PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Serieus?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic is opgelicht voor meer dan een miljoen.
Iemand uit zijn friendlist zei dat hij Messi in een pack had. Die ging hij verkopen en DarkSonic ging een Ronaldo kopen. DIe gaf hij vast en als die jongen Messi zou verkopen kreeg DarkSonic zijn coins. En toen was die vriend ineens uit zijn friendlist.quote:
Ah. Dat is best wel zuur, en niet al te slim van DSquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iemand uit zijn friendlist zei dat hij Messi in een pack had. Die ging hij verkopen en DarkSonic ging een Ronaldo kopen. DIe gaf hij vast en als die jongen Messi zou verkopen kreeg DarkSonic zijn coins. En toen was die vriend ineens uit zijn friendlist.
Vervolgens zijn ze erachter gekomen wie het is
Een bekende van een mede-fokker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah. Dat is best wel zuur, en niet al te slim van DS![]()
Nederlander?
Wat ga je er aan doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem in FIFA 12 een Yobo uitgeleend en die kreeg ik wel gewoon terugMaar dit wordt sowieso nog wel vervolgd.
Ja zou ik ze nu maar verkopen? Zondag gaan ze voor meer, tenminste als er geen super packs etc komen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
Dikke profit op mijn formatiekaarten. 2k tot 4k winst per stuk
Wat is meer? Ik verkoop 442 voor 3000/3500, 433 voor 3000/3500 en 41212 voor 5000/5500quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zou ik ze nu maar verkopen? Zondag gaan ze voor meer, tenminste als er geen super packs etc komen
Het is gewoon dom en je eigenschuld... Wat wil je met zijn adres enzo gaan doen? in elkaar slaan omdat jij zo dom bent ronaldo te geven?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem in FIFA 12 een Yobo uitgeleend en die kreeg ik wel gewoon terugMaar dit wordt sowieso nog wel vervolgd.
Dan krijg je sowieso problemen en een strafbladquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is gewoon dom en je eigenschuld... Wat wil je met zijn adres enzo gaan doen? in elkaar slaan omdat jij zo dom bent ronaldo te geven?
Oke doe ik dat ook. Ik zie dat die acties nog even doorgaan. En ik verwacht dat er na deze 13 item packs weer van die mega's komen en die verneuken de consumable markt weerquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is meer? Ik verkoop 442 voor 3000/3500, 433 voor 3000/3500 en 41212 voor 5000/5500
Ja en dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet veel doen maar iemand van dit forum woont in hetzelfde dorp als hij.
Dus als iemand dom is mag je hem spullen afpakken. In elkaar slaan is bullshit natuurlijk, dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is gewoon dom en je eigenschuld... Wat wil je met zijn adres enzo gaan doen? in elkaar slaan omdat jij zo dom bent ronaldo te geven?
Afpakken? Hij heeft hem gewoon gegeven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus als iemand dom is mag je hem spullen afpakken. In elkaar slaan is bullshit natuurlijk, dat snap je zelf ook wel
Ken je het principe van oplichting?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Afpakken? Hij heeft hem gewoon gegeven.
Dat is bij oplichting altijd he, dat je iets geeft en het beloofde niet terugkrijgt. Dat is dus rechtvaardig volgens jou...quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor eigen rechter gaan spelen maar aangifte doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ken je het principe van oplichting?
Lekker simplistisch, als ik iets van waarde geef in ruil voor iets anders van waarde en diegene houdt mijn spullen en ik krijg niets is dat gewoon strafbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog maar even, welke van de 2 teams ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:55 schreef Maver24 het volgende:
Ik twijfel tussen 2 teams,
moet tie zo:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat staat er nog los van, het is nog steeds oplichting.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor eigen rechter gaan spelen maar aangifte doen.
Er zal geen 1 rechter zijn die je gelijk geeft in dit gevalquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lekker simplistisch, als ik iets van waarde geef in ruil voor iets anders van waarde en diegene houdt mijn spullen en ik krijg niets is dat gewoon strafbaar.
Dan zou ik voor de tweede gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog maar even, welke van de 2 teams ?
Dan moet je nogsteeds aangifte doen. Voor eigen rechter spelen dan ben je zelf ook lekker strafbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat staat er nog los van, het is nog steeds oplichting.
Geen van beide zoals ik al aangaf.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog maar even, welke van de 2 teams ?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar dat verandert nog steeds niets aan de oplichtingquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je nogsteeds aangifte doen. Voor eigen rechter spelen dan ben je zelf ook lekker strafbaar.
Niemand die het daar serieus over heeft. Je kan best even de ouders bellen/een briefje sturen en kijken wat die zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je nogsteeds aangifte doen. Voor eigen rechter spelen dan ben je zelf ook lekker strafbaar.
Geniaalquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef Lastpost het volgende:
M'n broertje had trouwens ook zo'n domme actie, die gaf iemand zo'n PSN card code in ruil voor iets dat ie nodig had in-game en die gozer gaf natuurlijk ook niets terug, hadden alleen wel z'n naam en adres en hebben gewoon even een bezoekje gebracht aan z'n ouderlijk huis.
Ventje schrok zich rot toen we daar stonden en hij naar beneden geroepen werd, ouders compleet over de zeik.
Ben je ook een scammer ofzo dat je ze verdedigtquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef over_hedge het volgende:
Het is gewoon fucking dom op een speler als ronaldo aan iemand te geven die je niet eens zelf kent en dan te denken dat je er wat voor terug krijgt. Er zijn niet voor niks zoveel waarschuwingen voor scammers op fut.
Leuk dat je nu zijn adres enzo hebt, maar je hebt er niks aan en die ronaldo zal je nooit terug zien.
Ja tuurlijk, maar zodra er iemand een tik uitdeeld is er sprake van mishandeling en dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand die het daar serieus over heeft. Je kan best even de ouders bellen/een briefje sturen en kijken wat die zeggen.
Tuurlijk is het oplichtingquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat verandert nog steeds niets aan de oplichting
Ben jij soms degene die de Ronaldo heeft gekregen ofzoiets?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef over_hedge het volgende:
Het is gewoon fucking dom op een speler als ronaldo aan iemand te geven die je niet eens zelf kent en dan te denken dat je er wat voor terug krijgt. Er zijn niet voor niks zoveel waarschuwingen voor scammers op fut.
Leuk dat je nu zijn adres enzo hebt, maar je hebt er niks aan en die ronaldo zal je nooit terug zien.
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben je ook een scammer ofzo dat je ze verdedigt
hilariessquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee
WIl je 1 000 000?? Voor alleen je inlog gegevens kan ik ze je gevendm ze maar
Zou ik toch niet te snel roepen, de hoge raad heeft anders beslist dat ook niet-stoffelijke zaken zoals items uit games (kwam uit een Runescape-rechtzaak) een reële waarde kunnen hebben en zodoende spreek je dan toch echt van oplichting wanneer jij iets met een reële waarde afstaat in ruil voor iets van vergelijkbare niet-stoffelijke waarde en dit niet geleverd krijgt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zal geen 1 rechter zijn die je gelijk geeft in dit geval
Ik verkoop ze voor 1500 sp en 2000 bin ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Open bidsJe kan ze gewoon voor 500 bin kopen
Ik ga het is proberenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 1500 sp en 2000 bin ook
Dus als je zo 'dom' bent erin te trappen mag je vervolgens zelf geen tegenactie nemen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:20 schreef over_hedge het volgende:
Praat scammers trouwens niet goed of zo. Maar vind gewoon dat als je zo slim bent om er in te trappen dat je ook niet moet gaan zeuren en dan helemaal iemand zijn adres enzo moet gaan opzoeken. Het is gewoon je eigenschuld.
Van de rest zijn scammers echt irritant. Als je soms ziet wat voor sites ze helemaal gemaakt hebben alleen maar om mensen hun kaartjes in een voetbalspelletje te willen stelen.. En hoeveel berichtjes je wel niet krijgt op psn.
Zolang de tegenactie binnen de wettelijke proporties blijft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus als je zo 'dom' bent erin te trappen mag je vervolgens zelf geen tegenactie nemen?
Verder snap ik DS wel een beetje hoor, als je zo'n gast al langere tijd kent en hij eerder iets van je geleend heeft. Zou iets anders zijn als ie dacht dat ie 2 C-Ron's terug zou krijgen
Tsjah, een brief naar die gast zn pa sturen ofzo of die zijn zoon ff onder zn hol schopt lijkt me niet onwettigquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang de tegenactie binnen de wettelijke proporties blijft.
Misschien is dat een idee omdat iemand hier in hetzelfde dorp woontquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef Lastpost het volgende:
M'n broertje had trouwens ook zo'n domme actie, die gaf iemand zo'n PSN card code in ruil voor iets dat ie nodig had in-game en die gozer gaf natuurlijk ook niets terug, hadden alleen wel z'n naam en adres en hebben gewoon even een bezoekje gebracht aan z'n ouderlijk huis.
Ventje schrok zich rot toen we daar stonden en hij naar beneden geroepen werd, ouders compleet over de zeik.
jawel hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zal geen 1 rechter zijn die je gelijk geeft in dit geval
Stuur gewoon zelf een brief naar z'n oudersquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is dat een idee omdat iemand hier in hetzelfde dorp woont
Daar heb ik toch niks aan, ik heb zijn adres niet en als iemand in de buurt woont kan hij toch beter even langskomen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:29 schreef n0ir het volgende:
Stuur gewoon zelf een brief naar z'n ouders
El blanchito geeft je heus wel het adres maar je verwacht toch niet dat hij voor je langs de deur gaat terwijl hij je niet eens kent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan, ik heb zijn adres niet en als iemand in de buurt woont kan hij toch beter even langskomen.
Als ik zo'n probleem had met iemand uit Friesland, zou jij dan langs de deur gaan? Ik denk dat als je zelf belt of een brief stuurt je al een eind komt..quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan, ik heb zijn adres niet en als iemand in de buurt woont kan hij toch beter even langskomen.
Stuur gewoon een brief. Zijn adres kan je in 1 seconden opvragen. Waarom zou Blanchito voor jou erlangs gaan terwijl hij al zei er verder buiten gelaten te willen worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op PS3 gaat die voor 2K dus een kleine winst, maar daar gaat het me niet om. Een van de betere keepers in het spel voor maar 850 coins.quote:
Ah oke. Ja ik had hem ook voor 850, op xbox normale prijs volgens mij. Goede keeper inderdaad, zijn uitworpen ook heerlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op PS3 gaat die voor 2K dus een kleine winst, maar daar gaat het me niet om. Een van de betere keepers in het spel voor maar 850 coins.
Topkeeperquote:
Heeft de trait GK Long Throw + 80 kicking, prima om snel uit te breken na een corner ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke. Ja ik had hem ook voor 850, op xbox normale prijs volgens mij. Goede keeper inderdaad, zijn uitworpen ook heerlijk
ohja die long throw trouwens ook bazig van Cech. Nooit een keeper met die shit gebruikt, echt fucking handigquote:
Doe ff, handig voor clubsquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
Ik moet nog eens een custom corner maken waarbij er 9 man op de middellijn staan voor die 90' minuut corners
Ik heb 2 keepers daarmee. Als ik dan clubs ga doen op any is het dramaquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja die long throw trouwens ook bazig van Cech. Nooit een keeper met die shit gebruikt, echt fucking handig
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 2 keepers daarmee. Als ik dan clubs ga doen op any is het drama
Ik ben aan het wachten op de postbode die zou komen. Maar dat kan nog 2 uur duren, boven hoor ik de bel niet altijd dus ik moet beneden wachtenquote:
Vertel gewoon nu even en vertel ook dat Ronaldo ±120 euro waard isquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik nu het nummer + adres heb gevonden maar ik durf niet te bellenIk heb dit ook nog niet aan mijn ouders verteld trouwens.
Gewoon met een onbekend nummer bellen, en vertellen dat je het onmiddelijk terug eist. Anders dreig je met aangifte doen voor oplichten en diefstal.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik nu het nummer + adres heb gevonden maar ik durf niet te bellenIk heb dit ook nog niet aan mijn ouders verteld trouwens.
Jouw uur tarief zal wel veel te hoog liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Is er toevallig ook een mediator nodig? Ik doe lol_hbo rechten en weet er dus het een en ander vanaf.
¤70,- per uur, dat is nog vrij goedkoopquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jouw uur tarief zal wel veel te hoog liggen natuurlijk.
Anker en Ankerquote:
de turkenmanierquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon met een onbekend nummer bellen, en vertellen dat je het onmiddelijk terug eist. Anders dreig je met aangifte doen voor oplichten en diefstal.
Onmiddelijk eisen en dreigen, whatever.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
die dreigen meestal met hun familie of is dat een andere groep
Wat een kneus ben jij toch.quote:
Met op een normale manier communiceren wil je nog wel eens meer bereiken dan met eisen en dreigen, maar misschien snap je dat niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij toch.Die jonge is opgelicht voor dik 150¤ en dan moet die het ook nog eens lief gaan vragen.
"Ehmmm, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar jij hebt volgens mij nog een Ronaldo van mij die je had geleend. Zou je die alstublieft terug willen geven?"
Dan word je keihard uitgelachen en word je verder niet meer serieus genomen.
Je moet zakelijk overkomen, veel moeilijke woorden (groene boekje bij de hand dus) en bellen maar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij toch.Die jonge is opgelicht voor dik 150¤ en dan moet die het ook nog eens lief gaan vragen.
"Ehmmm, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar jij hebt volgens mij nog een Ronaldo van mij die je had geleend. Zou je die alstublieft terug willen geven?"
Je dreigt met aangifte doen dat is heel wat anders als dreigen dat je hem komt opzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met op een normale manier communiceren wil je nog wel eens meer bereiken dan met eisen en dreigen, maar misschien snap je dat niet.
Waarom bel je met een anoniem nummer? Waarom meteen beginnen over aangifte... daar is pas sprake van als iemand helemaal niet meewerkt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je dreigt met aangifte doen dat is heel wat anders als dreigen dat je hem komt opzoeken.
Eerst de normale manier proberen hè, dreigen met politie kan altijd later nog. Ik wil niet discrimineren maar sommige mensen slaan de eerste manier wel eens over.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk jij dat die jongen per ongeluk niet meer reageert?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom bel je met een anoniem nummer? Waarom meteen beginnen over aangifte... daar is pas sprake van als iemand helemaal niet meewerkt.
Je wil toch zijn vader spreken niet die jongen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk jij dat die jongen per ongeluk niet meer reageert?
Waarom zou je een wildvreemde die je al een keer eerder heeft opgelicht bellen met nummer weergave? Ik zou liever mijn prive nummer geheim houden van dat soort tuig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom bel je met een anoniem nummer? Waarom meteen beginnen over aangifte... daar is pas sprake van als iemand helemaal niet meewerkt.
Beide toch.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil toch zijn vader spreken niet die jongen.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef poker4lifee het volgende:
1 tram en 3 treinen en 2 uur verder. kut.
chillquote:
Mijn telefoon was gegapt op vakantie, aangifte gedaan maar politie doet er toch niets meequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Politie gaat hier trouwens niks tegen doen, net zoals EA zelf.
Die jongen lacht je uit, die vader zal (als hij geen tokkie is) kwaad worden op z'n zoon en zeggen dat ie het terug moet geven.quote:
Echt raar joh dat de politie niets met kruimeldiefstallen in het buitenland doet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn telefoon was gegapt op vakantie, aangifte gedaan maar politie doet er toch niets mee
Ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
Postbode geweest, wie wil er potje fut/clubs?
Was gewoon in NL telefoon was 400 euro wel waard en de daders hadden een telefoon van een vriend gestolen en hadden van andere mensen ook veel gestolen en tevens hadden ze flink veel dingen op het eiland vernield.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Echt raar joh dat de politie niets met kruimeldiefstallen in het buitenland doet.
En jij kwam natuurlijk óók met de NAW-gegevens van de dief bij je aangifte.
Het is wel waar dat veel te veel aangiften blijven liggen maar serieus, zulke opmerkingen
Report hem danquote:
kom je spelenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef Thorb het volgende:
Geluid op 2 van de 100 en het is nog harder dan ik meestal heb
Inderdaad gewoon keihard aanpakken. Beetje actie op de vrijdagmiddag mag best.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:
Nee niet echt lijkt me.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:04 schreef Zhano het volgende:
Iemand wil een groot aantal coins van me kopen terwijl mn ad niet meer op Marktplaats staatWil er eigenlijk wel vanaf, maar vertrouw het niet helemaal. Kunnen kwaadwillenden iets met je naam + rekeningnummer?
loeminadiequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:04 schreef Zhano het volgende:
Iemand wil een groot aantal coins van me kopen terwijl mn ad niet meer op Marktplaats staatWil er eigenlijk wel vanaf, maar vertrouw het niet helemaal. Kunnen kwaadwillenden iets met je naam + rekeningnummer?
Je 20x 1 cent sturenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:04 schreef Zhano het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:04 schreef Zhano het volgende:
Ik vind het gewoon vreemd dat je zoiets nog vraagt. Heb je nog nooit iets eerder verkocht 2ehands?quote:
Jawel, maar deze gast doet wel erg makkelijk over een groot bedrag. En mn advertentie staat niet meer online...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je zoiets nog vraagt. Heb je nog nooit iets eerder verkocht 2ehands?
Hihiquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
GJEcheck dit filmpje
http://differentbypentax.com/#/video/50ddb89eae770
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
GJEcheck dit filmpje
ikke ik had yaya toure erinquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:02 schreef quer het volgende:
Wie heeft al zo'n player premium pack gekocht?
GJEcheck dit filmpje
GJEcheck dit filmpje
Consumables zijn weer duurder jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Rijst het volgende:
Zijn de contracten weer duurder geworden? Bij pagina 1 kom zit ik alweer bij de 58e minuut als ik op 200cbin zoek
Wat heb je lelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:49 schreef Rijst het volgende:
Pascal denk dat je iemand kan vragen. Heb het lelijk gemaakt(
Deze lijkt tenminste minder op een IFquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik heb er zelf dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
Van mij mogen ze sky-high gaan. Ik heb 3 accounts vol met consumables die ik nu al tegen 200% kan verkopen, maar normaal gesproken voor 300% gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bronze fitness weer snel naar de 300c of hoger gaan
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze lijkt tenminste minder op een IF
ja zou ik doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Podolski in 4231 toch maar als ST voor IF Taarabt die op CF staat?, CAM werkt niet helemaal
Hijs vetquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van deze kaart? Is deze beter dan de IF van EA?
yupquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van deze kaart? Is deze beter dan de IF van EA?
Dan doe je het toch beterquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik heb er zelf dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan doe je het toch beter
[ afbeelding ]
Was maar 5 minuten bezig man. skklquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Had wel wat meer verwacht van jou.
potje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
Ik mocht dit maal helaas de titel niet winnen van EA. Wat onzin was dit weer
Dit is mijn levensproject en jij raffelt dit gewoon af?!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was maar 5 minuten bezig man. skkl
tfoe
waar blijven de oliebollenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is mijn levensproject en jij raffelt dit gewoon af?!
SORRYquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is mijn levensproject en jij raffelt dit gewoon af?!
Affirmative.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef pascal08 het volgende:
Even de gordijnen voorzichtig opendoen. Is het daglicht al weg?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand nog een leuke hybrid rond de 150k? Doe BPL maar niet ivm marketcrash etc etc enzo enzo.
Geen idee, is niet van mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
iets te duur maar hoar
Mooi team overigens, hoe speelt Luiz op CDM?
Oh haha, ja ik ga hem ook halen denk ik!quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, is niet van mijLuiz haal ik dinsdag pas.
Haal Miccoli voor de linkerspits positie, hij is zo goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Oh haha, ja ik ga hem ook halen denk ik!
Ga nu voor een Serie A team in 41212.
Hoe moet hij anders spelen, gewoon jou er langs laten lopen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
65% balbezit in de finale, als je als een homo 100% van de tijd gaat containen ga ik lekker op balbezit spelen
Miccoli.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haal Miccoli voor de linkerspits positie, hij is zo goeden echt ziek goedkoop
Ja inderdaad, en daarnaast Pato gok ik. Verder Robinho erin pleuren en De Rossi.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haal Miccoli voor de linkerspits positie, hij is zo goeden echt ziek goedkoop
Jij bent dan echt vies slecht als je die twee slecht vindtquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Miccoli.Die is nog slechter dan RvP.
in ieder geval een beetje risico nemen.. nu deed ie echt niks zelf, af en toe stond ik 5 sec stil met de bal en directe tegenstander heel droog voor mij stil blijven staanquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders spelen, gewoon jou er langs laten lopen?![]()
Vind balbezit hele tijd veel irritanter.
Zodra ik tegen iemand moet die gelijk vanaf de aftrap naar achteren speelt en daar 3x ofzo rondspeelt gooi ik het op ultra def en verroer ik geen speler tot hij op mijn helft isquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders spelen, gewoon jou er langs laten lopen?![]()
Vind balbezit hele tijd veel irritanter.
Maar dat bedoel ik niet met rondtikken he, doe het wel altijd aanvallend met als doel proberen een gaatje te vinden. Niet helemaal naar de verdedigingquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zodra ik tegen iemand moet die gelijk vanaf de aftrap naar achteren speelt en daar 3x ofzo rondspeelt gooi ik het op ultra def en verroer ik geen speler tot hij op mijn helft is
Dan ga ik ook ultra def omdat het leuke eraf gaat. Ik vind mensen die continue passen en 1x raken irritanter dan mensen die continue hoge steekpasses doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik niet met rondtikken he, doe het wel altijd aanvallend met als doel proberen een gaatje te vinden. Niet helemaal naar de verdediging
Is juist beter als iemand dat doet, na de aftrap zijn je spelers altijd een stelletje zoutzakken. Na 3x overtikken kan je ook niet zeggen dat iemand de hele wedstrijd gaat rondtikken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zodra ik tegen iemand moet die gelijk vanaf de aftrap naar achteren speelt en daar 3x ofzo rondspeelt gooi ik het op ultra def en verroer ik geen speler tot hij op mijn helft is
Lulic > Robinhoquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Tot nu toe iedereen voor belachelijk weinig opgepikt
De intentie is er al om irritant te zijn. Vuur met vuur bestrijden, dan ga ik ook irritant spelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is juist beter als iemand dat doet, na de aftrap zijn je spelers altijd een stelletje zoutzakken. Na 3x overtikken kan je ook niet zeggen dat iemand de hele wedstrijd gaat rondtikken.
[..]
Lulic > Robinho
Klose > Miccoli
Jovetic > Pato
Dus ik moet Robinho, Miccoli en Pato volgens jou gaan vervangen? Of andersom? Snap je niet helemaal, hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is juist beter als iemand dat doet, na de aftrap zijn je spelers altijd een stelletje zoutzakken. Na 3x overtikken kan je ook niet zeggen dat iemand de hele wedstrijd gaat rondtikken.
[..]
Lulic > Robinho
Klose > Miccoli
Jovetic > Pato
hahah dat is voetbalquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga ik ook ultra def omdat het leuke eraf gaat. Ik vind mensen die continue passen en 1x raken irritanter dan mensen die continue hoge steekpasses doen.
Waarom is dat nou weer een intentie om irritant te zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
De intentie is er al om irritant te zijn. Vuur met vuur bestrijden, dan ga ik ook irritant spelen.
neequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:20 schreef Maver24 het volgende:
Ligt xbox live er bij jullie nu ook uit?, hij doet het heel de tijd al niet meer, nu staat er op de xbox site ook een service waarschuwing
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dus ik moet Robinho, Miccoli en Pato volgens jou gaan vervangen? Of andersom? Snap je niet helemaal, haha
Nee, hij noemt spelers die hij fijn vindt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dus ik moet Robinho, Miccoli en Pato volgens jou gaan vervangen? Of andersom? Snap je niet helemaal, haha
Omdat het fucking irritant is als iemand 90 minuten RB + a doet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer een intentie om irritant te zijn
Hij tikt hem 3x naar achterquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat het fucking irritant is als iemand 90 minuten RB + a doet.
Fifa is geen voetbal, het is arcade.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah dat is voetbalen meestal doe ik het niet zo overdreven hoor, alleen als mensen echt puur gaan containen of iets dergelijks wel. 1-0 was ook nog gewoon een skillgoal tegen die gast
Niemand die het weet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:18 schreef Rijst het volgende:
Hoe stel je die powerbar in boven de speler? Lijkt me wel fijn
[ afbeelding ]
Ja en dat is nergens voor nodig als er uberhaupt nog niemand in de buurt is. Als een controller via de tv op die ander zijn kop kon belanden dan was het al 100x gebeurd.quote:
je bent gewoon slecht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fifa is geen voetbal, het is arcade.
dat doe ik al niet eensquote:
Ja inderdaad, ik vind Jovetic sowieso niks. Lulic gaat wel en Klose mwah..quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij noemt spelers die hij fijn vindt.
Miccoli is een eindbaas, die kan alles. Ook nog erg sterk voor zijn lengte
Ik ben niet echt goed nee, heb ook een pauper record.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je bent gewoon slecht.
[..]
dat doe ik al niet eens
Bij de aftrap staan spelers altijd als debielen opgesteld. Heb ik liever iemand die hem 3x naar achter tikt dan iemand die gaat skillen tegen mannetjes die slecht staan opgesteld en niet goed reageren. Hoe vaak er wel niet aftrapgoaltjes gescoord worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dat is nergens voor nodig als er uberhaupt nog niemand in de buurt is. Als een controller via de tv op die ander zijn kop kon belanden dan was het al 100x gebeurd.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind Jovetic sowieso niks. Lulic gaat wel en Klose mwah..
Vind het gewoon grappig dat jij dan gelijk ultra def gaat als mensen met een gedachte spelen. In plaats van me ergens vastlopen of altijd maar iets onmogelijks proberen naar iemand anders passen om te kijken of iemand er wat beter voor staat, zie niet in wat daar zo kut aan isquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet echt goed nee, heb ook een pauper record.
Nobody cares. Of ga jij bij een sollicitatie opgeven wat je fifa record is?
Barcelona is ook kut en ook irritant aan het voetballen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vind het gewoon grappig dat jij dan gelijk ultra def gaat als mensen met een gedachte spelen. In plaats van me ergens vastlopen of altijd maar iets onmogelijks proberen naar iemand anders passen om te kijken of iemand er wat beter voor staat, zie niet in wat daar zo kut aan is
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Barcelona is ook kut en ook irritant aan het voetballen.
wereld van verschilquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik niet met rondtikken he, doe het wel altijd aanvallend met als doel proberen een gaatje te vinden. Niet helemaal naar de verdediging
Barcelona doet het ook op de helft van de tegenstander maar dat is nogsteeds kut en irritant.quote:
Ogbonna>Samuelquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Eindresultaat, Ogbonna word nog vervangen door Chielini
[ afbeelding ]
Ogbonna lekker houden en Chiellini in de plaats van Samuel doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Eindresultaat, Ogbonna word nog vervangen door Chielini
[ afbeelding ]
Dat is nog beter inderdaad, bedankt!quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ogbonna lekker houden en Chiellini in de plaats van Samuel doen.
Life in da ghettoquote:
Ik weet het niet hoor maar vrouwen slaan doe je als man niet vind ik.. Maar de dames sprongen zelf er overheen dus het was zelfbescherming al ging die wel heel lang door met slaan.quote:
Noodweer excesquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar vrouwen slaan doe je als man niet vind ik.. Maar de dames sprongen zelf er overheen dus het was zelfbescherming al ging die wel heel lang door met slaan.
Was die ene die over de balie sprong serieus ook een 'dame'?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar vrouwen slaan doe je als man niet vind ik.. Maar de dames sprongen zelf er overheen dus het was zelfbescherming al ging die wel heel lang door met slaan.
Ja, een potje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was die ene die over de balie sprong serieus ook een 'dame'?
Hehe, ik heb ook UPCquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb net gebeld met Xbox. er is dus wel een grote storing aan de hand, mensen met een UPC verbinding zoals ik hebben er het meeste last van. Kan dus niet connecten met xbox live, klote zooi. Ze zijn er mee bezig
wel desire maar dat vroeg je nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand ervaring met een HTC Sensation?
jij dus geen problemen ?, er hadden er al ongeveer 1000 gebeld met een UPC verbinding die problemen hebbenquote:
Ik heb nog niet gexboxedquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jij dus geen problemen ?, er hadden er al ongeveer 1000 gebeld met een UPC verbinding die problemen hebben
Is Neppo zijn teamquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van wie is dit team? Een tegenstander van Japes ofzo?
Alleen te vangen met een masterball.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel moet IF martin squirtle kosten these days?
Vind het best een kut team op een paar posities, jij? Torres lijkt me echt kut daar en die Kelvin lijkt ook weinig te kunnen behalve 5* skillen, verliest echt vaak de balquote:
Ach, als je bovengemiddeld fifaspeler bent dan kan het prima.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vind het best een kut team op een paar posities, jij? Torres lijkt me echt kut daar en die Kelvin lijkt ook weinig te kunnen behalve 5* skillen, verliest echt vaak de bal
haha die gerben met zijn grapjes altijdquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen te vangen met een masterball.
Kan nu nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:26 schreef Maver24 het volgende:
Vandermar, als je tijd hebt, kijk even of jij kan inloggen op je xbox. Zit een beetje berichtjes af te speuren maar gigantisch veel mensen hebben er last van. Xboxworld forum staat ook een zooi berichten en ook op xbox360achievements.org
dan lijkt het me vrij duidelijk dat het niet werkt he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:26 schreef Maver24 het volgende:
Vandermar, als je tijd hebt, kijk even of jij kan inloggen op je xbox. Zit een beetje berichtjes af te speuren maar gigantisch veel mensen hebben er last van. Xboxworld forum staat ook een zooi berichten en ook op xbox360achievements.org
Ik heb het gevoel alsof ik deze post al een keer eerder las.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
LOOOOOOL
Ik kijk top 2000 a gogo, vroegen ze naar welke discotheek ze gingen vroeger.
Zo'n mokkel van 50+ zei Mamaloe in Leeuwarden.
De tering, daar ben ik ook wel geweest maar wat is die toko al oud dannu is het een soort van apres ski tent
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
LOOOOOOL
Ik kijk top 2000 a gogo, vroegen ze naar welke discotheek ze gingen vroeger.
Zo'n mokkel van 50+ zei Mamaloe in Leeuwarden.
De tering, daar ben ik ook wel geweest maar wat is die toko al oud dannu is het een soort van apres ski tent
Ja ik post hem maar even overalquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik deze post al een keer eerder las.
Nooit weggeweest.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik vind Ramires veel lekkerder spelen dan Touré pacehoer
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ramires heeft veel meer pace en finishing!
welke? Ga ik even likenquote:
Nu +1, paar pagina's omhoog.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uhm, bovenste als je op odol zoekt?Maar pagina 12 ofzo
quote:
quote:
Waarschijnlijk omdat een van jouw spelers in het penaltygebied tegen een andere speler opliep, zonder dat je het doorhad. dus dat deed je niet zelf. Heb ik ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wtf. Tegenstander schiet van 30 meter met neymar ver over, krijgt hij uit het niets een penalty..
EA
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een van jouw spelers in het penaltygebied tegen een andere speler opliep, van de tegenstander, zonder dat je het doorhad. dus dat deed je niet zelf. Heb ik ook wel eens gehad
Ja, en er zijn meerdere met het probleem die ook UPC hebben in het COD topic.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:41 schreef Maver24 het volgende:
Xbox deed het heel even maar nu weer eruit gegooid. Vandermar, al geprobeerd inmiddels ?
kut... ik heb nu een paar spelers met dikke winst op auction gewonnen, maar die zijn momenteel hard aan het dalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |