Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Hoe gemeen en vals lief ook probeert te spelen, ik win nog met Carcassonne
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inmiddels ook wel duidelijk dat jij degene bent met de ballen in de relatie.
Mijn opa zegt al jaren niks meerquote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa zei gister dat ie hele oude ballen had. Van wel twintig jaar oud! De piek was iets jonger.
Hij snapte niet dat m'n oma bijna moest huilen van het lachen
Je hebt het niet van een vreemde zeg maar.quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa zei gister dat ie hele oude ballen had. Van wel twintig jaar oud! De piek was iets jonger.
Zijn alle vrouwen in jouw familie tof ofzo?quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Tuurlijk, haar moeder, zus, tantes, nichten.. duhquote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen in jouw familie tof ofzo?
quote:Op zondag 30 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Een nicht iets minderquote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, haar moeder, zus, tantes, nichten.. duh
Sukkel meldt.quote:Op maandag 31 december 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
welke sukkel moet er nou werken vandaag?
.
O ja, daar was ik mee bezig.quote:Op maandag 31 december 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
welke sukkel moet er nou werken vandaag?
.
Wij zijn bovenmatig bezet, 5 van de 7 zitten op de kamerquote:Op maandag 31 december 2012 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat er ook maar iets gebeurd hier
Maar bellen er klanten? Hier is het al een week uitgestorven.quote:Op maandag 31 december 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn bovenmatig bezet, 5 van de 7 zitten op de kamer.
De rest van de organisatie is afwezig geloof ik.
Nou ja het callcentre heeft het druk. Maar das altijd.quote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar bellen er klanten? Hier is het al een week uitgestorven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |