Het lijkt me te kort door de bocht om te stellen dat een verbod op wapens het oplost, maar het lijkt me een redelijk begin.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing dan voor de wapenproblematiek in de VS?
Jouw diploma's alleen hebben je al paar miljoen gekost...quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wel in bezit en omzet, niet op de bankrekening.
De Nederlandse media moet de VS sowieso eens links laten liggen. De Amerikaanse verkiezingen waren groter nieuws dan de Nederlandsequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die schietorganisaties bestaan dan ook uit conservatieve fossielen, die mensen dien je te negeren. Veel mensen vergeten dat onze focus zo enorm op de VS ligt dat al het grote nieuws uit dat land ook groot nieuws hier is.
Leuke UI trouwensquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw diploma's alleen hebben je al paar miljoen gekost...
[..]
Nederland moet de VS sowieso eens links laten liggen. De Amerikaanse verkiezingen waren groter nieuws dan de Nederlandse
Wat is "de republikein" dan volgens jou? Denk je echt dat alle Republikeinen O'Reily fantastisch vinden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij de Democraten misschien, maar bij de Republikeinen is hij wel soort held.
Ook onder de republikeinen valt dat nog mee, natuurlijk is het waar dat het wel de doelgroep is van O'reily en dat ook genoeg stumpers rondlopen in Amerika die graag andere stumpers geloven.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij de Democraten misschien, maar bij de Republikeinen is hij wel soort held.
Waren zelfs Live te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw diploma's alleen hebben je al paar miljoen gekost...
[..]
De Nederlandse media moet de VS sowieso eens links laten liggen. De Amerikaanse verkiezingen waren groter nieuws dan de Nederlandse
Te danken aan GGMMquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens
Doet me denken aan ons verdwenen konijn
Problematiek wordt daar letterlijk erger als je een verbod op wapens instelt. De gekken blijven namelijk in bezit van wapens, die geven ze echt niet op, en de 'normale' burger die nu nog enigszins kans op bescherming heeft vanuit zijn eigen wapen, die wel trouw het wapen inlevert, is inderdaad de lul. De wapenlobby heeft tot zoverre gelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me te kort door de bocht om te stellen dat een verbod op wapens het oplost, maar het lijkt me een redelijk begin.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te danken aan GGMMen het is zeker een inkoppertje als ik vraag of het rond kerst kwijt is geraakt?
Nope, paar weken ervoor al :$quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te danken aan GGMMen het is zeker een inkoppertje als ik vraag of het rond kerst kwijt is geraakt?
Natuurlijk niet allemaal, maar meer de mensen die naar zijn 'rally' gingen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is "de republikein" dan volgens jou? Denk je echt dat alle Republikeinen O'Reily fantastisch vinden?
Die mensen heb je werkelijk overal. Hier heeft een babyboom partij 2 zetels gekregen bij de verkiezingenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet allemaal, maar meer de mensen die naar zijn 'rally' gingen.
Dan leefden we in een communistische staatquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef Juless44 het volgende:
Dè wereldmacht is natuurlijk de VS. Veel mensen vergeten het, maar zonder de VS zou de wereld er héél anders uitzien. De VS is zo belangrijk, dat andere landen er gewoon achteraan gaan lopen. Zonder de VS zou Europa er anders uitzien (denk aan de Marshall hulp na WOII)
Gaat niet werken in Amerika, omdat de verhouding mensen:wapens bijna 1:1 is. Het enige dat dat er gebeurd op de korte termijn is dat de goedwillende mensen hun wapen inleveren en er bij de badguys niets veranderd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me te kort door de bocht om te stellen dat een verbod op wapens het oplost, maar het lijkt me een redelijk begin.
'Kon' En dan wel het hele topic de grammar nazi uithangenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik die tekst kon
Ja, hier heb je eigenlijk gewoon gelijk in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef TwenteFC het volgende:
Gaat niet werken in Amerika, omdat de verhouding mensen:wapens bijna 1:1 is. Het enige dat dat er gebeurd op de korte termijn is dat de goedwillende mensen hun wapen inleveren en er bij de badguys niets veranderd.
Misschien wel. Denk het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan leefden we in een communistische staat
Het moeilijker maken om nieuwe wapens in omloop te brengen is wel deel van de oplossing natuurlijk, dweilen met de kraan open en zulks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier heb je eigenlijk gewoon gelijk in.
Hele topic? 1 keertje ouwe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Kon' En dan wel het hele topic de grammar nazi uithangenJe lijkt GGMM wel.
Onzin, 160 miljoen wapens op 350 miljoen amerikanen volgens mijn schoolboeken uit 2011.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat niet werken in Amerika, omdat de verhouding mensen:wapens bijna 1:1 is.
Eens.quote:Het enige dat dat er gebeurd op de korte termijn is dat de goedwillende mensen hun wapen inleveren en er bij de badguys niets veranderd.
Eens, en duidelijk onderwijs WAAROM het gedaan wordt. Dat is nog het belangrijkste.quote:Stapsgewijs de regelgeving strenger maken lijkt mij de beste oplossing, ze mogen daar eerst wel eens beginnen met het invoeren van opslag regels. En daarbij periodieke controles hierop, met zware sancties als deze niet voldoen.
Bij mij zou het pistool ook in mijn nachtkastje liggen als de overheid akkoord zou zijn.quote:Het is daar schijnbaar niet apart op een magnum in je nachtkastje neer te leggen, en een shotgun achter je voordeur te hebben.
Ik heb geen kinderen, zodoende.quote:Dat de kindjes er dan mee kunnen spelen boeit ze nog niet eens, want "het is hun recht om een wapen te hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |