Als je maar niet TE erg smeltquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik smelt ook van mezelf.
[ afbeelding ]
Even een post bedenken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
AppelCake als jij nou is de liefste post ooit zegt over mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik een nieuw onderschrift![]()
![]()
Ik zal even checken of je het echt getweet hebtquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand is vermist die ik ken stuur ik dit naar der toe op twitter: Ben jij vermist?/
daarom dompel ik jou in het duister. je hebt een platencontract maar je moeder bukt voor een stuiverquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Door een platencontract te hebben ja. Of optreden voor een paar man in een één of ander vaag jeugdcentrum. Mja vond het destijds allemaal wel spannend en tof. Toen besefte ik mij opeens dat het nergens op sloeg en werd ik volwassen.
Die ik nu heb is waar jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Even een post bedenken.
Trouwens is je onderschrift waar.
Oke.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik zal even checken of je het echt getweet hebt
JA BEGIN JIJ DAN KLAPHARKquote:
Ik wil dr gewoon doen 1x en dan mag ze weer vermist wordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Helemaal beroemd, terwijl ze waarschijnlijk morgen er weer is
Als je me betaald kan ik iets voor je regelen, een vriendin van haar is namelijk een vriendin van mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wil dr gewoon doen 1x en dan mag ze weer vermist worden
Vond hem grappigquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Waarom RT je dit eigenlijk?![]()
[ afbeelding ]
Ligt aan je prijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je me betaald kan ik iets voor je regelen, een vriendin van haar is namelijk een vriendin van mij
Ach. Voor de gemiddelde jonge rappert is dat iets om van te dromen. Die lui hebben het gewoon comercieel goed aangepakt. Bijna niemand krijgt zo'n kans. Of je moet echt van goede huize komen. Toen ik 14/15 was vonden wij het wel stoer om met een paar gasten een soort dan D-12 te zijn. We hadden een 50 cent, een Loyd Banks, een Pakistaanse Akon, en een Eminem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je meer manieren
Ystijd bijvoorbeeld, hij is door twitter bekend geworden.
Als je gewoon een anonieme rapper word, en je opent zo webshop met shirts gaan mensen dat massaal kopen omdat twitterhelden dat zeggen () Maar dan verdien je toch geld, je moet gewoon ff de connecties hebben
Dan moet ik er eerst achterkomen of ze een hoer is, dit is niet het juiste moment om het te vragenquote:
hahaha ik ben nu in leusden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Als ik niet bij die chick ben in Leusden he!
Als ze naar Soest komt zie ik je morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |