Heb je echt veel verdiend dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach. Voor de gemiddelde jonge rappert is dat iets om van te dromen. Die lui hebben het gewoon comercieel goed aangepakt. Bijna niemand krijgt zo'n kans. Of je moet echt van goede huize komen. Toen ik 14/15 was vonden wij het wel stoer om met een paar gasten een soort dan D-12 te zijn. We hadden een 50 cent, een Loyd Banks, een Pakistaanse Akon, en een Eminem.
En toen veilig uit het de box van de flat raps maken. Over harde tuig shit natuurlijk. Alles moest gangsta. Ik was er uiteindelijk klaar mee en diste mijn oude groep. Toen kregen wij onze eerste echte 'beef' natuurlijk met allerlei gare tracks over en weer als gevolg.
Toen heb ik 'solo' op zolder nog een paar tracks opgenomen en heb ik vlak daarna het boek als rapper gesloten. Ik was met pensioen. Na al mijn albums en tracks was dat uiteraard meer dan terecht. Ik had mijzelf neergezet als een volwaardige straatmongool dus ik had dikke centen in de pocket en ging mij maar weer eens op mijn schoolwerk richten
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach. Voor de gemiddelde jonge rappert is dat iets om van te dromen. Die lui hebben het gewoon comercieel goed aangepakt. Bijna niemand krijgt zo'n kans. Of je moet echt van goede huize komen. Toen ik 14/15 was vonden wij het wel stoer om met een paar gasten een soort dan D-12 te zijn. We hadden een 50 cent, een Loyd Banks, een Pakistaanse Akon, en een Eminem.
En toen veilig uit het de box van de flat raps maken. Over harde tuig shit natuurlijk. Alles moest gangsta. Ik was er uiteindelijk klaar mee en diste mijn oude groep. Toen kregen wij onze eerste echte 'beef' natuurlijk met allerlei gare tracks over en weer als gevolg.
Toen heb ik 'solo' op zolder nog een paar tracks opgenomen en heb ik vlak daarna het boek als rapper gesloten. Ik was met pensioen. Na al mijn albums en tracks was dat uiteraard meer dan terecht. Ik had mijzelf neergezet als een volwaardige straatmongool dus ik had dikke centen in de pocket en ging mij maar weer eens op mijn schoolwerk richten
Geen ene reet. Denk dat het mij meer geld heeft gekost dan nodig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb je echt veel verdiend dan?
je had er aan kunnen verdienenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen ene reet. Denk dat het mij meer geld heeft gekost dan nodig.
Een roze nickelson jasquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
, ze droeg een roze nickelson jas lang bruin haar! RT RT RT!
Ik ga er geen eens aandacht aan besteden dan.
Welnee man. Ik kon best goed flowen en en had een gevoel voor ritme. Maar de onderwerpen sloegen echt nergens op.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je had er aan kunnen verdienen
Als je een contract had kunnen krijgen, kon het wel wat worden. Sony ofzo ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Welnee man. Ik kon best goed flowen en en had een gevoel voor ritme. Maar de onderwerpen sloegen echt nergens op.
Toch vragenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan moet ik er eerst achterkomen of ze een hoer is, dit is niet het juiste moment om het te vragen
Meen je die?quote:
Beetje 3KB met gevoel voor ritmequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Welnee man. Ik kon best goed flowen en en had een gevoel voor ritme. Maar de onderwerpen sloegen echt nergens op.
Ja.quote:
Haha ja man!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je een contract had kunnen krijgen, kon het wel wat worden. Sony ofzo ?
Bam dit is 3kb, wij zijn allemaal erg gay, met de gang bang doe je toch wel mee?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beetje 3KB met gevoel voor ritme
Dit was gewoon kansloos. Dat probeer ik je dan ook uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je een contract had kunnen krijgen, kon het wel wat worden. Sony ofzo ?
Typische kader.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bam dit is 3kb, wij zijn allemaal erg gay, met de gang bang doe je toch wel mee?
Woon je daar?quote:
ja begrijp ik maar ik vind het wel vermakelijk als falende rappers elkaar proberen te dissequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit was gewoon kansloos. Dat probeer ik je dan ook uit te leggen.
Interpunctie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja begrijp ik maar ik vind het wel vermakelijk als falende rappers elkaar proberen te disse
woonde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |