Twee of drie jaar terug. Dacht in het seizoen met Kim als Mol.quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:30 schreef TLC het volgende:
[..]
welke mol was dat ? volgende week begint een nieuwe in Zuid-Afrika
Pluspuntenquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:33 schreef TLC het volgende:
Dadelijk Dolly Parton met de grote.... ogen
Goedemorgen, volgens mij willen ze je gelijk weer weg hebben. Diarree in de vorm van een Mars...quote:
Je hebt de overture van de rockopera Tommy gemistquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:41 schreef tong80 het volgende:
Lekkere binnenkomers met Dolly Parton en Herman Brood.
Goeiemorgen.
Wat is dit voor shit ?
Die hoor je toch minstens een keer per uur langskomen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Je hebt de overture van de rockopera Tommy gemistga je eens heel diep schamen
ja als begeleidingstunequote:Op zaterdag 29 december 2012 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Die hoor je toch minstens een keer per uur langskomen?
De cover van Tommy was eropquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Die hoor je toch minstens een keer per uur langskomen?
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:58 schreef Cynix ® het volgende:
Goeiemorgen, ik laat me ook maar eens verrassen.
Gaia ken je wel als je hem hoort. Vrij episch nummer, velen hier vinden het een draak. Ik vind het wel tof. Komt wel uit Nederland tenslotte.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:00 schreef Cynix ® het volgende:
Foto van Vroeger ken ik niet en Gaia heb ik even niet voor me.
Zitten wel leuke dingen tussen.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:01 schreef Eska het volgende:
Goedemorgen!
Dat was een fijne James Taylor zojuist
Goedemorgen Eska. En inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:01 schreef Eska het volgende:
Goedemorgen!
Dat was een fijne James Taylor zojuist
Karakter uit Half Lifequote:Op zaterdag 29 december 2012 09:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Wie? Is dat de zanger van Survivor?
Haha nee. Darter he. Zijn opkomstmuziek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Wie? Is dat de zanger van Survivor?
Oe, da's kut.quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Je hebt de overture van de rockopera Tommy gemistga je eens heel diep schamen
Met z'n 'minst erge' nummer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
Zo meteen één van de grootste draken die erin staat, James Blunt
Niet van het dak springen! Ik herhaal: Niet van het dak springen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:14 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik schakel weer op het juiste moment in
Komt Peter Koelewijn eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet van het dak springen! Ik herhaal: Niet van het dak springen!
Alles is naar.quote:
Schijnt van het dak te komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Komt Peter Koelewijn eigenlijk nog?
Oh ik dacht dat iedereen maar een beetje ligt te slapen op antilliaanse feesten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:02 schreef Cynix ® het volgende:
Man neergeschoten op een Antilliaans feest...
Tsja, dat hoort nou eenmaal bij zo'n feest, anders is het niet een echt Antilliaans feest.
Dat past wel een beetje bij Blunt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:16 schreef Eska het volgende:
Ik krijg altijd erg de behoefte om te gaan slaan, als ik Blunt hoor. (en dat past helemaal niet bij mij)
Zullen ze wel goed kunnen pijpen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:17 schreef Cynix ® het volgende:
Bij de vrouwen in Drenthe komt relatief veel doofheid voor.
Terechte klacht ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:17 schreef tong80 het volgende:
762 Goodbye My Lover - James Blunt - 2005
761 Lost - Coldplay - 2008
760 Gaia - Valensia - 1993
757 Moves Like Jagger - Maroon 5 & Christina Aguilera - 2011
756 Foto Van Vroeger - Rob de Nijs - 1980
755 Woman In Love - Barbra Streisand - 1980
753 Hello - Lionel Richie - 1984
Wat een kut uur.
Die jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:18 schreef FritsFlits het volgende:
Foto Van Vroeger, daar heeft hij een foto met de poes van zijn grootje?
Kom we zetten er een orgeltje zonder melodie onder. Deden de Doors ook. Dit doet gewoon pijn aan m'n oren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, en ik zie zojuist dat we zometeen ook nog getrakteerd worden op een potje Coldplay.
Op de voet gevolgd door You're Beautifulquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke dat Goodbye My Lover is echt het grootste kutnummer allertijden![]()
![]()
Mogguh * O*
Deze gitaarsolo is nog wel aardig voor Coldplaybegrippen. Maar het is absoluut niet bijzonder, hoogstens bijzonder saai.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom we zetten er een orgeltje zonder melodie onder. Deden de Doors ook. Dit doet gewoon pijn aan m'n oren.
Als je de The Doors met muziek wil vergelijken moet je dat niet met Coldplay doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom we zetten er een orgeltje zonder melodie onder. Deden de Doors ook. Dit doet gewoon pijn aan m'n oren.
Ik vind zowel 1973 als You're Beautiful nog erger..quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke dat Goodbye My Lover is echt het grootste kutnummer allertijden![]()
![]()
Mogguh * O*
Ja, 2 nummers in de lijst was genoeg geweest, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, als je 1 nummer van Coldplay hebt gehoord....
Het was dan ook cynischquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je de The Doors met muziek wil vergelijken moet je dat niet met Coldplay doen
Ja, dat idd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:22 schreef tong80 het volgende:
Van dit soort muziek word ik nerveus en onrustig.
O ja, het is een ventquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn album met Queen covers is best goed
Worn Down Pianoquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaia, dit is erger dan Music of de Worn Down Piano.
Ja, dit ja. Dit is gewoon compleet overdone.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:22 schreef tong80 het volgende:
Van dit soort muziek word ik nerveus en onrustig.
Snelle hap, kant-en-klare brokken. Alles moet kort en snel in de huidige maatschappij. De oude pareltjes zijn vaak langere nummers. Is geen geduld meer voor op de radio lijkt wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:23 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het toch dat de muziek uit de jaren 60, 70 en deels 80 veel beter te doen is dan de mainstream muziek uit de 21e eeuw. Er wordt nog steeds goede muziek gemaakt maar amper meer opgepakt door de Radio 2's van deze wereld. Terwijl dat wel in de jaren 60 en 70 gebeurde. Ik vind de meeste nummers uit die periode leuk, de 'nieuwe' nummers in de Top2000 zijn bijna allemaal draken van platen muv Mumford&Sons en enkele andere platen.
Dat is idd geniale kitch.quote:
Enige wat aandacht besteedt aan de huidige muziek van die proporties is 3voor12, maar dat platform groeit al een tijd niet meer en gaat eerder inkrimpen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Snelle hap, kant-en-klare brokken. Alles moet kort en snel in de huidige maatschappij. De oude pareltjes zijn vaak langere nummers. Is geen geduld meer voor op de radio lijkt wel.
Ik durf te wedden wanneer iets als Blunt uit de jaren 60 kwam, iedereen het mooi had gevonden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:23 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het toch dat de muziek uit de jaren 60, 70 en deels 80 veel beter te doen is dan de mainstream muziek uit de 21e eeuw? Er wordt nog steeds goede muziek gemaakt maar amper meer opgepakt door de Radio 2's van deze wereld. Terwijl dat wel in de jaren 60 en 70 gebeurde. Ik vind de meeste nummers uit die periode leuk, de 'nieuwe' nummers in de Top2000 zijn bijna allemaal draken van platen muv Mumford&Sons en enkele andere platen.
Ook de jaren '60 heeft bagger hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik durf te wedden wanneer iets als Blunt uit de jaren 60 kwam, iedereen het mooi had gevonden.
Blunt niet, die stem gaat door merg en been. Adele en Caro Emerald eerder. Maar als DeWolff uit de jaren '60 zou komen hadden ze ook gewoon hoog gestaan, bijvoorbeeld. Zelfde geldt voor Wolfmother.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik durf te wedden wanneer iets als Blunt uit de jaren 60 kwam, iedereen het mooi had gevonden.
Ik vind bijv. Steely Dan leuk door de muziek die ze maken, niet omdat ze uit de jaren 70 komen. Blunt doet sowieso zeer aan je oren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Neuh, nare stem blijft nare stem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, dat zal bij velen zéker wel een rol spelen idd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat nostalgie een grote rol speelt. Daardoor zullen de wat oudere luisteraars eerder terugvallen op muziek uit hun tijd.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
Staat te hoog dit, wel leuk popnummertje verder.
Niet te vergeten het verschil in de cupmatenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 50 en ga al 30 jaar met mijn tijd mee. Ouderen hebben nu eenmaal een grotere bagage qua herinneringen.
De Heideroosjes werden punk genoemd. Ik vond het een soort K3 met soms harde gitaren.
Dat niet eens. Goeie hitparademuziek is niks mis mee. Kan ik van genieten. Dit is niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
Staat te hoog dit, wel leuk popnummertje verder.
Daarom vind ik het ook zeer terecht dat Gangnam Style erin staat. Het is gewoon een wereldhit, meer dan 1 miljard views op Youtube etc. Over 20 jaar is dat ook weer nostalgie. Of het nou een rage is of niet. Dat is ook met nummers als YMCA.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat zal bij velen zéker wel een rol spelen idd.
Net genoten van Dolly Parton iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet te vergeten het verschil in de cupmaten
Briljant nummer idd. Net als die Braziliaanse nummer-1 hit. Staat veel te laag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zeer terecht dat Gangnam Style erin staat. Het is gewoon een wereldhit, meer dan 1 miljard views op Youtube etc. Over 20 jaar is dat ook weer nostalgie. Of het nou een rage is of niet. Dat is ook met nummers als YMCA.
True.. YMCA is zo fout dat het een klassieker isquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zeer terecht dat Gangnam Style erin staat. Het is gewoon een wereldhit, meer dan 1 miljard views op Youtube etc. Over 20 jaar is dat ook weer nostalgie. Of het nou een rage is of niet. Dat is ook met nummers als YMCA.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
True.. YMCA is zo fout dat het een klassieker is
Zit wel wat in. Alleen ben ik geen oude luisteraar. Ik luister ontzettend veel nieuwe muziek uit de Indie/Folk scene. Daarom valt het me op dat jaren 70 muziek in de Top2000 daar veel meer bij aansluit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat nostalgie een grote rol speelt. Daardoor zullen de wat oudere luisteraars eerder terugvallen op muziek uit hun tijd.
Hi fritsquote:
Geweldige plaat. Midnight Oil is inderdaad ondergewaardeerd. Ik ken ze zelf ook niet goed.quote:
Die zanger heeft ook zo'n goede kop, Peter Garrett.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geweldige plaat. Midnight Oil is inderdaad ondergewaardeerd. Ik ken ze zelf ook niet goed.
Thanksquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die zanger heeft ook zo'n goede kop, Peter Garrett.
Ik raad je sowieso Diesel and Dust en Blue Sky Mining aan. Die twee albums heb ik grijs gedraaid inmiddels
No problemquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Thanksgoede voornemens dus. Even klaarzetten in Spotify
Nog minister van milieu geweest in Australiëquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die zanger heeft ook zo'n goede kop, Peter Garrett.
Ik raad je sowieso Diesel and Dust en Blue Sky Mining aan. Die twee albums heb ik grijs gedraaid inmiddels
Klopt en natuurlijk bekend om zijn inzet voor de Aboriginals.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog minister van milieu geweest in Australië
Beetje de Australische Henk Westbroek dus. Alleen was Westbroek geen minister.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog minister van milieu geweest in Australië
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:52 schreef Eska het volgende:
Wat zou ik toch graag ook lijstje anti-stemmen willen indienen.
Zou het goed doen bij the blind auditions van The Voice dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:52 schreef tong80 het volgende:
Hij is zo lelijk dat ie blij was dat ze blind was.
Zonde man.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest even naar de AH. Gaia gemist, nu weet ik nog niet welk nummer dat ook weer was.
Het was liefde op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:55 schreef laxus13 het volgende:
Wel een gek die Lionel, zomaar een blinde meid proberen te versieren
Is it Mie You're Looking Forquote:
Maar had zij ook een oogje op hem?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was liefde op het eerste gezicht.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:58 schreef peaceman het volgende:
752 50 Ways To Beat Your Lover - Paul Simon - 1976![]()
ik had het wel gezien hoor, maar geen zin om te veranderenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Jij neemt ook zonder te lezen lijstjes over
Die echt matigquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Die remix van JXL vind ik juist erg goed.
Dat is een erg goede plaatquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Die remix van JXL vind ik juist erg goed.
Het is Kerstochtend 1961quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb liever Junkie XL dan weer de zoveelste keer Flappie
Wat versta jij onder klappers?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:01 schreef Cynix ® het volgende:
Bij de mooiste 750 ter wereld horen toch eigenlijk alleen maar kláppers te staan?
Mooie, tijdloze, bijzondere songs. Geen Flappie dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat versta jij onder klappers?
Geen idee, is al een poos zo. Enorm storend vind ik 't.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:02 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom er tegenwoordig muziek zit onder de stem tijdens het nieuws
Dat is voor iedere stemmer anders. Vrij relatief dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mooie, tijdloze, bijzondere songs. Geen Flappie dus.
Nope Happy moet nog komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed uur. Flappie en JXL kan ik ook wel waarderen.
Flappie is wel de laatste kerstplaat toch?En staat ook boven Happy New Year, of dat niet?
Ok dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is voor iedere stemmer anders. Vrij relatief dus.
Beetje zoals Hans Brinkersquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:04 schreef tong80 het volgende:
Gordon gaat de nieuwe Carglas reclame inspreken.
'Een klein sterretje is zo verholpen.'
Dat is een filler.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:02 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom er tegenwoordig muziek zit onder de stem tijdens het nieuws
Ik gebruikte altijd St. Germain - So Flute als fillerquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is een filler.
"Een filler is een.."
Hier staan ze uitvoerig beschreven:quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:07 schreef laxus13 het volgende:
Nou je hebt gewoon slaan, met vuist, met platte hand enz.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier staan ze uitvoerig beschreven:
[ afbeelding ]
Ik heb zelden iemand gehoord die zichzelf zo interessant vondquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:09 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb nu al genoeg van die Sander
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk Youp, hier is flappie:
[ afbeelding ]
Langs De Lijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie niet meer bij SV zit.
LTS zwakstroom toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:10 schreef tong80 het volgende:
Die stem
Theo Maassen heeft iig nog HAVO
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:14 schreef FritsFlits het volgende:
Op de één of andere manier haal ik Pearl Jam en REM altijd door elkaar
Toch lijkt het compleet niet op elkaar en bestond REM veel langer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:14 schreef FritsFlits het volgende:
Op de één of andere manier haal ik Pearl Jam en REM altijd door elkaar
Ik ben bij de KRO op TV geweest in een voetbalkwis. Tom van het Hek presenteerde het. Lekker relaxte leuke vent. Samen een peuk gerookt.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben bij de KRO op TV geweest in een voetbalkwis. Tom van het Hek presenteerde het. Lekker relaxte leuke vent. Samen een peuk gerookt.
Nee maar blijf het grappig vindenquote:
Murmur, Reckoning en dat soort albumsquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef tong80 het volgende:
De eerste paar albums van REM zijn geweldig.
Dat was nog het minst erge aan zijn feitjesmomentquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:18 schreef FritsFlits het volgende:
The Cars - Drive staat er wel in!!!!!
Binnen 3 seconden heb ik hier The Cars voor mijn neus staan in Excel. Die gast is lompquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was nog het minst erge aan zijn feitjesmoment
Nouja, dat je de lijst niet uit je kop kent kan ik nog begrijpen (hoewel het nog oliedom is natuurlijk) maar dat je doet alsof je een album kent terwijl het nummer wat je noemt niet op het album staat..quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Binnen 3 seconden heb ik hier The Cars voor mijn neus staan in Excel. Die gast is lomp
Lars Magnus @larsmagnuspiquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dat je de lijst niet uit je kop kent kan ik nog begrijpen (hoewel het nog oliedom is natuurlijk) maar dat je doet alsof je een album kent terwijl het nummer wat je noemt niet op het album staat..
Heaven 17 ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef cafca het volgende:
Dit is een van de weinige studiomuzikantenbandjes die ik wel kan waarderen
New adventures in hifi is ook geweldig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Murmur, Reckoning en dat soort albums
Waren toch allemaal IT-er geworden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:24 schreef tong80 het volgende:
In de jaren 80 waren alle drummers werkloos.
Nooit een doedelzak gehoord?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:26 schreef laxus13 het volgende:
Dit waren toch doedelzakken?
Of hoor ik het verkeerd
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:26 schreef laxus13 het volgende:
Dit waren toch doedelzakken?
Of hoor ik het verkeerd
Jawelquote:
it's A Long Way To The Top ( If You wanna Rock N Roll)quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Doedelzakken mogen alleen bij AC/DC verdomme.
En bij Borsato. Krijgt het nog niveauquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
it's A Long Way To The Top ( If You wanna Rock N Roll)![]()
quote:
Ik vind het ook saaie pretentieuze onzin. Zo van ik heb ook een boek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:27 schreef FritsFlits het volgende:
The Nits vind ik overrated. Vind het niets en dat zal ook zo blijven.
Nee, maar start een Fok-actie zou ik zeggen. Heeft Slayer ook goed gedaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook saaie pretentieuze onzin. Zo van ik heb ook een boek.
Tutti Ragazzi is wel leuk. Staat die in de lijst ?
Oudjaarsavond live concert op de VRTquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Was er al één gestart voor Rocky van Don Mercedes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, maar start een Fok-actie zou ik zeggen. Heeft Slayer ook goed gedaan
Doen ze toch nog wat goed, die Belgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oudjaarsavond live concert op de VRT
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was er al één gestart voor Rocky van Don Mercedes.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:32 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is een tof nummer. Moet wat vaker The Cure luisteren. Dacht dat ze poep maakten.
Nummers al The Same Deep Water As You en Disentgration moet je echt is gaan luisterenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:32 schreef FritsFlits het volgende:
Dit is een tof nummer. Moet wat vaker The Cure luisteren. Dacht dat ze poep maakten.
quote:
Kun je nagaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:33 schreef Eska het volgende:
[..]Ik vind dit juist een wat minder tof nummer van ze.
Welkom op deze late vroege morgenquote:
Ik bedoelde die commentator van de radioquote:
Morgenquote:
Smorgel!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
MorgenIk heb rode strepen op m'n rug, komt dat door jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |