Nee. Trein is voor sloebers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:22 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
snackbar op het station? Of ga jij nooit met de trein
openbaar vervoer in Belgie is sowieso 1 en al pauperquote:
2 euro voor een hamburger en 2,50 voor een kipburger. bij de frietchinezen hier betaal je al snel 3,50 voor een burgertje.quote:
Yeah right... wacht maar tot het vriest en bij jullie weer alles stil ligtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
openbaar vervoer in Belgie is sowieso 1 en al pauper![]()
Niet eens een OV-kaart
moet je het ook niet bij een chinees halen maar gewoon bij piet patat of friet van piet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
2 euro voor een hamburger en 2,50 voor een kipburger. bij de frietchinezen hier betaal je al snel 3,50 voor een burgertje.
Oh, die kipburgers zijn trouwens wel nasty. Zitten op een klef sesambroodje waar de saus uit druipt
Ik heb mn eigen auto (ook ergens vermeld, meerdere keren)quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen geld hebben voor een eigen autoZwerver
Wat haat je dan zemmelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen auto (ook ergens vermeld, meerdere keren)
Ik zou zeggen, kop eens een trein.quote:
Ko(o)p eens een hometrainer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kop eens een trein.
Ik ga regelmatig ook met de trein als ik gedronken hebquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig ook met de trein als ik gedronken heb
Goeie troll 14.gifquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Hoog niveau kerel goed
x Louis Vuitton Don
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |