SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier met deze c_a TT
Ik ga pizza eten en bier drinken
En vast ook wel dansen
Ciao
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 19:17:01 ]![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Veel plezier met deze c_a TT
Ik ga pizza eten en bier drinken
En vast ook wel dansen
Ciao![]()
![]()
Nu kun je geen geile nueckseks hebben?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oh shit.. m'n nichtje komt logeren. Helemaal niet aan gedacht![]()
![]()
Of een triootje, aannemende dat ze ouder is dan 18.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Nu kun je geen geile nueckseks hebben?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Met d'r nichtje? Denk niet dat ze aan incest doetquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een triootje, aannemende dat ze ouder is dan 18.![]()
![]()
Ik was van plan om uit te gaan, maar dat zit er dus niet inquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu kun je geen geile nueckseks hebben?![]()
![]()
Waarom niet? Ouders niet thuis?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik was van plan om uit te gaan, maar dat zit er dus niet in![]()
![]()
Ouders zijn nog een week wegquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Ouders niet thuis?
En haar ouders zijn tot morgenmiddag een keer weg.
En ja, ik ben haar favoriete nicht dus...![]()
![]()
Dan moet haar kerel hard werken als 'ie twee vrouwen tegelijk wil plezieren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Met d'r nichtje? Denk niet dat ze aan incest doet
Of ie dat nog nooit gedaan heeftquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet haar kerel hard werken als 'ie twee vrouwen tegelijk wil plezieren.![]()
![]()
Ah oke, bummerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ouders zijn nog een week weg
En haar ouders zijn tot morgenmiddag een keer weg.
En ja, ik ben haar favoriete nicht dus...You sick fuck.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet haar kerel hard werken als 'ie twee vrouwen tegelijk wil plezieren.![]()
Moest hij van die andere vrouw ook eerst zijn zaad proeven?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Of ie dat nog nooit gedaan heeft
Wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest hij van die andere vrouw ook eerst zijn zaad proeven?![]()
Nouja, ze is wel lief hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, bummer
[..]
You sick fuck.![]()
Niet zo erg, maar was het helemaal vergeten. Maar goed dat m'n tante net belde![]()
![]()
Ik zeg niks meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest hij van die andere vrouw ook eerst zijn zaad proeven?![]()
![]()
Ah, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, ze is wel lief hoor![]()
Niet zo erg, maar was het helemaal vergeten. Maar goed dat m'n tante net belde
Ja wel zo handig![]()
![]()
Een associatie die ik heb bij Fototoestel en die ik met geen mogelijkheid uit mijn hoofd krijg.quote:
Ik zie het helemaal voor mij, hij vastgebonden op bed en dat jij het met een andere vrouw via een trechter in zijn mond giet.quote:
Dus ik blijf altijd het meisje dat..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een associatie die ik heb bij Fototoestel en die ik met geen mogelijkheid uit mijn hoofd krijg.![]()
![]()
Het is fok! waar je postquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus ik blijf altijd het meisje dat..![]()
![]()
Nou nouquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij, hij vastgebonden op bed en dat jij het met een andere vrouw via een trechter in zijn mond giet.![]()
![]()
Dank je voor deze miquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor mij, hij vastgebonden op bed en dat jij het met een andere vrouw via een trechter in zijn mond giet.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dus ik blijf altijd het meisje dat..
Zou ze er foto's van gemaakt hebben denk je?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vast welquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze er foto's van gemaakt hebben denk je?![]()
En dit komt allemaal voort uit de post:quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Oh shit.. m'n nichtje komt logeren. Helemaal niet aan gedacht![]()
![]()
Een paardenmeisje.quote:
Je zit in SEX of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
En dit komt allemaal voort uit de post:
[..]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja, maar om nu direct te gaan suggereren dat ik een trio doe met m'n nichtje van 9 jaar erbijquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit in SEX of niet natuurlijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ja, maar om nu direct te gaan suggereren dat ik een trio doe met m'n nichtje van 9 jaar erbij
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef AirwiN het volgende:
Of een triootje, aannemende dat ze ouder is dan 18.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nog maar net aan het wachten op de metro en nu al ruzie
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 19:31:39 ]![]()
Doe je goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Nog maar net aan het wachten op de metro en nu al ruzie.
![]()
Voor een triootje bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Weet ik. Maar waarom zou m'n nichtje van 18+ bij me komen logeren
Succesquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nja, ik ga ff een kinderfilm ofzo zoeken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh nice, nog meer vuurwerk! Ik versta de tv al zo goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sjakie en de chocoladefabriek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tips, iemand?![]()
Origineel of remake? Eigenlijk is het boek nog het bestequote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Disney alles!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tips, iemand?![]()
![]()
Maar dan niet de Prinses en de Kikker, want met die magie enzo is dat best spannend, dan slaapt ze straks niet.quote:![]()
![]()
Charlie and the Chocolate factory is een van de weinige films waarvan ik de remake mooier vindquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Origineel of remake? Eigenlijk is het boek nog het beste.
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Nog maar net aan het wachten op de metro en nu al ruzieOh begin er niet over, hier ook al.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
Oh nice, nog meer vuurwerk! Ik versta de tv al zo goed.
![]()
om te downloaden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tips, iemand?
Hoe oud is je nichtje?![]()
Potje Kolonisten van Catan?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
ik deed niks. Ze gingen me uitschelden vanaf de andere kant van metrostationquote:
Ik ken ze nog geen eens![]()
![]()
Maar de Oompa Loompa's waren zoveel toffer bij het origineel!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate factory is een van de weinige films waarvan ik de remake mooier vind.
![]()
9 jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om te downloaden?
Hoe oud is je nichtje?![]()
Remake is wel mooier inderdaad, maar het verhaal komt beter tot zijn recht in het origineel vind ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate factory is een van de weinige films waarvan ik de remake mooier vind.
14 SHADES OF GREY
Bezopen zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed niks. Ze gingen me uitschelden vanaf de andere kant van metrostation
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar de Oompa Loompa's waren zoveel toffer bij het origineel!
14 SHADES OF GREY
Mensen vandaag de dag zijn om tequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed niks. Ze gingen me uitschelden vanaf de andere kant van metrostation
![]()
Of een van de andere tig Disney films.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prinses en de kikker kan best
Oehh, Rapunzel!![]()
Sommigen meer dan anderen gelukkig.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of een van de andere tig Disney films.
Oehh, Rapunzel!
Ik heb gister Wrecked Ralph gekeken, die was ook leuk![]()
![]()
Ik zal eens even een melding maken. Ze steken hier vuurwerk af in natuurgebieden en laten het afval liggenquote:.
En de knallen zijn kut en het is nog geen 31 december.
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prinses en de kikker kan best![]()
![]()
Ken ik niet. *googlet*quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister Wrecked Ralph gekeken, die was ook leuk![]()
Ik heb geen idee in hoeverre ze dit serieus nemen hoor, ik kwam de link veel tegen vandaag op twitter en FBquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal eens even een melding maken. Ze steken hier vuurwerk af in natuurgebieden en laten het afval liggen.
En de knallen zijn kut en het is nog geen 31 december.
![]()
Wat heb je allemaal gedaan vannacht dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn![]()
![]()
![]()
Ik zou een massage vragenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Maar goed, een meldpunt is wel handig. En ik moet zeggen dat er al flink wat mensen hebben geklaagd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in hoeverre ze dit serieus nemen hoor, ik kwam de link veel tegen vandaag op twitter en FB
Het is ook gewoon om het principe... Ik heb helemaal geen hekel aanvuurwerk, maar het lijkt hier inmiddels haast oudejaarsnacht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja ik merk hetquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mensen vandaag de dag zijn om te![]()
![]()
Vertel meerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn
14 SHADES OF GREY
Ik moet nog steeds huilen als ik dat stukje ziequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik spoel het stukje waar Mufasa dood gaat altijd door.![]()
![]()
![]()
Krijg je van die gekke standjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, mijn spieren doen echt te veel pijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh dat helpt altijd ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Draait net in de bios, zoonlief vond hem tofzeker omdat het 3D was
![]()
![]()
Daarom spoel ik door. Anders is het janken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds huilen als ik dat stukje zie![]()
Geslapen. Heb er al meer dan een half jaar last van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vannacht dan?
Triest figuur, lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat nog geen eens denk ikHahaquote:![]()
![]()
Bijna oud en nieuw. Ik ben op zoek naar een hutje op de hei. Wie biedt?
Die prinses met de kikkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rapunzel? Of is het toch Prinses en de Kikker geworden?![]()
![]()
Hier ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar goed, een meldpunt is wel handig. En ik moet zeggen dat er al flink wat mensen hebben geklaagd.
Het is ook gewoon om het principe... Ik heb helemaal geen hekel aanvuurwerk, maar het lijkt hier inmiddels haast oudejaarsnacht.Ik snap het wel hoor dat je als jochie zijnde lekker stoer wil doen, maar doe dat gewoon op het moment zelf..
![]()
![]()
![]()
Geen hutje op de hei, maar wel een beschaafde buurt waar nauwelijks vuurwerk wordt afgestoken nu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
Bijna oud en nieuw. Ik ben op zoek naar een hutje op de hei. Wie biedt?
Ik snap het ook wel. Maar liever nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ookIk snap het wel hoor dat je als jochie zijnde lekker stoer wil doen, maar doe dat gewoon op het moment zelf..
![]()
.
Gelukkig is Sjaak niet bang voor vuurwerk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb dat gewoon allemaal op dvd.quote:Dat nichtje van jou zou niet weten wat ze moest kiezen denk ik.
![]()
Sjaak?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar liever niet.
Gelukkig is Sjaak niet bang voor vuurwerk.
Dat is toch niet wat ik denk dat het is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: