haar goddelijkheid is alleen geopenbaard aan mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem nooit worden ben ik bang.
Dat zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jou ben ik nog niet tegengekomen hier.
Hoi
quote:
Aangenaam dan mijn naam is Luuk en jouwe Kimberley?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen zijn.
Ik ben hier al wel een paar weken
Hoe raad je het!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Aangenaam dan mijn naam is Luuk en jouwe Kimberley?
promquote:
Ja en dat meisje gaat dan trouwens als hij in dienst is. kut wijf is dat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gaat over die militair toch?
Ik heb hem nog nooit gezien ken deels het verhaal wel!
Wederom Hoi danquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja op gevoel denk ik dan toch maar nogmaals Hoi!![]()
hoe is het?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
prom![]()
[..]
Ja en dat meisje gaat dan trouwens als hij in dienst is. kut wijf is dat.
Wie zegt dat ze een kut heeft? Niet met geslachtdelen schelden die je nog nooit in je mond hebt gehadquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
prom![]()
[..]
Ja en dat meisje gaat dan trouwens als hij in dienst is. kut wijf is dat.
Goed hoor met jou?quote:
Kijk het JNG voorsteltopic maarquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Wederom Hoi dan
Waar kom je vandaan?
Ehm..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een kut heeft? Niet met geslachtdelen schelden die je nog nooit in je mond hebt gehad!
Waar the fuck ligt Soest ook al weer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Kijk het JNG voorsteltopic maar!
Utregggquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar the fuck ligt Soest ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |