SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik had lapo niet door dus geen TT paraatquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
Lastig wachten op iets dat je niet verwacht.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja. Wij wonen samen bij mijn ouders
gaat dat?
Ik moet/moest er niet aan denken bij schoonouders te wonen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ook niet, dan moet je een TT bedenken en dat doe ik nooit voor ik door heb dat ik de LP hebquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat ik niet de laatste post wil hebben.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Wat voor bericht?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Prima hoor. En daar?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gaat prima hier hoor. Maar mijn ouders zijn dan ook wel vrij relax in zoiets. Niet ideaal, maar ach, het is wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat dat?
Ik moet/moest er niet aan denken bij schoonouders te wonen![]()
![]()
ZIJN wij niet leuk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Saai, ik ben al uren aan het wachten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bedtijd![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Begin maar alvastquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Maarja, zal ik nog even wachten of...?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef Koen66 het volgende:
nog steeds geen duidelijke foto van foto in d'r fobo![]()
Steeds in mijn fotoboek kijken![]()
![]()
niet steedsquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Steeds in mijn fotoboek kijken![]()
af en toe
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat je uberhaupt zo lang wacht...quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
't is eigenlijk wel laat genoeg. Ik ben nu al 2+ uur aan het wachten. Flikker maar op“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kon toch niet slapenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je überhaupt zo lang wacht...![]()
![]()
Krijg de tering, waarom doet ie het de ene keer wel en de andere niet.
Überhaupt, officiële, oké, café.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:18 schreef Samzz het volgende:
Ãberhaupt, officiële, oké, café.![]()
![]()
volhouderquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
't is eigenlijk wel laat genoeg. Ik ben nu al 2+ uur aan het wachten. Flikker maar op
ik had het al opgeven, krijg de vinkentering maar dan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volhouder
ik had het al opgeven, krijg de vinkentering maar dan![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja ik ben weg dan...
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
truste Fotootjequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja ik ben weg dan...
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik slaap niet. Ben aan het strekken en buigen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hoop ik ook voor jequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:39 schreef Samzz het volgende:
Kutknie. Dat ie maar snel heel wordt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zitten er goudsnippers in?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op dit moment? Plaatjes kijken van 1 die ik wil hebben maar me niet kan/wil veroorloven.![]()
plaatjes van nagellak?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op dit moment? Plaatjes kijken van 1 die ik wil hebben maar me niet kan/wil veroorloven.
wat moet ik me daarbij voorstellen?Same shit, different day
SC hopper present![]()
https://www.google.com/se(...)3eUO-2K8ao0QXA5oGIBwquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plaatjes van nagellak?
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Zoiets.![]()
Ik lees je gedachtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Duuude, hoe weet je dat?
Maar ja dus.
Morgenavond ben ik thuis hoor. Heb wijn in huis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees je gedachten
Morgenavond ben ik thuis hoor. Heb wijn in huis![]()
Ik heb ook wijn! Maar als jij die nagellak niet hebt ga ik mijn oppas er toch maar niet voor afzeggen.![]()
![]()
Je oppasquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wijn! Maar als jij die nagellak niet hebt ga ik mijn oppas er toch maar niet voor afzeggen.![]()
Dat was een afgeschermd gedeelte van je hoofd
Maar nee, ik heb geen nagellak. Heb geen dragqueen ambities![]()
![]()
dus je stuurt Faxie naar de winkel morgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wijn! Maar als jij die nagellak niet hebt ga ik mijn oppas er toch maar niet voor afzeggen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn oppasavond bedoel ik dan, waarmee ik 30 euro verdien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je oppas![]()
Dat was een afgeschermd gedeelte van je hoofd
Maar nee, ik heb geen nagellak. Heb geen dragqueen ambities
Ik zeg niet dat je het moet gebruiken.![]()
![]()
Nou, als hij dat er voor over heeft wil ik wel een wijntje komen drinken hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus je stuurt Faxie naar de winkel morgen![]()
![]()
Kost dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, als hij dat er voor over heeft wil ik wel een wijntje komen drinken hoor.![]()
![]()
Zal eens kijken of ze dat hier hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In de Nederlandse winkels? 40 euro.
Om hoe laat ben je er?![]()
Ha, ik betwijfel of hij nog ergens te koop is. Maar dan kan eBay ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ze dat hier hebben
Om hoe laat ben je er?
Maar eerst pics/ander bewijs dat je hem in je bezit hebt, voordat ik de trein oid ga pakken. Zo makkelijk is het nou ook weer niet.![]()
![]()
Pff je bent wel een golddigger hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, ik betwijfel of hij nog ergens te koop is. Maar dan kan eBay ook nog natuurlijk.
Maar eerst pics/ander bewijs dat je hem in je bezit hebt, voordat ik de trein oid ga pakken. Zo makkelijk is het nou ook weer niet.![]()
![]()
Waar waar?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh tip, hij staat op marktplaats voor 25 euro.![]()
![]()
![]()
Nouja, met nagellak ben ik makkelijk over te halen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff je bent wel een golddigger hoorAnders kost het wat meer moeite, maar als het erg gezellig is kom ik ook wel zonder nagellak hoor.
Duurt alleen wat langer.
![]()
Ik lees die zin op een manier die jij vast niet bedoeld hebtquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, met nagellak ben ik makkelijk over te halen.Anders kost het wat meer moeite, maar als het erg gezellig is kom ik ook wel zonder nagellak hoor.
Duurt alleen wat langer.
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, oeps. Laten we het er op houden dat het laat is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees die zin op een manier die jij vast niet bedoeld hebt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Man with the golden gunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, oeps. Laten we het er op houden dat het laat is.Ligt ook aan mij natuurlijk
Maar ik ben wel gezellig hoor![]()
![]()
Dat geloof ik best.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft nietLigt ook aan mij natuurlijk
Maar ik ben wel gezellig hoor![]()
![]()
Haha, dat zou ik ook moeten doen, slapen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar vanavond even niet meer, want ik ga zo slapen
Moe enzo, en redeiljk op tijd eruit
Welterusten dan!![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat zou ik ook moeten doen, slapen.
Welterusten dan!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:18 schreef Samzz het volgende:
Überhaupt, officiële, oké, café.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb gelukkig geen horloge tijd speelt geen rolquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is te laat. Veel te laat.![]()
Ik zie dat heel andersquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is te laat. Veel te laat.![]()
Onverwachte dingen zijn vaak niet leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja ik moest toeren uithalen je wil niet weten wat er onverwachts op me afkwam
Hoe is 't Karzai?![]()
![]()
Fucked up, niemand doet z'n bek ook open heel frustrerendquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onverwachte dingen zijn vaak niet leuk
Hoe is 't Karzai?![]()
Wattis?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Fucked up, niemand doet z'n bek ook open heel frustrerend![]()
![]()
Ja dat is dus het probleem, ik weet gewoon dat er al lange tijd iets gaande is en dat maakt mequote:
beetje gek![]()
Tis vervelend als mensen dingen achter je om doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem, ik weet gewoon dat er al lange tijd iets gaande is en dat maakt me
beetje gek![]()
![]()
nouja ik heb wel een idee, maarreh als je het idee krijgt dat iedereen dat doet dan wordt het een beetje lastigquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis vervelend als mensen dingen achter je om doen![]()
Ik zou daar paranoide van wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja ik heb wel een idee, maarreh als je het idee krijgt dat iedereen dat doet dan wordt het een beetje lastig![]()
Ja heb ik een tijdje gehad maar nu ben ik er wel overheenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou daar paranoide van worden![]()
Huh wat? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:56 schreef Spezza19 het volgende:
Is er nou al geneukt daar bij Huppel en Vinnie?![]()
![]()
Ja, waar denk je dat die TT anders op slaatquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh wat? Wat heb ik gemist?
Huppel zou een massage krijgen... maar volgens mij is er een Sjaak Afhaak in het spel gekomen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wist ik veel, ik dacht gewoon dat het weer zo'n onzin-TT was!quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, waar denk je dat die TT anders op slaat
Huppel zou een massage krijgen... maar volgens mij is er een Sjaak Afhaak in het spel gekomen
Vinnie en Huppel???
Hoezo dat ineens?![]()
![]()
Dit soort taferelen bedoel ik nou, ik word hier een beetje verdrietig vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik veel, ik dacht gewoon dat het weer zo'n onzin-TT was!
Vinnie en Huppel???
Hoezo dat ineens?
Kan mij dat nou schelen![]()
Waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit soort taferelen bedoel ik nou, ik word hier een beetje verdrietig van
Kan mij dat nou schelen
Daar vraag ik niet om. Ik vraag waarom je last van ze hebtquote:
Ze denken te weten wat ik moet doen zonder me goed te kennen, dat heeft dus catostrofale gevolgen gehadquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar vraag ik niet om. Ik vraag waarom je last van ze hebt![]()
Mmm, klinkt ernstig...quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze denken te weten wat ik moet doen zonder me goed te kennen, dat heeft dus catostrafale gevolgen gehadDit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je maar geen gekke dingen doet!quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
zekers is het ook maar ik kom wel terug, no worriesDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja dat is een beetje het probleem die zijn me dit jaar onthouden omdat ik me bespied voelquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je maar geen gekke dingen doet!![]()
Mmm okquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het probleem die zijn me dit jaar onthouden omdat ik me bespied voelDit account is niet meer in gebruik.![]()
Maar hoezo voel je je bespied dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is echt fucked up hoor, ik wens het niemand toeDit account is niet meer in gebruik.![]()
ja dat is juist het motherfucking probleem, ik kan het niet echt hard makenquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar hoezo voel je je bespied dan?
Alhoewel ik heb wel een paar mensen op het oog![]()
Op internet of in het echt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is juist het motherfucking probleem, ik kan het niet echt hard maken
Alhoewel ik heb wel een paar mensen op het oogDit account is niet meer in gebruik.![]()
tja dat is niet zo moeilijk maar sommige dingen maken me echt gekquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja kon toch
Maar hoe bespieden ze je dan?
Hoe de fuck weten ze dat![]()
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja dat is niet zo moeilijk maar sommige dingen maken me echt gek
Hoe de fuck weten ze dat
Niet zozeer inhoudelijk, maar bijvoorbeeld dingen die je in huis doet die ze weten? Of buitenshuis?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ach ik houd erover op tis vermoeiendquote:Op zaterdag 29 december 2012 03:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voorbeelden?
Niet zozeer inhoudelijk, maar bijvoorbeeld dingen die je in huis doet die ze weten? Of buitenshuis?![]()
Mmm ok.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ach ik houd erover op tis vermoeiendDit account is niet meer in gebruik.![]()
Minderen met blowen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het probleem die zijn me dit jaar onthouden omdat ik me bespied voel
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Goedemorgen!
Ik haat mijn interne wekker!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee. Jouw opsta-tijden zijn nog erger.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat dacht ik al jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Jouw opsta-tijden zijn nog erger.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Iedereen slaapt uit zeker?
Allemaal moe van het wachten op updates?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet iedereen staat voor 10 uur op ben ik bang..quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal moe van het wachten op updates?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moet je weer werken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was om 7 uur klaarwakker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet iedereen staat voor 10 uur op ben ik bang..
Hier in huis slaapt alles nog!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Succes!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja... I know itquote:Op zaterdag 29 december 2012 07:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen!
Ik haat mijn interne wekker!![]()
![]()
Nee... ik heb onwijs vast geslapen en dat zonder oordopjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal moe van het wachten op updates?![]()
Slaap je normaal met oordopjes dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik heb onwijs vast geslapen en dat zonder oordopjesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ja, bijna altijd welquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap je normaal met oordopjes dan?![]()
Oh, dat zou ik niet kunnen hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
went vanzelfquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik niet kunnen hoor!![]()
![]()
Nee. Ik ben mama, ik moet ook 's nachts alert zijn.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar zit wat in .... al zijn sommige nog wel hoorbaar als ik die dingen draagquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik ben mama, ik moet ook 's nachts alert zijn.![]()
![]()
Mjah, ik heb ze niet nodig. Kan eigenlijk overal wel slapen behalve als het stil is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar zit wat in .... al zijn sommige nog wel hoorbaar als ik die dingen draagIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oe... ik mag lawaai maken dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik heb ze niet nodig. Kan eigenlijk overal wel slapen behalve als het stil is.![]()
![]()
oooquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh.
Mijn bink gaat voor 4 dagen naar zijn papa![]()
![]()
Wijffie toch!quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh.
Mijn bink gaat voor 4 dagen naar zijn papa
Sterkte!![]()
En goedemorgen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja mag ik dinsdag weer 'puinruimen'quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijffie toch!
Sterkte!![]()
En goedemorgen!
En hij gaat daar vuurwerk afsteken bbbrrrr.
Goedemorgen. Lekker 'geslapen'![]()
![]()
Mjah kut is dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mag ik dinsdag weer 'puinruimen'
En hij gaat daar vuurwerk afsteken bbbrrrr.
Goedemorgen. Lekker 'geslapen'
Waarom staat geslapen tussen '?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja Duh ik ben nieuwsgierig. Was het een fijne massage? Heb je een heppie ending gehad?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah kut is dat.
Waarom staat geslapen tussen '?![]()
![]()
Zoiets vraag je toch niet aan een dame!quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Duh ik ben nieuwsgierig. Was het een fijne massage? Heb je een heppie ending gehad?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tuurlijk wel.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een dame!![]()
![]()
Hihi.quote:
Nieuwsgierig aagje!
Ik kan je wel vertellen dat wij gisteren grote lol hadden om jullie!
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou wacht naarquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi.
Nieuwsgierig aagje!
Ik kan je wel vertellen dat wij gisteren grote lol hadden om jullie!
Insgelijks hoor![]()
![]()
Waarop?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou wacht naar
Insgelijks hoor![]()
Ga je nu Vinniiee verhoren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoor, die lag toch nog te slapen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarop?![]()
Ga je nu Vinniiee verhoren?![]()
![]()
Is inmiddels wakker en zit naast me.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, die lag toch nog te slapen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezellig, Mogguh vincequote:Op zaterdag 29 december 2012 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is inmiddels wakker en zit naast me.![]()
![]()
Waarom krijgt hij geen '?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik moet stoppen.![]()
Ik spreek je later vandaag wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinniiee zn steen is nog groter dan ik dacht.
Hij heeft zo goed als niets van tbbt gezien.![]()
Even heropvoeden hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Ik spreek je later vandaag wel.
Ik ga zo even naar de stort.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinniiee zn steen is nog groter dan ik dacht.
Hij heeft zo goed als niets van tbbt gezien.![]()
Even heropvoeden hoor.![]()
![]()
Veel plezier.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gemis in je opvoeding hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet ik hem slaan voor je?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest werken ja, daarna even huurbusje wegbrengen, nu thuis, zometeen even de stad in..quote:Slaapkoppen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur klaarwakker.
Hier in huis slaapt alles nog!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tss! Als ik 5 uur slaap heb gehad dan is het veel hoor!quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest werken ja, daarna even huurbusje wegbrengen, nu thuis, zometeen even de stad in..
[..]
Slaapkoppen..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat krijg je he, met die nachtelijke massages..quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss! Als ik 5 uur slaap heb gehad dan is het veel hoor!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe zit het met jouw nachtelijke massages?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat krijg je he, met die nachtelijke massages..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Auwquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw nachtelijke massages?
Succesquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moe, beetje boos en ik moet nodig poetsen hier![]()
![]()
Al zin in o&n? Dan zit je de hele avond met mij opgescheept.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog 4 wekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat doe ik zelf wel als ik hem weer zie
Zo S. is weg.. soms is ex zo slecht nog niet...![]()
![]()
Oequote:![]()
Dan krijg jij heus wel een kruisverhoor!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jep ik zal hem eens kruisverhorenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe![]()
Dan krijg jij heus wel een kruisverhoor!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 10:07:00 ]![]()
Vast wel jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe![]()
Dan krijg jij heus wel een kruisverhoor!![]()
![]()
Jou, en Vince, en Engel komt na middernachtquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zin in o&n? Dan zit je de hele avond met mij opgescheept.
Jij.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou, en Vince, en Engel komt na middernacht![]()
Komt engeltje ook?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou, en Vince, en Engel komt na middernacht
[b]AirwiN schreef [/b]
Heerlijk dit!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mag jou wel!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, jij. Want er staat geen werkwoord in die zin.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, jou. "Met jij opgescheept" staat niet.![]()
Jup, maar die is tot half 1 ergens anders en dan komt ze naar Gorinchemquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zaterdagmorgen Vinnie.. zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij. Want er staat geen werkwoord in die zin.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij. Want er staat geen werkwoord in die zin.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zin in o&n? Dan zit je de hele avond met mij opgescheept.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jou, en Vince, en Engel komt na middernachtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen Vinnie.. zaterdagmorgen![]()
Gezellig!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup, maar die is tot half 1 ergens anders en dan komt ze naar Gorinchem
Ik heb al drank voor mij en Vinniiee bij T&M gebracht.
Zin in o&n!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat heeft er niks mee te maken, want wat ik neergezet heb klopt gewoon.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen Vinnie.. zaterdagmorgenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
De perfecte tijd om taalnazi te zijn!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen Vinnie.. zaterdagmorgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Pas maar op dat je niet overspannen raaktquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De perfecte tijd om taalnazi te zijn!
Gelukkig anders krijg je van die ongemakkelijke stiltes op de bank.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan regel ik gewoon weer een ontspannende nachtelijke massage!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet overspannen raakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou..quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De perfecte tijd om taalnazi te zijn!
Ik ga maar eens beginnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig anders krijg je van die ongemakkelijke stiltes op de bank.![]()
![]()
Dat moet ik toch ook maar eens regelen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan regel ik gewoon weer een ontspannende nachtelijke massage!
Godsamme, verhuizende buren
Hoi, ik ben een zombie vandaag
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Fijne zaterdag Faxquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gok maar wat hoor maar ik denk niet dat Vinniiee jou wil komen masserenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet ik toch ook maar eens regelen..
JOOOOOOOFFFFFF!!!
KIJK!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Helemaal top!!quote:
Wordt druk bij T&M met al die slaapgasten
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik heb al drank voor mij en Vinniiee bij T&M gebracht.
Zin in o&n!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Nou aangezien er niks spannends gebeurd ga ik wel even boodschappen doen![]()
![]()
![]()
Hoi TGNDquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi, ik ben een zombie vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok maar wat hoor maar ik denk niet dat Vinniiee jou wil komen masseren
JOOOOOOOFFFFFF!!!
KIJK!!
[ afbeelding ]
Die is tof ....:Yquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JOOOOOOOFFFFFF!!!
KIJK!!
[ afbeelding ]![]()
Ja ... ik weet hetquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal top!!
Wordt druk bij T&M met al die slaapgasten![]()
![]()
Ik zei toch ook niet door Vincequote:Op zaterdag 29 december 2012 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JOOOOOOOFFFFFF!!!
KIJK!!
[ afbeelding ]
Engeltje![]()
Buufje![]()
Waarom zombie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi, ik ben een zombie vandaag
![]()
![]()
Hoi Jkquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet door Vince
Engeltje![]()
Buufje![]()
![]()
![]()
![]()
Joofquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Engeltje![]()
Buufje![]()
What you forget, you are gonna repeat.
Ik dacht ik zeg het maar even. Stel je voor dat je hem wilde vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Engeltje![]()
Buufje![]()
Ik slaap gewoon thuis, in mn eigen bedje. Is maar klein stukje fietsen.quote:
Nu maar hopen dat ik nog kan fietsen met O&N
[b]AirwiN schreef [/b]
Vast welquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar even. Stel je voor dat je hem wilde vragen.
[..]
Ik slaap gewoon thuis, in mn eigen bedje. Is maar klein stukje fietsen.
Nu maar hopen dat ik nog kan fietsen met O&N![]()
![]()
Laatste tijd al enorm moe omdat er iets niet goed is in/met mijn lichaam. Gisteren na 6 uur brakke slaap gewekt door verhuizende buren. Vannacht tot 3 uur gewerkt, sliep om 5, werd om 8 uur weer gewekt door de verhuizende buren.quote:
Het kutste is nog dat je er eigenlijk niet over klagen kan. Maar ik ben op, dood en kapot.What you forget, you are gonna repeat.
Ahw, dat geloof ik jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatste tijd al enorm moe omdat er iets niet goed is in/met mijn lichaam. Gisteren na 6 uur brakke slaap gewekt door verhuizende buren. Vannacht tot 3 uur gewerkt, sliep om 5, werd om 8 uur weer gewekt door de verhuizende buren.
Het kutste is nog dat je er eigenlijk niet over klagen kan. Maar ik ben op, dood en kapot.![]()
![]()
Das weer lekker naar allemaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatste tijd al enorm moe omdat er iets niet goed is in/met mijn lichaam. Gisteren na 6 uur brakke slaap gewekt door verhuizende buren. Vannacht tot 3 uur gewerkt, sliep om 5, werd om 8 uur weer gewekt door de verhuizende buren.
Het kutste is nog dat je er eigenlijk niet over klagen kan. Maar ik ben op, dood en kapot.
Neem je Vinnie meteen mee? Meer ruimte voor ons overquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar even. Stel je voor dat je hem wilde vragen.
[..]
Ik slaap gewoon thuis, in mn eigen bedje. Is maar klein stukje fietsen.
Nu maar hopen dat ik nog kan fietsen met O&N
We shall see.quote:
Ben wel benieuwd wat mijn zoon gaat doen met O&N. Volgens mij gaat hij naar vrienden toe die bij T&M om de hoek wonen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij wil niet naast Vinniiee slapen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem je Vinnie meteen mee? Meer ruimte voor ons over
En sinds wanneer heb jij meer ruimte nodig, als we een handdoek in een schoenendoos leggen is dat toch genoeg voor jou? Volwaardig kingsized bed enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Vandaag niet Hups, sorryquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil niet naast Vinniiee slapen?
En sinds wanneer heb jij meer ruimte nodig, als we een handdoek in een schoenendoos leggen is dat toch genoeg voor jou? Volwaardig kingsized bed enz
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen wil je wel naast Vinniiee slapen?quote:![]()
Ik zal het even doorgeven aan hem voor je!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat die jongen al zo lang droog?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik bedoelde stofzuigen
Maar dat noem ik altijd zuigen dus
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ik ben niet scherp, dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Staat die jongen al zo lang droog?![]()
![]()
![]()
Niks mis met zuigenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik bedoelde stofzuigen
Maar dat noem ik altijd zuigen dus
[b]AirwiN schreef [/b]
alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
heey manquote:
Det Som En Gang Var
Slaapkopquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Gewoon uitgeslapen tot 11:20![]()
![]()
Moggequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Gewoon uitgeslapen tot 11:20![]()
![]()
mja wel goed eigenlijk op een klein irritant terugkerend kuchje naquote:
hoest me kapot somsmooi mja ook wel goedquote:
Det Som En Gang Var
Jij grappigquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Gewoon uitgeslapen tot 11:20
[b]AirwiN schreef [/b]
Pas op!! Ik stuur Max op je af!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had ook theequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Ik schop mezelf even het bed uit. Tijd voor thee
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof dat beest ook maar iemand kwaad doetquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas op!! Ik stuur Max op je af!!.
Wat?quote:![]()
![]()
Sinds wanneer is "lekker geslapen?" DE vraag in dit topic?
Stelletje etters jullie!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Stelletje etters jullie!!![]()
![]()
Vind jij het niet verdacht dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hup danquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Stelletje etters jullie!!
Lekker geneukt vannacht?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hup dan
Lekker geneukt vannacht?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogge, iedereen lekker geslapen? Massages naar wens geweest?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gewoon een normale vraag toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind jij het niet verdacht dan?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef fietsie het volgende:
Mogge, iedereen lekker geslapen? Massages naar wens geweest?![]()
![]()
1 die hier nooit werd gesteld en nu opeens door iedereenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon een normale vraag toch?![]()
Het valt op!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ow echt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 die hier nooit werd gesteld en nu opeens door iedereen![]()
Het valt op!!![]()
![]()
Trut!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: