PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Serieus?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic is opgelicht voor meer dan een miljoen.
Iemand uit zijn friendlist zei dat hij Messi in een pack had. Die ging hij verkopen en DarkSonic ging een Ronaldo kopen. DIe gaf hij vast en als die jongen Messi zou verkopen kreeg DarkSonic zijn coins. En toen was die vriend ineens uit zijn friendlist.quote:
Ah. Dat is best wel zuur, en niet al te slim van DSquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iemand uit zijn friendlist zei dat hij Messi in een pack had. Die ging hij verkopen en DarkSonic ging een Ronaldo kopen. DIe gaf hij vast en als die jongen Messi zou verkopen kreeg DarkSonic zijn coins. En toen was die vriend ineens uit zijn friendlist.
Vervolgens zijn ze erachter gekomen wie het is
Een bekende van een mede-fokker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah. Dat is best wel zuur, en niet al te slim van DS![]()
Nederlander?
Wat ga je er aan doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem in FIFA 12 een Yobo uitgeleend en die kreeg ik wel gewoon terugMaar dit wordt sowieso nog wel vervolgd.
Ja zou ik ze nu maar verkopen? Zondag gaan ze voor meer, tenminste als er geen super packs etc komen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
Dikke profit op mijn formatiekaarten. 2k tot 4k winst per stuk
Wat is meer? Ik verkoop 442 voor 3000/3500, 433 voor 3000/3500 en 41212 voor 5000/5500quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zou ik ze nu maar verkopen? Zondag gaan ze voor meer, tenminste als er geen super packs etc komen
Het is gewoon dom en je eigenschuld... Wat wil je met zijn adres enzo gaan doen? in elkaar slaan omdat jij zo dom bent ronaldo te geven?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem in FIFA 12 een Yobo uitgeleend en die kreeg ik wel gewoon terugMaar dit wordt sowieso nog wel vervolgd.
Dan krijg je sowieso problemen en een strafbladquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is gewoon dom en je eigenschuld... Wat wil je met zijn adres enzo gaan doen? in elkaar slaan omdat jij zo dom bent ronaldo te geven?
Oke doe ik dat ook. Ik zie dat die acties nog even doorgaan. En ik verwacht dat er na deze 13 item packs weer van die mega's komen en die verneuken de consumable markt weerquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is meer? Ik verkoop 442 voor 3000/3500, 433 voor 3000/3500 en 41212 voor 5000/5500
Ja en dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet veel doen maar iemand van dit forum woont in hetzelfde dorp als hij.
Dus als iemand dom is mag je hem spullen afpakken. In elkaar slaan is bullshit natuurlijk, dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is gewoon dom en je eigenschuld... Wat wil je met zijn adres enzo gaan doen? in elkaar slaan omdat jij zo dom bent ronaldo te geven?
Afpakken? Hij heeft hem gewoon gegeven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus als iemand dom is mag je hem spullen afpakken. In elkaar slaan is bullshit natuurlijk, dat snap je zelf ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |