Kan ook nog wel ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is Van Morrison volgens mij..
Kijk, golfer is een zeiksnor, maar echt goede muziek weet hij wel te herkennenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kon ik niet genoeg smileys voor vinden, maar alsnog dan maar voor JJF:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen facebookquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
start meteen een facebook pagina op.....zij zit op de brommer en ik op de fiets....
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij wilt zeker weer klappen he?
Jawel hoor. Ik boycot ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]dat kan toch niet in deze tijd
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
daar houdt ie van..........
Zelfs mijn vader heeft kennelijk facebook en op zijn verjaardag kreeg hij continu alerts dat er weer iemand wat op zijn tijdslijn had geplaatst, ik moest er bijna van huilen, zo sneuquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]dat kan toch niet in deze tijd
Heb de hele soundtrack op LPquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef NaturalScience het volgende:
! 578 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone 1968
Wat awesome dat die er ook in staat! Had ik ook op moeten stemmen!
Ik draai de LP heeeel vaak, zo geniaal, die sfeerquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef NaturalScience het volgende:
! 578 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone 1968
Wat awesome dat die er ook in staat! Had ik ook op moeten stemmen!
facebook bestaat hier nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb de hele soundtrack op LPPlaatje staat op Facebook, kan helaas niet linken
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik draai de LP heeeel vaak, zo geniaal, die sfeer
Idem hier, meteen bij de bioscoop gekocht na het zien in 1968.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb de hele soundtrack op LPPlaatje staat op Facebook, kan helaas niet linken
quote:
quote:
Dat dach ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een mooie meid.
Damn rightquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef NaturalScience het volgende:
Wat stil opeens zo na die plaatjes..... alle gulpen in dit topic gaan opeens open?
ze pakken er gewoon deze plaat bij hoor, meer nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geniet van de muziek en houdt niet van visualisaties van fokkers met open gulpen
Excuus glittertje.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:30 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geniet van de muziek en houdt niet van visualisaties van fokkers met open gulpen
S&G sorryquote:
Beatles komen later. Die zijn namelijk beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Voor m'n gevoel voor ik The Stones dit jaar vaker dan The Beatles
Van die keiharde nummers stoppen ze in de nacht, net als Slayer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Jij luister nooit radio of gaat nooit uit?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijke stonesplaatBetekent wel dat al m'n favorieten zijn geweest inmiddels
Nouja, Satisfaction vind ik ook wel leuk.
*ril*\Kunnen we weer terug naar de visualisatie van open gulpen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
Hier heb ik heel wat op gedanst tijdens hun concerten.
De echt goeie Beatleplaten zijn ook nog nauwelijks aan bod gekomen, terwijl de betere Stonesplaten al zijn geweest. Komen er nog een hoop op de laatste 2 dagen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
neeeeeeequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Montov het volgende:
[..]
*ril*\Kunnen we weer terug naar de visualisatie van open gulpen?
Hoezo? Ik bedoelde alleen van de Stones he.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij luister nooit radio of gaat nooit uit?
Doe je eigen gulp open en staar er naar. Ik hoef hem niet te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Montov het volgende:
[..]
*ril*\Kunnen we weer terug naar de visualisatie van open gulpen?
Ook al zo'n leuke dame.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je zult borstvoeding krijgen..quote:
Gordon, Rene en Gerard achter elkaar?quote:
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik word hier echt niet warm van
Veel plezier en tot vanavond!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:03 schreef cafca het volgende:
Zo met het hele gezin naar the Hobbit. Kom vanavond nog wel ff langs hier, in topic 80 ofzo....
Fok Joe! Zij heeft een van de mooiste stem die ik ooit heb gehoordquote:
Schaam je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |