mooi zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primanog plannen voor dit weekend?
excitingquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi zo
Ja mijn ouders waren tweede kerstdag 25 jaar bij elkaar. En ze hebben iets gepland morgen. Ben nu bij mn opa en oma, maar om drie uur komen ze ons ophalen en dan gaan we iets doen met zn alle (opa's en oma's, broertjes, zij en ik). Maar niemand weet wat we gaan doen, alleen zij. Dus ik ben heel benieuwd haha. Ze willen ook niks vertellen
Ga jij nog wat doen?
eh ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Met die nieuwe ondertitel past 'ie beter inderdaad.
Oké die is best wel leuk!quote:
aah leuk leuk! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi zo
Ja mijn ouders waren tweede kerstdag 25 jaar bij elkaar. En ze hebben iets gepland morgen. Ben nu bij mn opa en oma, maar om drie uur komen ze ons ophalen en dan gaan we iets doen met zn alle (opa's en oma's, broertjes, zij en ik). Maar niemand weet wat we gaan doen, alleen zij. Dus ik ben heel benieuwd haha. Ze willen ook niks vertellen
Ga jij nog wat doen?
ja maar hij was helemaal naar beneden gezakt en lag daar zo zielig dus ik heb der uit der lijden verlost, want planten hebben ook gevoel. Nieuw zaadje in gedaan maar, heb er nog genoeg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Vertel is OF
Hoe is je wietplant overleden?
Je had toch iets gefixt
Ik wist het gewoon hequote:
Dankjequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah leuk leuk! Gefeliciteerd
Ik moet morgen werken van 4 tot sluit en zondag ga ik naar de bios
Gaat weer paar maanden durenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar hij was helemaal naar beneden gezakt en lag daar zo zielig dus ik heb der uit der lijden verlost, want planten hebben ook gevoel. Nieuw zaadje in gedaan maar, heb er nog genoeg.
Niet genoeg water gegeven misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar hij was helemaal naar beneden gezakt en lag daar zo zielig dus ik heb der uit der lijden verlost, want planten hebben ook gevoel. Nieuw zaadje in gedaan maar, heb er nog genoeg.
haha zal vast wel leuk zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
DankjeJaa ben echt benieuwd wat we gaan doen
en we zijn ook pas 's nachts thuis. Echt raar maarja.
ooh welke film ga je
Bij overpotten is die gebroken als je hem er weer in doet gebroken wel wil die zich soms nog redden, maar deze ging het niet reddenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet genoeg water gegeven misschien?
Of je moet mest gebruiken.
Dus je hebt autoflower?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Soms is die al in 2maanden klaar, ligt aan de toppen..
Mest en wietplanten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet genoeg water gegeven misschien?
Of je moet mest gebruiken.
Aaahw...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij overpotten is die gebroken als je hem er weer in doet gebroken wel wil die zich soms nog redden, maar deze ging het niet redden
Als jij het voor 1 top doet..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee, maar na 2 maanden heb je meestal wel 1 top
Dan krijg je dus gruisquote:
ja denk het wel hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha zal vast wel leuk zijn
Skyfallwilden mijn ouders graag zien en er gaat nog een vriendin mee
Niet in die toch, die zij facking nep en hema'ig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb zin in oliebollen!
Wie heeft jouw dat nou weer wijsgemaakt? Snottie?quote:
Toch wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet in die toch, die zij facking nep en hema'ig.
Maak een grapje knuppel!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wie heeft jouw dat nou weer wijsgemaakt? Snottie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |