SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Niels en Jurre
Niels en Jorrin/Jorn
Klaar
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Niels en Jurre
Niels en Jorrin/Jorn
Klaar
Doet me meteen denken aan Tiësto.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Ik zag ergens een Tjester. Ik dacht eerst nog dat het een Friese naam was
Pelle...oké zo lang je niet in Tilburg woont!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...
Ik ken een Tsjesterquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Ik zag ergens een Tjester. Ik dacht eerst nog dat het een Friese naam was
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeedenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken een TsjesterIk herinner me dat hij eens aangehouden voor fietsen door rood licht en de agent dacht dat hij een valse naam opgaf
Dat is denk ik de gedachte ja, maar ik ik begrijp dat foneties schrijven echt niet. Zijn mensen echt bang dat hun kind Gester, Michaël of Jajden genoemd wordt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeeden
Onderschat dat onvermogen in sociaal-economisch minder gefortuneerde kringen niet!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
Op zaterdag 5 januari 2013 11:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeeden
Dat is denk ik de gedachte ja, maar ik ik begrijp dat foneties schrijven echt niet. Zijn mensen echt bang dat hun kind Gester, Michaël of Jajden genoemd wordt?
Mwah, in dat soort kringen zijn namen zo bijzonder dat ze straks niet eens meer weten hoe ze namen zoals Kees moeten uitspreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Onderschat dat onvermogen in sociaal-economisch minder gefortuneerde kringen niet!
En reed door rood! Arme papaaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:15 schreef Clubsoda het volgende:
De betreffende jongen zat op het gymnasium en woonde in een rijkeluisdorp
Hun wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:47 schreef Clubsoda het volgende:
Zo ken ik mensen die meenden hun kond Uigeeene te hebben genoemd
Lassequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...
Tsjester krijg ik maar met moeite mijn mond uit... maar ik had vroeger ook nogal last met het woord 'stationnetje'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken een TsjesterIk herinner me dat hij eens aangehouden voor fietsen door rood licht en de agent dacht dat hij een valse naam opgaf
een zusje van Niels heet ook Lina vind ik. ( of Maaike dusquote:Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
LasseAl vind R dat vast niks. Olof vind ik niet leuk, maar Olaf of Olav wel, maar die is ook al weggestemd door R, net als Gijs
Op Niels' lijstje stond ook nog Thijmen, maar die naam valt deze keer af omdat zijn vriendje zo heet.
En meisjesnamen?Ik vind Sara en Rosa tot nu toe de leukste namen. Maar Sara is zo ontzettend populair inmiddels en Rosa valt af omdat in onze omgeving al een Rosa en een Roos zijn.
Lars en Brittquote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Shandaly het volgende:
Wij hebben de namenboekjes ook weer uit de kast/bieb getrokken, nog 4 maanden om de mooiste naam voor Lars zijn zusje te ontdekken...
Zo apart.. toen ik zwanger was van Lars hadden we een hele lijst meisjesnamen die we wel leuk vonden, en was het juist vreselijk moeilijk om een jongensnaam te verzinnen... en nu mogen we een meisjesnaam... en is het verdorie nog net zo moeilijk, zo niet nog moeilijker!
Ik vind namen als Elin en Yfke wel heel leuk, maar zo heten Lars zijn vriendinnetjes ook al. Ook Iris en Meike vind ik leuk, maar ik 'ken' al broertjes en zusjes in die combinatie (zowel irl als online, en om XXXKarinXXX nu in beide namen na te apen voelt een beetje lullig)
Namen met een S vallen ook af aangezien zowel mijn naam als die van mijn lief daar al mee beginnen, en om dezelfde reden liever ook geen L...
Help?
En Niek niet naar Frankrijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:45 schreef -Spring het volgende:
En Fieke kan beter niet naar Duitsland.
Niels en Jetske/Jitske!
Of Emma.
Wellicht woont ze in Wassenaar en is ze daar de enige met die naam!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef Kleurdoos het volgende:
op mn werk is er weer een collega met een Jayden, ze verklaarde geklozen te hebben voor die naam omdat ze wel van origineel houdt.
Ik moest even mijn proest wegkuchen.
KD kan zo haar eigen lijstjes copy/pasten!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar door hoor:
Elin, Lex en ...
GEEN Fiene doen.quote:
D'Jeedinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar door hoor:
Elin, Lex en ...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Elin, Lex & Jacob
Elin, Lex & Jonah
Elin, Lex & Lasse
Elin, Lex & Just
en ja ik snuffel nog verder
Nou woon ik al veertien jaar in Tilburg, maar ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Pelle...oké zo lang je niet in Tilburg woont!!
Ik denk dat ze het Tilburgs dialect bedoelt, Tilburgers leggen nogal de nadruk op de Lquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou woon ik al veertien jaar in Tilburg, maar ik zie het probleem niet
huhhh??? k ben ook ff een dagje niet online hoor.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar door hoor:
Elin, Lex en ...
De dikke L en het nasale van de Tilburgersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou woon ik al veertien jaar in Tilburg, maar ik zie het probleem niet
Want dan krijg je Paluh?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
De dikke L en het nasale van de Tilburgers. Pelle met een Tilburgs dialect bedoelde ik dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My girl!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef -Spring het volgende:
Ava, zo heette het meisje uit de film op mijn eerste videoband. Haar vriendje werd doodgestoken door bijen of Wespen.
Nee joh dat was Vada uit My Girl toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef -Spring het volgende:
Ava, zo heette het meisje uit de film op mijn eerste videoband. Haar vriendje werd doodgestoken door bijen of Wespen.
Klinkt als My Girl, maar dat meisje heette Vadaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef -Spring het volgende:
Oh wacht..volgens mij heb je gelijk! Ik vond dat altijd zo'n mooi meisjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee joh dat was Vada uit My Girl toch?
Nure is ook heel lang mijn Favo geweest bij Jelte, maar ik kreeg m er ook echt niet doorgedruktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Poppejans het volgende:
Caleb is cool! En Linus en Ture zijn ook zeer tof KD
Ik wil Nure v een jongen!.Wolf en Nure,geweldig toch?! Echt mn nr 1 naam
Maar dan zou ik op zoek moeten naar een zaaddonor vrees ik
Ik ben blij dat Marv niet akkoord is gegaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nure is ook heel lang mijn Favo geweest bij Jelte, maar ik kreeg m er ook echt niet doorgedruktEn elke ochtend hoorde ik m weer voorbij komen tijdens "Kerst met Linus", en elke ochtend baalde ik daar weer van!
Ze is nog steeds mooi! Macaulay Culkin daarentegen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh wacht..volgens mij heb je gelijk! Ik vond dat altijd zo'n mooi meisje
Jaaaaa ook dit jaar weer op tv geweest,heerlijke kneuterige seriequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nure is ook heel lang mijn Favo geweest bij Jelte, maar ik kreeg m er ook echt niet doorgedruktEn elke ochtend hoorde ik m weer voorbij komen tijdens "Kerst met Linus", en elke ochtend baalde ik daar weer van!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jaaaaa ook dit jaar weer op tv geweest,heerlijke kneuterige serie
Zodra ik zwanger ben blijf ik zeker doorproberen v deze naam.Ik wil echt een Nure
juist; 1ste straatje is meer de mijnequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef Poppedein het volgende:
[..]Ik vind t ook een hele mooi combi met Wolf! Matched de naam van je man er eigenlijk wel bij? wannanders!
Hahaha grappig BJ, meestal liggen we wel redelijk op 1 lijn
Ik vind Lena en Jelte wel echt een hele andere combi dan ik Lena en Nure vind trouwens...een ander straatje
Lena en Nurequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef Poppedein het volgende:
[..]Ik vind t ook een hele mooi combi met Wolf! Matched de naam van je man er eigenlijk wel bij? wannanders!
Hahaha grappig BJ, meestal liggen we wel redelijk op 1 lijn
Ik vind Lena en Jelte wel echt een hele andere combi dan ik Lena en Nure vind trouwens...een ander straatje
Elin en Marin, bekt niet lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:41 schreef Limone het volgende:
Wat leuk Kleurdoos! Meisje wordt natuurlijk Tove, toch?
Jongens:
Elin, Lex en Marin
Elin, Lex en Mons
Elin, Lex en Magnus
Elin, Lex en Adrian
Elin, Lex en Just
Elin, Lex en Jules
Elin, Lex en Keje
ja meiden en jongens door elkaar he,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
jemig; en je had een ontzettende lijst alGa ook ff speuren....
Ghehequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin en Marin, bekt niet lekker
Magnus,keje en Just vin ik niet zo, Jules wel, maar t past niet zo mooi.. Adrian vind ik heeeel mooi,maar ook dat past niet echt bij ons
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:50 schreef Lamb29 het volgende:
Elin, Lex & Jacob mwoah
Elin, Lex & Evan neh
Elin, Lex & Jonah dat was lex bijna geworden door Paul simon
Elin, Lex & Kalle nah
Elin, Lex & Lasse lief
Elin, Lex & Isha nah
Elin, Lex & Ischa mwoah
Elin, Lex & Logan veto
Elin, Lex & Caleb veto
Elin, Lex & Gijs nah, guus veto
Elin, Lex & Enzo bah enzo
Elin, Lex & Bodi mwoah
Elin, Lex & Hesse(l) wessel misschien..
Elin, Lex & Just nah
Elin, Lex & Moos nah
Elin, Lex & Ole veto
Elin, Lex & Seve nah
Elin, Lex & Troy nah
Elin, Lex & Tore hij lacht me uit als ik met zulks kom, idem voor Ture dus
Elin, Lex & Silas kweenie
Elin, Lex & Hugo veto
Elin, Lex & Matiz misschien met andere spelling
Elin, Lex & Pjotr veto
Elin, Lex & Simon nah
Elin, Lex & Sibian uitlach
Elin, Lex & Rovan uitlach
Elin, Lex & Rodin (Broertje van een leerling)stond op nummer 2, net veto idem voor Rubin
Elin, Lex & Morris nah
Elin, Lex & Jave nah
Elin, Lex & Jonathan vind ik mooi, hij niet zo
Elin, Lex & Ivan mooi
Elin, Lex & Kelan nah
Elin, Lex & Mio nah
Elin, Lex & Maron nah
Elin, Lex & Kai leuk, ik hoor *NEE*
Elin, Lex & Joas (Zo heet ons onderbuurjongetje) leuk
Elin, Lex & Joshua vindt hij leuk, ik niet
Ik zoek nog even door
ik keek geen lost, maar men attendeerde me al wel op een smakelijke sawyer. en Logan heb ik door Wolverine, niet door dat kwalletje van Roryquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef Keshet het volgende:
KD, je moet gewoon nog een keer Lost en de Gilmore Girls kijken! Volgens mij haal jij daar een hoop inspiraaasie uit.
Flynn Flint en Loyd en Floyd hebben een vetoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
Elin, Lex en
Koen
Pim
Siem
Kjell
Stef
Sam
Per
Flynn
Ik noemde Bael dus, en toen keek ie me heel zorgwekkend aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef Fee-nix het volgende:
KD gefeliciteerd! Een derdeZucht.... ikke wil ook... En ik had mooi geraden wie je was
![]()
Elin, Lex en Jur
Elin, Lex en Bael
En van t lijstje van Lamb vind ik Joas echt zooooo leuk.
Hahaha. Maar t klinkt zo lief zoals Rimpelstiltskin die naam afkortquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik noemde Bael dus, en toen keek ie me heel zorgwekkend aan {
Vind ik ook, Bay vind ik ook mooi, maar dan denkt iedereen dat we iets afkorten ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hahaha. Maar t klinkt zo lief zoals Rimpelstiltskin die naam afkort. Is toch een goed argument?
Ik ook! (hij is nu 2.5quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:49 schreef Limone het volgende:
Ik vind Jonas prachtig!
Maar ik weet nog dat 100 jaar geleden toen ik hier lurkte, Jonas 'echt een naam was voor van die witte dunne iele jongetjes'![]()
beide mooie namen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:10 schreef Kleurdoos het volgende:
die meisjesnaam ie we beide leuk vinden, dus van beide de nummer 2, die heb ik hier nog niet gepost
Verder voor mij overduidelijk Lucy
Voor hem Lena
Ik ben sowieso pro Beer! In het Latijn is het Ursquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
beide mooie namen...![]()
en overigens
Beer in scandinavia is Bjorn
Mijn katten heten ninjo en juna. Van juna heb ik nog altijd spijt omdat ik het ook een leuke meisjesnaam vind...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:59 schreef Suikertante het volgende:
Mijn kat heet Nino, vind ik ook nog steeds een hele mooie jongensnaam. Maar ik had er even niet aan gedacht dat ik misschien 9 jaar later nog eens een zoon zou baren
Novanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef bellelena het volgende:
Nog een paar van mijn jongenslijst KD:
Elin, Lex en Iben
Elin, Lex en Imre
Elin, Lex en Joren
Elin, Lex en Marek
Elin, Lex en Novan
Elin, Lex en Philan
(gewoon de n en de e omdraaien!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef Fee-nix het volgende:
Elin, Lex en Jesper![]()
Joren vind ik op zich ook mooi, maar vind ik niet meer kunnen na Joran
Sja, ik ken een Jorn en die krijgt dus constant de vraag of het 'Joran' is.... Maar Joren blijft heel mooi (veel mooier ook dan Joran)! Ik zou t alleen zelf niet meer doen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef bellelena het volgende:
Joren vind ik nog wel kunnen, ik associeer de naam meer met Jorn, maar dan langer uitgesproken
jep, net nog een keerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Mijn katten heten ninjo en juna. Van juna heb ik nog altijd spijt omdat ik het ook een leuke meisjesnaam vind...
En KD, is espen/aspen afgekeurd?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Oh-oh, dan moet ik dus weer aan dat verbouwde meisje denken in Grey's Anatomy. Zeg je Ava of Eva?hahah ik moest zo hard lachen om die tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was idd de scandinavische lijsten af aan t gaan, zitten een paar leuke tussen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/namntoppen/
Misschien heb je hier wat aan KD
haha, been there.. didn't work.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef bellelena het volgende:
Gewoon een rijtje 'gewone' namen noemen met die er tussen neus en lippen tussendoor. En dan over een poosje weer en nog eens, zodat ie stiekem er aan went en het hem bekend voor komt als je dan eens voor het echie de naam gaat opperen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha, been there.. didn't work.
Caelum of Colm vind ik ook mooi
zeker mooi, maar zijn broer heet chris en je kort t denk ik wel vaak af?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef bellelena het volgende:
Hmmmm, dat is wel jammer ja...
Om dan toch maar m'n man erbij te halenDie van mij heet zelf Christophe, misschien is dat wat?
Dat valt mee, het is maar 2 lettergrepen in de uitspraak natuurlijk. Je kunt het ook nog op andere manieren schrijven, dan valt het al minder opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zeker mooi, maar zijn broer heet chris en je kort t denk ik wel vaak af?
t was de telefoon van de moeder!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja echt raar hè! Dat die andere dochter of nicht of wat ze ook was het had opgeslagen in haar telefoon. En het vervolgens met de grootst mogelijke moeite ging oplezen. Was afgeleid van diva, angel en lynn of zoiets?
Ahh jammer dat het dan geen vier knullen werdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 04:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Wijh hadden als jongensnaam Jesper en als meisjesnaam Madee. Maar vond paar weken terug de naam ineens niet meer leuk genoeg dus nu hebben we een.andere meisjesnaam.
Wat is zijn smaak? Hele simpele namen? Lijkt me lastig als je smaak zo ver van die van je partner af staat!quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:59 schreef Kleurdoos het volgende:
afgeschoten hier, Rodin en Odin ook
Ephram, Isai , Efraim,Jethro en Joaquin nu ook
Eh, wtf?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, daar kwam ik ook even voor langs. Wat mij verraste: hoe heet ze? Moment, ik kijk even in mijn telefoon??
Whut?
Dat matcht best leuk iddquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef Kyara het volgende:
Midas was al afgeschoten toch?
de naam dus
*proest*quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef Elmo76 het volgende:
Maarre Mikkel?!?!?!
Met z'n dikke snikkel?
4x verschrikkelijk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:51 schreef Fee-nix het volgende:
Die namen Mans en Rijk heb ik trouwens beide 'gejat' van een redactrice van een van die magazines voor mama's.... weet ff niet meer welke. Maar die heeft vier kinderen. En met erg leuke namen. Rijk, Sake, Jeika en Mans als ik het me goed herinner.
Haha! Nog niet eens aan gedacht! Het is een vrij populaire scandinavische naam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef Elmo76 het volgende:
Maarre Mikkel?!?!?!
Met z'n dikke snikkel?
Dat went zo. Ik dacht bij Lex ook altijd aan grijsgebaarde Sesamstraat-Lex. Da's nu ook over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
4x verschrikkelijk!
Ik kan gewoon geen baby of jongetje voor me zien die/dat Rijk of Rein heet.WAT een ouwe mannennaam!
De oudste zoon v Nadja Hupscher heet ook Rein,ik blijf het zo raar vinden.
Zeg ik,met een kind dat Wolf heet :p
Nou, dan roep ik toch hele andere dingen hoor....quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar andere namen jurre, seppe, foppe,herre, klinkt teveel als een geluid dat je maakt als je iets zwaars op je teen laat vallen.
zo heet t overleden zoontje van een goede vriendin van mequote:
Persoonlijk vind ik Ronja niet leuk,wel voor anderen, Maar meisjenamenhulp is niet nodig dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:10 schreef Vlindur het volgende:
Mijne knalde ook alle namen af en kwam zelf met de meest belachelijke
Gurbe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elin, Lex en Ronja
Elin, Lex en Roan.
klaar
Idem, we waren erg verliefd op Elin, en Lex was een gedoognaam maar ik ben er nu wel verliefd op, gewoon door hemquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef Elmo76 het volgende:
Wij wachten wel even tot we weten wat het wordt.![]()
Intussen zitten we allebei naar namen te zoeken en als we wat leuks zien, dan wordt 'ie voorgelegd aan de ander. En of hij komt op het lijstje als evt. kanshebber of gelijk weg ermee.
Vind het wel beetje frusti. Bij Tirza wisten we de naam gewoon al met 16 weken en waren we er vanaf het moment dat de test positief was van overtuigd dat we een dochter zouden krijgen.
En nu?!![]()
Maarre Mikkel?!?!?!
Met z'n dikke snikkel?
Ow, ja, dan lijkt me dat niet zo'n geslaagde actie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo heet t overleden zoontje van een goede vriendin van me
maar denaam is tof,r andere zoontje heet Elliot,vind ik ook leuk
Oh ik wil de blik op het gezicht van ieder familielid zien als je je kind Judas noemtquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef Grijs het volgende:
Elin, Lex en... (even de bijbel openslaan bij een geslachtsregister):
Jafet, Tubal, Rifat, Kus, Put
, Aram, Mas, Jobab, Reü, Isaak,
(of bij het rijtje bijbelboeken):
Job, Jozua, Joël, Amos, Filemon, Judas, Petrus, Marcus
Overigens willekeurig enkele namen eruit gepikt.
en gefeliciteerd!
zeker mijn schoonouders (predikant en voorzitster Christenunie)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik wil de blik op het gezicht van ieder familielid zien als je je kind Judas noemt
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ken jij toevallig de familie F?
Mijn oma verstond de naam van Midas verkeerd. Dat was al grappig genoeg....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik wil de blik op het gezicht van ieder familielid zien als je je kind Judas noemt
Mena Suvari, American Beauty.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:29 schreef Fee-nix het volgende:
Voor een meisje vind ik Mena heel mooi. Is maar 6 keer gegeven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |