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik verveel me
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou dat wel doen met een iets zwaardere fiets als wat je nu hebt, puur voor comfort door de tijd (trillingen, doorgifte van wegoppervlak e.d..)quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
Eifel moet ik een keer met de/een motor heenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kwam langs je huis, 2x.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Sowieso comfortabeler.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen met een iets zwaardere fiets als wat je nu hebt, puur voor comfort door de tijd (trillingen, doorgifte van wegoppervlak e.d..)![]()
hoogseizoen want kinderen = duurquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm, voor wanneer wil je en waar ergens in Duitsland? Alpen, Schwarzwald, Eifel of meer naar het oosten? Ertsgebergte?
Noorwegen/Zweden te duur?![]()
![]()
Vlg mij ben ik de enige die een topavond heeft met darts kijken![]()
![]()
Geen tv enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Hoe weet jij nou waar mijn huis staat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef PriemGirl het volgende:
Duitslandhai
Jij moet met je motor over de Nurburgquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
Eifel moet ik een keer met de/een motor heen![]()
![]()
Wij hebben een hotelrondreis gedaan in hoogseizoen doe nog best meeviel., ik kijk morgen even welke maatschappij het wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoogseizoen want kinderen = duurProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met een auto zijn die wegen heel anders dan met een motorquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet alleen de wegen
Eifel is gewoon een mooi gebied.
![]()
Jij wilde naar huis!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind darten niet zo boeien...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Darten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik vind het nu niet meer de moeite waard om aan te zetten, maar vind dat echt wel leuk om te kijken!
![]()
Nouja, woonplaats, maar huis klonk leukerquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar mijn huis staat?
Ja datquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet alleen de wegen
Eifel is gewoon een mooi gebieddus die kant op, Moezel mag ook
![]()
![]()
Je hebt een stalker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe weet jij nou waar mijn huis staat?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Eerst maar fatsoenlijke spieren kweken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hai
[..]
Jij moet met je motor over de Nurburg![]()
Klopt, maar met een juiste auto kan het ook echt heel erg leuk zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een auto zijn die wegen heel anders dan met een motor.
Dan valt Scandinavië wel af ja, is erg prijzig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoogseizoen want kinderen = duur
In Duitsland moet toch wel iets te vinden zijn?![]()
![]()
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar met een juiste auto kan het ook echt heel erg leuk zijn![]()
Nog 1quote:![]()
Overigens heb ik sinds gisteren eindelijk mn seksstalker stil
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
HET IS ZO SPANNENDquote:![]()
Ik heb nu een potje van bourjois... Waar je je vinger in moet stoppen (thehehehehehequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet glitternagellak erafhalen.Ruilen?
) en dan gewoon wat draaien en dan komt het al los. Zélfs glitters
Echt een bazending
Helaas alleen via asos te bestellen en kost zo'n 7 euro dus eik best duur
![]()
Dus... dit ter info
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties Forumhop: Hop naar: