xd xdquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef Beach het volgende:
[..]
jij hebt dat loco geërft van je pa xD
Fixedquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vader was de ch0c0l0c0burgemeester.
Because liefdequote:
Door een platencontract te hebben ja. Of optreden voor een paar man in een één of ander vaag jeugdcentrum. Mja vond het destijds allemaal wel spannend en tof. Toen besefte ik mij opeens dat het nergens op sloeg en werd ik volwassen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik weet 1 manier om geld te verdienen met rappen
Neejohquote:
Ik doe niks via DMquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Doe maar via DM geen zin om Whapp te openen
Tegenwoordig heb je meer manierenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Door een platencontract te hebben ja. Of optreden voor een paar man in een één of ander vaag jeugdcentrum. Mja vond het destijds allemaal wel spannend en tof. Toen besefte ik mij dat het nergens op sloeg en werd ik volwassen.
Tazz Whapp maar dan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik doe niks via DM
Whapp of niks![]()
Alleen mijn hoer AppelCake krijgt DM
Precies! Net zoals @MortiMafiaquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je meer manieren
Ystijd bijvoorbeeld, hij is door twitter bekend geworden.
Als je gewoon een anonieme rapper word, en je opent zo webshop met shirts gaan mensen dat massaal kopen omdat twitterhelden dat zeggen () Maar dan verdien je toch geld, je moet gewoon ff de connecties hebben
xd xdquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Neejoh
Hoe kom je daar bij skatje
quote:
Ik moet bij jou altijd denken aan b.ee.r. Ik weet trouwens niet hoe je eruit ziet, maar een grill zou je wel staan. Harde tekst wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga aguyim ik drop deze zin
voordat ik die shit drop in je ex-vriendin
Yo.
Peace.
Ik smelt van jouquote:
Ja, jij moet zeker iets zeggen over iemand anders zijn imitatie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh laat die tong imitatie maar achterwege hoor. Awkward
Wat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef JRRY het volgende:
Over schaamnamen gesproken, omg. omg omg omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |