Time flies!!quote:Op zondag 30 december 2012 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, inderdaad. Over 3 weken wordt Lennon 4 en gaat ie al naar school.
Once upon a time in the Westerparkbuurtquote:
Once Apon A Time In The Westerparkquote:
krijg je weer wat tijd voor jezelfquote:Op zondag 30 december 2012 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Over 3 weken wordt Lennon 4 en gaat ie al naar school.
Nee, hoor. Het wordt beter!! Ik ga later beginnen met werken zodat ik hem elke dag zelf kan brengen en ben soms eerder vrij.quote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zal wennen zijn dan 's ochtends en 's middags
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 00:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
krijg je weer wat tijd voor jezelf
Geen idee, ik kwam onderweg een Laaf tegen. Jij ook?quote:Op zondag 30 december 2012 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Frits wij hebben toch niet ooit in dezelfde baarmoeder gezeten he?
Nee, ik was laveloosquote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam onderweg een Laaf tegen. Jij ook?
Van Velzen?quote:Op zondag 30 december 2012 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam onderweg een Laaf tegen. Jij ook?
als ze nou gewoon hier meeposten en meeluisteren, was er niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 00:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Once Apon A Time In The Westerpark
Nee, deze kon wel zelf op de stoel klimmenquote:
Dat ligt niet aan jou, maar het hoort een beetje bij zijn stijl. Hij zingt altijd zo.quote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hij zingt dit nummer ook een beetje met een afgeknepen stem... of ligt dat aan mij?
Die Lady In Red daarna is ook dubieus hoorquote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als ze nou gewoon hier meeposten en meeluisteren, was er niks aan de hand geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |