Ben je ook al door de drie heen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
wat leuk, een duo, ik heb weer te vroeg geadopteerd
quote:
Leeft Henny Huisman nog?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Stickertje het volgende:
henny huisman gaat weer klagen dat hij niet gevraagd werd om het programma te presenteren
Nou, terecht ook wel toch? Liever Henny dan Winston-ik-kan-mijn-eigen-achternaam-niet-eens-fatsoenlijk-uitsprekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef Stickertje het volgende:
henny huisman gaat weer klagen dat hij niet gevraagd werd om het programma te presenteren
die lijstjes zijn allemaal hetzelfde, omdat je alleen uit vooraf gekozen liedjes mag kiezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan heb je echt gedrochten de eerste dagen
wie staat er op 1 in de top 4000 ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die lijstjes zijn allemaal hetzelfde, omdat je alleen uit vooraf gekozen liedjes mag kiezen
geen idee en ik wil het niet weten ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie staat er op 1 in de top 4000 ?
QFTquote:
3 kledingmaten als ik me niet vergis..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:37 schreef ato het volgende:
Die Iris is echt veel afgevallen he? Ziet er best goed uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |