SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gifjes van j0rdiiii![]()
het wordt gewoon 5-0quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef wdn het volgende:
Op zijn ergst wordt dit een 3-2 set voor Taylor.
Dat zeg ik ookquote:
Ja goed lezenquote:
is hier ook een vertaling van?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef mark211175 het volgende:
Dit is de PDC (Phills Dart Competition) uit den toppe. Mijn god wat zal Barney hier slapeloze nachten van krijgen. Die arrogantie dat deze man uitstraalt en terecht zorgt er gewoon voor dat geen enkele top darter ooit in zijn spel komt. En dan die dubbel 5 uitgooi, waar hij een gewone twee gooide, wat een uitstraling zeg, briljant gewoon.
Neequote:
lijkt me ook sterk dat hij het niet gaat winnen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja goed lezen
Taylor is pas 1 set kwijt geraakt op dit WK.
1 set.
Dan ben je een dikke kanshebber voor de finale en voor winst.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef mark211175 het volgende:
Dit is de PDC (Phills Dart Competition) uit den toppe. Mijn god wat zal Barney hier slapeloze nachten van krijgen. Die arrogantie dat deze man uitstraalt en terecht zorgt er gewoon voor dat geen enkele top darter ooit in zijn spel komt. En dan die dubbel 5 uitgooi, waar hij een gewone twee gooide, wat een uitstraling zeg, briljant gewoon.
Michael gaat hem pakken let maar op. Weining spanning weer zeg. Barney was echt geweldig!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef mark211175 het volgende:
Hamilton weet over het algemeen niet zoveel denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet Hamilton eigenlijk al dat hij nooit een groot toernooi gaat winnen?
van Barneveld wint het WK.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Michael gaat hem pakken let maar op. Weining spanning weer zeg. Barney was echt geweldig!Die man is letterlijk uit de dood opgestaan en wat gun ik hem de finale. De titel is voor Michael.
Dus Taylor wint van Knarrenveld ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Michael gaat hem pakken let maar op. Weining spanning weer zeg. Barney was echt geweldig!Die man is letterlijk uit de dood opgestaan en wat gun ik hem de finale. De titel is voor Michael.
hij is weer aardig terug, en hij staat er imho heel anders in dan vroeger. Winnen is niet zo vanzelfsprekend meer,quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1x de finale gehaald. En dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet Hamilton eigenlijk al dat hij nooit een groot toernooi gaat winnen?
Heerlijkquote:
Die Hamilton zien we gelukkig pas terug op de UK Openquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1x de finale gehaald. En dat is het dan ook.
3-0 3-0 3-1 3-0 3-1
Dat zegt genoeg...
Wordt geveild voor een goed doel.quote:
Dat bord wordt geveild voor een goed doelquote:
Dat wordt een compleet afdroog partij van Phill Taylor, als van Barneveld zich voor de zoveelste keer laat intimideren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi affiche
om maar 's een cliché te gebruiken....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Co Stompe heeft de pech dat elke tegenstander hem dwingt minder te spelen.
Taylor op SkySports, die reageerde op dat Van Barneveld niet meer bang is van Phil maar hij is nog steeds bang want waarom zou hij dat anders zeggen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
De les van van Barneveld begint weer.
Affiche is mooi, en denk dat dit nu weer eens uit gaat komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi affiche
om maar 's een cliché te gebruiken....
ik hoop het wel, maar echt fidusie heb ik er niet inquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Affiche is mooi, en denk dat dit nu weer eens uit gaat komenhelaas niet de finale
Denk dat barney wint
Taylor ook weer eenvoudig tegen Van Barneveld, ben benieuwd naar Lewis-Van Gerwen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef hafcfan het volgende:
De krakers op papier zijn allemaal teleurstellend bijna dit WK.
Dat ook elke darter een enorme pens heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Nieuws over de fysieke gesteldheid van Van Gerwen: hij weegt nu 119 kilo ipv 120!
Ben benieuwd of dat positief of negatief is, ik denk negatief. 120 is ideaal voor een speler als van Gerwen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Nieuws over de fysieke gesteldheid van Van Gerwen: hij weegt nu 119 kilo ipv 120!
Shanghai 20quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat positief of negatief is, ik denk negatief. 120 is ideaal voor een speler als van Gerwen.
Laten we het eens hopen. Dachten we ook van Barney- Wihtlock en Barney- Anderson, maar het is redelijk teleurstellend. Hopelijk maken Barney en Phil het waar en dan maakt de winnaar me nog niet eens zoveel uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Affiche is mooi, en denk dat dit nu weer eens uit gaat komenhelaas niet de finale
Denk dat barney wint
170 is idealer, als hij dat weegt hoeft Van Gerwen alleen maar weg te zetten op 170 want altijd raak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat positief of negatief is, ik denk negatief. 120 is ideaal voor een speler als van Gerwen.
Zal zomaar kunnen en als Lewis niet eens normaal gaat gooien word het morgen ook weer iets van 1-5.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor ook weer eenvoudig tegen Van Barneveld, ben benieuwd naar Lewis-Van Gerwen.
Zo bedoel ik dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
170 is idealer, als hij dat weegt hoeft Van Gerwen alleen maar weg te zetten op 170 want altijd raak.
Ik hoop Taylor - Lewis/Van Gerwen maar Nederlandse finale mag ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal zomaar kunnen en als Lewis niet eens normaal gaat gooien word het morgen ook weer iets van 1-5.
Hij gooide op z'n 17de tegen Adams 105 gemiddeld en toen woog hij niet veel, zal wel niet meer haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat helemaal niet.
Elke darter is op zijn best als hij zijn ideale gewicht heeft gevonden. Van Gerwen is daar achter gekomen en heeft flink wat gegeten en nu is hij weer terug bij de top.
Komt door de leeftijd, op jongere leeftijd kom je er nog mee weg. Ouder dan 20 en dun? Vergeet de prijzen maar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij gooide op z'n 17de tegen Adams 105 gemiddeld en toen woog hij niet veel, zal wel niet meer haalbaar zijn.
ik vind het niet zo\n fijne gozer om naar te kijken eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:12 schreef Falco het volgende:
Die Van Gerwen ziet er zwaar mental uit, maar is wel de grootste dartbaas van dit moment natuurlijk
Mark Webster? Simon Whitlock?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt door de leeftijd, op jongere leeftijd kom je er nog mee weg. Ouder dan 20 en dun? Vergeet de prijzen maar.
Ik zie hem liever op TV dan in een donkere steeg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het niet zo\n fijne gozer om naar te kijken eerlijk gezegd...
dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem liever op TV dan in een donkere steeg.
Webster haalde een keer de WK halve finale (PDC) en versloeg daarbij Taylor, Waites won de GSoD en is ook niet zo dik. Painter is ook niet zo zwaar volgens mij en won vorig jaar de Players Championship. Stompé versloeg Taylor in een finale op een vloertoernooi in Duitsland, staat nog op youtube.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andere bond en Whitlock zijn haar weegt 55 kilo.
als ik mijn geld ergens op moet zetten wordt het toch Philquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef Pietsie1 het volgende:
Hamilton is saai. Barney was behoorlijk goed. Taylor blijft de eindbaas.
Toch zet ik m'n geld op Van Gerwen.
Ik hoop ook Taylor- Van Gerwen. De koning van de dartsport tegen de troon opvolger.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop Taylor - Lewis/Van Gerwen maar Nederlandse finale mag ook.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt door de leeftijd, op jongere leeftijd kom je er nog mee weg. Ouder dan 20 en dun? Vergeet de prijzen maar.
quote:Interview van Taylor ging wel erg ver... gooit er op skysports gewoon uit dat Barney aan zelfmoord dacht.... mindgames is een ding, dit is echt een hele trieste actie...
quote:Taylor did say "Barney told me he wanted to die in his sleep" - a disgusting breech of trust if Barney did in fact tell him that.
Gast, hou toch op die kerel is gewoon dik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen is trouwens ook nog niet zo dik. Wat mollig, maar dat is wat extra vet voor de winter natuurlijk.
Van welk forum heb je dat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ik les net op een ander forum:
[..]
Vogels zien hem in de sneeuw aan voor vetbol.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen is trouwens ook nog niet zo dik. Wat mollig, maar dat is wat extra vet voor de winter natuurlijk.
Filmpje hiervan graagquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts.nuquote:
Joh....quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast, hou toch op die kerel is gewoon dik.
sexueel veroordeeldquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darts.nu
Zou me niks verbazen. Taylor laat weer zijn ware aard zien. En zelf lekker vreemd graan en ook al sexueel veroordeeld. Top kerel is het. Dat je zoiets durft te zeggen op tv als het waar is zou echt schandalig zijn. Dat hij lekker vernederd mag worden door Barney.
Kans is best aanwezig dat hij gewoon weer in de PL gaat spelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Hamilton zien we gelukkig pas terug op de UK Open
Beter dat dan blij zijn met een tweede plek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef CasB het volgende:
Van Barneveld is al jaren een slechte verliezer, maar misschien kan hij er nu een keer beter mee omgaan. Vroeger ging hij altijd heel kinderachtig doen als hij een keer verloor.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
sexueel veroordeeld![]()
hoe heette die show ook alweer op RTL vroeger? judge judy ofzo
Eckte sporter die Knarreveld . Janken en nooit opgeven als het tegenzit . Ze moesten hem nomineren voor sportman van het jaar .quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:36 schreef Szura het volgende:
Natuurlijk zijn sporters slechte verliezers, dat gezeur altijd op Barney....
Het ging mij om de term sexueel veroordeeld. alsof de rechter zei, goh je hebt niks misdaan maar je pikkie is te klein.quote:
van Barneveld enorm goed, hoog gemiddelde en een paar indrukwekkende finishes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:03 schreef TheGOAT het volgende:
Hoe was de avond, heb niets kunnen zienWas't leuk, hoopvol, opvallende dingen? Kan iemand een kleine recap geven
?
Die veelbelovende gemiddeldes van onder de 90 mis ik wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shepherd? Wie weet, misschien niet misschien wel. Want wat we zagen op het WK 2008 was veelbelovend.
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kans is best aanwezig dat hij gewoon weer in de PL gaat spelen.
op http://RTL7Darts.nl kun je de gehele wedstrijden terug zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:03 schreef TheGOAT het volgende:
Hoe was de avond, heb niets kunnen zienWas't leuk, hoopvol, opvallende dingen? Kan iemand een kleine recap geven
?
Hij zou het hebben gezegd bij Skysports, maar ik hoor het niet in het bovenstaande filmpje, al lijkt er een stukje te missen uit het interview. Vaag.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:14 schreef DeeBee het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)-tegen-andy-hamilton
Die quote van Taylor is wel echt debiel geinterpreteerd hoor, want hij zegt gewoon dat Barney een super slechte verliezer is en bij wijze van spreken dan zo erg tegen z'n verlies kan dat hij zou willen dat alles over is... Hij heeft hem niet letterlijk verteld over een zelfmoordpoging / overweging.
Saai.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:03 schreef TheGOAT het volgende:
?
mag jij me vertellen waarquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij zou het hebben gezegd bij Skysports, maar ik hoor het niet in het bovenstaande filmpje, al lijkt er een stukje te missen uit het interview. Vaag.
Bij mij stopte hij halverwege en ging na een tijdje weer verder, maar ik geloof niet dat hij het gezegd heeft.quote:
Dat zeggen wel al dagen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb zin in vanavondBeide potjes liggen dicht bij elkaar.
Erg overdreven ,hij zegt alleen maar als hij verliest het liefst wil doodgaan in zijn slaap .quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Kans is zeer groot dat er een Schot een wildcard krijgt, of dat nou Thornton of Anderson is. Als de uitstralingsloze Newton erbij wil zijn moet hij vanavond wel winnen, anders is het 50-50 tussen hem en Hamilton, waarbij Hamilton zichzelf vorig jaar prima staande heeft gehouden in de PL. Als Waites WK wordt en overstapt zie ik die wel een wildcard krijgen trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Taylor, Lewis, Wade, van Barneveld, van Gerwen, Whitlock zijn zeker. Ik denk dat Thornton ook een kaart verdient want hij heeft een sterk jaar achter de rug. En de laatste kan wel eens naar Newton gaan
Waites krijgt echt geen PL kaart als hij lakeside wint. Dat kun je niet maken naar de rest toe. Paar jaar terug kon dat nog, maar het niveau is nu zo hoog dat hij niet eens (veel) beter is dan de rest. Moet zich nog maar bewijzen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kans is zeer groot dat er een Schot een wildcard krijgt, of dat nou Thornton of Anderson is. Als de uitstralingsloze Newton erbij wil zijn moet hij vanavond wel winnen, anders is het 50-50 tussen hem en Hamilton, waarbij Hamilton zichzelf vorig jaar prima staande heeft gehouden in de PL. Als Waites WK wordt en overstapt zie ik die wel een wildcard krijgen trouwens.
Jawel, hij heeft het wel gezegd. Precies op het moment dat mist in dat filmpje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:26 schreef DeeBee het volgende:
Ja, ik dacht, misschien zit het dan in het filmpje wat jij gepost hebt, maar daar hoor ik er helemaal niets over.
Hoor er wel een passage over tegen die RTL7 interviewer dus, maar dat is wel een beetje lullige opmerking, maar niet helemaal letterlijk...
Hearn houdt gewoon van dat soort affiches. Goed voor de kijkcijfers, goed voor de kaartverkoop. Dat zie je alleen al aan de eerdere wildcards.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waites krijgt echt geen PL kaart als hij lakeside wint. Dat kun je niet maken naar de rest toe. Paar jaar terug kon dat nog, maar het niveau is nu zo hoog dat hij niet eens (veel) beter is dan de rest. Moet zich nog maar bewijzen.
Wist niet dat die Hamilton zo'n spraakgebrek had.quote:
Je link doet het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hier Als ik het ook mag vertellen ?
Kijk vanaf minuut 6 tot 6.30
Je hebt gelijk werkt niet deze wel als het goed is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Je link doet het niet.
Buiten dat zou ik het niet erg vinden mocht ie het doen
Denk niet dat Waites nu al meer kaarten verkoopt dan Hamilton of Thornton.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hearn houdt gewoon van dat soort affiches. Goed voor de kijkcijfers, goed voor de kaartverkoop. Dat zie je alleen al aan de eerdere wildcards.
"The things he said to me about when he's been beaten, the things what happens to his... you know, he wants to die in his sleep and everything else, which is a load of rubbish of course it is because that's the way he felt when he is beaten. He really is a bad loser, Barney is. He is the best winner i've ever seen in my life."quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft het wel gezegd. Precies op het moment dat mist in dat filmpje.
Wikipediaquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef Zocalo het volgende:
Waar kan je zien wat de scores (aantal 180's, checkouts) zijn van de spelers dit toernooi?
We weten dat je Van Barneveld niet mag. Dat hoef je niet in elke post te laten doorschemeren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet zo geinteresseerd in de wereldranglijst, ik wil spannende wedstrijden en Taylor die tegen Lewis of Van Gerwen moet in de finale.
Idd ik ben voor MVG en lekkere wedstrijden. Die wereldranglijst boeit me niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet zo geinteresseerd in de wereldranglijst, ik wil spannende wedstrijden en Taylor die tegen Lewis of Van Gerwen moet in de finale.
Taylor v Lewis, zoals Taylor v Bristow in 1990, óf Taylor/Van Barneveld tegen Van Gerwen. Sowieso geen 5-0, 5-1 of 6-0, 6-1 of 7-0, 7-1 wedstrijden meer, zo groot kan het verschil toch niet zijn in de top.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
We weten dat je Van Barneveld niet mag. Dat hoef je niet in elke post te laten doorschemeren.
In de openingspost staat dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is het programma voor vanavond?
zie OPquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is het programma voor vanavond?
Jij ook al problemen met je voet?quote:
Ik zit ook klaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij ook al problemen met je voet?
Ik zit al klaar
Hmmm Wade verliezen? Wel, Als het 4-4 wordt misschien maar ik denk dat eerder de pijlen beter vallen voor Wade. 3-5 lijkt me.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit ook klaar.
Denk
Newton 5-4 Wade (met tiebreak)
Lewis 3-5 Van Gerwen
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit ook klaar.
Denk
Newton 5-4 Wade (met tiebreak)
Lewis 3-5 Van Gerwen
Geen idee? Omdat hij nog niks heeft laten zien dit jaar... En MVG iedereen weg speelt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Fargo het volgende:
Ik denk dat Mighty Mike het erg lastig gaat krijgen vanavond. Ik vind Lewis een klasbak. Geen idee waarom men hem hier nauwelijks een kans geeft tegen Van Gerwen.
Oke dan kijk ik ook niet meer. Weer geen spanning.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques heeft altijd gelijk. Dus Wade en van Gerwen winnen.
Hahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke dan kijk ik ook niet meer. Weer geen spanning.
Welke analysed wel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Darts analyses zijn zo onzin altijd
Taylor is daar goed in hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Psychologische oorlogsvoering in de dartssport, godverdomme ik heb een nieuw idee voor mijn scriptie!![]()
Ik denk dat De Power gaat winnen morgen.quote:
Vind voetbal meer inhoud hebben dan dit onzinnige geneuzel elke keer. Het is alleen of een pijl erin gaat of niet, meer kan je er niet over zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Welke analysed wel?
Bij voetbal is het toch precies hetzelfde?
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Keukendrol het volgende:
Die kneus van een jacq heeft al een dozijn open deuren ingetrapt.
Nee, het is subtieler.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vind voetbal meer inhoud hebben dan dit onzinnige geneuzel elke keer. Het is alleen of een pijl erin gaat of niet, meer kan je er niet over zeggen
Het maakt mij niks uit. Zolang de finale maar Taylor/Barney - Van Gerwen wordt.quote:
quote:
De Championship League of Darts telt hij niet mee, maar dat tellen de Engelsen wel mee. Dat is een toernooi dat alleen maar voor de bookmakers wordt georganiseerd, in de kantine van een golfclub ergens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef danos het volgende:
Niet weer dat gelul over die 7 majors....
Heb er niks over gehoord en weet ook niet wie dat gezegd zou hebben, maar iemand die dat zegt heeft mijn respect sowieso al nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef DeZoektocht het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat iemand die een depressie heeft gehad maar direct wegzetten als 'mental nutcase' vind ik wel redelijk laag hoor. Alhoewel ik verder totaal niks met Wade heb.
Jij kan het ook al dromen dus, slechts 7 keer gehoord inmiddels of was het 6quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Championship League of Darts telt hij niet mee, maar dat tellen de Engelsen wel mee. Dat is een toernooi dat alleen maar voor de bookmakers wordt georganiseerd, in de kantine van een golfclub ergens.
Maar ja, als die Engelsen het een major willen noemen, prima, maar ik tel hem niet mee.
de presentator die er vanavond zit. niet Koertquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb er niks over gehoord en weet ook niet wie dat gezegd zou hebben, maar iemand die dat zegt heeft mijn respect sowieso al niet
De Ruiter zei het toch? Of was het Maijer?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
de presentator die er vanavond zit. niet Koertmaar die andere.
En waarom geen Thornton ipv Anderson vraag ik me afquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Nieuwlaat verwacht dus Taylor, Lewis, van Gerwen, Wade, van Barneveld, Whitlock, Anderson en Newton/Hamilton in de PL.
Maijer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Szura het volgende:
[..]
De Ruiter zei het toch? Of was het Maijer?
De vraag zou moeten zijn:quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef Szura het volgende:
[..]
En waarom geen Thornton ipv Anderson vraag ik me af
Had ik ook kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Nieuwlaat verwacht dus Taylor, Lewis, van Gerwen, Wade, van Barneveld, Whitlock, Anderson en Newton/Hamilton in de PL.
Taylor staat op 1, Lewis op 2, Wade op 3.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Ik dacht dat Wade de beste darter ter wereld was na Phil Taylor
ooit in een grijs verledenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Hij mot nog even op stoom komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Wade staat nog op 3, maar die gaat nog wel verder zakken net als Lewis, want ........ MVGquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Taylor staat op 1, Lewis op 2, Wade op 3.
Idd. Vind Wade echt niks. Wij kijkers hebben ook niks aan hem. Gooit liever 89 gemiddeld dan 104 enzo. Niet spectaculair.quote:
En Barney ook verwacht ik. Die speelt goed en kan dat best wel eens een jaar volhouden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade staat nog op 3, maar die gaat nog wel verder zakken net als Lewis, want ........ MVG
Jeb dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef wdn het volgende:
[..]
En Barney ook verwacht ik. Die speelt goed en kan dat best wel eens een jaar volhouden.
Het is niet eens een vraag maar een opdracht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Szura het volgende:
Wat voor debiele kijkersvraag hadden ze nou weer?
Allemaal een fotootje twitteren van hoe je naar het dartsen zit te kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Szura het volgende:
Wat voor debiele kijkersvraag hadden ze nou weer?
Hoeft niet persé.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ik ben nu al benieuwd hoe sky newton gaat uitdossen bij zijn opkomst in de premier league
met zwaard en schild en al
Ik verwacht er nog wel een paar van MVG en al helemaal tijdens PT-RVBquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Allemaal een fotootje twitteren van hoe je naar het dartsen zit te kijken.
Hij zit aan de anti-depressiva ivm een mentale instorting.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo noemde ze Wade een nuttjob/gek/mental case?Wat is er dan met hem
Ah oke. Door door de druk van het darten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij zit aan de anti-depressiva ivm een mentale instorting.
Hij heeft dartpijltjes richting jeugdspelers gegooidquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo noemde ze Wade een nuttjob/gek/mental case?Wat is er dan met hem
Hmmm hij is manisch depressief is en ADHD.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Op zaterdag 29 december 2012 20:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij zit aan de anti-depressiva ivm een mentale instorting.
Echt niet? Wade is net als Lewis helemaal niks dit jaar. ze doen net of hij altijd goed gooit als het moet, maar dat is gelul zag je nu wel. Wade is dit jaar absoluut niet goed genoeg.quote:
wel de finale van de World Matchplay gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt niet? Wade is net als Lewis helemaal niks dit jaar. ze doen net of hij altijd goed gooit als het moet, maar dat is gelul zag je nu wel. Wade is dit jaar absoluut niet goed genoeg.
Ik heb Wade niet veel zien spelen dit jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt niet? Wade is net als Lewis helemaal niks dit jaar. ze doen net of hij altijd goed gooit als het moet, maar dat is gelul zag je nu wel. Wade is dit jaar absoluut niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |