SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gifjes van j0rdiiii![]()
het wordt gewoon 5-0quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef wdn het volgende:
Op zijn ergst wordt dit een 3-2 set voor Taylor.
Dat zeg ik ookquote:
Ja goed lezenquote:
is hier ook een vertaling van?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef mark211175 het volgende:
Dit is de PDC (Phills Dart Competition) uit den toppe. Mijn god wat zal Barney hier slapeloze nachten van krijgen. Die arrogantie dat deze man uitstraalt en terecht zorgt er gewoon voor dat geen enkele top darter ooit in zijn spel komt. En dan die dubbel 5 uitgooi, waar hij een gewone twee gooide, wat een uitstraling zeg, briljant gewoon.
Neequote:
lijkt me ook sterk dat hij het niet gaat winnen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja goed lezen
Taylor is pas 1 set kwijt geraakt op dit WK.
1 set.
Dan ben je een dikke kanshebber voor de finale en voor winst.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef mark211175 het volgende:
Dit is de PDC (Phills Dart Competition) uit den toppe. Mijn god wat zal Barney hier slapeloze nachten van krijgen. Die arrogantie dat deze man uitstraalt en terecht zorgt er gewoon voor dat geen enkele top darter ooit in zijn spel komt. En dan die dubbel 5 uitgooi, waar hij een gewone twee gooide, wat een uitstraling zeg, briljant gewoon.
Michael gaat hem pakken let maar op. Weining spanning weer zeg. Barney was echt geweldig!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef mark211175 het volgende:
Hamilton weet over het algemeen niet zoveel denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet Hamilton eigenlijk al dat hij nooit een groot toernooi gaat winnen?
van Barneveld wint het WK.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Michael gaat hem pakken let maar op. Weining spanning weer zeg. Barney was echt geweldig!Die man is letterlijk uit de dood opgestaan en wat gun ik hem de finale. De titel is voor Michael.
Dus Taylor wint van Knarrenveld ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Michael gaat hem pakken let maar op. Weining spanning weer zeg. Barney was echt geweldig!Die man is letterlijk uit de dood opgestaan en wat gun ik hem de finale. De titel is voor Michael.
hij is weer aardig terug, en hij staat er imho heel anders in dan vroeger. Winnen is niet zo vanzelfsprekend meer,quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1x de finale gehaald. En dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet Hamilton eigenlijk al dat hij nooit een groot toernooi gaat winnen?
Heerlijkquote:
Die Hamilton zien we gelukkig pas terug op de UK Openquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1x de finale gehaald. En dat is het dan ook.
3-0 3-0 3-1 3-0 3-1
Dat zegt genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |