PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
hij was 1900 zo'n 40 minuten terug, nu opeens nog maar 1400quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
Waarom zouden je spelers in een uur in prijs droppen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij was 1900 zo'n 40 minuten terug, nu opeens nog maar 1400
quote:
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:14 schreef TBakkert het volgende:
wtfwtfwtfwtf?
iemand had een Aguero erop gezet voor de prijs van een Tevez(misschien verschil over het hoofd gezien). en dan heb je even bijna 100k winst
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.
oh...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de 86 Aguero gekocht voor de prijs van de 88. Kwam ik pas na 3 potjes achter.
Dat reactie filmpje met o.a. Kroos blijf de beste.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Die laatste is echt geniaal, die van vorige week dus
die gekke Mathijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs zegt altijd maar zo: 'geld speelt voor mij geen Rolex!'
Ja, want ze doen gek omdat ze Kroos krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat reactie filmpje met o.a. Kroos blijf de beste.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft iemand nog wat leuken hybrids voor ongeveer 200k?
grgr toch weer henk
lijkt mij helemaal niet zo verkeerdquote:
Ik wist 100% zeker dat die reactie ging komen, wordt een beetje voorspelbaar zo.quote:
Knap voorspeld hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist 100% zeker dat die reactie ging komen, wordt een beetje voorspelbaar zo.
Zit nooit bij de selectie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef kilozout het volgende:
Waarom is Liegeon bij Ajax weg? Bij seasons mis hem nu..
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
irl ja..
Hij was prima bij seasons. Lekker rap.
Ik weet dat dit het FUT topic is maar het normale FIFA topic is nagenoeg doodquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komen
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel in de update, daar heeft hij 64 overall. Jammer genoeg kan hij niet in FUT komen
Hij staat wel op futhead zie ik. Dus het zou wel kunnen maar dan moet hij wel spelen (ook al heeft hij al gespeeld maar dat was vorig jaar)quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Edit: Oh, hij is "NA" terwijl andere spelers die niet in packs zitten wel een positie hebben.
Hahahahahahaahaha xboxquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
En we zitten nog steeds zonder xbox live, echt geweldig microsoft en upc,
quote:
Ehhh ik heb nog nooit van je verloren toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop er 1. Ik sloop je net als vorig jaar
hahaha ik doe me graag groter voor xDquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh ik heb nog nooit van je verloren toch?
Wil je een potje spelen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er nu weer even op , kijken voor hoelang deze keer
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha ik doe me graag groter voor xD
kleiner wordt lastigquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha ik doe me graag groter voor xD
Upc ja.quote:
had je email aan nog iemand gegeven die coins wou, zal ook wel weer niks laten horen maarja, in ieder geval kans eropquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geeft nietWaren wel spannende wedstrijden
Volgens mij heb je een keer op strafschoppen gewonnen trouwens, of in verlenging
Als je 3x rood krijgt, ben je gewoon slecht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:12 schreef wieisboos het volgende:
Als je niet tegen containen kunt ben je gewoon slecht
Ik won gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Als je 3x rood krijgt, ben je gewoon slecht.
Met 3 rode kaarten toch nog winnen, maakt je juist toch beter?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Als je 3x rood krijgt, ben je gewoon slecht.
Ik ook. Leek me toch vrij obvious.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:26 schreef DeWesp het volgende:
Ik zit te trollen. Leek me toch vrij obvious.
HAHAHA ALTIJD DE NEE REACTIE OM TE LATEN ZIEN IK BEN DE BAAS VNA DEZE KUDDE HIHHAHOOHHHA LEUK JAquote:
Een hoop flauwekul in mijn email, maar niks over coinsquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had je email aan nog iemand gegeven die coins wou, zal ook wel weer niks laten horen maarja, in ieder geval kans erop
Was hij niet degene die hier werd uitgekotst een paar topics terugquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
HAHAHA ALTIJD DE NEE REACTIE OM TE LATEN ZIEN IK BEN DE BAAS VNA DEZE KUDDE HIHHAHOOHHHA LEUK JA
watquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Was hij niet degene die hier werd uitgekotst een paar topics terug
Balo baloquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Is Balotelli het geld waard, of zouden jullie voor Torres gaan?
Balo is het waardquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Balotelli ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> torresquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Bossotelli!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Jij Neymar eigenlijk geprobeerd? En if so vond je het de coins waard tegenover Bastos?quote:
oke zieligquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Baje werd volgens mij hier zwaar aangevallen omdat hij ziek irritant was toen.
Misschien ben arfa voor valencia?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef TBakkert het volgende:
dank voor de hints
als ik balotelli dan heb, is dit hem;
http://www.futhead.com/fifa/squads/2921534/#
ik vind Valencia altijd wel lekker spelen, en als ik hem vervang dan heb ik Johnson nog...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien ben arfa voor valencia?
Hih toch weer onze kleine lieve henkie he, van 14 jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
HAHAHA ALTIJD DE NEE REACTIE OM TE LATEN ZIEN IK BEN DE BAAS VNA DEZE KUDDE HIHHAHOOHHHA LEUK JA
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neusquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef Baje het volgende:
[..]
Hih toch weer onze kleine lieve henkie he, van 14 jaar
Ohnee dat is gje met zn badmintonracket
het is vrijdagavond ik heb geen zin in dit soort pure kanker alsjeblieft ga gewoon weg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:00 schreef Baje het volgende:
[..]
Hih toch weer onze kleine lieve henkie he, van 14 jaar
Ohnee dat is gje met zn badmintonracket
Ken jij Ebouequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het is vrijdagavond ik heb geen zin in dit soort pure kanker alsjeblieft ga gewoon weg.
Nee, ik vind hem te duur op het moment en Bastos doet het prima als LM. Met Robinho had ik wel het idee dat ik meer scoorde, nu met Bastos heb ik meer controle. Ik wacht tot hij 50k is dan probeer ik hem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij Neymar eigenlijk geprobeerd? En if so vond je het de coins waard tegenover Bastos?
hij is baas hequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik weet dat Eboue bij mijn club speelt Galatasaray
Foutieve lyrics.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
lief klein kontijtje had een vliefje op zijn neus en die blaasde en ging hij weg
liiiieeef klein koniiiijtntje lieef klein konijntje lief kleein konitje en die baasd ehij maar da
is van ome henk daarom kwam ik erop
ja maar die kan ik niet meer helemaalquote:
ahh oke klinkt goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem te duur op het moment en Bastos doet het prima als LM. Met Robinho had ik wel het idee dat ik meer scoorde, nu met Bastos heb ik meer controle. Ik wacht tot hij 50k is dan probeer ik hem.
Ik kan het wel betalen maar heb er geen zin inquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke klinkt goedWil eigenlijk Robben halen maarja duurt nog jaren voor ik dat bij elkaar heb dus dan misschien toch maar Neymar proberen. Bastos idd wel perfect voor controle.
Ma menquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
het is vrijdagavond ik heb geen zin in dit soort pure kanker alsjeblieft ga gewoon weg.
Hoezo is hij zo duur? huhquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net nog even een Diakite voor 13.5k gekocht nadat ik zag dat iemand hem in een pack kreeg. De goedkoopste BIN was 19k maar echt een minuut nadat ik hem erop zet voor 19k zet iemand hem erop voor 15.250.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is die van QPR, misschien een price fix ofzo
Ah okequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is die van QPR, misschien een price fix ofzo
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:41 schreef strakkeman het volgende:
What are you gonna do huh
boom slash pow hit
I thought that this is america isn't this America
![]()
![]()
south park
![]()
![]()
Richards rbquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2924129/
Kan iemand dit team goed afmaken? Ik heb nog 40-50k over. Ik heb zelf geen inspiratie voor de overgebleven posities namelijk. Andere opstelling mag wel, maar de spelers moeten er wel inblijven op deze posities. Modric mag ook nog wel op CAM. Tevens mag Walker nog vervangen worden, als er een veel betere speler op die positie is. Graag boven de 90 chem. En een beetje een goed team dus. Kusjes.
Courtouis op doelquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2924129/
Kan iemand dit team goed afmaken? Ik heb nog 40-50k over. Ik heb zelf geen inspiratie voor de overgebleven posities namelijk. Andere opstelling mag wel, maar de spelers moeten er wel inblijven op deze posities. Modric mag ook nog wel op CAM. Tevens mag Walker nog vervangen worden, als er een veel betere speler op die positie is. Graag boven de 90 chem. En een beetje een goed team dus. Kusjes.
Eindelijk de erkenning die ik verdien.quote:New #FUTmas special: The Confetti Cup is LIVE & available all week until Jan 5th @ 12am UK. Reqs: 18 diff clubs, min chem = 95.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning die ik verdien.
Courtois is veel beter dan die skoda automonteur die je nu op goal hrbtquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:56 schreef tochweerhenk het volgende:
ok ik zal eens kijken grgr
dit zal hem worden http://www.futhead.com/fifa/squads/2924614/#squad-player
Lekker veel bpl teams of brazilianenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning die ik verdien.
En van chelsea is die al bekend David Luiz. Als ik 10 potjes speel is het 10 tegen david luiz ik word er gek vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker veel bpl teams of brazilianen
Ramires?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En van chelsea is die al bekend David Luiz. Als ik 10 potjes speel is het 10 tegen david luiz ik word er gek van
Gewoon allemaal opkopen en discarden, ik help je wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En van chelsea is die al bekend David Luiz. Als ik 10 potjes speel is het 10 tegen david luiz ik word er gek van
Maar hij is wel fucking goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 2 miljoen coins alleen aan wedstrijden.
Ik was afgelopen zomer in o.a Florida en New York. Je wordt daar dood gegooid met shirtje met YOLO erop. Rijst gaat toch ook geen geld vragen voor "je bent gewoon slecht", gewoon normaal doen die gozer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:22 schreef Anonymous61 het volgende:
heel je team verkopen en dan pakjes kopen #yolo http://www.nu.nl/achterklap/2991905/drake-wil-geld-term-yolo.html
Zo is het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer in o.a Florida en New York. Je wordt daar dood gegooid met shirtje met YOLO erop. Rijst gaat toch ook geen geld vragen voor "je bent gewoon slecht", gewoon normaal doen die gozer.
Die eerste.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
Eerste alleen dan met de 'afbeelding scherpte'van de derdequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:16 schreef pascal08 het volgende:
Komt omdat 'ie uitvergroot is, het is dezelfde afbeelding met dezelfde resolutie namelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerste alleen dan met de 'afbeelding scherpte'van de derde
Toch weer de eerstequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef pascal08 het volgende:
Ja, helemaal mee eens. Die afbeeldingen waren allemaal high-res, maar die heb ik moeten verkleinen in verband met bandbreedte etc. Maar daar valt nog wel wat op te bedenken. Bedankt voor je feedback.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch weer de eersteAlleen jammer dat je ziet dat die barcelona badge uitgeknipt is.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Die afbeeldingen waren allemaal high-res, maar die heb ik moeten verkleinen in verband met bandbreedte etc. Maar daar valt nog wel wat op te bedenken. Bedankt voor je feedback.![]()
Paint?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:23 schreef pascal08 het volgende:
EA heeft bij de IF en Special Messi gewoon met Photoshop over een .jpg'tje heen geschilderd. Er zit een foutje bij de Messi editie, daar zit een stukje rood dat blauw hoort te zijn. Bij de IF zie je dat de bovenste rand eroverheen geplakt is.
Dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn ritme is echt compleet weg. Woensdag om half 5 thuis en om 2 uur uit bed () en Donderdag was het half 7 en om half 2 uit bed.
Nu ben ik klaarwakker en heb ik zin in koffie.
Ach, wat boeit het. Ik heb de afgelopen week maar 1 keer daglicht gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus.Lekker bakkie was het wel. Kan ik niet beter gewoon een nacht niet slapen en dan morgen redelijk vroeg gaan slapen? Oh wacht.
Zaterdagavond.
Visuals heb ik vandaag allemaal goed. De nieuwe naam wordt misschien WEFUT, maar daar zijn we het nog niet compleet over eens. Ik heb zelf al een nieuw logootje ontworpen. Wat vind je ervan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en de visuals zien er goed uit pasquale.Heb je al een naam? Ik wil het logo wel weer doen.
Ik weet het. Ik ken het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach, wat boeit het. Ik heb de afgelopen week maar 1 keer daglicht gezien.Nachtje doortrekken heeft geen zin, want je lichaam is gewend aan dit ritme. Het enige wat echt helpt is elke dag de wekker zetten op een vaste tijd en er dan ook echt uit je bed gaan. 's Avonds zal je merken dat je dan weer moe wordt op een normaal tijdstip.
Ik heb de afgelopen weken non-stop gestudeerd en de website gemaakt. Ik lieg niet als ik zeg dat ik maar 10 keer buiten ben geweest deze maand.Eind januari heb ik weer tentamens en dan gooi ik m'n ritme weer compleet om naar een 'gezond' ritme.
Ach ja, het zal geen positieve invloed hebben op m'n gezondheid, maar ik trek het allemaal prima tot nu toe.
[..]
Ik weet het niet.quote:Visuals heb ik vandaag allemaal goed. De nieuwe naam wordt misschien WEFUT, maar daar zijn we het nog niet compleet over eens. Ik heb zelf al een nieuw logootje ontworpen. Wat vind je ervan?
[ afbeelding ]
We gingen hier brainstormen met flauwe namen en toen kwam iemand met WeFut als parodie op WiiFit. Ik en Reemi willen graag een naam die:quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ken het.Heb zoals hier bekend ervaring met slecht en laat slapen. Zeker na een stressvolle periode met veel projectwerk en tentamens is er niets lekkerder dan je even compleet vol te laten lopen en met zoveel mogelijk meisjes te dansen.
[..]
Ik weet het niet.De naam vind ik niet zo bijzonder en om eerlijk te zijn het logo ook niet echt.
Kritisch blijven oefenen. Zou je het zelf gebruiken?
Ik zal erover meedenken. Er komt vast nog wel iemand met een leuke ingeving.
Het is zeker leuk bedacht, maar ik vind het allebei maar zo zo. Erg bijzonder of treffend is het niet. Al is het scheidingsteken een leuk idee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We gingen hier brainstormen met flauwe namen en toen kwam iemand met WeFut als parodie op WiiFit. Ik en Reemi willen graag een naam die:
- kort is (en dus makkelijk te onthouden);
- lekker wegtypt;
- pakkend is;
- en slaat op de site.
Ik vind dat deze naam aan alle eisen voldoet.
Het logo vind ik niet slecht. Ik vond het balletje als scheidingsteken wel grappig en op de site ziet 'ie er best mooi uit. Ik sta altijd open voor kritiek en als jij iets beters hebt, dan wil ik het graag zien.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tim had "motherfutters" bedacht, die vind ik nog steeds geniaal.
Utopia is een perfecte wereld, ja. We hebben zat leuke namen. Morgen maar eens een polletje doen, als er meer mensen online zijn dan alleen wij 2.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:27 schreef Lindgren. het volgende:
Is Futopia al langs gekomen?
Lijkt me wel grappig. Betekent Utopia niet zoiets als perfecte werkelijkheid ofzo?
[..]
Ja is goed. Ik ga nog een uurtje of wat knorren. Ciao bella.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Utopia is een perfecte wereld, ja. We hebben zat leuke namen. Morgen maar eens een polletje doen, als er meer mensen online zijn dan alleen wij 2.
Trusten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 04:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik ga nog een uurtje of wat knorren. Ciao bella.
Thanxs topper!!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
wtf,confetti cupWie het beste EA op kan lichten wint?
Edit: Om vragen voor te zijn:
Entry Requirements:
Min. number of clubs: 18 in the squad's Starting 11 and Subs
Min. Team Chemistry: 95
Online Win Reward:
First win: 2,500 coins
Second win: 2,000 coins
Offline Win Reward:
1,500 coins
Offline Difficulty:
World Class
quote:
Mensen zitten nu vooral aan de koffie of liggen nog in bedquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:05 schreef leoon. het volgende:
Iemand clubs?
Dat worden weer invalwedstrijden dus
nou 500 meer dan de goldcup, daar ga ik het niet eens voor aanklikken laat staan meedoenquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
wtf,confetti cupWie het beste EA op kan lichten wint?
Edit: Om vragen voor te zijn:
Entry Requirements:
Min. number of clubs: 18 in the squad's Starting 11 and Subs
Min. Team Chemistry: 95
Online Win Reward:
First win: 2,500 coins
Second win: 2,000 coins
Offline Win Reward:
1,500 coins
Offline Difficulty:
World Class
Ja mijn vriendin ook nog. Dus kan nu nog snel evenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen zitten nu vooral aan de koffie of liggen nog in bed
Maak dr wakker met een ontbijtje op bed. Ga lekker knuffelen. Wel een pepermuntje geven, want de geur uit de mond als vrouwen net wakker wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:12 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin ook nog. Dus kan nu nog snel even
Nope.... Was ik eigenlijk ook niet van plan... Hou het wel weer ff bij Seasonquote:Op zaterdag 29 december 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Graag gedaan. Al hebben we niet veel aan deze info. 2500 coins om een cup te winnen, loont absoluut weer de moeite niet om een elftal te maken
Toefjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maak dr wakker met een ontbijtje op bed. Ga lekker knuffelen. Wel een pepermuntje geven, want de geur uit de mond als vrouwen net wakker worden
Ik ga denk ik op mn trade accounts een paar gouden budgetteams maken en kijken of ik zo van divisie 5 naar 1 kan gaan. Moet toch 40K per account op kunnen leverenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:16 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Nope.... Was ik eigenlijk ook niet van plan... Hou het wel weer ff bij Season
Hmmm.... slim idee...quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga denk ik op mn trade accounts een paar gouden budgetteams maken en kijken of ik zo van divisie 5 naar 1 kan gaan. Moet toch 40K per account op kunnen leveren
Gewoon een extra psn account aanmaken, op die account FUT opstarten, dat moet toch genoeg zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:22 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hmmm.... slim idee...
Alleen heb ik maar 1 tradeaccount via webapp... Ik krijg het niet voor elkaar om voor me zoon ook weer een webapp-account te maken.
Hij blijft vragen dat ik het spel moet gaan kopen....
zo makkelijk is het inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een extra psn account aanmaken, op die account FUT opstarten, dat moet toch genoeg zijn?
Dat hadden we dus gedaan.... Maar werkt niet pfffff... (ik weet niet of het te maken heeft dat het zijn sub-account is van zijn gebande account...?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een extra psn account aanmaken, op die account FUT opstarten, dat moet toch genoeg zijn?
Dat zou goed kunnen. probeer het eens met een hele nieuwe id en wachtwoordquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:26 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dat hadden we dus gedaan.... Maar werkt niet pfffff... (ik weet niet of het te maken heeft dat het zijn sub-account is van zijn gebande account...?
Ik help het je hopen, maar een prijs van 2,5K loont de moeite niet om meer geld uit te gaan geven voor spelers.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begon gisteren met 715k en nu heb ik 828kDie Diakite is verkocht voor 19k. Nu is er ook nog een nieuw toernooi dus de prijzen zullen wel stijgen
Maar de prijzen van consumables gaan wel omhoog omdat er geen speciaal pack is en het is weekendquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar een prijs van 2,5K loont de moeite niet om meer geld uit te gaan geven voor spelers.
Er verkopen inderdaad wel veel fitness kaartjes voor 350c. Heb er iets van 200 ingeslagen voor 200cquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar de prijzen van consumables gaan wel omhoog omdat er geen speciaal pack is en het is weekend
Je pakt de slechtste linies van Nederlandquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste elftal op trade account. Op naar divisie 1, ga ik me vanavond eens in vastbijten
Futopia was ook best goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef Reemi het volgende:
Hebben jullie nog suggesties voor een korte, pakkende naam voor een fut-website? Dit keer graag wel serieuze suggesties.
Huidige mogelijkheden:
Wefut.com
Futionairy.com
18 verschillende clubs, 95 chem en 2,5k bonus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
Wat zijn de eisen en bonus van die Confetti cup?
Ah dat is dus de moeite niet, tenzij het met een paar simpele oplossingen te doen is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
18 verschillende clubs, 95 chem en 2,5k bonus.
Ik had mijn team Brazzen nog van het vorige gouden thematoernooi. Paar andere wissels en ik ben er.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah dat is dus de moeite niet, tenzij het met een paar simpele oplossingen te doen is.
Wel de coins (of geld), niet de skillsquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
Moet nu tegen iemand met 6 IF's.. maar 45 chemistry
edit. 3-0 en ragequit in 20 minuten minuten
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:00 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenstander drukte maar niet op ready
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:08 schreef vandermar het volgende:
Squad fitness kan je al voor 1700 wegdoen. Nog even wachten dusheb er 90
Ik wil niet vervelend doen, maar ik koop non shiny contracten voor 250, en verkoop ze momenteel voor 400quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef Thorb het volgende:
Non-shiny gouden contracten voor 250 weg, fitness voor 500, squadfitness voor 2k
Formatiekaarten bijna allemaal kwijt, volgens mij wel paar honderd k mee verdiend
Tsja er staan er nog genoeg op voor 250 bin die nog niet gekocht zijn. Sowieso wil ik altijd van die contracten af want dat is zonde van de ruimte. Op die formatie kaarten pak ik minimaal 2k per stuk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar ik koop non shiny contracten voor 250, en verkoop ze momenteel voor 400
Iemand?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje voor de mensen die fut al een paar jaar fanatiek spelen.
Wanneer komen de januari upgrades? (ja in januari snap ik, maar begin of eind?)
En is het slim om je team voor die tijd te verkopen omdat de prijzen gaan zakken van spelers? Telt dit ook voor ifs?
welke formaties koop je dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja er staan er nog genoeg op voor 250 bin die nog niet gekocht zijn. Sowieso wil ik altijd van die contracten af want dat is zonde van de ruimte. Op die formatie kaarten pak ik minimaal 2k per stuk.
Nu nog niet. Zit te ontbijten.quote:
vond je dat flauwe gje filmpje nog wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu nog niet. Zit te ontbijten.Ik kan later vanmiddag wel denk ik.
FUTfieuw.tkquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef Reemi het volgende:
Hebben jullie nog suggesties voor een korte, pakkende naam voor een fut-website? Dit keer graag wel serieuze suggesties.
Huidige mogelijkheden:
Wefut.com
Futionairy.com
Welke?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond je dat flauwe gje filmpje nog wat?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind deze maar een beetje futloos.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://differentbypentax.com/#/video/50ddb89eae770
Na de winterstop ergens.quote:
Tnxsquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Na de winterstop ergens.
En niet heel veel later brengen ze het World XI team uit, oftewel een crash. Gewoon lekker spelen of je moet wel hele dure spelers bezitten
Gefeliciteerd gast!quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef Confetti het volgende:
Vorig jaar viel de crash wel mee vond ik omdat ze de TOTY opsplitsten.
FUT 11 was wel echt een drama
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef Drolflap het volgende:
Iemand een leuk idee voor team in een 3-5-2 formatie of 4-2-3-1 met een budget van 75k ?
Je vond lord of the rings blijkbaar ook niks?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Life of Pi de Hobbit is maar een kut film
Je snapt m niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je vond lord of the rings blijkbaar ook niks?
Veel lopen en weinig echt leuke stukken. Alleen de grote veldslagen zijn mooi om te kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je vond lord of the rings blijkbaar ook niks?
Ik vond Gandalf ook wel lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel lopen en weinig echt leuke stukken. Alleen de grote veldslagen zijn mooi om te kijken
Maar dit is weer de intro van de andere twee delen, dat snap je zelf toch ook wel? Vond 'm gaaf en nu al zin in volgend jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel lopen en weinig echt leuke stukken. Alleen de grote veldslagen zijn mooi om te kijken
bah viezerikquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond Gandalf ook wel lekker
Ja ik vond er geen zak aan en hou niet van harige voeten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar dit is weer de intro van de andere twee delen, dat snap je zelf toch ook wel? Vond 'm gaaf en nu al zin in volgend jaar
Had hij Tchité?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt ongelooflijk, ik had een perfecte tackle op de bal en de tegenstander krijgt een penalty. Vervolgens maak ik de 1-1 en na penalties verlies ik omdat ik door het midden schiet, zijn keeper gaat naar de hoek maar hij houdt hem toch met de voet tegen waarna hij via de lat uit het doel gaat. De tegenstander was ook nog fucking irritant met een Pro League pace team.
/end rant
Trauma aan die gast.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tchité + Ezekiel, Raman RM, Nong of Ibou CAM en de 2 snelle backs + CBs.
cheatéquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Trauma aan die gast.In Fifa 12 though.
In de trailer heb ik alleen maar water gezien bij Life of Pi. Lijkt mij ook niks aan eigenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vond er geen zak aan en hou niet van harige voeten.
Life of Pi is een pareltje een van de betere films die ik heb gezien de laatste jaren
Nog iets van die gast gehoord die jouw coins tijdelijk beheert?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tchité + Ezekiel, Raman RM, Nong of Ibou CAM en de 2 snelle backs + CBs.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef Reemi het volgende:
Huidige mogelijkheden:
Wefut.com
Futionairy.com
dat lijkt mij ook een prachtige filmquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vond er geen zak aan en hou niet van harige voeten.
Life of Pi is een pareltje een van de betere films die ik heb gezien de laatste jaren
You let youself uit?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
Als we dan toch een pakkende naam willen, kies ik voor Joseph Futzl. HAHA SNAP JEHEM WANT HIJ VERKRAC-..![]()
![]()
1!!1!!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
Als we dan toch een pakkende naam willen, kies ik voor Joseph Futzl. HAHA SNAP JEHEM WANT HIJ VERKRAC-..![]()
![]()
1!!1!!
2 tegengoals ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef strakkeman het volgende:
Wie zag die redding net van Mignolet die moet sws een IF krijgen
Haha, die keepte als een baas op die bal jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef strakkeman het volgende:
Wie zag die redding net van Mignolet die moet sws een IF krijgen
Tegen City was hij motm hij hield de 0 en keepte fantastisch en vandaag keept hij ook geweldig aan de 2 tegengoals kon hij niet zoveel aan doen.quote:
Bale is swsquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, die keepte als een baas op die bal jategen City van de week ook heel goed gekeept.
Die actie van Bale ook
Nee, hij verstopt zich denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog iets van die gast gehoord die jouw coins tijdelijk beheert?
Hoe heet 'ie ook alweer? Het wordt tijd dat we er werk van maken..quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij verstopt zich denk ik.
Ondergedoken. Misschien even de duitsers proberen, misschien dat die wel weer een klopjacht willen houdenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je je coins niet meer terug krijgt. Was dat al je coins of had je ergens nog een paar ruggen staan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Anyukov was toen ook gewoon snel. Ik snap nooit waarom spelers opeens een -10 rating in speed krijgen na een jaartje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Was echt een masterlijk team
Volgens mij is exact dit team nog steeds 99 chemquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Anyukov was toen ook gewoon snel. Ik snap nooit waarom spelers opeens een -10 rating in speed krijgen na een jaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |