Stephen King?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef cafca het volgende:
Triviavraagje: Wie schreef Something in the way she moves?
Ik ben ook eigenlijk een excuusbeveiliger heb ik het idee. Het kantoor ligt in een slechte wijk en er werd vroeger altijd veel ingebroken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik zat meer aan beveiliger oid te denken, is het kranten inscannen. Apart werk voor in de nacht.
george harrisonquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef cafca het volgende:
Triviavraagje: Wie schreef Something in the way she moves?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop het.Ik stond gewoon de hele tijd mezelf in de arm te knijpen. Zo van: dit is een beatle dit is een beatle dit is een beatle. FUCK DIT IS EEN BEATLE. HIJ ZINGT THE BEATLES. EEN BEATLE. BEATLE.
Jammer dat het zo afgezaagd is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is stiekem ook best een tof liedje. Jammer van het publiek.
Simply the best is beterquote:
quote:
Waarom stiekem ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is stiekem ook best een tof liedje. Jammer van het publiek.
Wow really? Cool, tis dat ik nog niet zo heel lang schrijf anders, mocht je mijn werk digitaliserenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Hele oude NRC kranten digitaliseren. (inscannen)
Heel eentonig werk, maar normaal kijk ik een paar films en dan is het wel te doen. Nu met de Top 2000 ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |