SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
Laatste post vorige draadje:Ja en Ja. Al is het zonder mensen die je kent (op teamspeak e.d.) een stuk minder imo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef baasvandemaffia het volgende:
Is payday the heist een beetje leuk? kan je dan met 4 man online?
Nog over To The Moon, sale duurt nog aardig wat dagen, be patient (en anders halen op laatste dag).![]()
Wat kan je nou met zo'n achievement?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Payday lijkt me wel aardig als ik met iemand kan meedoen in dat 4-pack, dan is het maar 3 euro nogwat. Iemand?![]()
Sry heb um al, destijds met hele groep van teamspeak gekocht en gespeeld hehe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
Payday lijkt me wel aardig als ik met iemand kan meedoen in dat 4-pack, dan is het maar 3 euro nogwat. Iemand?
Zit zelf over de X Superbox na te denken... lol.![]()
Gooi nog een minecraft account erin voor de liefhebber.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Gooi nog een minecraft account erin voor de liefhebber.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
I willquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef VelitoX het volgende:
Laatste post vorige draadje:
[..]
Ja en Ja. Al is het zonder mensen die je kent (op teamspeak e.d.) een stuk minder imo.
Nog over To The Moon, sale duurt nog aardig wat dagen, be patient (en anders halen op laatste dag).
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Nu nog kijken hoe dat moetquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat is idd wel handig om te doen als je verder wilt komen dan de eerste sector.Had al wel zonder upgrade sector 5 gehaald, was ook een achievement blijkbaar, zonder ship upgrades... Daarom kwam ik erachter dat je dat kon
![]()
Jaaa, dansen! dansen!![]()
heb er twee, gebruik er eigenlijk maar 1.quote:
Voor GTA IV complete ed. Mag je hem hebben.
[ Bericht 5% gewijzigd door SosuaCafe op 29-12-2012 20:35:27 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
En toen vond ik ineens Braid in mijn giftbox
Ben trouwens klaar met kopen, heb mijn budget sowieso al overschreden. Volgende sale maar eens binnen budget blijven
Payday is leuk voor een paar uurtjes maar heeft zeker niet de 'replayability' van een L4D2 (bijv).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Quote John Wells: "Infinite replay value"quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef JimmyJames het volgende:
Payday is leuk voor een paar uurtjes maar heeft zeker niet de 'replayability' van een L4D2 (bijv).haha. Erg veel om te unlocken, al ben je het wel eerder zat idd
.
![]()
Wordt L4D2 nog veel gespeeld? Ik wil hem namelijk aanschaffen, maar als er te weinig mensen zijn vind ik het zonde om te kopen.ⁿڻⁿ![]()
Er zijn nog zat mensen die het spelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wordt L4D2 nog veel gespeeld? Ik wil hem namelijk aanschaffen, maar als er te weinig mensen zijn vind ik het zonde om te kopen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Speel zelf ook nog heel af en toe l4d2, nooit echt veel gedaan, maarja als je het hebt gewonnen.....
![]()
Doen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Quotidien het volgende:
Ben aan het overwegen Oblivion aan te schaffen.![]()
Wordt nog veel gespeeld, hier sowieso bijna elke avond.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wordt L4D2 nog veel gespeeld? Ik wil hem namelijk aanschaffen, maar als er te weinig mensen zijn vind ik het zonde om te kopen.![]()
Nee, topgame!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Uitprinten en op je voorhoofd plakken als je met je matties naar de kroeg gaat. Chica's zullen om je modderworstelen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat kan je nou met zo'n achievement?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Wellicht leuk om een eindejaarslijstje te maken?
Criteria: van welke 5 games heb jij dit jaar het meeste genoten? Hoeft dus niet in 2012 te zijn uitgekomen.
Mijn top 5:
1. Awesomenauts
2. Dishonored
3. Cave Story+
4. The Walking Dead
5. The Book of the Unwritten Tales
[ Bericht 2% gewijzigd door Salt_Seafood op 29-12-2012 22:27:33 ]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Voor die 5 euro is het zeker meer dan de moeite. Ik heb 'm gekocht voor 50 euro (+ Knight of the nine en Shiv. Isles voor om en nabij de 30 euro p.s.) en dat was het waardquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:42 schreef Quotidien het volgende:
Ben aan het overwegen Oblivion aan te schaffen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik hoef geen chica's. Maar ik kan er wel stoer mee doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Uitprinten en op je voorhoofd plakken als je met je matties naar de kroeg gaat. Chica's zullen om je modderworstelen!
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Stoer doen met achievements?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik hoef geen chica's. Maar ik kan er wel stoer mee doen![]()
![]()
Ik heb een vraag, ik heb call of duty modern warfare 3 gekocht, en hij slaat de demo's van m'n theater filmpjes op in een steam map, maar de hele filmpjes kan ik nergens vinden.. en het neemt toch wel wat ruimte in op mijn C schijf, heeft iemand dit toevallig ontdekt waar ik deze kan vinden en verwijderen?
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Ik had ook heel veel achievements in WoW, daar schep ik nu nog steeds over op!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Stoer doen met achievements?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Succes ermee hequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik had ook heel veel achievements in WoW, daar schep ik nu nog steeds over op!![]()
1. Assassin's Creed 3quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Criteria: van welke 5 games heb jij dit jaar het meeste genoten? Hoeft dus niet in 2012 te zijn uitgekomen.
Mijn top 5:
1. Awesomenauts
2. Dishonered
3. Cave Story+
4. The Walking Dead
2. Borderlands 2
3. Skyrim
4. Dishonored
5. Sleeping DogsSteam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
hmmquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef vaagjunior het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb call of duty modern warfare 3 gekocht, en hij slaat de demo's van m'n theater filmpjes op in een steam map, maar de hele filmpjes kan ik nergens vinden.. en het neemt toch wel wat ruimte in op mijn C schijf, heeft iemand dit toevallig ontdekt waar ik deze kan vinden en verwijderen?
toevallig ergens onder:
<steam installatiefolder>/steamapps/common/ call of duty mw3 ?
anders verwacht ik dat je ze in je my documenten/ my games terug kan vinden?![]()
in willekeurige volgorde:quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn top 5:
1. Awesomenauts
2. Dishonored
3. Cave Story+
4. The Walking Dead
Far cry 3
Cities in motion
Worms world party
the witcher 2 (voor zover ik dat mee kan tellen met een uur op de klok ofzo :p)
en dan zijn er vast nog wel meer maar die kan ik mij niet herinneren![]()
![]()
In die map die jij noemde staan dus die demo files, dat zijn files van 2 mb per video dus dat zijn niet de hele video's ik weet zeker dat ze ergens worden opgeslagen.. want ik ben in een paar dagen iets van 1,5 gb kwijt zonder wat geinstalleerd te hebben, in my documenten vind ik ze ook niet terug, dit hadden ze wel duidelijker kunnen aangeven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm
toevallig ergens onder:
<steam installatiefolder>/steamapps/common/ call of duty mw3 ?
anders verwacht ik dat je ze in je my documenten/ my games terug kan vinden?1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Ha zie hier een loser zonder achievements!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Stoer doen met achievements?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Hoe is de mp eigenlijk van FC3?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
in willekeurige volgorde:
Far cry 3
Cities in motion
Worms world party
the witcher 2 (voor zover ik dat mee kan tellen met een uur op de klok ofzo :p)
en dan zijn er vast nog wel meer maar die kan ik mij niet herinneren<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
geen idee, ik ben geen mp player (meer)quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoe is de mp eigenlijk van FC3?![]()
Ik weet niet of dat dezelfde map is als je screenshots, maar bij mij zitten die bijv. hier:quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
In die map die jij noemde staan dus die demo files, dat zijn files van 2 mb per video dus dat zijn niet de hele video's ik weet zeker dat ze ergens worden opgeslagen.. want ik ben in een paar dagen iets van 1,5 gb kwijt zonder wat geinstalleerd te hebben, in my documenten vind ik ze ook niet terug, dit hadden ze wel duidelijker kunnen aangeven.
D:\Program Files (x86)\Steam\userdata\65758017\760\remote\gamevanscreenshots
Totally randomn, maar een keertje met Google gevonden.![]()
Far Cry 3
Dota 2
Dishonored
Need for Speed Most Wanted 2012
Left4Dead 2 (Ondanks de kut community alsnog erg veel gespeeld dit jaar)![]()
Assassin's Creed II
Skyrim
Diablo III (verslavingsgevoelig voor grindgames)
The Walking Dead
Left4Dead2My hovercraft is full of eel.![]()
Hum ik denk in willekeurige volgorde: Starcraft 2, Crusader Kings 2, Hotline Miami, Frozen Synapse en L4D2. Slechts twee hiervan zijn dit jaar uitgekomenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
1. STALKER Shadow of chernobylquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Metonae het volgende:
[..]
1. Assassin's Creed 3
2. Borderlands 2
3. Skyrim
4. Dishonored
5. Sleeping Dogs
2. STALKER Call of prypyat
3. Far cry 3
4.Guild wars 2
5. Xenoblade chronicles/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Zo te horen moet ik Crusader Kings 2 ook maar eens in de gaten houden. Hoeveel % issie eigenlijk geweest?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik heb hem gescoord voor 8¤ bij GMG maar hij is ook vaak 10¤ op steam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo te horen moet ik Crusader Kings 2 ook maar eens in de gaten houden. Hoeveel % issie eigenlijk geweest?
GMG zou hem vandaag trouwens voor -75% in de uitverkoop doen maar daar is kennelijk een kink in de kabel gekomen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Oh boy Trainsimulator
[ afbeelding ]![]()
![]()
Allemaal ff Train Sim stemmen voor de volgende CC. Een aantal van die uitbreidingen staan nog op het verlanglijstje![]()
![]()
Games waarvan ik het meest genoten heb dit jaar
1.Counterstrike 1.6
2. Fifa 13
3. Resident evil 5
4. Spec Ops The Line
5. Battlefield 3
Vanaf 3 tot 5 heb ik niet bijzonder veel gespeeld eigenlijk
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
1. Skyrim
By far het beste wat ik gespeeld heb, beste spel ooit gemaakt ook. Verder heb ik niet zoveel games gespeeld eigenlijk, pas sinds een maand weer actief. Maar dan zouden Battlefield 3, Crysis 2 en Red Dead Redemption er ook instaan.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
fifa13.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn top 5:
1. Awesomenauts
2. Dishonored
3. Cave Story+
4. The Walking Dead
Left4dead2
borderlands 2
Civilization
Battlefield 3
in random order![]()
En verdorie vergeet ik toch bijna Medieval II: Total War. Fantastisch spel ook, je wordt er verdomd nationalistisch van.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Planetside 2
Spec ops
Guild Wars 2
Rocksmith
War of the Roses/Chivalry
Battlefield 3 hoort er eigenlijk ook ergens tussen maar dat heb ik maar 200 uur gespeeld terwijl ik al 130 in planetside2 heb zitten valt bf3 buiten de boot(die 130 is over 1.5 maand) dusch.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Jullie waren gewoon saai, en dat spel al zo snel zat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Quote John Wells: "Infinite replay value"haha. Erg veel om te unlocken, al ben je het wel eerder zat idd
.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

GMG checkout lijkt plat te liggen, wil voor 3,50¤ Spect Ops kopen maar op deze manier lukt het nietwat een prijs trouwens, kun je net aan een gare iOS game voor kopen
edit: gelukt
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Nog beter dan train simulator, die gameplayquote:Op zondag 30 december 2012 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik heb op farm simulator gestemd![]()
![]()
Willekeurig:
Bioshock (replay)
Frozen Synapse
CoD:MW3
Portal 2 (replay en testing initiative)
Mark of the Ninja (poep, helemaal vergeten)
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
25 euro voor skyrim.12 euro..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Vorig jaar hadden ze toch iets met kolen en Team Fortress 2? Is dat dit jaar weer zo?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
nope, er valt alleen een badge te verdienen, maar daar krijg je geen korting mee ofzoquote:Op zondag 30 december 2012 10:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Vorig jaar hadden ze toch iets met kolen en Team Fortress 2? Is dat dit jaar weer zo?![]()
heb er 45 uur inzittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef JimmyJames het volgende:
Payday is leuk voor een paar uurtjes maar heeft zeker niet de 'replayability' van een L4D2 (bijv).
There are only 151 Pokémon.![]()
3D mark vantage klinkt wel goed. alleen, hoe vaak gebruik je het? Lijkt me niet echt voor normale consumenten toch?There are only 151 Pokémon.![]()
Is Skyrim toch nog wel waard johquote:Dat spel biedt zoveeeeeeeeeeeeel uren speelplezier man. Dat is die 25 euro nog wel waard vind ik
![]()
![]()
Ik heb weer een game gegift gekregen, ik moet binnenkort toch eens ff een game terugsturen naar die gozerIs al de 3e game
![]()
![]()
Is eigenlijk puur om je hardware te meten en te tweakenquote:Op zondag 30 december 2012 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
3D mark vantage klinkt wel goed. alleen, hoe vaak gebruik je het? Lijkt me niet echt voor normale consumenten toch?Dus als je het leuk vind om te overclocken etc. is 5 euro een koopje
![]()
![]()
ben niet echt een overklockerquote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is eigenlijk puur om je hardware te meten en te tweakenDus als je het leuk vind om te overclocken etc. is 5 euro een koopje
vind het wel leuk om prestaties te kijken van nieuwe videokaarten en processors op van die tech sites zeg maar, maar ik ben absoluut geen sleutelaar... dus niet voor mij.
Is gewoon voor benchmarks, kan je zien hoe beest je PC is.quote:Op zondag 30 december 2012 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
3D mark vantage klinkt wel goed. alleen, hoe vaak gebruik je het? Lijkt me niet echt voor normale consumenten toch?
Maar als je nooit van het programma hebt gehoord, heb je het waarschijnlijk niet nodig.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Crusader Kings II voor 7¤.
http://www.greenmangaming(...)y/crusader-kings-ii/
God & Kings gekocht voor 3.15¤ op dezelfde site. Nu nog CIV5 kopen om hem te kunnen spelen
[ Bericht 35% gewijzigd door JimmyJames op 30-12-2012 14:15:52 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ligt de website eruit, of ligt het aan mij?Chocoladetaartjes.
Hier doet 'ie het ook niet.quote:Op zondag 30 december 2012 15:05 schreef Xaryna het volgende:
Ligt de website eruit, of ligt het aan mij?My hovercraft is full of eel.![]()
Zou er zo'n supersale zijn uitgekomen dat de site overbelast raakte?quote:
Chocoladetaartjes.
Hij staat er op voor 4,49? heb je een kortingscode dan?quote:Op zondag 30 december 2012 14:06 schreef JimmyJames het volgende:
Crusader Kings II voor 7¤.
http://www.greenmangaming(...)y/crusader-kings-ii/
God & Kings gekocht voor 3.15¤ op dezelfde site. Nu nog CIV5 kopen om hem te kunnen spelen
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
GMG30-DPLIM-DN831quote:Op zondag 30 december 2012 15:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij staat er op voor 4,49? heb je een kortingscode dan?
30% kortingSteam: Metonae
Was het maar Mass Effect 3 die op Steam stondquote:Op zondag 30 december 2012 16:38 schreef Eenskijken het volgende:
bah wint mass effect 3 van company of heroes
blasmphemy !![]()
![]()
http://store.origin.com/s(...)D.257846700/sac.truequote:Op zondag 30 december 2012 16:48 schreef JimmyJames het volgende:
Is er voor de PC geen Mass Effect collection met alle delen?![]()
Zeker doen voor dat absurd lage bedrag. Het is één van mijn favoriete games.quote:Hopelijk gaat die een keer flink in de aanbieding want 1+2 los kopen lijkt me niks.quote:Op zondag 30 december 2012 16:50 schreef VelitoX het volgende:
http://store.origin.com/s(...)D.257846700/sac.truePlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Die staan min of meer los van elkaar (ze delen wel hetzelfde universum) en bovendien vinden veel mensen NV een stuk beter.quote:Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Op 1e Kerstdag wassie 50% off (samen met de hele origin catalog), dus gok dat zo'n deal nog wel een tijdje zal duren...quote:[..]
Hopelijk gaat die een keer flink in de aanbieding want 1+2 los kopen lijkt me niks.![]()
oh, lolquote:Op zondag 30 december 2012 16:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Was het maar Mass Effect 3 die op Steam stond![]()
my bad.
@ Quotidien, Fallout 3 halen dan, GOTD (decade) zo'n beetje voor veel mensen..
Zeker weten halen man.quote:
Die spellen blijven echt geweldig. Zeker met wat mods erbij![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 17:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh, lolmy bad.
@ Quotidien, Fallout 3 halen dan, GOTD (decade) zo'n beetje voor veel mensen..
![]()
![]()
![]()
Vind het verhaal van Fallout 3 veel beter, maar de wapens, facties en de quests vind ik weer veel leuker bij Fallout New Vegas.quote:Op zondag 30 december 2012 16:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die staan min of meer los van elkaar (ze delen wel hetzelfde universum) en bovendien vinden veel mensen NV een stuk beter.
Alleen het jammere is van New Vegas tegenover Fallout 3. Is dat je met Fallout 3 wel door kan gaan met het spel als je Broken Steel heb. Met New Vegas kan je dat helemaal niet ook al heb je alle DLC's
Maarja als je op de pc speelt heb je daar weer een mod voor![]()
![]()
Ik wil sowieso nog een spelletje van onder de 5 euro kopen, alleen F:NV doe ik toch maar niet aangezien ik Fallout 3 echt ruk vond. Iemand suggesties?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik heb hem nog niet uitgespeeld. Ik hoorde dat hij dan de save game voor de laatste quest pakte?quote:Op zondag 30 december 2012 17:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Alleen het jammere is van New Vegas tegenover Fallout 3. Is dat je met Fallout 3 wel door kan gaan met het spel als je Broken Steel heb. Met New Vegas kan je dat helemaal niet ook al heb je alle DLC's![]()
De game geeft je een waarschuwing ala "als je naar de dam gaat is er geen weg meer terug" en dan kun je nog een laatste keer saven.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dit idd.quote:Op zondag 30 december 2012 17:23 schreef JimmyJames het volgende:
De game geeft je een waarschuwing ala "als je naar de dam gaat is er geen weg meer terug" en dan kun je nog een laatste keer saven.
Maar alsnog blijft het jammer dat ze dat bij New Vegas niet gedaan hebben.
Maar even wat anders over Fallout. Die companions zijn altijd wel erg overpowered man in die games![]()
Heb nu Charon van Fallout 3 in mijn Fallout New Vegas, maar holy shit die killt iedereen met 1 a 2 shotgun shots.
Heb geeneens de tijd om mijn wapen te richten op die persoon, of Charon heeft ze allang neergemaaid.
![]()
![]()
Godver ik heb nu zo'n behoefte aan een goede singleplayer he. Kut dat ik Skyrim al grijs heb gespeeld en daarna heb verkocht.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Jammer dat je Fallout niks vind. Vind je Mass Effect niks? Dat is ook echt een goede serie.quote:Op zondag 30 december 2012 17:49 schreef Quotidien het volgende:
Godver ik heb nu zo'n behoefte aan een goede singleplayer he. Kut dat ik Skyrim al grijs heb gespeeld en daarna heb verkocht.![]()
En Dragon Age dan?quote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Quotidien het volgende:
Niet echt. Neig toch weer naar Oblivion, maar die gfx.![]()
Ah zo. Bedanktquote:Op zondag 30 december 2012 17:23 schreef JimmyJames het volgende:
De game geeft je een waarschuwing ala "als je naar de dam gaat is er geen weg meer terug" en dan kun je nog een laatste keer saven.Scheelt een hoop ellende
![]()
Gooi er dan wat graphics mod overheen. Fallout 3 en New Vegas zijn ook niet de mooiste games nee, maar ik vermaak me er super prima mee. Maar zo ben ik hoor. Ik vind gameplay belangrijker dan super graphicsquote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Quotidien het volgende:
Niet echt. Neig toch weer naar Oblivion, maar die gfx.![]()
![]()
http://www.g2play.net/sto(...)igital-Download.html
Niet op steam te activeren maar wel 50% goedkoper dan op steam.. en ik wil um best wel heel graag eigenlijk.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Kon me niet bekoren, met die nepkakkerlakken en dat monochrome gedoe in die Vaultquote:Op zondag 30 december 2012 17:07 schreef Eenskijken het volgende:
Fallout 3 halen dan, GOTD (decade) zo'n beetje voor veel mensen..
Geef mij maar 10x Bioshock...
There's a mod for thatquote:Op zondag 30 december 2012 17:53 schreef Quotidien het volgende:
Niet echt. Neig toch weer naar Oblivion, maar die gfx.
PC gamen
Vast iets wat 2 jaar geleden al is geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 18:45 schreef BGTes het volgende:
Ben benieuwd wat we over een kwartier krijgen![]()
Fuck you Isaac.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik hoop dat take on helicopters nog -75% gaat.
Lijkt me wel leuk (en er is een Noisecontrollers DLC![]()
)
![]()
Vandaag begonnen met XCOM: Enemy Unknown, best een tof spel.
Gisteren Sleeping Dogs uitgespeeld en dat was ook tof.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
nee, laatste verdieping weerquote:
En maar door blijven spelen hè?quote:Heerlijke game, al kan het wel frustrerend zijn als mom's heart je killt net voordat je haar vermoordt
FC3 in de aanbieding, 25%<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ja, zalig spel.quote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
En maar door blijven spelen hè?Heerlijke game, al kan het wel frustrerend zijn als mom's heart je killt net voordat je haar vermoordt
Wat glitcht die store page weer heerlijk
Kortingen stonden er al, op de store pages voor de games zelf niet, nu weer 1 minuut wachten op nieuwe deals
-75% nuquote:Op zondag 30 december 2012 13:45 schreef mschol het volgende:
ik hoop dat AOE 3 nog flink in de sale gaat... dan scoor ik die ook nog
Price of individual games: 42,47
49,99¤ Bundle cost:
Als je op AoE 3 klikt staat er maar 50% korting.. FP staat op 75% idd...
ga ervanuit dat ze dit nog wel fixen.
alsnog wel erg duur hoor (ja 10 euro, maar ik ben verwend geraakt door steam).There are only 151 Pokémon.![]()
Zelfde verhaal met FC3quote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
alsnog wel erg duur hoor (ja 10 euro, maar ik ben verwend geraakt door steam).<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Is die delexe versie t nog waard van FC3?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wat is dat mount&blade. Zit mobi. Laadt erg traag.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Beetje zoals dat spel wat ik jou laatst vroeg. Met zwaarden vechten enzovoort, leuk spel.quote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is dat mount&blade. Zit mobi. Laadt erg traag.![]()
![]()
Ik heb hem gekocht, maar ben nog niet omquote:Op zondag 30 december 2012 19:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Beetje zoals dat spel wat ik jou laatst vroeg. Met zwaarden vechten enzovoort, leuk spel..
![]()
chivalry?quote:Op zondag 30 december 2012 19:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Beetje zoals dat spel wat ik jou laatst vroeg. Met zwaarden vechten enzovoort, leuk spel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
medieval warfare game. eigenlijk is het een soort sandbox game. je kan rondreizen door het land, soldaten huren om voor je te vechten, quests doen voor facties en bepaalde steden. En vooral: grote veldslagen realtime uitvechten. Het vechten is best lastig, je moet echt slaan met je zwaard en op de juiste timing blocken.quote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is dat mount&blade. Zit mobi. Laadt erg traag.
Erg leuke game, absoluut een aanrader!There are only 151 Pokémon.![]()
Nee.quote:
FC2 misschien nog een beetje, daar hoor je verschillende dingen over.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Doen. En de DLC erbijquote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef Quotidien het volgende:
Argh, zit echt te twijfelen over Fallout New Vegas nu.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Meh die fallout piraat ik wel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wat je ook er even bij moet vermelden dat de game eruit ziet als een PS1 gamequote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
medieval warfare game. eigenlijk is het een soort sandbox game. je kan rondreizen door het land, soldaten huren om voor je te vechten, quests doen voor facties en bepaalde steden. En vooral: grote veldslagen realtime uitvechten. Het vechten is best lastig, je moet echt slaan met je zwaard en op de juiste timing blocken.
Erg leuke game, absoluut een aanrader!
Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Waar ligt bij jou de grens tussen downloaden en kopen dan?quote:
graphics zijn wel ruk, maar de physics zijn realistisch, en dat met 200 man op 1 slagveldThere are only 151 Pokémon.![]()
dat ik fallout 3 niet echt leuk vond. Maar nv wel wil proberen even. Kan dan altijd nog kopen. HL3 bijvoorbeeld zal een instabuy worden.quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar ligt bij jou de grens tussen downloaden en kopen dan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
ik had em liever op 80-85% korting gezien, maar alsnog is het te doen.. (anders kan je voor 13,99 excl verzendkosten de diskversie kopen)quote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
alsnog wel erg duur hoor (ja 10 euro, maar ik ben verwend geraakt door steam).![]()
alsof je het over de duivel hebt inderdaadquote:
ik weet het nog niet zeker, even eerst proberen, dan kan ik altijd nog besluiten het te kopen![]()
![]()
Nee. Wel 3vCard en Paypalquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Quotidien het volgende:
Bij GMG accepteren ze geen iDeal of wel?![]()
schande. fallout 3 moet je echt gespeeld hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef Quotidien het volgende:
Mooi, dan kan ik geen geld uitgeven aan Fallout.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik had hem voor de xbox, binnen 2 dagen geruild zo klote vond ik het. Ik pirateer m wel een keer.quote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schande. fallout 3 moet je echt gespeeld hebben.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
schande. fallout 3 moet je echt gekocht hebben en een kans gegeven hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik had hem voor de xbox, binnen 2 dagen geruild zo klote vond ik het. Ik pirateer m wel een keer.
(maar ben wel serieus)
Dit idd.quote:Op zondag 30 december 2012 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
schande. fallout 3 moet je echt gespeeld hebben.
Ik snap echt niet dat je Fallout niks vind, maar ja iedereen heeft een andere smaak.
Maar als ik al zijn berichten lees. Dan kan die beter NV ook laten liggen. Het blijft toch merendeels hetzelfde en het slomeHoeveel heb je van de game gezien dan? Sorry hoor maar binnen 2 dagen weer omruilen. Je gaat mij echt niet vertellen dat je juist bij zo'n spel al binnen 2 dagen dat spel wilt ruilen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik had hem voor de xbox, binnen 2 dagen geruild zo klote vond ik het. Ik pirateer m wel een keer.
Dan heb je alleen het begin als je net uit die vault kom gezien![]()
Ach ja zoals ik hierboven al zei. Laat NV ook maar lekker liggen![]()
![]()
Bij de normale vond ik hem klote, groot fan van de originele fallout, en bij fallout 3 was de feeling weg.quote:Op zondag 30 december 2012 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik snap echt niet dat je Fallout niks vind, maar ja iedereen heeft een andere smaak.
Maar als ik al zijn berichten lees. Dan kan die beter NV ook laten liggen. Het blijft toch merendeels hetzelfde en het slome
[..]
Hoeveel heb je van de game gezien dan? Sorry hoor maar binnen 2 dagen weer omruilen. Je gaat mij echt niet vertellen dat je juist bij zo'n spel al binnen 2 dagen dat spel wilt ruilen.
Dan heb je alleen het begin als je net uit die vault kom gezien![]()
Ach ja zoals ik hierboven al zei. Laat NV ook maar lekker liggen
Een maand later gaf ik NV een kans, en toen kreeg ik wel weer het gevoel![]()
![]()
Ik heb de oudere nooit gespeeld. Maar hoor het wel vaker dat NV meer in de smaak valt bij mensen, die ook de oudere games hebben gespeeld.quote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de normale vond ik hem klote, groot fan van de originele fallout, en bij fallout 3 was de feeling weg.
Een maand later gaf ik NV een kans, en toen kreeg ik wel weer het gevoel![]()
Ik vind ze allebei goed. Maar het moet ook maar net je setting zijn.![]()
volgens mij duren de flash deals gewoon het aangegeven aantal uren..quote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef rubbels het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat de nieuwe flash deals nog 5 dagen duren?
die 5 dagen is meer zovan: over 5 dagen is het over en klaar![]()
Maar het staat onder die nieuwe flash deals nu. Aanbiedingen eindigen over 5 dagen 19 uurquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij duren de flash deals gewoon het aangegeven aantal uren..
die 5 dagen is meer zovan: over 5 dagen is het over en klaar![]()
![]()
stond er gisteren ook alquote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Maar het staat onder die nieuwe flash deals nu. Aanbiedingen eindigen over 5 dagen 19 uur![]()
![]()
Dontquote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga het weer vragen maargoed: Oblivion, do or don't?![]()
![]()
Ga je heel gauw schamen!quote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb de oudere nooit gespeeld.![]()
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik heb hem gekocht, hij is wat lastiger modden dan skyrim, maar je kan ergernissen er zo wel uit halen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga het weer vragen maargoed: Oblivion, do or don't?
Op de PS3 vond ik hem wel oke en Shivering Isles expansion echt geweldig
Hopelijk beleef ik er meer plezier aan op de PC, want ik had hem nooit verder gespeeld dan de 1e oblivion gate...
Beetje in opwelling gekocht na het vele vermaak met skyrim op het moment
Als je van open worl RPGs houdt is het een aanradertje (wil je nog meer vrijheid en vage landschappen dan is morrowind toch wel de beste uit de serie imo, maar dan moet je wel tegen verouderde graphics kunnen)Jaaa, dansen! dansen!![]()
FTL is echt te verslavend en tijdverslindend. Echt zo'n game waar je uren in kunt steken om een lullig ruimteschipje te unlocken.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Normaal heb ik dit echt nooit bij games, maar ik ben sinds een paar dagen begonnen met The Walking Dead. Damn man dat spel raakt je wel op sommige momenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine![]()
Die muziek is ook mooi en soms wel ontroerend![]()
![]()
CIV5 in de flash sale.
Ik neig naar de niet-GOTY, is dat verstandig?
De GOTY gedaan![]()
Nu alleen nog de DLC voor CK2 en ik koop deze sale niks meer.
[ Bericht 58% gewijzigd door JimmyJames op 31-12-2012 00:52:51 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Schade is beperkt gebleven.
Tot dusver Forge, FTL en Orcs Must Die 2 complete pack gehaald.Doe eens niet.![]()
Spec Ops The Linequote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Necrodeath het volgende:
Schade is beperkt gebleven.
Tot dusver Forge, FTL en Orcs Must Die 2 complete pack gehaald.
Left 4 Dead 2
Transformers: War for Cybertron
FTL: Faster Than Light
Borderlands 2 Mechromancer Pack DLC
Borderlands 2 Season Pass
Hotline Miami
Tomb Raider Collection
Ace of Spades
Darksiders Franchise Pack
Hitman Absolution
Steam: Metonae
AOE3 neem ik nu niet mee, gisteren per ongeluk een skirmish potje open laten staan.. een paar uur later had de ai mij nog niet afgemaakt![]()
![]()
ja.quote:Op maandag 31 december 2012 01:30 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand die Spec Ops heeft gespeeld?There are only 151 Pokémon.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 09:54 schreef mschol het volgende:
AOE3 neem ik nu niet mee, gisteren per ongeluk een skirmish potje open laten staan.. een paar uur later had de ai mij nog niet afgemaakt
NFS Undercover vond ik heel tof (die werd tot de grond gelijk gemaakt in reviews) maar zie nu ook hot pursuit in de aanbieding, is dat wat?![]()
Hot Pursuit is geweldig! Heerlijke gameplay, lekker driften, mooie ploatjes, topgamequote:Op maandag 31 december 2012 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
NFS Undercover vond ik heel tof (die werd tot de grond gelijk gemaakt in reviews) maar zie nu ook hot pursuit in de aanbieding, is dat wat?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Geweldige game! Voor 5 euro zeker doen!quote:Op maandag 31 december 2012 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
NFS Undercover vond ik heel tof (die werd tot de grond gelijk gemaakt in reviews) maar zie nu ook hot pursuit in de aanbieding, is dat wat?![]()
Civ 5 Gods and Kings voor 3.20
Ik weet het niet, ik zit al over mijn budget heen enzo
Greenmangaming, en dan die 30code er ook bij.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Jong, het is 3,20, als je het tof vindt en gaat spelen: doen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Greenmangaming, en dan die 30code er ook bij.
Doe je het gewoon voor de heb, doe dan maar nietOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
Oh opeens is hij 9,99 gewordenDan maar niet.
EA
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Gods & Kings is een hele goede uitbreiding, niet alleen voegt het spionage en religie weer toe aan de game, het verbetert ook de AI een heel stukquote:Op maandag 31 december 2012 11:07 schreef BurnaBoy het volgende:
Greenmangaming, en dan die 30code er ook bij.
Hah!![]()
Ik zat te twijfelen om Age of empires 3 te kopen. Voor ik geloof 19,99 ofzo. En nu wilde ik hem gaan kopen, is die ¤9,24![]()
Die ga ik gelijk kopen dus...![]()
Ik zat te twijfelen over Oblivion, eigenlijk geen geld meer over enzo, maarja toch die korting, krijg ik hem als gift
My hovercraft is full of eel.![]()
CIV5 werkt nietIk heb dat wel eens tegen een menselijke tegenstander gedaan in SCII. Lekker een hele map volbouwen met photons cannonsquote:Op maandag 31 december 2012 09:54 schreef mschol het volgende:
AOE3 neem ik nu niet mee, gisteren per ongeluk een skirmish potje open laten staan.. een paar uur later had de ai mij nog niet afgemaakt
Zo herkenbaar, al zet je er 1 op expert dan win je nog met gemak, doe hetzelfde met AoE II en je gaat keihard af, dat had ik dan in ieder geval.quote:Op maandag 31 december 2012 09:54 schreef mschol het volgende:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Lekker nutteloos, aangezien je die vrij makelijk kan counteren.quote:Op maandag 31 december 2012 13:02 schreef JimmyJames het volgende:
CIV5 werkt niet
[..]
Ik heb dat wel eens tegen een menselijke tegenstander gedaan in SCII. Lekker een hele map volbouwen met photons cannons
Blessed is the mind too small for doubt.![]()
Staat stil ofzo? Probeer properties> launch options en daar "~dx9" in te vullen, als het goed is zal civ 5 het dan wel doen, ik heb met random games ook soms problemen onder windows 7quote:Moet de game dan naar directx 9 forceren met die launch option, geen idee waarom
Schade..... tot nu toe....
Net voor sale (midweek deal):
Crusader Kings II + wat dlc
Steam Sale:
Ace of Spades
Bad Rats (gifted)
Deus Ex: Human Revolution Augmented Edition
Deus Ex: HR - The Missing Link
FTL: Faster Than Light
GT Legends
GTR2 - FIA GT Racing Game
Orcs Must Die 2 Complete
Wargame: European Escalation
X3: Albion Prelude
X3: Reunion
X3: Terran Conflict
G2play sale:
Borderlands 2![]()
Dat helpt ook niet. Ik heb al heel wat geprobeerd maar ik geef het op en hij gaat voorlopig op de virtuele plank.quote:Op maandag 31 december 2012 13:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Staat stil ofzo? Probeer properties> launch options en daar "~dx9" in te vullen, als het goed is zal civ 5 het dan wel doen, ik heb met random games ook soms problemen onder windows 7Moet de game dan naar directx 9 forceren met die launch option, geen idee waarom
Hotline Miami is echt tof
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
hmm raar, je kan altijd met heel veel moeite proberen je geld terug te eisen bij steamquote:Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet. Ik heb al heel wat geprobeerd maar ik geef het op en hij gaat voorlopig op de virtuele plank.
hij had in mijn geval wel al mijn gebouwen gesloopt en 90% van mijn units gekilled..quote:Op maandag 31 december 2012 13:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, al zet je er 1 op expert dan win je nog met gemak, doe hetzelfde met AoE II en je gaat keihard af, dat had ik dan in ieder geval.
maar mijn water units die coins aan het verzamelen waren, was niks mee gebeurd, idem voor 4 settlers en een klein groepje soldaten..
dat alles is afdoende om weer helemaal op te bouwen![]()
![]()
Ach fuck it. Gelukkig heb ik er niet de volle mep voor betaald.quote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
hmm raar, je kan altijd met heel veel moeite proberen je geld terug te eisen bij steamPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Is toch hetzelfde idee als steamgifts?
--
Edit Frozen Synapse voor 4,99¤
http://store.steampowered.com/app/98200
Ik zeg doen![]()
Je krijgt trouwens twee exemplaren bij aankoop dus je kunt het prima splitten.
[ Bericht 45% gewijzigd door JimmyJames op 31-12-2012 15:25:24 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Leuk kansspel trouwens.quote:Op maandag 31 december 2012 15:04 schreef mschol het volgende:
http://www.galagiveaways.com
dit is best grappig
Elk spel kost ongeveer 1000 punten. Je hebt rond de 115 000 punten.
Kun je 115 keer meedoen.
Elk spel heeft ongeveer 100 bieders. Dus je hebt 1/100 kans.
De verwachtingswaarde dat je wint is dus ook 0,01
Dit spel dus 100 keer doen heb je een verwachtingswaarde van 1. Dus je wint sowieso iets.
Gewoon niet mee doen met spellen van 15000 punten ofzo en je gaat gewoon sowieso een game winnen zonder iets in te hoeven leggen.![]()
![]()
Bijvoorbeeld met left4dead meedoen voor 40000 punten is stom.
Er leggen nu 32 mensen in. Maar door de tijd kun je beter 50 verwachten.
Dan is de kans 1/50. Maar de verwachtingwaarde maar 0,02. Wat dus betekend dat je 50x mee moet doen om met bijna zekerheid iets te winnen. Wat niet lukt met potjes van 40000 punten.![]()
de spel kosten liggen op prijs in dollars * 100quote:Op maandag 31 december 2012 15:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Leuk kansspel trouwens.
Elk spel kost ongeveer 1000 punten. Je hebt rond de 115 000 punten.
je aantal punten wordt gebaseerd op de waarde van je steam library in dollars * 100 (ik begon met 440.000 ofzo)
oke...?quote:Kun je 115 keer meedoen.
Elk spel heeft ongeveer 100 bieders. Dus je hebt 1/100 kans.
De verwachtingswaarde dat je wint is dus ook 0,01
Dit spel dus 100 keer doen heb je een verwachtingswaarde van 1. Dus je wint sowieso iets.?quote:Gewoon niet mee doen met spellen van 15000 punten ofzo en je gaat gewoon sowieso een game winnen zonder iets in te hoeven leggen.
ow en: http://www.galagiveaways.com/games/15130![]()
![]()
Is kansberekening. Als je gewoon met potjes van 100 bieders meedoet. Dan is de verwachting dat je na 100 keer spelen iets wint. (Als het systeem ook echt compleet willekeurig zijn winnaars kiest) Maar of je honderd keer op games wil inschrijven dat ligt aan jou![]()
![]()
Die heb ik alquote:Op maandag 31 december 2012 16:13 schreef Rivalo het volgende:
Iets gewonnen: Crayon Physics Deluxe.
Iemand die er iets tegen wil ruilen?![]()
41 minutes played ook nog.![]()
ik begon met 760.000quote:Op maandag 31 december 2012 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
de spel kosten liggen op prijs in dollars * 100
je aantal punten wordt gebaseerd op de waarde van je steam library in dollars * 100 (ik begon met 440.000 ofzo)
[..]
oke...?
[..]
?
ow en: http://www.galagiveaways.com/games/15130
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Het zijn wel voor 99% games uit de humble bundles![]()
Sonic Generations is trouwens iets meer dan 5¤ bij GMG. Ik zie er nog even van af gezien de hoeveelheid platformers die ik nog heb liggen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
En dan? Weggeven is weg? En als je "punten" op zijn dan meld je je gewoon aan op een andere site met hetzelfde? Ik snap er geen jota van.![]()
Als je punten op zijn, kun je idd bij steamgifts weer terechtquote:Op maandag 31 december 2012 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
En dan? Weggeven is weg? En als je "punten" op zijn dan meld je je gewoon aan op een andere site met hetzelfde? Ik snap er geen jota van.
Pffffft wat een moeilijk gedoe: Log in met je Steam. Moet ik bevestigen met mijn mail (Steamguard). Dan moet ik mijn mail invullen (wrom, ik log toch in met mijn Steam-account?). Moet ik weer bevestigen door een link. Moet ik een naam bedenken (wrom, ik log toch in met mijn Steam-account?), en dan verifiëren, wat nu al tien minuten duurt.
Ben er alweer klaar mee...
Ik had te weinig Steamgamesquote:Op maandag 31 december 2012 16:43 schreef Verbal het volgende:
Pffffft wat een moeilijk gedoe: Log in met je Steam. Moet ik bevestigen met mijn mail (Steamguard). Dan moet ik mijn mail invullen (wrom, ik log toch in met mijn Steam-account?). Moet ik weer bevestigen door een link. Moet ik een naam bedenken (wrom, ik log toch in met mijn Steam-account?), en dan verifiëren, wat nu al tien minuten duurt.
Ben er alweer klaar mee...
V.![]()
![]()
Ik weet niet wat het minimum is, maar boven de honderd lijkt mij toch wel okee?quote:
De tering, Gala steekt die games maar in zijn hol. Beetje door hoepels springen met nul komma nul resultaat. Flikker op met die ongein
Zo Fallout New Vegas uitgespeeld.Moet wel zeggen dat New Vegas veel korter aanvoelt qua main quest.
Wel chill dat ik nu gewoon kan door spelen nadat ik New Vegas heb uitgespeeld..
![]()
Moet je een Crayon Phyisic Deluxe key hebben voor al het leed dat je bent ondergaan?quote:Op maandag 31 december 2012 16:53 schreef Verbal het volgende:
De tering, Gala steekt die games maar in zijn hol. Beetje door hoepels springen met nul komma nul resultaat. Flikker op met die ongein
V.![]()
Kusjes
R.![]()
Nee, die mag jij in je hol proppen. Doe je nog iets nuttigs.quote:Op maandag 31 december 2012 16:55 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Moet je een Crayon Phyisic Deluxe key hebben voor al het leed dat je bent ondergaan?![]()
Kusjes
R.
Zwaai zwaai,
Dingen horen te werken. Niet je aan het lijntje te houden met valse beloftes.
Ik zal wel niet mee kunnen doen met die ene game die ik heb.
Jij hebt de Diablo 3 launch vast niet ervarenquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Verbal het volgende:
Dingen horen te werken. Niet je aan het lijntje te houden met valse beloftes.
V.![]()
![]()
kut, op freedom force gestemd omdat ik eerst dacht dat het freedom fighters wasThere are only 151 Pokémon.![]()
Toch maar Doom 3 BFG edition gekocht ookal heb ik alles van Doom al, nu doom herbeleven in "hd"
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Freedom force is awesome gast.quote:Op maandag 31 december 2012 17:10 schreef Eenskijken het volgende:
kut, op freedom force gestemd omdat ik eerst dacht dat het freedom fighters was![]()
Freedom Fighters wat een bazengame was dat. Die muziek alleen alquote:Op maandag 31 december 2012 17:10 schreef Eenskijken het volgende:
kut, op freedom force gestemd omdat ik eerst dacht dat het freedom fighters was
Hahaha, was dat mijn lijstje maarquote:Op maandag 31 december 2012 17:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb tot nu toe dit gekocht:
Mooi lijstje toch?
Ik maak na de sale wel een lijstje, zal nog wel wat bij komen![]()
![]()
Tering zoveelquote:Op maandag 31 december 2012 17:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb tot nu toe dit gekocht:
Mooi lijstje toch?![]()
![]()
inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 17:30 schreef JimmyJames het volgende:
Freedom Fighters wat een bazengame was dat. Die muziek alleen aljammer dat ie niet op steam is
Maar de OST staat wel op spotifyquote:Op maandag 31 december 2012 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
inderdaadjammer dat ie niet op steam is
Ik heb overigens ook iets van 10 games op Steam. De meeste games op de Sale lijken me zonde, of heb ik al(GTA, L.A. Noire, JC2). Zonde dat ze elke sale komen, weet je. Ik heb die laatste 2 tijdens de Summer Sale gekocht.
Dan heb je nog games die ik graag wil, maar ook met zoveel procent korting té duur zijn, aangezien ik probeer zo weinig mogelijk uit te geven.Ik snap ook niet hoe sommige mensen 200 games hebben op Steam.
![]()
![]()
Ik vind Dishonored tot nu toe maar weinig aan eigenlijk. Moet waarschijnlijk nog komen enzo.
Nu Bioshock 2 maar ff installeren.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
waar ben je? Ik moet die intro ook ff wennen, maar na de eerste missie was ik helemaal om: topgame!quote:Op maandag 31 december 2012 18:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind Dishonored tot nu toe maar weinig aan eigenlijk. Moet waarschijnlijk nog komen enzo.
Nu Bioshock 2 maar ff installeren.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik moet nu die Overseer omleggen.quote:Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waar ben je? Ik moet die intro ook ff wennen, maar na de eerste missie was ik helemaal om: topgame!Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Als je van turn based online houdt, is het het neusje van de zalm 9/10.quote:Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Nog nooit zoiets gespeeldquote:Op maandag 31 december 2012 18:32 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als je van turn based online houdt, is het het neusje van de zalm 9/10., maar het ziet er wel vet uit
![]()
![]()
Koop hem gewoon voor jezelf en dan krijg je automatisch een tweede exemplaar als geschenk.quote:Op maandag 31 december 2012 18:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Frozen SynapseEindelijk!
Als ik het als geschenk koop, kan ik hem dan wel zelf gebruiken?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
andere browser gebruiken?quote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef Verbal het volgende:
Inmiddels ruim een kwartier aan het verifiëren... Gaat lekker.
V.
dat werkte iig bij mij,![]()
Pfff, net vorige week van FF overgestapt naar IE, omdat dingen daar niet in werkten. Magoed, onder FF is hij binnen 10 seconden 'klaar', als in dat het denk-dingetje verdwijnt, maar dan nog gebeurt er helemaal nada. Geen bericht, geen update van punten, geen mail, alleen maar nog steeds die startknopquote:Op maandag 31 december 2012 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
andere browser gebruiken?
dat werkte iig bij mij,
Superchillquote:Niets is leuker dan een vriend inmaken, dan de game uploaden naar youtube (kan in het spel zelf) en dan constant te laten zien
![]()
![]()
Jaaaa, Frozen SynapseGa ik weer mee beginnen als ik door de replay van Bioshock heen ben.
Ik heb precies hetzelfde ...quote:Op maandag 31 december 2012 21:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfff, net vorige week van FF overgestapt naar IE, omdat dingen daar niet in werkten. Magoed, onder FF is hij binnen 10 seconden 'klaar', als in dat het denk-dingetje verdwijnt, maar dan nog gebeurt er helemaal nada. Geen bericht, geen update van punten, geen mail, alleen maar nog steeds die startknop
V.Dum de dum![]()
Hier onder Chrome doet ie het primaquote:Op maandag 31 december 2012 21:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfff, net vorige week van FF overgestapt naar IE, omdat dingen daar niet in werkten. Magoed, onder FF is hij binnen 10 seconden 'klaar', als in dat het denk-dingetje verdwijnt, maar dan nog gebeurt er helemaal nada. Geen bericht, geen update van punten, geen mail, alleen maar nog steeds die startknop
V.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
dat had ik met ie9, het laad logo werd ook niet geladen, met chrome werkte het prima..quote:Op maandag 31 december 2012 21:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
het is een stukje javascript ofzo dat goed de mist in gaat denk ik?![]()
Heb em gekochtquote:Op maandag 31 december 2012 21:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
SuperchillNiets is leuker dan een vriend inmaken, dan de game uploaden naar youtube (kan in het spel zelf) en dan constant te laten zien
Nu hopen dat m'n broertje die andere copy wil![]()
![]()
Ik ga geen Chrome installeren om aan dit gedoe mee te doen. Zit al teveel tijd in, ik betaal wel voor de spellen die ik wil.quote:
CitiesXL leuker dan sim city 4 ?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zodra je een grote stad hebt, kakt het aantal FPS dat je krijgt enorm in. Dat is een groot nadeel. Voor de rest is het gewoon net geen SimCity.quote:![]()
Iemand from dust gekocht?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik vind cities in motion leuker dan citiesXL, maar dat gaat alleen over transport/vervoerThere are only 151 Pokémon.![]()
Ugh ik wou The Secret World gaan halen op Amazon.com want ik had nog een tegoedbon van 5$ waardoor hij op 12.99$ komt, kom ik net 4 dollar te kort op mijn kaart. En ik kan morgen pas nieuw geld erop zetten omdat 't zo'n Cash Passport is, en dan is de actie al verlopen. Zou iemand voor mij die 12.99 kunnen betalen en dat ik 't dan in euro's terugstort met iDeal?![]()
dat secret world is toch stervende?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:44 schreef Lillian_88 het volgende:
Ugh ik wou The Secret World gaan halen op Amazon.com want ik had nog een tegoedbon van 5$ waardoor hij op 12.99$ komt, kom ik net 4 dollar te kort op mijn kaart. En ik kan morgen pas nieuw geld erop zetten omdat 't zo'n Cash Passport is, en dan is de actie al verlopen. Zou iemand voor mij die 12.99 kunnen betalen en dat ik 't dan in euro's terugstort met iDeal?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nee toch? Hij is volgens mij net B2P geworden net als GW2. Vrij veel mensen hebben nu met al die acties TSW ook gekocht, dus lijkt mij niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dat secret world is toch stervende?![]()
nope. ik speel het en er zijn behoorlijk veel mensen onlinequote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dat secret world is toch stervende?There are only 151 Pokémon.![]()
Overigens neem ik aan dat als ik 'm via Amazon bestel ik 'm wel kan spelen, toch? of zijn er EU/US restricties?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nope. ik speel het en er zijn behoorlijk veel mensen online![]()
jup, maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:51 schreef Lillian_88 het volgende:
[..]
Overigens neem ik aan dat als ik 'm via Amazon bestel ik 'm wel kan spelen, toch? of zijn er EU/US restricties?There are only 151 Pokémon.![]()
Okay thanks. Nu nog even iemand vinden die 't in dollars/CC voor kan schieten en ik 't in euro's terug kan betalen.quote:![]()
Geweldig spelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
Die Ridge Racer bundel lijkt me wel wat
Ik heb em alleen al voor PS3, dus ik laat em denk ik zitten...![]()
Nou ga ik elk half uur galagiveaways checken om te zien of er nog dingen zijn voor weinig punten met weinig bieders die binnenkort aflopen.
Chocoladetaartjes.
Heb ook nuclear dawn nog, voor wie interesse heeftquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:33 schreef rubbels het volgende:
Heb een copy van frozen synapse over. Iemand ruilen? (tegen de the haunted hell's reach ofzo)kan ook samen, voor een iets duurder spel
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:42 schreef Xaryna het volgende:
Nou ga ik elk half uur galagiveaways checken om te zien of er nog dingen zijn voor weinig punten met weinig bieders die binnenkort aflopen.
Ik heb Deus ex GOTY en Dungeon Defenders eventueelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:33 schreef rubbels het volgende:
Heb een copy van frozen synapse over. Iemand ruilen? (tegen de the haunted hell's reach ofzo)
Ja, hoi!![]()
Ik ook niet.. En ik vertik 't om een andere browser te downloaden hiervoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:39 schreef Luukiemaster het volgende:
ik kom bij galagiveaways niet door de verification![]()
Ik heb het met chrome en IE geprobeerd... beide faalde =( op safari op de iPad lukte het ook nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:48 schreef Lillian_88 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. En ik vertik 't om een andere browser te downloaden hiervoor.
Ja, hoi!![]()
Je Steam profile moet op public staan, dacht ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:52 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Ik heb het met chrome en IE geprobeerd... beide faalde =( op safari op de iPad lukte het ook niet![]()
Nee, sorry. Niet echt geïnteresseerd in die games.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:35 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Ik heb Deus ex GOTY en Dungeon Defenders eventueel![]()
+end of life zonder de source vrij te geven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:22 schreef Marnixos het volgende:
Terraria trouwens 3,40. Ik herinner me uit eerdere sales dat ie 2,50 washttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Starbound komt ergens deze maand uit geloof ik.
Het is geïnspireerd door Terraria en heeft de zelfde art designer, dus grafische stijlen komen overeen.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
quote:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:09 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Zodra je een grote stad hebt, kakt het aantal FPS dat je krijgt enorm in. Dat is een groot nadeel. Voor de rest is het gewoon net geen SimCity.![]()
Het probleem is dat die game maar 1 core gebruikt. Dat is al sinds de 2011 versie zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
Kan ook aan je videokaart liggen natuurlijk.![]()
Dat is wel behoorlijk slecht gemaakt dan, gezien bijna niemand meer single core werkt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Het probleem is dat die game maar 1 core gebruikt. Dat is al sinds de 2011 versie zo.![]()
Yep, Cities XL schijnt singlethreaded te zijn en last te hebben van memory leaks. Ik sla hem even over dus.![]()
Die is al 2x voorbij gekomenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef Ame_thyst het volgende:
jammer dat torchlight 2 nog niet is geweest![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: