Hm, sloterdijk dan maar eens proberen komend weekend. Ik hou je op de hoogte over mijn vorderingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
De Smullers die buiten Centraal stond, bij trams 1,2, 5, 13 en 17, vond ik heel erg lekker. Maar die is nu weg, ze zitten nu binnen, daar heb ik het nog niet geprobeerd dus kan ik niets over zeggen
De Smullers bij Sloterdijk vind ik ook heel lekker. En de Smullers bij Zaandam CS is ook ergVoor de rest geen enkele geprobeerd.
Geen Smullers, maar Evert Snack vind ik ook altijd erg geslaagd. Is precies bij Mercatorpleinquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hm, sloterdijk dan maar eens proberen komend weekend. Ik hou je op de hoogte over mijn vorderingen.
Thanks voor de tip! Hebben ze daar ook kapsalon?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Geen Smullers, maar Evert Snack vind ik ook altijd erg geslaagd. Is precies bij Mercatorplein
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze vragen of je curry of ketchup wil als je een patat speciaal bestelt
Sinds kort wel heb ik gezien, maar ik zou niet weten hoe dat daar is eerlijk gezegd... Ik kom daar enkel voor hun patat en hamburgers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Hebben ze daar ook kapsalon?
Ik heb heel veel Smullers in Nederland gehad en geloof me: het smaakt overal hetzelfdequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan zal de Smullers in Amsterdam (maar ook Zaandam) wel van andere kwaliteit zijn dan in Brabant. Het is echt fucking lekker hier
die patat is voorgebakkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:02 schreef rozecroc het volgende:
ik ga liever naar een snackbar waar ze het frituurvet eerst warm maken alvorens het friet erin te kieperen. Het valt mij op dat het friet er met dezelfde kleur uitkomt als dat het er in gaat.
Het is vers gebakken. Dus ze staan daar piepers te snijden, voorbakken en voor je bestelling afbakken. Lekkerrrrrquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Gouwenaartje het volgende:
Heerlijk veel zout doen ze op de patatjes
Eigenlijk had dit gewoon een topic op zichzelf moeten zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:33 schreef Drxx het volgende:
Vandaag geen Smullers helaasMaar het doet mij wel goed dat er toch nog wat mensen zijn op FOK! die Smullers kunnen waarderen
![]()
Toch een patatje gehaald bij "Het Hapje" in Zuiderpark (Den Haag is wel klachtwaardig trouwensKutstad). Aangezien een portie meestal wat aan de kleinere kant is, en ik superveel honger had, bestelde ik een 'grote' portie... NOU! Ze hadden het gigantisch mogen noemen, zoveel patat
Kreeg het echt niet op
Brengt alle andere zaakjes in verlegenheid.
Dit is wat mij betreft echt hét lichtpuntje van Den HaagEn supervriendelijke mensen! Je zou in principe gewoon weg kunnen lopen zonder te betalen, niemand die het opmerkt
Maar daar doen we natuurlijk niet aan.
[ afbeelding ]
Laat je niet afschrikken van de buitekant. Binnen is een achteruitgang via waar je bij een terras komt, heeeerlijk![]()
_____________________________________________________________________________________________________
En als we het toch over Den Haag hebben, dan mag Ming Kee in het centrum uiteraard niet ontbrekenFucking lekker eten, voor echt he-le-maal geen geld. Voor de prijs wat ik normaal gesproken betaal, kun je daar 2 keer bestellen
En nog veel lekkerder ook. Helaas was daar vandaag geen tijd voor.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een pauperbuurtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Geen Smullers, maar Evert Snack vind ik ook altijd erg geslaagd. Is precies bij Mercatorplein
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze vragen of je curry of ketchup wil als je een patat speciaal bestelt
Dit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:23 schreef Scuidward het volgende:
Ik haat ze omdat ze smerige burgers hebben die je half opgegeten maar weg besluit te gooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |