SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Niels en Jurre
Niels en Jorrin/Jorn
Klaar
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vlindur het volgende:
Niels en Jurre
Niels en Jorrin/Jorn
Klaar
Doet me meteen denken aan Tiësto.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Ik zag ergens een Tjester. Ik dacht eerst nog dat het een Friese naam was
Pelle...oké zo lang je niet in Tilburg woont!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...
Ik ken een Tsjesterquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef Limone het volgende:
Ik zag ergens een Tjester. Ik dacht eerst nog dat het een Friese naam was
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeedenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken een TsjesterIk herinner me dat hij eens aangehouden voor fietsen door rood licht en de agent dacht dat hij een valse naam opgaf
Dat is denk ik de gedachte ja, maar ik ik begrijp dat foneties schrijven echt niet. Zijn mensen echt bang dat hun kind Gester, Michaël of Jajden genoemd wordt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeeden
Onderschat dat onvermogen in sociaal-economisch minder gefortuneerde kringen niet!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
Op zaterdag 5 januari 2013 11:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Is een soort Chester dan denk ik? Net als Michael --> Maikel en Jayden --> Djeeden
Dat is denk ik de gedachte ja, maar ik ik begrijp dat foneties schrijven echt niet. Zijn mensen echt bang dat hun kind Gester, Michaël of Jajden genoemd wordt?
Mwah, in dat soort kringen zijn namen zo bijzonder dat ze straks niet eens meer weten hoe ze namen zoals Kees moeten uitspreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Onderschat dat onvermogen in sociaal-economisch minder gefortuneerde kringen niet!
En reed door rood! Arme papaaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:15 schreef Clubsoda het volgende:
De betreffende jongen zat op het gymnasium en woonde in een rijkeluisdorp
Hun wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:47 schreef Clubsoda het volgende:
Zo ken ik mensen die meenden hun kond Uigeeene te hebben genoemd
Lassequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niels en Lasse, Magnus, Pelle, Olof, Mats...
Tsjester krijg ik maar met moeite mijn mond uit... maar ik had vroeger ook nogal last met het woord 'stationnetje'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ken een TsjesterIk herinner me dat hij eens aangehouden voor fietsen door rood licht en de agent dacht dat hij een valse naam opgaf
een zusje van Niels heet ook Lina vind ik. ( of Maaike dusquote:Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
LasseAl vind R dat vast niks. Olof vind ik niet leuk, maar Olaf of Olav wel, maar die is ook al weggestemd door R, net als Gijs
Op Niels' lijstje stond ook nog Thijmen, maar die naam valt deze keer af omdat zijn vriendje zo heet.
En meisjesnamen?Ik vind Sara en Rosa tot nu toe de leukste namen. Maar Sara is zo ontzettend populair inmiddels en Rosa valt af omdat in onze omgeving al een Rosa en een Roos zijn.
Lars en Brittquote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Shandaly het volgende:
Wij hebben de namenboekjes ook weer uit de kast/bieb getrokken, nog 4 maanden om de mooiste naam voor Lars zijn zusje te ontdekken...
Zo apart.. toen ik zwanger was van Lars hadden we een hele lijst meisjesnamen die we wel leuk vonden, en was het juist vreselijk moeilijk om een jongensnaam te verzinnen... en nu mogen we een meisjesnaam... en is het verdorie nog net zo moeilijk, zo niet nog moeilijker!
Ik vind namen als Elin en Yfke wel heel leuk, maar zo heten Lars zijn vriendinnetjes ook al. Ook Iris en Meike vind ik leuk, maar ik 'ken' al broertjes en zusjes in die combinatie (zowel irl als online, en om XXXKarinXXX nu in beide namen na te apen voelt een beetje lullig)
Namen met een S vallen ook af aangezien zowel mijn naam als die van mijn lief daar al mee beginnen, en om dezelfde reden liever ook geen L...
Help?
En Niek niet naar Frankrijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:45 schreef -Spring het volgende:
En Fieke kan beter niet naar Duitsland.
Niels en Jetske/Jitske!
Of Emma.
Wellicht woont ze in Wassenaar en is ze daar de enige met die naam!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef Kleurdoos het volgende:
op mn werk is er weer een collega met een Jayden, ze verklaarde geklozen te hebben voor die naam omdat ze wel van origineel houdt.
Ik moest even mijn proest wegkuchen.
KD kan zo haar eigen lijstjes copy/pasten!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar door hoor:
Elin, Lex en ...
GEEN Fiene doen.quote:
D'Jeedinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar door hoor:
Elin, Lex en ...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Lamb29 het volgende:
Elin, Lex & Jacob
Elin, Lex & Jonah
Elin, Lex & Lasse
Elin, Lex & Just
en ja ik snuffel nog verder
Nou woon ik al veertien jaar in Tilburg, maar ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Pelle...oké zo lang je niet in Tilburg woont!!
Ik denk dat ze het Tilburgs dialect bedoelt, Tilburgers leggen nogal de nadruk op de Lquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou woon ik al veertien jaar in Tilburg, maar ik zie het probleem niet
huhhh??? k ben ook ff een dagje niet online hoor.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar door hoor:
Elin, Lex en ...
De dikke L en het nasale van de Tilburgersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou woon ik al veertien jaar in Tilburg, maar ik zie het probleem niet
Want dan krijg je Paluh?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
De dikke L en het nasale van de Tilburgers. Pelle met een Tilburgs dialect bedoelde ik dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |