Nee. Trein is voor sloebers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:22 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
snackbar op het station? Of ga jij nooit met de trein
openbaar vervoer in Belgie is sowieso 1 en al pauperquote:
2 euro voor een hamburger en 2,50 voor een kipburger. bij de frietchinezen hier betaal je al snel 3,50 voor een burgertje.quote:
Yeah right... wacht maar tot het vriest en bij jullie weer alles stil ligtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
openbaar vervoer in Belgie is sowieso 1 en al pauper![]()
Niet eens een OV-kaart
moet je het ook niet bij een chinees halen maar gewoon bij piet patat of friet van piet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef Gouwenaartje het volgende:
[..]
2 euro voor een hamburger en 2,50 voor een kipburger. bij de frietchinezen hier betaal je al snel 3,50 voor een burgertje.
Oh, die kipburgers zijn trouwens wel nasty. Zitten op een klef sesambroodje waar de saus uit druipt
Ik heb mn eigen auto (ook ergens vermeld, meerdere keren)quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen geld hebben voor een eigen autoZwerver
Wat haat je dan zemmelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen auto (ook ergens vermeld, meerdere keren)
Ik zou zeggen, kop eens een trein.quote:
Ko(o)p eens een hometrainer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kop eens een trein.
Ik ga regelmatig ook met de trein als ik gedronken hebquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig ook met de trein als ik gedronken heb
Goeie troll 14.gifquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Hoog niveau kerel goed
x Louis Vuitton Don
Lul je nou vaag joh?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Goeie troll 14.gif
gr nattermann stierenkl
gewoon avikoquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:32 schreef rozecroc het volgende:
Ranzige friet/patat. Ze moeten het frituurvet natuurlijk wel eerst warm maken. Ze bakken trouwens ook maar 3,5 min
quote:
Als ik een keer trek heb in patat, dan pak ik lekker de auto naar Sloterdijk en haal ik op het station zo'n fucking lekkerequote:
het vriest niet in nederland, nooit nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yeah right... wacht maar tot het vriest en bij jullie weer alles stil ligt
Friet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef Drxx het volgende:
»» Er is al 570 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ik wilde toch even zeggen: terechte klacht!Hun patat is fucking lekker
En hun burgers zijn ook fucking lekker
[..]
[..]
Als ik een keer trek heb in patat, dan pak ik lekker de auto naar Sloterdijk en haal ik op het station zo'n fucking lekkereWel een gedoe steeds, maar het is het waard
Jij weet echt niet wat je mist
HET IS PATAT!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij ja, met je patat. Daar maak je frieten van. Conclusie: friet.
Precies, ik snap niet dat mensen het daar lekker vinden. Rare friet. Onvergelijkbaar met bijv. Bram Ladage.quote:
Had ik ook een keer. Daarom altijd frikandelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:23 schreef Scuidward het volgende:
Ik haat ze omdat ze smerige burgers hebben die je half opgegeten maar weg besluit te gooien.
Bestaat niet in Amsterdam, dus ik heb geen idee. Maar sowieso frietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen het daar lekker vinden. Rare friet. Onvergelijkbaar met bijv. Bram Ladage.
Dan zal de Smullers in Amsterdam (maar ook Zaandam) wel van andere kwaliteit zijn dan in Brabant. Het is echt fucking lekker hierquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is best goor, maar inderdaad goedkoper dan een gewone friettent. Voor een keer in de drie weken slik ik wel zoiets hoor
Welke ga je? nee we gaan niet meetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan zal de Smullers in Amsterdam (maar ook Zaandam) wel van andere kwaliteit zijn dan in Brabant. Het is echt fucking lekker hier
De Smullers die buiten Centraal stond, bij trams 1,2, 5, 13 en 17, vond ik heel erg lekker. Maar die is nu weg, ze zitten nu binnen, daar heb ik het nog niet geprobeerd dus kan ik niets over zeggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welke ga je? nee we gaan niet meeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |