SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik zie nu een Al Bundy achtig persoon voor me.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat valt heul mee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
Ik zie nu een Al Bundy achtig persoon voor me.
![]()
Ja, ik krab wel eens aan m'n zak, ik peuter wel eens in m'n neus, ik loop wel eens in een trainingspak, maar overall valt het wel mee
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
In een melkbus? Of een charmant kanonnetje?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
En met oud en nieuw hebben wij karbietProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee, denk dat we daar nog eens over na moeten gaan denkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een melkbus? Of een charmant kanonnetje?
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ha huppelquote:
Hoelaat kwam jij ook alweer met oud en nieuw?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:39 schreef Samzz het volgende: En dan die gedrochten waar een sleehak of gewone hak onder zit
__!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Geen idee nog.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha huppel
Hoelaat kwam jij ook alweer met oud en nieuw?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nu ja, bier staat koud en hebben de autokoelkast in de woonkamer staan, passen 2 kratten inquote:
Er ging hier net een 4m3 kanonnetje even "testen".quote:
Met veel moeite op tijd weg weten te krijgen voor de dienders zich aankondigden, gelukkig was er een vrachtwagen zo vriendelijk even spontaan dwars over de weg te moeten staan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er ging hier net een 4m3 kanonnetje even "testen".
Met veel moeite op tijd weg weten te krijgen voor de dienders zich aankondigden, gelukkig was er een vrachtwagen zo vriendelijk even spontaan dwars over de weg te moeten staan![]()
Helaas hebben we geen Cobra 6 krengen en lawinepijlen, beste man was gepakt
Mooi man, zo'n bokkepoot.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die heb ik ook
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ieder zo zn eigen ding hequote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mjah ik verplaats op het moment ook even niets op dat vlak, er wordt -te- goed opgeletquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Helaas hebben we geen Cobra 6 krengen en lawinepijlen, beste man was gepakt
En dan heb ik alleen maar sier, 0,0 knalProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Terecht ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik verplaats op het moment ook even niets op dat vlak, er wordt -te- goed opgelet
En dan heb ik alleen maar sier, 0,0 knal“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Veel van het sierspul in de illegale handel is veeeeel veiliger dan het sierspul in de winkel.quote:
Helaas is vooral de illega handen in knal-ellende wat de boventoon voert.
Knallen kun je veel beter met carbid en een mooi kanon (oude mesttank oid).Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kijken naar de kracht van zo een dingquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik verplaats op het moment ook even niets op dat vlak, er wordt -te- goed opgelet
En dan heb ik alleen maar sier, 0,0 knal
Nou en. Je mag dat vuurwerk om bepaalde redenen niet hebben. Daar wordt op gecontroleerd, terecht dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veel van het sierspul in de illegale handel is veeeeel veiliger dan het sierspul in de winkel.
Helaas is vooral de illega handen in knal-ellende wat de boventoon voert.
Knallen kun je veel beter met carbid en een mooi kanon (oude mesttank oid).“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de idioten die het afsteken
Dubbelquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de idioten die het afstekendus
![]()
![]()
![]()
Ik reserveer dat plekje op de bank het dichtstbij die koelerquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, bier staat koud en hebben de autokoelkast in de woonkamer staan, passen 2 kratten in
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reserveer dat plekje op de bank het dichtstbij die koeler
Vorig jaar, een paar jochies die vuurpijlen horizontaal gingen afsteken. De explosie was vlak voor de gezichten van een moeder met haar dochter. En dan niet eens sorry zeggen he, maar gewoon doorgaanquote:![]()
![]()
quote:![]()
Maar hoe laat verwacht je iedereen dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had ze kapotgeschoptquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorig jaar, een paar jochies die vuurpijlen horizontaal gingen afsteken. De explosie was vlak voor de gezichten van een moeder met haar dochter. En dan niet eens sorry zeggen he, maar gewoon doorgaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zijn gewoon klotzakken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorig jaar, een paar jochies die vuurpijlen horizontaal gingen afsteken. De explosie was vlak voor de gezichten van een moeder met haar dochter. En dan niet eens sorry zeggen he, maar gewoon doorgaan
Maar zat mensen die wel netjes de veiligheid van belang achten.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
En dan horen er dus mensen in te grijpen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorig jaar, een paar jochies die vuurpijlen horizontaal gingen afsteken. De explosie was vlak voor de gezichten van een moeder met haar dochter. En dan niet eens sorry zeggen he, maar gewoon doorgaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, mijn hele leven is zonde van het geld achteraf gezien.![]()
![]()
Vinniee is er al om 17:30, na zijn werk, kan hij zich hier ff douchen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar hoe laat verwacht je iedereen dan?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Onmogelijk!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, mijn hele leven is zonde van het geld achteraf gezien.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, zoals hun oudersquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan horen er dus mensen in te grijpen..![]()
![]()
Das wel heel vroeg hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vinniee is er al om 17:30, na zijn werk, kan hij zich hier ff douchen.
Hoe laat verwacht je "now kiss"?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zal wel katje lam zijn rond middernachtquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das wel heel vroeg hoor.
Hoe laat verwacht je "now kiss"?
Wie??quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Das wel heel vroeg hoor.
Hoe laat verwacht je "now kiss"?
Ah je vriend is gearriveerd ?quote:
Mjah dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zal wel katje lam zijn rond middernacht![]()
Uhm hoe laat verwacht je de rest? Joof, "now Kiss" (arnoud?)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga nog es effe informeren bij mijn schoonpa of de Chevrolet alweer draait en of ie mee kan 31/12...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohhh, geen idee eigenlijk, we zien ze wel verschijnenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat bedoelde ik niet![]()
Uhm hoe laat verwacht je de rest? Joof, "now Kiss" (arnoud?)
Blijven toch nog 8 man crashen
Volle bak jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, geen idee eigenlijk, we zien ze wel verschijnen
Blijven toch nog 8 man crashen![]()
Kan je dat wel kwijt allemaal?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
jawel hoor, en anders is het ff indikken in bed of de bank.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volle bak ja![]()
Kan je dat wel kwijt allemaal?
Heb 4 matrassen, 2 bedden, 2 bankstellen
En Erasmo heemt eigen opblaasbed mee.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Soortvan "strak inelkaar schuiven" *grin* ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jawel hoor, en anders is het ff indikkenin bed of de bank.
En Erasmo heemt eigen opblaasbed mee.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker knus toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soortvan "strak inelkaar schuiven" *grin* ?
Stapelenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jawel hoor, en anders is het ff indikken in bed of de bank.
En Erasmo heemt eigen opblaasbed mee.![]()
Ach Joof neemt niet veel ruimte in beslag!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohh die kan slapen in de provisiekastquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stapelen![]()
Ach Joof neemt niet veel ruimte in beslag!
Ik heb nog wel een schoenendoos staan voor hemquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh die kan slapen in de provisiekast
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar had jij toch een schoenendoos voor klaarstaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stapelen![]()
Ach Joof neemt niet veel ruimte in beslag!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schoenendoos staan voor hem
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar had jij toch een schoenendoos voor klaarstaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schoenendoos staan voor hemIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dinsdag ochtend, kater wegwerken, gaan Lotusss en ik een Full English Breakfast maken voor de crashers
Dat wil ik niet missenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En dinsdag ochtend, kater wegwerken, gaan Lotusss en ik een Full English Breakfast maken voor de crashers
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat klinkt donders goed!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En dinsdag ochtend, kater wegwerken, gaan Lotusss en ik een Full English Breakfast maken voor de crashersBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Uiteraardquote:![]()
Bij ER en L wordt iedereen altijd goed verzorgd
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij blijft toch ook crashen? Dus kun je mee happenquote:
Idd, en zolang Lotusss geen last van haar longen krijgt mogen we gewoon binnen rokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Bij ER en L wordt iedereen altijd goed verzorgd
Ik zit met kat, hond en kind hequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij blijft toch ook crashen? Dus kun je mee happen
[b]AirwiN schreef [/b]
Gut d'r staat hier een uk de playbackshow na te doen met haar babyfoon in dr handjes, in dr eigen bedje...
Ik denk dat ik dr maar eens moet ophalenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan zet je de wekker op 08:00, dan ben ik allang wakkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met kat, hond en kind he
Als jij en ik de enige rokers zijn wil ik daar wel over nadenken anders ga ik gewoon sowieso in de keuken staan!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, en zolang Lotusss geen last van haar longen krijgt mogen we gewoon binnen rokenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe schattig tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef fietsie het volgende:
Gut d'r staat hier een uk de playbackshow na te doen met haar babyfoon in dr handjes, in dr eigen bedje...
Ik denk dat ik dr maar eens moet ophalen
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk dat wij idd de enige zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij en ik de enige rokers zijn wil ik daar wel over nadenken anders ga ik gewoon sowieso in de keuken staan!
Ja zekerquote:Ze is wil zoooo graag oliebollenbakken.. en wachten tot morgen valt zwaar
Ohhh kut ja, oliebollen, maandag om 07:00 voor de oliebollenkraam staanquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zekerZe is wil zoooo graag oliebollenbakken.. en wachten tot morgen valt zwaar
Zou willen dat ik dat kon, al tig pogingen gewaagd, geen succes, en ik moet eigenlijk wel ivm COPDquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef.
21 weken gestopt met roken
Ga je niet zelf bakkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh kut ja, oliebollen, maandag om 07:00 voor de oliebollenkraam staan![]()
Succes
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij mag het ook doen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je niet zelf bakken![]()
Succes
Maar ik doe het in elk geval niet zelf bakken
Ik mag alleen de keuken in om bier te pakken!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen hoor
Maar ik doe het in elk geval niet zelf bakken
Koken kan je niet aan mij over laten![]()
Pff ik voel er veel voor om ff een uurtje plat te gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je wel eens dat boek gelezen van Alan Car ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou willen dat ik dat kon, al tig pogingen gewaagd, geen succes, en ik moet eigenlijk wel ivm COPD![]()
Ik bak denk ik een schaal of 4 ofzo; allemaal met lekkere vulling
Hoeft niet meer, autokoelkastquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag alleen de keuken in om bier te pakken!
Koken kan je niet aan mij over laten![]()
Pff ik voel er veel voor om ff een uurtje plat te gaan
Zo handigquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, autokoelkast
[b]AirwiN schreef [/b]
Yep, en heeft ook niet gewerkt, idem laser therapie, chinese therapie, accupuntuur, mocht niet baten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat boek gelezen van Alan Car ?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dan blijft er niet veel meer over nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, en heeft ook niet gewerkt, idem laser therapie, chinese therapie, accupuntuur, mocht niet baten.
Al je tabak weg gooien en jezelf een weekend opsluiten in huis met iemand er bij, en gewoon forceren. Na 2 dagen is de lichamelijke drang drastisch minder geworden.![]()
LOL!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel meer over nee.
Al je tabak weg gooien en jezelf een weekend opsluiten in huis met iemand er bij, en gewoon forceren. Na 2 dagen is de lichamelijke drang drastisch minder geworden.![]()
ER breekt dat huis af
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moet hij in een dwangbuis, die zijn voor dat soort mensen gemaakt.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb last van PTSS aka oorlogstrauma. Denk niet dat dat gaat werkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel meer over nee.
Al je tabak weg gooien en jezelf een weekend opsluiten in huis met iemand er bij, en gewoon forceren. Na 2 dagen is de lichamelijke drang drastisch minder geworden.
En het klinkt wel drastisch ja, maar als het wel werkt, waarom niet ?
Als je echt wilt (of moet) stoppen met roken zou je geen grenzen moeten hebben. Als je dat doet en je bent er daarna van af, dan ben je jezelf dankbaar dat je het gedaan hebt!![]()
Logisch, niet doen dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb last van PTSS aka oorlogstrauma. Denk niet dat dat gaat werken![]()
het is een keuze die je moet maken, of aan de drank, of aan de sigarettenquote:
Hoi hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Dat kan ik me wel voorstellen, maar is dit niet een kwestie van "geestelijke gezondheid" ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is een keuze die je moet maken, of aan de drank, of aan de sigaretten
Trauma's zijn heel vervelend en pakken voor iedereen (in gradaties) anders uit. Maar ook een trauma is op te lossen, of in ieder geval de daaropvolgende verslaving.
Ik ben overigens geen psycholoog ofzo, maar ik vind dit interessant![]()
![]()
Ben bezig met m'n zorgverzekering... Ik heb al zo ongeveer het goedkoopste dat er is.
Je hebt deels wel gelijk. Echter mijn trauma is onoplosbaar. Daarom krijg ik m'n levenlang ook een Militair Invaliditeits Pensioen vanwege de dingen die ik bij Defensie heb meegemaakt. Dat gaat nooit meer weg, en kan ook nooit meer normaal functioneren voor de volle 100%.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, maar is dit niet een kwestie van "geestelijke gezondheid" ?
Trauma's zijn heel vervelend en pakken voor iedereen (in gradaties) anders uit. Maar ook een trauma is op te lossen, of in ieder geval de daaropvolgende verslaving.
Ik ben overigens geen psycholoog ofzo, maar ik vind dit interessant
Ik wil dit wel even delen: DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Heb ik toen ik nog in Brazilië woonde opgeschreven.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
tuurlijk, jij slaapt toch OP Vinniequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volle bak ja![]()
Kan je dat wel kwijt allemaal?![]()
![]()
Klaar nuquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk, jij slaapt toch OP Vinnie
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben d'r stil van. Wat een durf om dat te delenquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt deels wel gelijk. Echter mijn trauma is onoplosbaar. Daarom krijg ik m'n levenlang ook een Militair Invaliditeits Pensioen vanwege de dingen die ik bij Defensie heb meegemaakt. Dat gaat nooit meer weg, en kan ook nooit meer normaal functioneren voor de volle 100%.
Ik wil dit wel even delen: DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Heb ik toen ik nog in Brazilië woonde opgeschreven.
Heel interessant, ik heb van mijn opa (Indië veteraan) ook wel losse verhalen gehoord, maar die heeft ook een hoop niet verteld aan zijn kinderen en kleinkinderen.
Ik begrijp nu wel waarom.
Heel bijzonder dit, en fijn om te lezen dat je het allemaal hebt geaccepteerd en je leven eromheen hebt gebouwd. Dit is echt heel knap.![]()
Dat is overal, lijkt het....quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Heel Rotterdam en omstreken zijn aan het winkelen geloof ik
Fokking druk, maar ik heb me uggProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Onder lijkt me ehm, mechanisch effectieverquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk, jij slaapt toch OP Vinnie
Mijn verhaal is uiteindelijk ook gebruikt om nog uit te zenden militairen voorlichting te geven die naar Uruzgan moesten, en als ik daarmee anderen inzicht heb kunnen geven om eerder aan de bel te trekken ben ik al dolblijquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben d'r stil van. Wat een durf om dat te delen
Heel interessant, ik heb van mijn opa (Indië veteraan) ook wel losse verhalen gehoord, maar die heeft ook een hoop niet verteld aan zijn kinderen en kleinkinderen.
Ik begrijp nu wel waarom.
Heel bijzonder dit, en fijn om te lezen dat je het allemaal hebt geaccepteerd en je leven eromheen hebt gebouwd. Dit is echt heel knap.
Ik werk nu gewoon, en ben gelukkig met dat wat ik heb. Mijn leven, mijn vriendin en familie
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn verhaal is uiteindelijk ook gebruikt om nog uit te zenden militairen voorlichting te geven die naar Uruzgan moesten, en als ik daarmee anderen inzicht heb kunnen geven om eerder aan de bel te trekken ben ik al dolblij
Ik werk nu gewoon, en ben gelukkig met dat wat ik heb. Mijn leven, mijn vriendin en familieSupermooi kerel
![]()
![]()
Sligro is niet -echt- vervelend...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo, zorgverzekering maar gehouden zoals het was.
Mono, ik heb slecht nieuws voor je, binnenkort is het gedaan met je..![]()
Ziehier de reden:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Is ook zelden -echt- enorm goedkoper....quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik werk zelf in een ziekenhuis wat grotendeels "van DeFriesland is". Dan is de keuze voor je verzekering ook wel erg eenvoudig....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kost dat tegenwoordig? Mijn zorgverzekering is de laatste paar jaar verdubbeld in premiequote:Op zaterdag 29 december 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Daaromquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is ook zelden -echt- enorm goedkoper....
Ik werk zelf in een ziekenhuis wat grotendeels "van DeFriesland is". Dan is de keuze voor je verzekering ook wel erg eenvoudig..... Ik heb even goed gekeken naar wat ik nodig heb en wat niet, maar ik heb echt bijna nooit iets en als ik wat heb, is het maar van korte duur
.
Ik zit bij Zilveren Kruis Achmea.
Dat is die van iedereenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kost dat tegenwoordig? Mijn zorgverzekering is de laatste paar jaar verdubbeld in premie![]()
Ik ga volgend jaar 80 euro in de maand betalen, afgerondquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kost dat tegenwoordig? Mijn zorgverzekering is de laatste paar jaar verdubbeld in premie.
Ik heb de mijne iets naar beneden geschroefd afgelopen November. Scheelt toch weer 40,- pm ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
Aanvullend pakket 1 treetje omlaag zodat ik nog steeds tandarts kan laten vergoeden, en m'n eigen risico iets omhoog. Niks te geks gedaan... zul je namelijk net zien dat je kosten gaat krijgen![]()
![]()
*grin* stiekum is dat hetzelfde.... Achmea is eigenaar van ontzettend veel merken en onderliggende financieringsvormenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb even goed gekeken naar wat ik nodig heb en wat niet, maar ik heb echt bijna nooit iets en als ik wat heb, is het maar van korte duur
.
Ik zit bij Zilveren Kruis Achmea.
Dat is dus gewoon de kpn van de zorgquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* stiekum is dat hetzelfde.... Achmea is eigenaar van ontzettend veel merken en onderliggende financieringsvormen![]()
Ow da's niet veel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar 80 euro in de maand betalen, afgerond.
![]()
Ik zat bij bijna alles al het laagste van het laagstequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne iets naar beneden geschroefd afgelopen November. Scheelt toch weer 40,- pm ofzo.
Aanvullend pakket 1 treetje omlaag zodat ik nog steeds tandarts kan laten vergoeden, en m'n eigen risico iets omhoog. Niks te geks gedaan... zul je namelijk net zien dat je kosten gaat krijgen. Ik heb wel m'n tandarstverzekering eruit gegooid. In de 25 jaar dat ik naar de tandarts ga, heb ik in totaal 3 gaatjes gehad.
Nou, die 20 euro consultkosten betaal ik dan zo wel. Goedkoper dan iedere maand 10 euro lappen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat mijn eigen risico hoog is en omdat ik dus de tandarts eruit heb gegooidquote:.
Owja idd. Ik heb dan wel tandarts, da's 200nogwat per jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat mijn eigen risico hoog is en omdat ik dus de tandarts eruit heb gegooid.
![]()
Pffff vrouwen...
Je koopt een nieuwe bouwkit voor een modelheli, met bijbehorende spullen.
"Wat ga je dan met je buggy doen?"
Nou gewoon in de kast laten staan.
"O die verkoop je niet?"
Nee natuurlijk niet; daar heeft toch niemand wat aan?
"Waarom heb je die dan gekocht?"
Nou,om te bouwen??? Het hebben van de lol van het bouwen van het ding?!?!
"Dat snap ik niet, dan ga je er toch mee rijden ieder weekend?"
Huh?? Het is een sier-model, daar ga je niet mee rijden...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ahja dan kan het. Ik zit met blijvende schade uit mijn wielren- en defensietijd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat bij bijna alles al het laagste van het laagste. Ik heb wel m'n tandarstverzekering eruit gegooid. In de 25 jaar dat ik naar de tandarts ga, heb ik in totaal 3 gaatjes gehad.
Nou, die 20 euro consultkosten betaal ik dan zo wel. Goedkoper dan iedere maand 10 euro lappen.
Helaas leidt dat tot progressief hogere kosten ieder jaar....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, die had ik ook. Maar het is voor mij zonde geldquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja idd. Ik heb dan wel tandarts, da's 200nogwat per jaar..
Voor mij niet... d'r ligt een vulling uit en die zal ik vroeg of laat moeten laten fixenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook. Maar het is voor mij zonde geld.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef fietsie het volgende:
Pffff vrouwen...
Je koopt een nieuwe bouwkit voor een modelheli, met bijbehorende spullen.
"Wat ga je dan met je buggy doen?"
Nou gewoon in de kast laten staan.
"O die verkoop je niet?"
Nee natuurlijk niet; daar heeft toch niemand wat aan?
"Waarom heb je die dan gekocht?"
Nou,om te bouwen??? Het hebben van de lol van het bouwen van het ding?!?!
"Dat snap ik niet, dan ga je er toch mee rijden ieder weekend?"
Huh?? Het is een sier-model, daar ga je niet mee rijden...
Haar laatste argument: "Maar je moet daar de cabine nog van spuiten"quote:
O, en dat verhindert om nu te kunnen bouwen aan een heli?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tandartsenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor mij niet... d'r ligt een vulling uit en die zal ik vroeg of laat moeten laten fixen. Ik haat ze echt.
Dat ik "al een buggy heb, en dan hoef je dus toch niet iets anders"quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef Watertornado het volgende:
Ik snapte alleen het deel met de buggy niet.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dit gaat niet over een kinderwagen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ik "al een buggy heb, en dan hoef je dus toch niet iets anders"Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb een hele lieve en mooiequote:
Jawel, eentje die ik in mijn prive heli mee moet kunnen nemenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit gaat niet over een kinderwagen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mooi is dat hè, bij artsen in het algemeen. Als er dus een vulling uitligt, wat mij een bouw- of inschattingsfout van de arts lijkt kun je mooi niet rekenen op garantie of iets van dien aard. Nee, gewoon wéér betalen!quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, best raar is datquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, bij artsen in het algemeen. Als er dus een vulling uitligt, wat mij een bouw- of inschattingsfout van de arts lijkt kun je mooi niet rekenen op garantie of iets van dien aard. Nee, gewoon wéér betalen!. De volgende keer maar garantie vragen.
Lol goed planquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best raar is dat. De volgende keer maar garantie vragen.
![]()
![]()
Zo ben je nooit gemotiveerd om gedegen werk af te leveren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best raar is dat. De volgende keer maar garantie vragen.
WT heeft ergens wel gelijk, een vulling hoort er niet uit te vallenquote:.
Nee eigenlijk niet nee. Weet ook niet hoe het gebeurde. Opeens voelde ik 'm niet meer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT heeft ergens wel gelijk, een vulling hoort er niet uit te vallen.
Maar hij zit helemaal linksbovenin aan de zijkant, dus heb er niet echt last van verder.![]()
Dat doe ik maandag, ik bedoelde bij de Appie, maar weer overleefdquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sligro is niet -echt- vervelend...
Bij ons (klein klote dorp) stond er zelfs een verkeersregelaar bij de Appie....quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doe ik maandag, ik bedoelde bij de Appie, maar weer overleefdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier idem vandaag weerquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons (klein klote dorp) stond er zelfs een verkeersregelaar bij de Appie....![]()
En druk mbt parkeren. Gelukkig heb ik m'n auto al vlakbij huis kunnen parkeren.
Morgen is de appie bij ons trouwens ook open van 12 tot 5.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Als je hulp nodig hebt maandag moet je het zeggen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doe ik maandag, ik bedoelde bij de Appie, maar weer overleefdDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe laat ben jij er maandag?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt maandag moet je het zeggen..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij ons van 16 tot 20.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier idem vandaag weer![]()
En druk mbt parkeren. Gelukkig heb ik m'n auto al vlakbij huis kunnen parkeren.
Morgen is de appie bij ons trouwens ook open van 12 tot 5.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
heh, komt wel goed hoor, om 07:00 in de rij staan voor 20 oliebollen en 5 appelbeignets, dan naar de sligro voor drinkglazen en champagneglazen en de snacks. Om 14:00 uurtje kerstborrel op werk en om 1%:30 thuis, klaar om gasten op te vangen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt maandag moet je het zeggen..
Hoelaat kom jij ongeveer?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ligt eraan, ik moet nog even wat geldzaken afhandelen, maar daar heb ik nog geen tijd voor afgesproken..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee. Hier heet het patat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga je bekkie ff spoelen schat!!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh ja, ik kwam er ook achter dat ik aanvullend verzekerd was voor kraamzorg e.d.. Nee, da's niet nodig.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik kwam er ook achter dat ik aanvullend verzekerd was voor kraamzorg e.d.. Nee, da's niet nodig.
Zo jammer altijd hequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
barbaren altijd boven de rivieren![]()
Altijd handig tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
Ja man, ik betaal graag voor dingen die ik niet nodig heb.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je ook mantelzorg in je pakket zitten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man, ik betaal graag voor dingen die ik niet nodig heb.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
pfff, was een dure maand zeg, denk dat als we totaal ¤1100 hebben uitgegeven voor de kerst (incl SR 2013) het nog weinig is![]()
O&N ook nog eens ¤300 pfffVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
In de rest van NL ook, alleen sommige zuiderlingen hebben dat nog niet laten doordringenquote:
Ik ga even een uurtje slapen. Ik ben moe!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had mijn hartverzakking stuk minder erg gemaakt vanmorgenquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de rest van NL ook, alleen sommige zuiderlingen hebben dat nog niet laten doordringen
wtf, 1100 voor kerst!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
pfff, was een dure maand zeg, denk dat als we totaal ¤1100 hebben uitgegeven voor de kerst (incl SR 2013) het nog weinig is![]()
O&N ook nog eens ¤300 pfff![]()
Ik woon niet in het zuiden en hier is het friet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de rest van NL ook, alleen sommige zuiderlingen hebben dat nog niet laten doordringen![]()
Ik ga opgewarmde sjinees met worteltjes en vissticks opdienen, later!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even een uurtje slapen. Ik ben moe!![]()
Het is patatquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon niet in het zuiden en hier is het friet.
Dank jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Yep, maar dat is wel inclusief hotelletje voor 3 [ersonen in Enschede voor SR2013, uit eten gaan in Duitsland, brandstofkosten naar Enschede en Duitsland, cadeaus, en ander vreten en drinken.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je houdt van mequote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een Rotterdamse die voor ajax is neemt niemand serieus he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm wat ik wil zeg jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Minipizza's, ovenhapjes, toastjes met beleg, chips, denk dat dat wel voldoende moet zijn voor O&N toch?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Jazeker welquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Minipizza's, ovenhapjes, toastjes met beleg, chips, denk dat dat wel voldoende moet zijn voor O&N toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
En anders kloppen we maar aan bij de Griek benedenquote:
Genoeg johquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Minipizza's, ovenhapjes, toastjes met beleg, chips, denk dat dat wel voldoende moet zijn voor O&N toch?![]()
![]()
ohh ja, en oliebollenquote:![]()
En opvreten zullen jullie, ga gvd niet voor niets om 07:00 al in de rij staan
Komt goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohh ja, en oliebollen![]()
En opvreten zullen jullie, ga gvd niet voor niets om 07:00 al in de rij staan!
![]()
Voor Full English Breakfast ff een check:
Champignons
Tomaten
Dikke plakken bacon
Witte bonen in tomatensaus
Eieren
Worstjes, jaja, de echte Engelse "bangers"
Brood
Mooi, compleet
Oeh dat klinkt goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Champignons
Tomaten
Dikke plakken bacon
Eieren
Brood
Mooi, compleet![]()
Hash browns hadden we ook nog moeten hebben, maar daar ben ik te lui voorquote:
Dat wordt mijn eerste Engelse ontbijtquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Champignons
Tomaten
Dikke plakken bacon
Eieren
Brood
Mooi, compleet![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt mijn eerste Engelse ontbijt
Is echt heerlijk hoor
Ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ER, even voor mijn beeldvorming.
Er is dus kans dat we met 4 man in 1 bed/matras liggen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
is toch gezelligquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is dus kans dat we met 4 man in 1 bed/matras liggen?![]()
Is weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is dus kans dat we met 4 man in 1 bed/matras liggen?![]()
De kans is te groot dat joof bij die 4 man zit.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is te groot dat joof bij die 4 man zit.![]()
![]()
Ik vind ik en nog 1 iemand stiekem wel genoeg hoor.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik heb 4 matrassen, 2 bankstellen, dus er zullen maar een 2 personen moeten indikkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is dus kans dat we met 4 man in 1 bed/matras liggen?
Die is dan toch te dronken johquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is te groot dat joof bij die 4 man zit.![]()
Kom bij mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ik en nog 1 iemand stiekem wel genoeg hoor.![]()
![]()
En bij ons in bed mag ook nog wel iemand slapen, mits die wel kan tegen 2 katten die dan tegen je aan kruipen
Want over ons wordt nog niet genoeg gepraat.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihi.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hilarisch tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want over ons wordt nog niet genoeg gepraat.![]()
![]()
Lekker belangrijk johquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want over ons wordt nog niet genoeg gepraat.![]()
Hebben jullie dat ook?
Een kast vol met kleding, dan is het moment om je aan te kleden voor een avondje uit. En dan weet je niet wat je aan moet trekken![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Een kast vol met kleding, dan is het moment om je aan te kleden voor een avondje uit. En dan weet je niet wat je aan moet trekken![]()
![]()
Dagelijks zelfs.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Een kast vol met kleding, dan is het moment om je aan te kleden voor een avondje uit. En dan weet je niet wat je aan moet trekken
Het rare is dat vrouwen doorgaans denken dat dit komt doordat er te weinig keuze is.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jepquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Een kast vol met kleding, dan is het moment om je aan te kleden voor een avondje uit. En dan weet je niet wat je aan moet trekken.
![]()
Dagelijks. Te veel keuze is killingquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Een kast vol met kleding, dan is het moment om je aan te kleden voor een avondje uit. En dan weet je niet wat je aan moet trekken.
Nee, want manquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Ik denk het welquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dagelijks zelfs.
Het rare is dat vrouwen doorgaans denken dat dit komt doordat er te weinig keuze is.
Ik heb 2 nieuwe shirtjes gekocht.... nu weet ik niet welke ik aan moet
Mannen ook dusquote:![]()
![]()
Irritant hequote:Op zaterdag 29 december 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dagelijks. Te veel keuze is killing.
![]()
![]()
Ik wel jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Ik heb 2 nieuwe shirtjes gekocht.... nu weet ik niet welke ik aan moet
[..]
Mannen ook dus![]()
![]()
Ik ben een keer op tijd klaar
Ik moet pas om 20:05 de metro hebben. Moet alleen nog opmaken
Owja en nog bedenken wel shirtje ik nou aan doeDaar kan nog wel eens de meeste tijd in gaan zitten
![]()
![]()
Kortom, dadelijk moet je alsnog haastenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een keer op tijd klaar
Ik moet pas om 20:05 de metro hebben. Moet alleen nog opmaken
Owja en nog bedenken wel shirtje ik nou aan doeDaar kan nog wel eens de meeste tijd in gaan zitten
![]()
ik ben er al uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kortom, dadelijk moet je alsnog haasten
Ik heb mijn haar al gedaan, en heb nu een roze haarband in.
Dus kan ik sowieso mijn donkerrode shirtje niet aan. Dus heb ik mijn grijze shirtje aangedaan![]()
![]()
Het einde der tijden komt er echt aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben er al uit.
Ik heb mijn haar al gedaan, en heb nu een roze haarband in.
Dus kan ik sowieso mijn donkerrode shirtje niet aan. Dus heb ik mijn grijze shirtje aangedaan![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het einde der tijden komt er echt aan.
nu nog het schoenenprobleem
We zijn er nog niet
Ik ga niet stappen, alleen wat drinken. Dus nieuwe grijze ugg (past bij shirtje) of gewoon mijn laarzen![]()
![]()
Laarzen, als de keuze tussen uggs en laarzen gaat dan is het antwoord altijd laarzen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu nog het schoenenprobleem
We zijn er nog niet
Ik ga niet stappen, alleen wat drinken. Dus nieuwe grijze ugg (past bij shirtje) of gewoon mijn laarzen
Sowieso, er is maar 1 vraag waarbij uggs het antwoord kan zijn.![]()
in den prullenbakquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laarzen, als de keuze tussen uggs en laarzen gaat dan is het antwoord altijd laarzen.
Sowieso, er is maar 1 vraag waarbij uggs het antwoord kan zijn.![]()
![]()
![]()
Uggsquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laarzen, als de keuze tussen uggs en laarzen gaat dan is het antwoord altijd laarzen.
Sowieso, er is maar 1 vraag waarbij uggs het antwoord kan zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sowieso, er is maar 1 vraag waarbij uggs het antwoord kan zijn.Eens.quote:![]()
Ik heb overleg gehad met vriendin:quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sowieso, er is maar 1 vraag waarbij uggs het antwoord kan zijn.
Zwarte laarzen! Misschien gaan we toch nog dansen.... want ik ken ons
Dus dat probleem is ook opgelost! Volgende probleem :
Ik moet toch haastenZe wilt een half uur vroeger afspreken
![]()
![]()
Zie je wel dat ik gelijk krijgquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb overleg gehad met vriendin:
Zwarte laarzen! Misschien gaan we toch nog dansen.... want ik ken ons
Dus dat probleem is ook opgelost! Volgende probleem :
Ik moet toch haastenZe wilt een half uur vroeger afspreken
![]()
Waarom ik gelijk krijg is niet belangrijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar alleen maar omdat we 'misschien' gaan dansen hoor![]()
Wereldkaart op de muur plakken en een pijltje gooienquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
vakantie uitzoeken
Je zou zeggen: leuk
maar verdomd lastig![]()
Ooh, dat vind ik zo moeilijk altijd!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
vakantie uitzoeken
maar verdomd lastig![]()
ik vind dat altijd supper lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
vakantie uitzoeken
maar verdomd lastig![]()
![]()
zo werkt dat niet he?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wereldkaart op de muur plakken en een pijltje gooienja jij wel... jij zit niet gebonden aan schoolvakantiesquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat altijd supper lekker![]()
In een ideale wereld zou dat zo werkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he?
[..]
ja jij wel... jij zit niet gebonden aan schoolvakanties![]()
Jullie krijgen voorrang met aanvragen van de vakantiedagenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he?
[..]
ja jij wel... jij zit niet gebonden aan schoolvakanties.
AARDE aan Roy .. ja kom maar weer terug... voetjes op den grond .. goedzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou dat zo werken![]()
![]()
In deze wereld werkt dat ook wel, alleen maak je dan een lijstje met 'mogelijk' en 'niet mogelijk'quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou dat zo werken.
Is dat zo? Ik geloof van niet (ik tenminste niet en bij J's werk is dat gewoon even kijken hoe wat waar in de planning)quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie krijgen voorrang met aanvragen van de vakantiedagen.
![]()
De meeste bedrijven geven mensen met kinderen voorrang voor bepaalde data. Ik vind het ook onzin, maar het is wel vaak zo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik geloof van niet (ik tenminste niet en bij J's werk is dat gewoon even kijken hoe wat waar in de planning)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar dan mag je dus eindeloos reisbureau sites afgaan lopen zoeken naar de beste deals.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
AARDE aan Roy .. ja kom maar weer terug... voetjes op den grond .. goedzo
En dan op de plaats van bestemming aangekomen blijken de foto's van 10 jaar terug te zijn, het zwembad al lang gesloten te zijn, de 100 meter naar zee blijkt hemelsbreed te zijn, maar omdat je moet omlopen is het 2 km etc etc![]()
Wow, je ziet aan de accurate beschrijvingen dat dit echte ervaringen zijn, respectquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan mag je dus eindeloos reisbureau sites afgaan lopen zoeken naar de beste deals.
En dan op de plaats van bestemming aangekomen blijken de foto's van 10 jaar terug te zijn, het zwembad al lang gesloten te zijn, de 100 meter naar zee blijkt hemelsbreed te zijn, maar omdat je moet omlopen is het 2 km etc etc
Hmm nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste bedrijven geven mensen met kinderen voorrang voor bepaalde data. Ik vind het ook onzin, maar het is wel vaak zo.Whahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan mag je dus eindeloos reisbureau sites afgaan lopen zoeken naar de beste deals.
En dan op de plaats van bestemming aangekomen blijken de foto's van 10 jaar terug te zijn, het zwembad al lang gesloten te zijn, de 100 meter naar zee blijkt hemelsbreed te zijn, maar omdat je moet omlopen is het 2 km etc etc![]()
![]()
Op 31 dec, het moment dat de klok 0.00 slaat is het 2013 en gaat iedereen met goede moed het nieuwe jaar in. Ik ben dan officieel werkeloos om 0.01![]()
![]()
Bekijk het positiefquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Ishimaru het volgende:
Op 31 dec, het moment dat de klok 0.00 slaat is het 2013 en gaat iedereen met goede moed het nieuwe jaar in. Ik ben dan officieel werkeloos om 0.01
Kun je in 2013 eindelijk je droombaan gaan vinden![]()
Ik zou me gaan bezattenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Ishimaru het volgende:
Op 31 dec, het moment dat de klok 0.00 slaat is het 2013 en gaat iedereen met goede moed het nieuwe jaar in. Ik ben dan officieel werkeloos om 0.01![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Ishimaru het volgende:
Op 31 dec, het moment dat de klok 0.00 slaat is het 2013 en gaat iedereen met goede moed het nieuwe jaar in. Ik ben dan officieel werkeloos om 0.01.
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bekijk het positief
Kun je in 2013 eindelijk je droombaan gaan vindenGa ik ook doenquote:![]()
![]()
Dat kunnen ze vast zelf heel goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:02 schreef palawan het volgende:
Haai!
Hoe is het hier? En wie kan mij vertellen hoe het is afgelopen gisteren met huppel en vinni?.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:02 schreef palawan het volgende:
Haai!
Hoe is het hier? En wie kan mij vertellen hoe het is afgelopen gisteren met huppel en vinni?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kunnen ze vast zelf heel goed.
Volgens mij weten jullie meer dan ikquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij weten jullie meer dan ik![]()
![]()
Aan lieve emotions heb ik niks... Details wil ik horenquote:
Ik ben overigens helemaal niet nieuwsgierig hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij weten jullie meer dan ik
Hai![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: