SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier met deze c_a TT
Ik ga pizza eten en bier drinken
En vast ook wel dansen
Ciao
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 19:17:01 ]![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Veel plezier met deze c_a TT
Ik ga pizza eten en bier drinken
En vast ook wel dansen
Ciao![]()
![]()
Nu kun je geen geile nueckseks hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oh shit.. m'n nichtje komt logeren. Helemaal niet aan gedacht![]()
![]()
Of een triootje, aannemende dat ze ouder is dan 18.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Nu kun je geen geile nueckseks hebben?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Met d'r nichtje? Denk niet dat ze aan incest doetquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een triootje, aannemende dat ze ouder is dan 18.![]()
![]()
Ik was van plan om uit te gaan, maar dat zit er dus niet inquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu kun je geen geile nueckseks hebben?![]()
![]()
Waarom niet? Ouders niet thuis?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik was van plan om uit te gaan, maar dat zit er dus niet in![]()
![]()
Ouders zijn nog een week wegquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Ouders niet thuis?
En haar ouders zijn tot morgenmiddag een keer weg.
En ja, ik ben haar favoriete nicht dus...![]()
![]()
Dan moet haar kerel hard werken als 'ie twee vrouwen tegelijk wil plezieren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Met d'r nichtje? Denk niet dat ze aan incest doet
Of ie dat nog nooit gedaan heeftquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet haar kerel hard werken als 'ie twee vrouwen tegelijk wil plezieren.![]()
![]()
Ah oke, bummerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ouders zijn nog een week weg
En haar ouders zijn tot morgenmiddag een keer weg.
En ja, ik ben haar favoriete nicht dus...You sick fuck.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet haar kerel hard werken als 'ie twee vrouwen tegelijk wil plezieren.![]()
Moest hij van die andere vrouw ook eerst zijn zaad proeven?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Of ie dat nog nooit gedaan heeft
Wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest hij van die andere vrouw ook eerst zijn zaad proeven?![]()
Nouja, ze is wel lief hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, bummer
[..]
You sick fuck.![]()
Niet zo erg, maar was het helemaal vergeten. Maar goed dat m'n tante net belde![]()
![]()
Ik zeg niks meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest hij van die andere vrouw ook eerst zijn zaad proeven?![]()
![]()
Ah, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, ze is wel lief hoor![]()
Niet zo erg, maar was het helemaal vergeten. Maar goed dat m'n tante net belde
Ja wel zo handig![]()
![]()
Een associatie die ik heb bij Fototoestel en die ik met geen mogelijkheid uit mijn hoofd krijg.quote:
Ik zie het helemaal voor mij, hij vastgebonden op bed en dat jij het met een andere vrouw via een trechter in zijn mond giet.quote:
Dus ik blijf altijd het meisje dat..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een associatie die ik heb bij Fototoestel en die ik met geen mogelijkheid uit mijn hoofd krijg.![]()
![]()
Het is fok! waar je postquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus ik blijf altijd het meisje dat..![]()
![]()
Nou nouquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij, hij vastgebonden op bed en dat jij het met een andere vrouw via een trechter in zijn mond giet.![]()
![]()
Dank je voor deze miquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij, hij vastgebonden op bed en dat jij het met een andere vrouw via een trechter in zijn mond giet.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dus ik blijf altijd het meisje dat..
Zou ze er foto's van gemaakt hebben denk je?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vast welquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze er foto's van gemaakt hebben denk je?![]()
En dit komt allemaal voort uit de post:quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oh shit.. m'n nichtje komt logeren. Helemaal niet aan gedacht![]()
![]()
Een paardenmeisje.quote:
Je zit in SEX of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
En dit komt allemaal voort uit de post:
[..]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja, maar om nu direct te gaan suggereren dat ik een trio doe met m'n nichtje van 9 jaar erbijquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit in SEX of niet natuurlijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ja, maar om nu direct te gaan suggereren dat ik een trio doe met m'n nichtje van 9 jaar erbij
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef AirwiN het volgende:
Of een triootje, aannemende dat ze ouder is dan 18.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nog maar net aan het wachten op de metro en nu al ruzie
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 19:31:39 ]![]()
Doe je goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Nog maar net aan het wachten op de metro en nu al ruzie.
![]()
Voor een triootje bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Weet ik. Maar waarom zou m'n nichtje van 18+ bij me komen logeren
Succesquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nja, ik ga ff een kinderfilm ofzo zoeken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh nice, nog meer vuurwerk! Ik versta de tv al zo goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sjakie en de chocoladefabriek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tips, iemand?![]()
Origineel of remake? Eigenlijk is het boek nog het bestequote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Disney alles!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tips, iemand?![]()
![]()
Maar dan niet de Prinses en de Kikker, want met die magie enzo is dat best spannend, dan slaapt ze straks niet.quote:![]()
![]()
Charlie and the Chocolate factory is een van de weinige films waarvan ik de remake mooier vindquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Origineel of remake? Eigenlijk is het boek nog het beste.
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Nog maar net aan het wachten op de metro en nu al ruzieOh begin er niet over, hier ook al.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
Oh nice, nog meer vuurwerk! Ik versta de tv al zo goed.
![]()
om te downloaden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tips, iemand?
Hoe oud is je nichtje?![]()
Potje Kolonisten van Catan?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
ik deed niks. Ze gingen me uitschelden vanaf de andere kant van metrostationquote:
Ik ken ze nog geen eens![]()
![]()
Maar de Oompa Loompa's waren zoveel toffer bij het origineel!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate factory is een van de weinige films waarvan ik de remake mooier vind.
![]()
9 jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om te downloaden?
Hoe oud is je nichtje?![]()
Remake is wel mooier inderdaad, maar het verhaal komt beter tot zijn recht in het origineel vind ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate factory is een van de weinige films waarvan ik de remake mooier vind.
14 SHADES OF GREY
Bezopen zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed niks. Ze gingen me uitschelden vanaf de andere kant van metrostation
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar de Oompa Loompa's waren zoveel toffer bij het origineel!
14 SHADES OF GREY
Mensen vandaag de dag zijn om tequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed niks. Ze gingen me uitschelden vanaf de andere kant van metrostation
![]()
Of een van de andere tig Disney films.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prinses en de kikker kan best
Oehh, Rapunzel!![]()
Sommigen meer dan anderen gelukkig.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of een van de andere tig Disney films.
Oehh, Rapunzel!
Ik heb gister Wrecked Ralph gekeken, die was ook leuk![]()
![]()
Ik zal eens even een melding maken. Ze steken hier vuurwerk af in natuurgebieden en laten het afval liggenquote:.
En de knallen zijn kut en het is nog geen 31 december.
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prinses en de kikker kan best![]()
![]()
Ken ik niet. *googlet*quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister Wrecked Ralph gekeken, die was ook leuk![]()
Ik heb geen idee in hoeverre ze dit serieus nemen hoor, ik kwam de link veel tegen vandaag op twitter en FBquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens even een melding maken. Ze steken hier vuurwerk af in natuurgebieden en laten het afval liggen.
En de knallen zijn kut en het is nog geen 31 december.
![]()
Wat heb je allemaal gedaan vannacht dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn![]()
![]()
![]()
Ik zou een massage vragenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Maar goed, een meldpunt is wel handig. En ik moet zeggen dat er al flink wat mensen hebben geklaagd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in hoeverre ze dit serieus nemen hoor, ik kwam de link veel tegen vandaag op twitter en FB
Het is ook gewoon om het principe... Ik heb helemaal geen hekel aanvuurwerk, maar het lijkt hier inmiddels haast oudejaarsnacht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja ik merk hetquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mensen vandaag de dag zijn om te![]()
![]()
Vertel meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn
14 SHADES OF GREY
Ik moet nog steeds huilen als ik dat stukje ziequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik spoel het stukje waar Mufasa dood gaat altijd door.![]()
![]()
![]()
Krijg je van die gekke standjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh dat helpt altijd ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Draait net in de bios, zoonlief vond hem tofzeker omdat het 3D was
![]()
![]()
Daarom spoel ik door. Anders is het janken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds huilen als ik dat stukje zie![]()
Geslapen. Heb er al meer dan een half jaar last van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vannacht dan?
Triest figuur, lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat nog geen eens denk ikHahaquote:![]()
![]()
Bijna oud en nieuw. Ik ben op zoek naar een hutje op de hei. Wie biedt?
Die prinses met de kikkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rapunzel? Of is het toch Prinses en de Kikker geworden?![]()
![]()
Hier ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar goed, een meldpunt is wel handig. En ik moet zeggen dat er al flink wat mensen hebben geklaagd.
Het is ook gewoon om het principe... Ik heb helemaal geen hekel aanvuurwerk, maar het lijkt hier inmiddels haast oudejaarsnacht.Ik snap het wel hoor dat je als jochie zijnde lekker stoer wil doen, maar doe dat gewoon op het moment zelf..
![]()
![]()
![]()
Geen hutje op de hei, maar wel een beschaafde buurt waar nauwelijks vuurwerk wordt afgestoken nu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
Bijna oud en nieuw. Ik ben op zoek naar een hutje op de hei. Wie biedt?
Ik snap het ook wel. Maar liever nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ookIk snap het wel hoor dat je als jochie zijnde lekker stoer wil doen, maar doe dat gewoon op het moment zelf..
![]()
.
Gelukkig is Sjaak niet bang voor vuurwerk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb dat gewoon allemaal op dvd.quote:Dat nichtje van jou zou niet weten wat ze moest kiezen denk ik.
![]()
Sjaak?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar liever niet.
Gelukkig is Sjaak niet bang voor vuurwerk.
Dat is toch niet wat ik denk dat het is![]()
![]()
HA! Vanavond komt The Graham Norton Show erop. Dat ga ik kijken.
ze zeiden eerst, hey chi-meid!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je had "Haters gonna hate" terug moeten roepen en dan heel stoer weg lopen
Ik denk wtf? Geen idee wat dat betekende.
Vervolgens krijg i kankerhoer, slet, Bitch naar mijn hoofd geslingerd
Toen ze weg waren ging ik op wa vragen en googlen
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/chi-meid![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon allemaal op dvd.Dat nichtje van jou zou niet weten wat ze moest kiezen denk ik.
Geen idee of ik nog maar enig plezier kan hebben aan zo'n kinderfilm
Kom ik zo meteen wel achter![]()
Waren het bontkraagjes?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zeiden eerst, hey chi-meid!
Ik vind dat dus heel leuk, haha. Maar Rapunzel is ook gewoon mooi en heel grappig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee of ik nog maar enig plezier kan hebben aan zo'n kinderfilm
Kom ik zo meteen wel achter![]()
![]()
Laat me raden antilianen/marokkanen/surinamers? (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zeiden eerst, hey chi-meid!
Is gras groen?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:mocros en Antillianen, kunnen die samen?
Ik kneep hem wel even, want ik dacht dat ze naar me toe kwamen.
Was een groepje van 12 man/vrouw![]()
Per ongeluk gedelete. Dit is 533.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
waarom hebben we alweer nummer 85nogwat?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Laat me raden antilianen/marokkanen/surinamers? (doorhalen wat niet van toepassing is)![]()
![]()
Beter cultiveren dan.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dat dus heel leuk, haha. Maar Rapunzel is ook gewoon mooi en heel grappig.![]()
![]()
Sjaak is een hond.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sjaak?
Dat is toch niet wat ik denk dat het is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah gastjes die stoer dan als ze in een groepje samen zijn. Alleen durven ze hun bek niet open te trekken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]mocros en Antillianen, kunnen die samen?
Was een groepje van 12 man/vrouwGewoon negeren die tuig, hebben ze een hekel aan. Stelletje aandachtshoeren dat het zijnquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffff ik haat deze metroreis.
Nu gaat er weer een neger tegen me lullen in het Engels.
En hij stinkt
Hoe lang moet je nog![]()
![]()
Ja die kunnen op 1 hoop.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]mocros en Antillianen, kunnen die samen?
Was een groepje van 12 man/vrouw
Ik heb echt niks tegen buitenlanders, maar dit soort gasten mogen ze gewoon dood knuppelen.![]()
eensquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die kunnen op 1 hoop.
Ik heb echt niks tegen buitenlanders, maar dit soort gasten mogen ze gewoon dood knuppelen.
Ik ben pas op zuidplein![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die kunnen op 1 hoop.
Ik heb echt niks tegen buitenlanders, maar dit soort gasten mogen ze gewoon dood knuppelen.Het zit je niet mee hé?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffff ik haat deze metroreis.
Nu gaat er weer een neger tegen me lullen in het Engels.
En hij stinkt![]()
Hmz en natuurlijk allemaal metro-personeel overal om het een prettige reis te maken voor iedereen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens
Ik ben pas op zuidpleinProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zuidpleinquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens
Ik ben pas op zuidplein, moest er jaren geleden iedere dag zijn voor stage. Nooit meer dat ik daar in de buurt kom.
![]()
Soms zou ik willen dat ik een license to kill had.
Wie nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zuidplein, moest er jaren geleden iedere dag zijn voor stage. Nooit meer dat ik daar in de buurt kom.
Stinkie is weg
Groepje mocro's stappen in
Ik ben er bijna![]()
![]()
We all doquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
![]()
Die hebben vaak geen license to killquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Geef je op als bondgirl voor de volgende bond film. Die heeft alleen Bond.
Truequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken hoor. Bovendien heb ik jullie toch bij de digitale hand?![]()
![]()
Hoeveel komen er nu opeens uiteindelijk dan? Huppel, Vin, Ik, Engel, A... Wat nog meer?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik heb 4 matrassen, 2 bankstellen, dus er zullen maar een 2 personen moeten indikken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wie is A... ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nu opeens uiteindelijk dan? Huppel, Vin, Ik, Engel, A... Wat nog meer?![]()
![]()
Zow.... weer op jacht naar koopjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh ja dat is zoquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hebben vaak geen license to kill. Die heeft alleen Bond.
![]()
Hence thequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu nog beginnen met koken?, haha.
Thanks.quote:Het is gelukkig helemaal geslaagd!
![]()
Ah okequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een vriend van ER, geen fokker geloof ik...
![]()
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
Vinniiee, hoe was het gisteren nou?![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel gemasseerd nog? Ik sloot af voor het hoogtepunt en te lam om terug te lezen.
.
![]()
Nu nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens zorgen dat ik op mijn werk verschijn? Sterke
![]()
![]()
Pfff, wat een kuttijden man.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. 9 tot 1.. Morgen van 1 tot 5 en van 9 tot 1..
Respect![]()
Wat een kut tijdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. 9 tot 1.. Morgen van 1 tot 5 en van 9 tot 1..![]()
![]()
Gisteren beetje teveel gedronken, bij thuiskomst kotsen en serieus 4 uur onder de douche gezeten/geslapen.
![]()
Heldquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
Gisteren beetje teveel gedronken, bij thuiskomst kotsen en serieus 4 uur onder de douche gezeten/geslapen.
![]()
![]()
Ik had de vriendin met wie ik uit was een wa gestuurd voordat ik ging douchen en naderhand toen ik op bed lag, 4 uur verschilquote:.
Dat slapend douchen is het toch niet helemaal.
![]()
Maar wel goed schoonquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had de vriendin met wie ik uit was een wa gestuurd voordat ik ging douchen en naderhand toen ik op bed lag, 4 uur verschil.
![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had de vriendin met wie ik uit was een wa gestuurd voordat ik ging douchen en naderhand toen ik op bed lag, 4 uur verschil.
![]()
![]()
![]()
De rimpels ondertussen wel weggetrokken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik douche de komende 2 weken niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nopequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
De rimpels ondertussen wel weggetrokken?.
![]()
Hey, voordeeltje jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien wordt je nu wel ouder geschat.
.
Kater verdrinkenquote:.
![]()
Dan kijk je nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee
Ik ben niet in staat om naar die kinderfilm te kijken.
![]()
Nou meer je vochthuishouding op pijl brengenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, voordeeltje ja.
[..]
Kater verdrinken.
.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee
Ik ben niet in staat om naar die kinderfilm te kijken![]()
![]()
![]()
Hm daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedachtquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou meer je vochthuishouding op pijl brengen.
. Die vriendin raadde aan om 3 glazen water weg te tikken, verder dan wat slokken kwam ik niet
.
![]()
Succesquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet nu zgn iets opzoeken op de laptop![]()
![]()
Daarom ook succesquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan het zgn niet vinden![]()
![]()
Die gaat dood aan het einde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja wat is dit dan, komt er ineens zo'n pratende vuurvlieg voorbij![]()
![]()
Princess and the Frog?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja wat is dit dan, komt er ineens zo'n pratende vuurvlieg voorbij![]()
Zou ik wel doen. Zowel alcohol als water onttrekken vocht van het lichaam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht. Die vriendin raadde aan om 3 glazen water weg te tikken, verder dan wat slokken kwam ik niet
.
Net goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die gaat dood aan het einde.
Jaquote:![]()
![]()
Whuh?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Zowel alcohol als water onttrekken vocht van het lichaam.![]()
Ga ik doen, thanksquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Zowel alcohol als water onttrekken vocht van het lichaam..
![]()
Huh, water onttrekt vocht?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Zowel alcohol als water onttrekken vocht van het lichaam.![]()
Ik ken m'n klassiekersquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga jou steeds leuker vinden.![]()
![]()
Disney films.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in een Disney avond![]()
![]()
Jup.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh, water onttrekt vocht?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in een Disney avondPrik maar een datumquote:![]()
![]()
Water is de beste manier om extra vocht binnen te krijgen. Dan onttrekt het minder dan het bijvult tochquote:![]()
![]()
Water onttrekt vocht uit bijvoorbeeld je huid. Daarom raken mensen gerimpeld wanneer ze (te) lang in bad liggen, bijv..quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Water is de beste manier om extra vocht binnen te krijgen. Dan onttrekt het minder dan het bijvult toch“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah zo bedoel jequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Water onttrekt vocht uit bijvoorbeeld je huid. Daarom raken mensen gerimpeld wanneer ze (te) lang in bad liggen, bijv..Ik dacht dat je vocht verloor door water te drinken
![]()
![]()
FOUT HA!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Water onttrekt vocht uit bijvoorbeeld je huid. Daarom raken mensen gerimpeld wanneer ze (te) lang in bad liggen, bijv..![]()
Overigens weet ik van een keuenmaker (voor biljartkeus dus) dat ze hout drogen door het in water te laten liggen voor een lange tijd.
Details daarover weet ik trouwens niet![]()
![]()
Ik had het al opgezocht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar klopt niet
http://www.volkskrant.nl/(...)pen-na-een-bad.dhtml
Bijvoorbeeld
Ben je klaar met je vreugdedansje?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hout drogen door het in water te leggen klinkt wel als een sterk verhaal vind je niet?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is niet voor het drogen geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:11 schreef Faxie het volgende:
Overigens weet ik van een keuenmaker (voor biljartkeus dus) dat ze hout drogen door het in water te laten liggen voor een lange tijd.
Details daarover weet ik trouwens niet![]()
Bijnaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het al opgezocht.
Ben je klaar met je vreugdedansje?![]()
![]()
Schijnt toch zo te zijn...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
Hout drogen door het in water te leggen klinkt wel als een sterk verhaal vind je niet?
Pfff ik google wel ff...![]()
Ik vermoed dat er nog een essentieel detail bijmoet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt toch zo te zijn...
Pfff ik google wel ff...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Bewerkbaar maken klinkt mij logischer in de oren...?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet voor het drogen geloof ik“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij m'n neef drinken ze gewoon bier onder het voetballenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet alleen dat je bij bv sport of hitte geen alcohol moet drinken, water juist wel.
.
![]()
Als je het vraagt komt ie gewoon naar je toe hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Filmpje van het vreugdedansje?.
![]()
Mja even gezocht:quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nog een essentieel detail bijmoet.
Wateren
Naaldhout wordt meestal gewaterd. Dat wordt gedaan omdat het daardoor ‘rustiger’ en duurzamer wordt. Door het wateren worden de voedingssappen uit het hout gespoeld, waardoor de kans dat het gaat rotten vermindert. Wateren gebeurt bij voorkeur in stromend water en duurt minimaal een jaar. Eikenhout wordt niet gewaterd. Dat heeft bij deze houtsoort geen effect. Drogen is dan alleen nodig om het van nature in het hout aanwezige vocht af te voeren. Typisch is dat gewaterd hout sneller droogt dan hout dat niet gewaterd is.![]()
Ja, dan kun je sneller van je stokje gaan omdat zowel de sport vocht ontrekt als het bier cq de alcoholquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij m'n neef drinken ze gewoon bier onder het voetballen.
.
![]()
Onder de wedstrijd? De bankzitters aan het bier?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij m'n neef drinken ze gewoon bier onder het voetballen.
![]()
![]()
Ik weet ook niet waarom ze het doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan kun je sneller van je stokje gaan omdat zowel de sport vocht ontrekt als het bier cq de alcohol.
![]()
![]()
Ja en zo dat het wel zijn hardheid behoudt ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bewerkbaar maken klinkt mij logischer in de oren...?
Geloof dat ze dat vroeger ook deden bij het bouwen van schepen.![]()
Fijn dat je dat erkentquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij nooit iets fout.
![]()
![]()
Ja. Nat hout kan je veel beter buigen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en zo dat het wel zijn hardheid behoudt ofzo.
Geloof dat ze dat vroeger ook deden bij het bouwen van schepen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ach, je sneed jezelf net al in de vingers.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Grenzen opzoeken misschien of omdat het gewoon lekker isquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ze het doen.
Op de heetste dag van dit jaar stond ik in Eindhoven op een feestje, toen hebben we bewust geen alcohol gepakt. We hadden een paar flesjes water gedronken en hoefde niet eens naar het toilet, zo snel zweette we het er weer uit.
![]()
Hoezo zou je biljartkeus willen buigen dan? Die moet je draaien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nat hout kan je veel beter buigen.
Ik heb het niet over biljartkeus. Over hout in het algemeen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo zou je biljartkeus willen buigen dan? Die moet je draaien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Met warm weer gaat het rapquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken misschien of omdat het gewoon lekker is.
Op de heetste dag van dit jaar stond ik in Eindhoven op een feestje, toen hebben we bewust geen alcohol gepakt. We hadden een paar flesjes water gedronken en hoefde niet eens naar het toilet, zo snel zweette we het er weer uit.
.
Waarschijnlijk dat laatst, ervaring bierdrinkers ditdat![]()
![]()
Nu nog ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
ff wasje aanzetten.. weer 5 min van de film af![]()
![]()
Nouja in het water leggen is dus een voorbewerking. Dan heb ik of die kerel verkeerd begrepen, of hij lult uit z'n nek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en zo dat het wel zijn hardheid behoudt ofzo.
Geloof dat ze dat vroeger ook deden bij het bouwen van schepen.![]()
Ga het hier wel een keer vragen bij de Graafschap in Burenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja in het water leggen is dus een voorbewerking. Dan heb ik of die kerel verkeerd begrepen, of hij lult uit z'n nek.![]()
Wat ik weet is dat hout niet rot in water, soort van opslag? Of ja, ik weet het ook niet zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja in het water leggen is dus een voorbewerking. Dan heb ik of die kerel verkeerd begrepen, of hij lult uit z'n nek..
![]()
Neu, je hebt gewoon een klein detail gemist wat wel in je latere tekst stond vermeld. Waarom nemen jullie dan trouwens van dat soort houtsoorten en niet altijd eiken (of nog veel beter zoals afzelia ofzo)?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja in het water leggen is dus een voorbewerking. Dan heb ik of die kerel verkeerd begrepen, of hij lult uit z'n nek.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik bracht het nou ook weer niet als harde feit. En na zoeken geef ik gewoon toe dat het dus niet klopte.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je sneed jezelf net al in de vingers.![]()
![]()
FMLquote:Ach, was een leuke dag. Maar L had zich ziek gemeld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gezien hier.
Hoe is het verder kerel?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik toch ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bracht het nou ook weer niet als harde feit. En na zoeken geef ik gewoon toe dat het dus niet klopte.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
WATquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FML
[..]
Ach, was een leuke dag. Maar L had zich ziek gemeld.
Nouja hij gaf een voorbeeld met afgebroken takken in een meer, en dat die van binnen helemaal droog zijn. Ik heb het nooit opgezocht of bevestigd proberen te krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neu, je hebt gewoon een klein detail gemist wat wel in je latere tekst stond vermeld. Waarom nemen jullie dan trouwens van dat soort houtsoorten en niet altijd eiken (of nog veel beter zoals afzelia ofzo)?
Shafts worden van Esdoorn gemaakt. Heeft met flexibiliteit te maken oid.![]()
Dat is jammer, kun je haar wel een beterschaps sms'je sturen en misschien iets gezonds langsbrengen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, was een leuke dag. Maar L had zich ziek gemeld.![]()
![]()
Neeequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
FML
[..]
Ach, was een leuke dag. Maar L had zich ziek gemeld.![]()
![]()
Waar zou je flexibiliteit dan voor nodig hebben? Lijkt me toch dat die dingen zo rigide als mogelijk moeten zijn (misschien enige axiale demping voor je handen ofzo)?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja hij gaf een voorbeeld met afgebroken takken in een meer, en dat die van binnen helemaal droog zijn. Ik heb het nooit opgezocht of bevestigd proberen te krijgen.
Shafts worden van Esdoorn gemaakt. Heeft met flexibiliteit te maken oid.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Deflectiequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar zou je flexibiliteit dan voor nodig hebben? Lijkt me toch dat die dingen zo rigide als mogelijk moeten zijn (misschien enige axiale demping voor je handen ofzo)?![]()
![]()
Hoiquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat.quote:Ik zou haar een pm sturen enzo, maar als ze er niet is, kan ik het ook straks nog doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur een DM, dan weet je het zeker.Ik weet haar adres niet. Maar ik heb begrepen dat ze jaloers was op een andere collega die wel een kerstkaart van mij had gekregen. Ik hou dat maar op een positiefs iets.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is jammer, kun je haar wel een beterschaps sms'je sturen en misschien iets gezonds langsbrengen?Ja, fuck me, right?quote:
Die kun je toch via de sms vragen dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet haar adres niet. Maar ik heb begrepen dat ze jaloers was op een andere collega die wel een kerstkaart van mij had gekregen. Ik hou dat maar op een positiefs iets.
Waarom had zij er geen gekregen?![]()
Effect geven met zo min mogelijk laterale afwijking. En ook een gevoelskwestie. Een flexibele keu speelt comfortabeler voor de meeste mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dat willen?
Zullen vast nog wel andere redenen zijn. Wellicht dat het beter droog te krijgen is en minder gevoelig voor vervorming is etc.![]()
Ik las iets over massage dus ik dacht ik reageer evenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja, dat ik last heb van mijn spieren rondom mijn heupen en toen zei lola dat zij om een massage zou vragen als zij mij wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las iets over massage dus ik dacht ik reageer even![]()
![]()
Dat lijkt me stalkerig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kun je toch via de sms vragen dan?
Waarom had zij er geen gekregen?
Ik had het erover dat ik Kerstkaarten had gekocht van mijn nichtje en dat ik eens moest denken wie ik een kaartje moest sturen. Toen zei die ene collega: Oeh!Stuur mij er een! Mijn adres is Dorpsstraat 1 1234 AB.
Dat heb ik 3 weken ofzo onthouden en haar een kaartje gestuurd met een lieve boodschap. Maar kennelijk had L er ook een gewild.
Waarom kan jij geen film kijken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en dat kwam door de gekke standjes ofzo toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat ik last heb van mijn spieren rondom mijn heupen en toen zei lola dat zij om een massage zou vragen als zij mij wasIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderfilm kan me niet plezieren om de een of andere redenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom kan jij geen film kijken?![]()
![]()
Overigens klopt de nummering weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Er is naar mijn idee nogal een verschil tussen een kinderfilm en een disneyfilm.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kinderfilm kan me niet plezieren om de een of andere redenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat een grappig adres.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me stalkerig.
Ik had het erover dat ik Kerstkaarten had gekocht van mijn nichtje en dat ik eens moest denken wie ik een kaartje moest sturen. Toen zei die ene collega: Oeh!Stuur mij er een! Mijn adres is Dorpsstraat 1 1234 AB.
Dat heb ik 3 weken ofzo onthouden en haar een kaartje gestuurd met een lieve boodschap. Maar kennelijk had L er ook een gewild.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zou die veel post krijgen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraardquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat kwam door de gekke standjes ofzo toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah, sowieso ben ik niet zo van de animatiesquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is naar mijn idee nogal een verschil tussen een kinderfilm en een disneyfilm.![]()
Plus het hield echt op toen ik een pratende vuurvlieg voorbij zag komen.
Hij is dood trouwens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mooi want ik kan me geen gekke standjes herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is naar mijn idee nogal een verschil tussen een kinderfilm en een disneyfilm.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: