Zulke figuren klapte ik altijd, maar ik ben ook volwassen geworden. Verder wel herkenbaar deze verhalen, die tracks van je zou ik wel willen horen op een dag grquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach. Voor de gemiddelde jonge rappert is dat iets om van te dromen. Die lui hebben het gewoon comercieel goed aangepakt. Bijna niemand krijgt zo'n kans. Of je moet echt van goede huize komen. Toen ik 14/15 was vonden wij het wel stoer om met een paar gasten een soort dan D-12 te zijn. We hadden een 50 cent, een Loyd Banks, een Pakistaanse Akon, en een Eminem.
En toen veilig uit het de box van de flat raps maken. Over harde tuig shit natuurlijk. Alles moest gangsta. Ik was er uiteindelijk klaar mee en diste mijn oude groep. Toen kregen wij onze eerste echte 'beef' natuurlijk met allerlei gare tracks over en weer als gevolg.
Toen heb ik 'solo' op zolder nog een paar tracks opgenomen en heb ik vlak daarna het boek als rapper gesloten. Ik was met pensioen. Na al mijn albums en tracks was dat uiteraard meer dan terecht. Ik had mijzelf neergezet als een volwaardige straatmongool dus ik had dikke centen in de pocket en ging mij maar weer eens op mijn schoolwerk richten
Dus. Ja dit dus..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beetje 3KB met gevoel voor ritme
Achja. Destijds voelde ik mij een hele baas.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja begrijp ik maar ik vind het wel vermakelijk als falende rappers elkaar proberen te disse
Leeftijd?quote:
Was maar grapje mattiequote:
Daarom spelen wij nu weer oldskool RS toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zulke figuren klapte ik altijd, maar ik ben ook volwassen geworden.
Nee AppelCakequote:
Heb er vier maanden gewoond. Ik heb wel een nichtje van 15 hier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Leeftijd?
Misschien ken je het meisje waar ik op geil dan
En hoe heet dat nichtje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb er vier maanden gewoond. Ik heb wel een nichtje van 15 hier.
Ja tot je er achter kwam waar je echt mee bezig was, dan pas merken hoe erg je voor lul stond. Zie ik altijd gebeuren bij rappersquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Achja. Destijds voelde ik mij een hele baas.
Stil over mijn hoerquote:
Haha jawel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
En hoe heet dat nichtje?
Haar naam begint toch niet met de L he..
Dat blijftquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Daarom spelen wij nu weer oldskool RS toch?![]()
![]()
![]()
![]()
L...e ?quote:
Ik meen hetquote:
RS blijftquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat blijftTenminste, tot dat ik 18 word ofzo
En eigenlijk ben ik nog helemaal niet volwassen.
Mja. Was best een toffe tijd. Gewoon een beetje doen alsof je dik aan het shinen bent met je zogenaamde succes als rapgroepje, baileys drinken en dure sigaretten roken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zulke figuren klapte ik altijd, maar ik ben ook volwassen geworden. Verder wel herkenbaar deze verhalen, die tracks van je zou ik wel willen horen op een dag gr
Baileys is voor vrouwenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja. Was best een toffe tijd. Gewoon een beetje doen alsof je dik aan het shinen bent met je zogenaamde succes als rapgroepje, baileys drinken en dure sigaretten roken.
En af en toe de 'studio' eens induiken om naast de fiets van moeders tracks op te nemen met een goedkope micofoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Nee. Jammer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
L...e ?
Zeg me dat dit niet waar is..
Als je sigaren rookt ben je een baas bij onsquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja. Was best een toffe tijd. Gewoon een beetje doen alsof je dik aan het shinen bent met je zogenaamde succes als rapgroepje, baileys drinken en dure sigaretten roken.
En af en toe de 'studio' eens induiken om naast de fiets van moeders tracks op te nemen met een goedkope micofoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |