Hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Toto heeft een goede drummer!![]()
Dat helpt niet!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
True, goeie drummer, waardeloze tuinierder.quote:
Een goede drummer is een voorwaarde, geen garantie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De nummers zitten beter in elkaar dan jij denkt. Daarnaast zijn ze wel de grote grondlegger van de moderne popmuziekquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Want? Het is politiek correct om de Beatles goed te vinden ofzo? Voor die tijd was het leuk, puur omdat er zo goed als geen concurrentie was. Als zo'n band nu zou opstaan zou je er niets van horen.
Het komt er toch wel van!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:27 schreef Molurus het volgende:
Beatles... most overrated band in history.
Trivia: de drummer had zo'n beroerde techniek dat hij eigenlijk niet langer dan een half uur kon spelen.
Doe maar ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga straks een Bom laten vallen in de wc
Het komt er toch wel van..quote:
Makkelijk uiteraard.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iedereen dit ook woordelijk meezingen?
Ik drum ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Als drummer kan ik zeggen dat je het dan wel heel erg moet verprutsen .....
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan iedereen dit ook woordelijk meezingen?
Zeker!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus NaturalScience kan het einde van dit nummer ook moeiteloos opdreunen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |