Doe maar ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga straks een Bom laten vallen in de wc
Het komt er toch wel van..quote:
Makkelijk uiteraard.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iedereen dit ook woordelijk meezingen?
Ik drum ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Als drummer kan ik zeggen dat je het dan wel heel erg moet verprutsen .....
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iedereen dit ook woordelijk meezingen?
Zeker!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus NaturalScience kan het einde van dit nummer ook moeiteloos opdreunen?
Heeft niets met politiek correct zijn te maken. De muzikale wereld zou er letterlijk compleet anders uitzien zonder de Beatles. Maar de 3 miljoen mensen die de beatles als meest verkozen band hebben verkozen, de honderden miljoenen fans en de honderden artiesten die zich door hen hebben laten inspireren zitten er vast naastquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Want? Het is politiek correct om de Beatles goed te vinden ofzo? Voor die tijd was het leuk, puur omdat er zo goed als geen concurrentie was. Als zo'n band nu zou opstaan zou je er niets van horen.
Doe maar niet..quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga straks een Bom laten vallen in de wc
Hoe noem je ook weer zo'n iemand die altijd obsessief muzikanten nareist en in hun bijzijn wil bivakkeren?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echte trivia: de drummer is eigenlijk links maar drumt rechts, dat verklaard waarschijnlijk waarom hij iets minder strak drumt
Hee je hebt weer borstenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe noem je ook weer zo'n iemand die altijd obsessief muzikanten nareist en in hun bijzijn wil bivakkeren?
owja, een drummer
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe noem je ook weer zo'n iemand die altijd obsessief muzikanten nareist en in hun bijzijn wil bivakkeren?
owja, een drummer
Ad populum. Dat Madonna enorme hoeveelheden fans heeft betekent nog niet dat ze ook maar enig talent heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft niets met politiek correct zijn te maken. De muzikale wereld zou er letterlijk compleet anders uitzien zonder de Beatles. Maar de 3 miljoen mensen die de beatles als meest verkozen band hebben verkozen, de honderden miljoenen fans en de honderden artiesten die zich door hen hebben laten inspireren zitten er vast naast
Dat heeft er niets mee te maken en kun je als goede muzikant afleren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echte trivia: de drummer is eigenlijk links maar drumt rechts, dat verklaard waarschijnlijk waarom hij iets minder strak drumt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |