Hij is in het echt ook zo leuk.quote:
Ik wilde net posten dat ik kotsmisselijk word van dat gezwiep en gezoom van de camera.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
Beetje vervelend dat neurotische camerawerk.
Jij luistert toch naar de radio, Top2000 ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Het valt me nog niet zo op, zit meer te luisteren dan te kijken.
Jij toch ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij luistert toch naar de radio, Top2000 ?
Ik niet. Vriend van me begeleid mensen. Zwart. En had met Maassen te maken bij z'n laatste film.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar jij en golfer kennen alle bekende Nederlanders persoonlijk
Heb ik ook. Maar dat cameragedoe is ook bij Pinkpop en Lowlands enzo. Je wordt er gestoord van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Het valt me nog niet zo op, zit meer te luisteren dan te kijken.
En elke vrouw weet dat ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke man die zit te kijken weet dat ie gelijk heeft.
Ik word nogal snel misselijk dus misschien maar goed dat ik niet teveel kijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar dat cameragedoe is ook bij Pinkpop en Lowlands enzo. Je wordt er gestoord van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |