SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 21:21:53 ]
Is goed hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké, nou leuk hoor.
Haha misschien wel een plan ja...Ik kom overigens waarschijnlijk alleen op zaterdag maar ik weet niet zeker
Ik laat het weten!
Maakt niet uit, je snapt hemquote:
Heb nog 2 blokjes maar ik draai ze altijd tot lange poepjes maar ik weet niet, het smoken van hasj moet je meer tabak bij doen ofzoquote:
Ja meestal een hele sigaret gaat hier in bij mij danquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb nog 2 blokjes maar ik draai ze altijd tot lange poepjes maar ik weet niet, het smoken van hasj moet je meer tabak bij doen ofzo
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Zal ik weer wat GIFjes posten of niet? Gewoon, voor het vermaak zeg maar.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
How 'bout a no!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Maar ik mag datquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Net als jij met ''die hotel''
En dan wel bezwaar maken als jij iets anders neerzet..
Nee, ik woon bij Rotterdamquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja meestal een hele sigaret gaat hier in bij mij dan.
Donderdag naar de Prix in Amsterdam geweest ken je die shop?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
How 'bout a no!
Vertel eens wat over jezelf
Dan woon je dicht bij OmgevallenFlatquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij Rotterdam
Nog nooit in shop geweest in Amsterdam..
Rook altijd wiet
Alles. Stel je eens voor. Wat doe je in het dagelijks leven, wat zijn je dromen in het leven, wat vind je van vrouwelijke hanenkammenquote:
Moet je toch echt een keer naar de Prix gaan en geen Rotterdams accent opzetten hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij Rotterdam
Nog nooit in shop geweest in Amsterdam..
Rook altijd wiet
Ik heb geen Rotterdams accentquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Moet je toch echt een keer naar de Prix gaan en geen Rotterdams accent opzetten haha!
Weet jij waarom ik deze reeks nooit meer automatisch volg?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
How 'bout a no!
Vertel eens wat over jezelf
Whutquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles. Stel je eens voor. Wat doe je in het dagelijks leven, wat zijn je dromen in het leven, wat vind je van vrouwelijke hanenkammen
quote:
Ik zit nu op de iPad dus dat typt niet zo makkelijk/snel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles. Stel je eens voor. Wat doe je in het dagelijks leven, wat zijn je dromen in het leven, wat vind je van vrouwelijke hanenkammen
Appel moet weer vooraan staanquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hadden we bij Huppel in de auto afgelopen zaterdag
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Gewoon.
Is dat lekker. Ik mis rekorderlig, ik zoe een vervangingquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Gewoon.
Oh datquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Gewoon.
Smaakt naar zure matten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat lekker. Ik mis rekorderlig, ik zoe een vervanging
Linkquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echte bazen weten. Ik heb er ooit eens in KLB een mooie post an gewijd
Haha okequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh dat
Ja vast wel, wel eens op feestjes gehad ofzoMaar ik koop het niet bewust zelf
Ik niet, want ik vind zure matten lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na 1 slokje kijk je zo?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echte bazen weten. Ik heb er ooit eens in KLB een mooie post an gewijd
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na 1 slokje kijk je zo?
[ afbeelding ]
Zure matten zijn heerlijk jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, want ik vind zure matten lekker.
Ja hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha oke. Wel een sterke (niet in de zin van alcohol) smaak
Ik wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na 1 slokje kijk je zo?
[ afbeelding ]
Zure matten kan je ook zo'n post aan wijdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
KLB / De lippen, jongen de lippen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar smaakt dit dus naarquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zure matten zijn heerlijk ja
verder vind ik andere snoep niks
Ja, ontzettendquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik ben kaal gr grquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
DAT zijn vrouwelijke hanenkammen.
Bij wie bungelt het hier ook, dames? Wees maar eerlijk!
I beg your pardonquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop hier bij niemand.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Zeker ook lekker luchtig met wijde boxershort aan danquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Een hanekam van je schaamhaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat niet om je haar, schatje, maar om de lippen
Ohquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat niet om je haar, schatje, maar om de lippen
Ja dacht ikquote:
Kan gebeurenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Die tim kiest z'n gespreksonderwerpen wel uit hier op jong![]()
Precies, er zijn hier minderjarige jongentjes die dit misschien niet aankunnen jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Die tim kiest z'n gespreksonderwerpen wel uit hier op jong
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan gebeuren
[..]Nee, maar msacras is behoorlijk aangeslagen. Ik denk dat dit wel indruk heeft gemaakt op haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen problemen mee hoor
Op mijn twaalfde had ik al stiekem een playboy gestolenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, er zijn hier minderjarige jongentjes die dit misschien niet aankunnen ja
kinkyquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op mijn twaalfde had ik al stiekem een playboy gestolen
Valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, maar msacras is behoorlijk aangeslagen. Ik denk dat dit wel indruk heeft gemaakt op haar.
Ja nou heerlijk, door de TT heb ik zin om naar de coffeeshop te gaanquote:
Ik had ook al zin in een jointquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja nou heerlijk, door de TT heb ik zin om naar de coffeeshop te gaanwat is deze
Wel voor op playstationquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:44 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wie heeft hier Call of Duty Black Ops 1 op de pc?
Mijn zege heb jequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had ook al zin in een joint. En msacras/ik kwamen met het idee voor 4/5/6jan misschien?
Ik op XBox en pc, op pc is echt raar :Squote:
ja ik snap het, moet je even vragen dan hequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, even aan Taex vragen. Je kan wel raden waarom.
Oja, ik heb z'n WA natuurlijk ook, en de groeps-WA natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik snap het, moet je even vragen dan he
Haha ben je blond ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, ik heb z'n WA natuurlijk ook, en de groeps-WA natuurlijk
Wat ging er aan deze vraag vooraf?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef LETMEIN het volgende:
Maar, waarom zou ik dingen over mijzelf gaan posten bij wildvreemden?
Ik voor op playstation maar ik heb geen ps, ik deel hem met een vriend zegmaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik op XBox en pc, op pc is echt raar :S
Niet doen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik voor op playstation maar ik heb geen ps, ik deel hem met een vriend zegmaar.
Ik was wel bezig met m downloaden voor op pc, maar toen crashte mn computer
Ik zou wat over mijzelf gaan vertellen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat ging er aan deze vraag vooraf?
Je zou het haast denkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha ben je blond ofzo
Wat heb ik daaraan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou wat over mijzelf gaan vertellen...
Maar is grapje, ik zal straks wat posten.
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké. Zouden ze het ook op de wii hebben?
Wel ik was 3e van de wereld met WarRockquote:
Ja maar je hebt daar 'rules'quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Graphics JWZ!
Hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wel ik was 3e van de wereld met WarRock
Geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wel ik was 3e van de wereld met WarRock
Op wii is focking raar ik zeg het je eerlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]Dat ga ik proberen. Ik heb thuis alleen een wii en een pc ds ja
Dank jequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha verder ben je wel lief hoor
Ik zweer hetquote:
Is echt zoquote:
Wapens op 8th slot permanentquote:
Alleen de Famas zegt me iets, verder niets.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is echt zo
Had aiaw retail
Minigun retail
en golden famas retail
Maar toen het weer van nexon werd ging er iets mis met mijn account migration...
Jij ook hoorquote:
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vervloek, dat is bijna bij mij om de hoek.
Ik had er 900 euro in totaal aan uitgegevenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen de Famas zegt me iets, verder niets.
[..]
Jij ook hoor
Kan ik me voorstellen, haha. Krijg ik er zeker zo'n plastic opzetstuk in de vorm van een pistool bijquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Op wii is focking raar ik zeg het je eerlijk
Die krijg je er serieus bijquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, haha. Krijg ik er zeker zo'n plastic opzetstuk in de vorm van een pistool bij
Ik woon in een dorpje in de buurt van Doetinchem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vervloek, dat is bijna bij mij om de hoek.
Omdat ze tegenwoordig veel te veel op TV zijn en klinken als mensen op de Zonnebloemquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpje in de buurt van Doetinchem.
Ken je vast wel?
Zal dat filmpje is zoekenquote:
Doetinchem ken ik wel!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken je vast wel?
ah ja dat is wel een reden om ze te haten jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig veel te veel op TV zijn en klinken als mensen op de Zonnebloem![]()
![]()
![]()
gezelligquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken je vast wel?
De Koekendaal?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken je vast wel?
Ken je Suzan?quote:
Daar kom ik wel eens met de tram.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken je vast wel?
jij harteloos persoonquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig veel te veel op TV zijn en klinken als mensen op de Zonnebloem![]()
![]()
![]()
Google Mapsquote:
quote:
Apeldoorn heeft meer dan 150.000 inwoners, dus die kan is vrij klein. En nee, ik ken ook geen "een" Suzan.quote:
Dat muziekje erbij ook echtquote:
Nu ban ik jou gr grquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Nou enquote:
Oh XDquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn heeft meer dan 150.000 inwoners, dus die kan is vrij klein. En nee, ik ken ook geen "een" Suzan.
Mooi hequote:
Het is een jonge knipoogquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bedankt dat je een ouwe mannenknipoog naar me stuurde
Black en Yellowquote:
Check m'n geboortedatum maar eens xdquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar denken mijn hersenen anders over
Ik ben veels te goed.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Black en Yellow
Nou moet ik zeggen dat ik zelf een verschrikkelijke COD-speler ben, meestal schiet ik gewoon maar een beetje in het wilde weg en hoop ik dat ik mensen raak. Ik krijg er altijd teveel adrenaline van. Alleen in Nuke Town ben ik baas en ben ik wel goed.
Ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Check m'n geboortedatum maar eens xd
Haha ik kan het zelf niet thuis spelen dus dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik ben veels te goed.
Ben ook veels te verslaafd, ik moet echt is stoppen met gamen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Black en Yellow
Nou moet ik zeggen dat ik zelf een verschrikkelijke COD-speler ben, meestal schiet ik gewoon maar een beetje in het wilde weg en hoop ik dat ik mensen raak. Ik krijg er altijd teveel adrenaline van. Alleen in Nuke Town ben ik baas en ben ik wel goed.
Niet twijfelen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik geef je het voordeel van de twijfel
Heb je niet heel toevallig nog WarRock of Combat Arms op je pc staan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ik kan het zelf niet thuis spelen dus dat scheelt wel.
Wel speel ik thuis Tomb Raider op PC, daar ben ik wel erg goed in, al zeg ik het zelf.
Door te twijfelen denk je beter na over keuzes die je maakt die de rest van je leven kunnen beïnvloedenquote:
Nee sorry, sowieso is m'n pc nu gecrasht dus ben ik alles kwijt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Heb je niet heel toevallig nog WarRock of Combat Arms op je pc staan?
Uhhhh...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Door te twijfelen denk je beter na over keuzes die je maakt die de rest van je leven kunnen beïnvloeden
FarmVille XDXDquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee sorry, sowieso is m'n pc nu gecrasht dus ben ik alles kwijt.
Opzich niet erg want de hard drive was toch helemaal vol en nu kan ik weer lekker opnieuw beginnen met een schone computer
Vroeger.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Iemand nog toevallig WarRock op de pc?
ik las meissie en dacht daar doe je ook lang over danquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
lol ik ben al 1 uur bezig met deze missie
GVDquote:
Ik krijg altijd elke dag 4x een uitnodiging van dezelfde persoonquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Krijg altijd zo'n melding op facebook wie zulke dingen speelt, sta jij altijd bij
Echt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Krijg altijd zo'n melding op facebook wie zulke dingen speelt, sta jij altijd bij
die uitnodigingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg altijd elke dag 4x een uitnodiging van dezelfde persoon
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Twijfelen tussen weg A en weg B kan je toekomst voor eeuwig bepalen
Hoe?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb alle uitnodigingen geblokkeerd
hall0nquote:
Misschien nog een keertje downloaden.quote:
Ook ergerlijk ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik krijg altijd elke dag 4x een uitnodiging van dezelfde persoon
Ja serieusquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt?Ik heb dat nog nooit gespeeld
Hoiquote:
Natuurlijk, twijfelen bepaald je leven, soms word je er gek van maar uiteindelijk zal je keuze het waard zijn, of niet. Dat kan natuurlijk ook.quote:
Download nu?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Misschien nog een keertje downloaden.
[..]
Ook ergerlijk ja.
[..]
Ja serieus
gvdquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Misschien nog een keertje downloaden.
[..]
Ook ergerlijk ja.
[..]
Ja serieus
Alles heeft zo zijn voor en nadelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Natuurlijk, twijfelen bepaald je leven, soms word je er gek van maar uiteindelijk zal je keuze het waard zijn, of niet. Dat kan natuurlijk ook.
WarRockquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Download nu?![]()
WarRock?![]()
Duurt nog geen 5 - 10 min
Ik weet glitches die niemand anders weetquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
WarRock1 en al hacks en glitches
Uiteindelijk moet je toch alle keuzes voor jezelf makenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn voor en nadelen.
Dan nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik weet glitches die niemand anders weet
Hackers zijn trouwens gone
Als jij mij een tijdelijk account geeft?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Download nu?![]()
WarRock?![]()
Duurt nog geen 5 - 10 min
Ik denk echt dat jij een jongon bent omdat je WR kentquote:
Je kan er zo 1 maken!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als jij mij een tijdelijk account geeft?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij een jongon bent omdat je WR kent
Je hebt er geen 2?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je kan er zo 1 maken!
Ik heb ook maar lvl 6 ofzo omdat ik mijn main kwijt ben
Kom je ook WarRocken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
Nou. Wat een leuke onderwerpen hier.
Je had wel een mooie UI gisterquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
We hadden het net nog over omgekeerde hanenkammenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
Neequote:
Wasda?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Kom je ook WarRocken?
Een mod die WR speelt is baas JWZ 035
quote:
Maak een voor mij pls, mijn email is in gebruik. Als jij voor mij maakt download ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee
Maak ff 1 onder downloaden?
Ja ja, met bijpassende ondertitel en signature.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had wel een mooie UI gister
Ik maak nuquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maak een voor mij pls, mijn email is in gebruik. Als jij voor mij maakt download ik.
Je staat in mn foboquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ja, met bijpassende ondertitel en signature.
Oh. Goed onderwerp gemist.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hadden het net nog over omgekeerde hanenkammen
Het niveau op deze zaterdagavond ligt redelijk laag ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef Oerbeer het volgende:
Net zo mooi als jouwnquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had wel een mooie UI gister
Komt omdat Appel er niet is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Het niveau op deze zaterdagavond ligt redelijk laag ja.
Tevens hallo
Niet zo gek ook, vind ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Tevens hallo
quote:
Hallo schone deerne.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Tevens hallo
Ik ga hem missen andersquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want met Appel is het niveau zo hoog
Het snelheidsniveau welquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want met Appel is het niveau zo hoog
Mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima, beetje hersendood van werk maargoed
Nu kan je tenminste normaal met elkaar communicerenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het snelheidsniveau wel![]()
Het is rustig vandaag.
ja ik ook, anders verveel ik mequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
MooiIk blijf thuis vanavond gewoon FOK!ken op een zaterdagavond
Is dat LB ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had me oerbeer toch net iets mannelijker voorgesteld
ahw is dat LB? wat liefffffquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een pruik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto posten zonder toestemming in een topicquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Jaquote:
Heeft mn toestemming via DM gekregenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Foto posten zonder toestemming in een topic
En je was kaal van onder? Zozoquote:
Oh jammer, dacht ik eindelijk een mod te verbeterenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heeft mn toestemming via DM gekregen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
En je was kaal van onder? Zozo
jammer hequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh jammer, dacht ik eindelijk een mod te verbeteren
Ik wist dat die smiley je enige reactie wasquote:
Dat hoor ik echt veel hier.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat je al in de 30 was
Oh dat had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef msacras het volgende:
[..]
16 jaar, 10 maanden en 21 dagen.
Leuk leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef msacras het volgende:
[..]
16 jaar, 10 maanden en 21 dagen.
Niet zo gek ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wist dat die smiley je enige reactie was
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat hoor ik echt veel hier.
[..]
Oh dat had ik niet verwacht.
Ik dacht het ookquote:
Wat wil je dat ik daarop zeg dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wist dat die smiley je enige reactie was
Sawry maar ze zei zelf net dat ze kaal van onder wasquote:
"Ja schat ik ben dat, wil je zien?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik daarop zeg dan?
zo raar is dat toch nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Sawry maar ze zei zelf net dat ze kaal van onder was
Dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Onwijsquote:
Dat verwacht men van mij ook altijd. Ik ben helemaal niet oud jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
"Ja schat ik ben dat, wil je zien?![]()
"
Dus jij ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo raar is dat toch niet
maar wel kaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat verwacht men van mij ook altijd. Ik ben helemaal niet oud ja
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
"Ja schat ik ben dat, wil je zien?![]()
"
Spijtigquote:
Dan sla ik jou overquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik heb een struikengewas...
Lijkt me niks raars aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Sawry maar ze zei zelf net dat ze kaal van onder was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |