mooi zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primanog plannen voor dit weekend?
excitingquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi zo
Ja mijn ouders waren tweede kerstdag 25 jaar bij elkaar. En ze hebben iets gepland morgen. Ben nu bij mn opa en oma, maar om drie uur komen ze ons ophalen en dan gaan we iets doen met zn alle (opa's en oma's, broertjes, zij en ik). Maar niemand weet wat we gaan doen, alleen zij. Dus ik ben heel benieuwd haha. Ze willen ook niks vertellen
Ga jij nog wat doen?
eh ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Met die nieuwe ondertitel past 'ie beter inderdaad.
Oké die is best wel leuk!quote:
aah leuk leuk! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi zo
Ja mijn ouders waren tweede kerstdag 25 jaar bij elkaar. En ze hebben iets gepland morgen. Ben nu bij mn opa en oma, maar om drie uur komen ze ons ophalen en dan gaan we iets doen met zn alle (opa's en oma's, broertjes, zij en ik). Maar niemand weet wat we gaan doen, alleen zij. Dus ik ben heel benieuwd haha. Ze willen ook niks vertellen
Ga jij nog wat doen?
ja maar hij was helemaal naar beneden gezakt en lag daar zo zielig dus ik heb der uit der lijden verlost, want planten hebben ook gevoel. Nieuw zaadje in gedaan maar, heb er nog genoeg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Vertel is OF
Hoe is je wietplant overleden?
Je had toch iets gefixt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |