SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Dit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd winnaars![]()
Ja, HALLOOOOO!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
De niet-winnaars gaan toch alsnog wel de film kijken he?
Ik ben benieuwd naar jullie meningen namelijk straksIk ga zelf ook
Mijn date staat al geplandquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
Zie, voor de nooit-winnaars... gewoon mee blijven doen, ooit is het raakquote:
True, had hier een keer met een keilelijke foto (die de 'jury' blijkbaar toch één van de leukste vond) een superdeluxe limited edition Harry Potter dvd/blu-ray box gewonnenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, voor de nooit-winnaars... gewoon mee blijven doen, ooit is het raak![]()
zijn ze vrij in te wisselen of geldig op een bepaalde datum en bepaalde bioscoop?quote:Op zondag 30 december 2012 13:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb van meer dan de helft van de winnaars nog geen gegevens ontvangen.
Niet vergeten te sturen he, anders kunnen we jullie niet tijdig de bioscoopkaartjes sturen!!!
Mag zelf de datum en de bioscoop bepalen, zolang de film er maar draaitquote:Op zondag 30 december 2012 17:05 schreef lekzzz het volgende:
[..]
zijn ze vrij in te wisselen of geldig op een bepaalde datum en bepaalde bioscoop?
Whoop daar word ik nog blijer vanquote:Op zondag 30 december 2012 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag zelf de datum en de bioscoop bepalen, zolang de film er maar draait
Mochten ze ook niet meer komen, bied ik me geheel vrijwillig aan om hun plek over te nemenquote:
Ik ga zeker wel, maar ik moet mijn best doen om te zorgen dat hij niet tegen gaat vallen. Maar dat is simpelweg omdat de film de musical niet is, en andersom. Qua zang zal het een stuk minder zijn en dat blijkt ook wel uit de trailers. Maar de film moet een eerlijke kans krijgen als alleenstaande film. Ik denk dat als ik 'm niet teveel ga vergelijken met de musical dat hij dan ook best wel goed is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
Nee, Universal zou het 'op of rond de première' versturen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Heeft iemand al iets ontvangen?
Universal gesproken, pakketjes gaan vandaag op de postquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ah ok.
Dan wacht ik gewoon nog ff geduldig op het pakketje.
\o/\o/\o/quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Universal gesproken, pakketjes gaan vandaag op de post
Even afhankelijk van de postbezorging zijn ze er dan morgen of maandag.
Film draait gelukkig nog lang. Kaartjes zijn op elke dag en in elke bios waar hij draait te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |