SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 21:21:53 ]
Is goed hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké, nou leuk hoor.
Haha misschien wel een plan ja...Ik kom overigens waarschijnlijk alleen op zaterdag maar ik weet niet zeker
Ik laat het weten!
Maakt niet uit, je snapt hemquote:
Heb nog 2 blokjes maar ik draai ze altijd tot lange poepjes maar ik weet niet, het smoken van hasj moet je meer tabak bij doen ofzoquote:
Ja meestal een hele sigaret gaat hier in bij mij danquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb nog 2 blokjes maar ik draai ze altijd tot lange poepjes maar ik weet niet, het smoken van hasj moet je meer tabak bij doen ofzo
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Zal ik weer wat GIFjes posten of niet? Gewoon, voor het vermaak zeg maar.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
How 'bout a no!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef LETMEIN het volgende:
Maar ik mag datquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Net als jij met ''die hotel''
En dan wel bezwaar maken als jij iets anders neerzet..
Nee, ik woon bij Rotterdamquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja meestal een hele sigaret gaat hier in bij mij dan.
Donderdag naar de Prix in Amsterdam geweest ken je die shop?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
How 'bout a no!
Vertel eens wat over jezelf
Dan woon je dicht bij OmgevallenFlatquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij Rotterdam
Nog nooit in shop geweest in Amsterdam..
Rook altijd wiet
Alles. Stel je eens voor. Wat doe je in het dagelijks leven, wat zijn je dromen in het leven, wat vind je van vrouwelijke hanenkammenquote:
Moet je toch echt een keer naar de Prix gaan en geen Rotterdams accent opzetten hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij Rotterdam
Nog nooit in shop geweest in Amsterdam..
Rook altijd wiet
Ik heb geen Rotterdams accentquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Moet je toch echt een keer naar de Prix gaan en geen Rotterdams accent opzetten haha!
Weet jij waarom ik deze reeks nooit meer automatisch volg?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
How 'bout a no!
Vertel eens wat over jezelf
Whutquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles. Stel je eens voor. Wat doe je in het dagelijks leven, wat zijn je dromen in het leven, wat vind je van vrouwelijke hanenkammen
quote:
Ik zit nu op de iPad dus dat typt niet zo makkelijk/snel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles. Stel je eens voor. Wat doe je in het dagelijks leven, wat zijn je dromen in het leven, wat vind je van vrouwelijke hanenkammen
Appel moet weer vooraan staanquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hadden we bij Huppel in de auto afgelopen zaterdag
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Gewoon.
Is dat lekker. Ik mis rekorderlig, ik zoe een vervangingquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Gewoon.
Oh datquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Gewoon.
Smaakt naar zure matten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat lekker. Ik mis rekorderlig, ik zoe een vervanging
Linkquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echte bazen weten. Ik heb er ooit eens in KLB een mooie post an gewijd
Haha okequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh dat
Ja vast wel, wel eens op feestjes gehad ofzoMaar ik koop het niet bewust zelf
Ik niet, want ik vind zure matten lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na 1 slokje kijk je zo?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echte bazen weten. Ik heb er ooit eens in KLB een mooie post an gewijd
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Na 1 slokje kijk je zo?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|