Allebei Yodaquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef TLC het volgende:
Stefani Germanotta met en zonder make up
[ afbeelding ]
Ik moet mijn mening ergens op baseren hequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bekende mensen komen op de buis wel eens anders over dan dat ze echt zijn
Jaja, en Robbie zat zeker ook in die band..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het origineel van Take That beter
In die versie zingt die gozer van de Backstreet Boys tenminste mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het origineel van Take That beter
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is lekkeralleen een grote hit geweest in Nederland toch?
Dat snap ik bij 1600 nummers uit deze lijst nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Poker Face best aardig maar snap echt niet dat mensen dat op kunnen geven als een van de 15 beste nummers ooit
Tja, indoctrinatie van de jeugdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Poker Face best aardig maar snap echt niet dat mensen dat op kunnen geven als een van de 15 beste nummers ooit
als ik stemde op de beste 15 nummers ooit moet ik ieder jaar hetzelfde insturen, dat is ook niet leukquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
Knap is anders, maar bij echt lelijk, denk ik toch aan... anders?quote:
Ik ook niet maar wees blij anders hadden we enkel een Top 100.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
voor een 15-16 jarige is het al knap om zich iets van drie jaar oud te herinneren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
Slijpen, slowen, schuivelen, plakken.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |